- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
válasz
whiteman0524 #7394 üzenetére
Nincs mit
.Most néztem a hozzászólás 2003-as így azért van csak ez a 3 kategória..szerintem.Gondolom a többi azóta csapódott hozzá
.Akkor keresünk tovább hátha lesz valahol egy frissebb.
-
whiteman0524
aktív tag
válasz
szilchi #7393 üzenetére
Köszönöm! Nem voltam elég alapos akkor a keresésnél. Mondjuk ezekben a doksikban csak 3 kivitel szerepel, az Ambiente, a Trend meg a Ghia holott én ezektől különbözőket is láttam már (Pl. Sport, Trend Plus, Collection, Titanium, stb.). Az is lehet hogy ezek közül van ami csak újabb (pl. Mk3-as) szériához van, nem tudom, de engem az Mk2-es paletta érdekelne. Ezért örlünék egy nagy összegző leírásnak/táblázatnak amiben a létező összes opció fel van tüntetve.
-
szilchi
őstag
válasz
whiteman0524 #7355 üzenetére
Hello .Én is keresgéltem és ha még nem találtál akkor itt egy zip file amiben van egy kis leírás az egyes felszereltségekről.A Magyar Ford Focus Klub oldalán találtam,az ő munkájuk
.
-
Erdei88
veterán
Pár hete/hónapja kérdeztem, hogy mi az ötletetek a kopó hangra a motorban.
Nos jelentem megvannak az okai.
Az egyik a generátor adta csapágyas lett, azt fel kellett újítani
A másik úgy néz ki a kuplunk lesz. Jövőhéten szétszedik és a váltóban a kuplungban is kicserélik az olajat, hátha csak annyi baja. Ha nem javul akkor kuplung csere -
ReFleXx
addikt
válasz
radi8tor #7377 üzenetére
en siman letoltam egyszer egy padkával, szal nem kell az ördögöt a falra festeni, meg kell nezni tüzetesen es rögtön kiderül, megiscsak 12 éves mult már sokminden megtörténhetett vele. ha szépen jár a motor akkor talán a kevés futás ellenére nem sporolták el az éves olajcserét. anyám kocsija is hasonlo korú és 80e km van benne, szal nem lehetetlen keveset futott autot találni, de gyanakodni ér
a Focust már eladtam rég, de még a koptató mindig meg van a spejzbe
lehet fel kéne raknom hirdetni, 1 helyen meg van horpadva, kikell kalapalni azt jóvan
-
Dorien
veterán
Ebben az évben eddig költök rendesen a kocsira:
generátor csere ~60k
önindító javítás ~30k
hátsó fékdobok + kézifék bowden csere ~50kMondjuk már 13 éves és mostanában nyúzva is van rendesen, szóval nem csodálom.
Focus Mk1 1.4 benzin, 2003, 282e kmMég vissza van az első lökős cseréje + az alváz- és üregvédelem...
-
atila4
senior tag
válasz
radi8tor #7383 üzenetére
Sziasztok! Jelenleg egy 98-as focusom van. Szeretnék egy fiatalabb autót és én maradni szeretnék a focus mellett. Olyan 2006-2008-as modellben gondolkozom (titanium, a full felszereltség miatt). Ilyen körül nézegetek, akkor mire érdemes figyelni ennél a típusnál?
(benzines 1,6 ti-vct esetleg 1,8-as motorral, nagyobb nem kell) -
DNReNTi
őstag
válasz
DNReNTi #7281 üzenetére
Debreceni markatarsak, erre valaki? Koszi!
-
DeFranco
nagyúr
válasz
radi8tor #7379 üzenetére
lehet, igen.
egyébként egy javított/cserélt lökös sem a világ vége, engem is toltak már meg, a lökös ripityom lett (szerencsére egyben maradt) de pont olyan helyen találták el, hogy semmi más elem nem sérült nem is kapott. szépen megjavíttattam, lefényeztettem, szép lett.
valamilyen szinten nyilván értékcsökkent tőle az autó mert nem gyári a rétegvastagság, meg javított a lökös (ha nem is látszik) de ez max. néhány 10-es az árban, mert fém elem nem sérült a műanyag meg ki lett javítva.
(én is szamárfüles első lökössel vettem meg, pont nem érdekelt, úgy jártam vele évekig, amikor a hátsót javították a fentiek miatt, akkor csinálták meg az elsőt is grátisz, kérés nélkül)
-
aginor
veterán
Ne ítélj ennyiből. Ha rám hallgatsz, akkor mindenképpen megnézed, vesztenivalód nincs, és ha minden rendben van vele, akkor egy 10-15% alku után szerintem nem rossz vétel. A piacon ilyen árfekvésben és korban ritka a jó állapotú, karbantartott autó, ha van, akkor érdemes rajta komolyan elgondolkodni, de az nem felejtsd el, hogy használt autóban bármikor, bármi tönkremehet (és arról még nem is beszéltünk, hogy esetleg megtörik), így jó ha van némi gempa vészhelyzetre.
-
_ak_
addikt
válasz
ReFleXx #7370 üzenetére
Ezt kaptam:
54448 km, 2012.10.15.
74880 km, 2014.12.18.
86292 km, 2016.06.01.
94652 km, 2017.01.19.
94652 km, 2017.01.19.
97064 km, 2017.03.06.Illetve, hogy kérelemre ideiglenesen kivonva a forgalomból.
patomi
Jó meglátás. Bár már nem vagyok benne biztos, hogy annyival jobb vétel, azért még lehet, hogy megnézzük. -
ReFleXx
addikt
Teljesen realis a J-s rendszam 2004 evvegere.
futasteljesitmenyt letudod kerdezni, legalabbis kb az utolso 3 muszaki vizsgaet biztos, abbol mar kb kiderul hogy hogy mennyire tekergethettek az elmult 5 evben mondjuk
ugy remlik 2012tol elerhetoek az adatok.
egyebkent ugy nez ki tulaj hirdeti, nem kereskedes.upd: most olvasom hogy mar le is kerdezted, akkor kijött ott is a matek? mikortol voltak adatok es milyenek voltak a km allasok?
-
_ak_
addikt
válasz
DeFranco #7366 üzenetére
Igazából az is belefér és nem kell lemodanom a reggeli kávémról, csak így nem érzem már annyira jó vételnek. a végső határt 1,3nál húztuk meg, de azért "süssön csirkét és forogjon egy lábon". Mivel én és a feleségem kezdő sofőrök vagyunk, egyszerűen nem látom értelmét egy drágább autónak.
Száz szónak is egy a vége, hiába a viszonylag kevés kilométer és a megkímélt állapot. Nem feltétlen járnék jobban egy ilyen ajánlattal, mint mondjuk kétszer ennyit futott, de szintén karbantartott olcsóbb társával, mert a kötelezőket amúgy is le kell cserélni, 5-8 évnél többet meg nem valószínű, hogy bármelyik is menni fog vagy érni fog valamit is.
(vagy a japánokra mondta valaki, hogy max 20 év, utána már csak hobbynak jók) -
DeFranco
nagyúr
de végülis ennyi a top keret, plusz kb. az átiratás amit rászánnék
vezérlés csere, üzemanyagszűrő, első szerviz, minden szűrő és folyadék le, stb. lesz az is egy százas. vagy kicsit több.
HA minden OK, akkor azért 1-3 évig lehet, hogy tényleg csak tankolni kellene, legalábbis ezt próbálom magamnak bemagyarázni.
ezt bemagyarázod magadnak. ha szerencséd van, erre jó esélyed van, de lehet két éven belül elf*ssa magát két drága dolog. nem valószínű, de nem kizárt, számolj vele, ne vetkőzz gatyára.
-
_ak_
addikt
Köszönöm a válaszokat, hasonlóképpen vagyok én is a dologgal, de végülis ennyi a top keret, plusz kb. az átiratás amit rászánnék, ha valóban egy kihagyhatatlan ajánlat jönne szembe velem. Ezt nem feltétlen tartom annak, de végsősoron jó lehet, mert szép állapotút úgy látom azért nagyon kell keresni és az is lesz min 800k környéke. (pl. Jazzeket nézek még, hasnoló vagy egy évvel öregebb évjárat és és azok is inkább 800k fölött vannak, bőven több km-el). Ebből kiindulva fiatalabb és megkíméltebb autóra amúgysem számíthatok, de HA minden OK, akkor azért 1-3 évig lehet, hogy tényleg csak tankolni kellene, legalábbis ezt próbálom magamnak bemagyarázni.
