Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anaconda

    tag

    válasz gabor9991 #52919 üzenetére

    Ahogy én néztem ezen kívül van a szíj, de meg fogom nézni mégegyszer. Még ott tartok, hogy a pár héttel ezelőtti égéskimaradás problémát sikerült elcsípnem pénteken úgy, hogy vettem egy kézi diagnosztikát és amikor a pályan előjött a hiba, gyorsan rádugtam. Az egyik lambda szonda tutira rossz volt, ma raktam bele a gyári újat, mentem vele kb 20km-t pályán hiba nélkül. Szóval ez még csak a jövő zenéje 😀
    Szonda cserekor a gyújtótrafó alatti szenzort lehúztam, bebandázsoltam a vezetékét, mert egy helyen hozzáért valamihez, a szenzor közepében állt a víz, vagy az olaj. Olajnak tűnt, körülötte minden porszáraz csak a szenzor csatlakozója olajos, lehet befújták valamivel...meg olaj arra szerintem nem is megy.
    Szóval fontossági sorrend...igazából a szíjam is vadi új, kb 3000km van benne, szerelő rakta fel, de amióta felrakta gyakran nyikorog, előző szij nem. Szóval leszedem, meg kell nézni a generátor, vízpumpa (szintén új) nem-e szorul, a klímakompresszort kézzel is lehet forgatni amikor a motor áll és a mágneskuplung nyitva van. Régi szíjat meg már nem rakom vissza 3400ft az új Conti.
    Aztán persze a kipufogó is kifúj egy picit a hátsó dob összetételnél, új dobot raktak rá eladás előtt, a kép is összeállt, valószínűleg a katalizátort kifújta nekik és csörgött...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés