Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaconda
tag
válasz gabor9991 #52919 üzenetére
Ahogy én néztem ezen kívül van a szíj, de meg fogom nézni mégegyszer. Még ott tartok, hogy a pár héttel ezelőtti égéskimaradás problémát sikerült elcsípnem pénteken úgy, hogy vettem egy kézi diagnosztikát és amikor a pályan előjött a hiba, gyorsan rádugtam. Az egyik lambda szonda tutira rossz volt, ma raktam bele a gyári újat, mentem vele kb 20km-t pályán hiba nélkül. Szóval ez még csak a jövő zenéje 😀
Szonda cserekor a gyújtótrafó alatti szenzort lehúztam, bebandázsoltam a vezetékét, mert egy helyen hozzáért valamihez, a szenzor közepében állt a víz, vagy az olaj. Olajnak tűnt, körülötte minden porszáraz csak a szenzor csatlakozója olajos, lehet befújták valamivel...meg olaj arra szerintem nem is megy.
Szóval fontossági sorrend...igazából a szíjam is vadi új, kb 3000km van benne, szerelő rakta fel, de amióta felrakta gyakran nyikorog, előző szij nem. Szóval leszedem, meg kell nézni a generátor, vízpumpa (szintén új) nem-e szorul, a klímakompresszort kézzel is lehet forgatni amikor a motor áll és a mágneskuplung nyitva van. Régi szíjat meg már nem rakom vissza 3400ft az új Conti.
Aztán persze a kipufogó is kifúj egy picit a hátsó dob összetételnél, új dobot raktak rá eladás előtt, a kép is összeállt, valószínűleg a katalizátort kifújta nekik és csörgött...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest