Helló!
Remélem itt tudtok segíteni nekem, fogyasztovedelem.com annyira nem pörgős.
Volna itt nekem egy Olympus fényképezőgéppel egy kis garanciális problémám.
Decemberben lett vásárolva, az EDigitalban.
Szilveszteri fotókon látszódott, hogy rossz képeket csinál, fehér pöttyök vannak a képen, rossz minőségűek, illetve egy pixelhiba is van az LCD kijelzőjén.
Elvittem a kettőből a közelebbi olympus szervizátvevőhelyre, ahol átvették, és kipostázták Prágába javíttatni, a hibákat természetesen elmondtam. Eleve egy hónapos határidőt jelöltek meg, beleszólni nem tudtam, mire mondtam a 15 napos dolgot+törekedni kell rá, erre csak széttették a kezüket. 25nap elteltével visszajött a gép, elvileg ccd-t cseréltek rajta, de az lcd-n a pixelhibát nem csinálták meg. Majd pát hét használat, továbbra is homályos a kép, meg fehér pöttyök is vannak a képen.
Másodszorra elvittem az edigitalba, ahol vettem, mondtam, hogy javítás után ugyanazok a hibák, vagy cseréljék ki, vagy had vásároljam le (levásárlás is jó volna nekem, ennyi kompromisszura kész vagyok) de nem, nem ő dönti el, el kell küldeniük mindenképp a szervízbe, átveheti, de postázná is tovább, de vigyem el személyesen, és akkor jobban el tudom mondani a problémámat, mint ő leírva továbbküldi.
Ma haverommal elmentünk az olympus képviselethez (korábban egy kisebb boltba vittem, de hivatalos átvevő volt az is) ahol elmagyaráztam a problémám, szintén a szokásos, ők nem tehetnek róla, bevizsgálásra el kell küldeniük Prágába a szervízbe. A pixelhibát az lcd kijelzőn elismerték (tehát elsőre is kellett volna javítani), a foltokra azt mondták porszemekről a vaku fénye visszaverődött és azért hagyott a képen fehér pöttyöt. Illetve mondtam, hogy életlen képeket készít. Jeleztem, hogy cserét kérek, ezt elintézték azzal, hogy majd Csehországban eldöntik, ha tudják javíthák, ha nem akkor cserélik ki. Aztán kérdeztem, hogy akkor 3 napon belül telefonálnak, hogy cserélik vagy javítják? Erre egy szimpla nem szolgált válasz gyanánt. Kérdeztük, hogy telefonon nem lehet kitelefonálni, hogy cseréljék ki, mert már 2.szorra küldöm el? Erre is nem.
Itt is egy hónapos javítási határidőt írtak, mire visszakapom.
A tapasztaltabb kolegákat kérdezném, hogy mit tegyek? Unom már elvinni mindenhova, a gépemet kb megvétele óta rendesen nem tudtam használni, mert alapból rossz képeket csinál. Egy hibát kétszer kell beljelentenem, hogy egyszer megcsinálják, mindkétszer 30napos határidővel vállalják. (elsőre hamarabb kész lett, de vagy 25 nap volt). Ha nettó két hónapot nézzük amit szervízben tölt (tölteni fog), ez alatt a két hónap alatt az edigitalban az ára is esett, értéke csökkent. 3 napon belül előre mondták , hogy nem tájékoztatnak, hogy cserélik, vagy javítják, ugyanakkor helytelenül a nő azt írta nekem a jegyzőkönyvbe, a határozott csereigényemnek ellentmondva, hogy "Érvényesíteni kívánt igény: Garanciális javítás" Valószínű más opció nem volt a számítógépben a programban.
Sajnos kicsit hosszúra sikeredett a hozzászólásom, de ezt mind fontosnak tartottam leírni. Kérem, aki érdemben tudja, hogy mit lehetne tenni, és pontosan mi módon, az írja meg.
Köszönöm szépen.