radi8tor
Ez miből látható? Ha jól informálódtam, akkor stimmel a J-s rendszám. KEKKH-en le is kérdeztem, nem tudom, hogy megosztható-e itt, ha igen szívesen bemásolom. KM szerint valóban hétvégi autó lehetett, évi 6-10k kilóméterrel, bár a legutosó jelentés szerint az elmúlt 2 hónapban belement 3k.Illetve kérelemre ideiglenesen ki lett vonva a forgalomból.
berek21
Ugye ez azért jó, mert látható az autó előélete, de azt nem csak a tulajjal tudom lekérdezni?Illetve nincs, vagy legalábbis nem tudok róla, hogy lenne Fordos szervizes ismerős, ilyen általános állapotfelmérésre, jó a leközlebbi márkaszerviz vagy esetleg van valaki ajánlott BP-n vagy környékén?
Bár ha ki van vonva a forgaomból, akkor saját lábán el sem lehetne vinni egybe? -
DeFranco
nagyúr
nagyon szép, nagyon jó, de ne felejtsd el, hogy ez egy közel 13 éves autó. itt már a kor is játszik keményen, f*ssák el magukat a tömítések, gumik, műanyagok, mechanikák különösebben nagy futás nélkül is.
tehát arra ne számíts, hogy felveszed a napszemüveget és 5 év naplementébe autózás lesz vele, bármi előjöhet. ha megfelel a leírás a valós állapotnak, akkor nagyon kevés gondod lesz vele, átlag feletti autód lesz, de ebben a korban bármi bármikor megfáradhat, ezzel számolj. szervószivattyú, vízpumpa, üzemanyagpumpa, központi zár, trafó, rugók, stb.
ha törésmentes, egy fikarcnyi rohadás nincs sehol és még nem is nyúltak a kasztnihoz a kritikus részeken sem, és egy hibakódolvasás meg egy kompresszió jót mutat, meg kellemes az összkép, akkor annyiban jó választás, hogy lehet most rádobsz egy kicsivel többet, de szívás is kevesebb lesz a kedvesuramokkal, szaladgálással, utánajárással, ami megéri ezt a pénzt. HA valós az állapot.
-
_ak_
addikt
Sziasztok,
első autó vásárlás előtt állunk és az egyik kiszemelt a Focus (ha jól tudom mk1 tehát 2003-2004). Ha rövid úton szeretnék megbízható autót venni, akkor egy ilyen Focus mennyire lehet reális választás? Ezzel ki is maxolnám a keretem, de lehet, hogy hosszabb távon megérné.
Nektek mi a véleményetek?
-
alex devil
senior tag
válasz
whiteman0524 #7355 üzenetére
Sziasztok, hol van a belső hőmérő egy 2004es C-Maxban?
-
whiteman0524
aktív tag
Tudnátok linkelni egy leírást akár angolul akár magyarul ahol szépen világosan össze van szedve hogy a különböző (Focus) felszereltségek (pl. Ambiente, Trend, Collection, Sport, Ghia, stb.) között mik a különbségek? Próbáltam már keresni, de nem igazán jártam sikerrel.
-
Lajkó
őstag
Igen, benzines. 1.8cm3.
Vízpumpa nemrég lett cserélve a vezérműszíjjal együtt. Vezérlés alatt a szíjra gondoltál?ReFleXx
"szelepek es szelepfészkek ellenörzése, ha kell javítás/csere, szelephézagok beállítása"
Ez mekkora tétel lehet max?
Gondolok itt a nem gyári, viszont jó minőségű alkatrészekre. Igazából a kb munkadíjról nincs fingom sem. Valaki csináltzatott már ilyet? -
kcsa
veterán
válasz
DeFranco #7350 üzenetére
Egyszerűen átég, elfárad az anyag. Nem igazán lehet, és talán nem is lenne érdemes "készülni" rá.
Anno az Escortomban is megtörtént, szerencsére közvetlenül leállítás után: még nyomás alatt volt a hűtőrendszer emiatt telefolyt a henger hűtőfolyadékkal, és így indításnál át se tudta forgatni az önindító. Vontatás szerelőhöz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- LG 32GP850-B - 32" NANO IPS / 2560x1440 / 180Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 400
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Lenovo ThinkPad 40AF + Lenovo 135W + Lenovo USB-C kábel (hybrid) DISPLAYLINK
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest