Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- GoodSpeed: Ebes, a megtervezett falu!
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
válasz
GrooveHero
#7334
üzenetére
Végülis a kolléga mindent leírt: mindig széliránnyal szemben kell fel- és leszállni, de persze vannak kitételek - mint mindig. Ha oldalszél van, akkor értelemszerűen az a pálya, ahová kisebb szöget szár be a szél. Ha pont keresztirányú szél van, akkor jön a preferált pálya, mint ahogy valóban 2-3 csomónál is lehet akár ez a bizonyos preferált pálya is. Még egy érdekes dolog itt, hogy van valamiféle zajvédelmi dolog is, ezért pl. itthon este (ha engedi a szél) nem szállítanak le 13 felől, azaz nem verik fel Pestlőrinc lakosságát. Ez történetesen úgy néz ki, hogy 31R az érkező és 13L vagy R az induló, azaz Gyömrő felé küldik fel a gépeket, hiszen ott nincs lakott terület. Történesen már láttam olyat, hogy kint álltunk a 31R-nél és jött egy gép le, 5-10 perc múlva meg szembe vele tulajdonképpen felszállt egy gép 13R-ről és ezt 2-3 alkalommal is. Ja, arról nem is beszélve, hogy van olyan, hogy csak egy irányt lehet használni, pl. Maderia csak "5"-ös le- és felszálló van, merthogy egyébként nagy lenne az esély, hogy egy missed approachnál lebontod a hegyet. Pedig milyen egyszerű lenne szemből leszállni - érdemes kipróbálni ezt a repteret!
Azért valljuk be, VATSIM-en néha elég gyér a forgalom, úgyhogy azért lehet szabadon választani, de én úgy szoktam, hogy ha megyek valahova és ott van forgalom, vagy kialakulóban van valami, akkor kommunikálok egyet a másik pilótával, hogy ő mit fog tenni és ha az nem egy nagy baromság, akkor hasonlóan cselekszem. Vagy volt, hogy rábeszéltem másra, mert látszott, hogy nem ismer ezt vagy azt.
Egy javaslat. Amikor felteszem az FS-t, akkor az az első 1-2 nap, hogy beállítom, azaz törlök minden felesleges billentyűkombinációt, merthogy van belőle bőven és nem akarom, hogy a PMDG vagy SAITEK Profiler összeakadjon valamivel. De ami bizos, hogy "Y"-t mindig törlöm! Sajnos már jártam meg azzal, hogy belenyúltam repülés közben.
Kapuhoz ugye menüből át tudsz menni. egyébként meg nem szoktam szambázni a repülőtereken, úgyhogy nekem nem kell.Szóltak az I-Ponnál, kicserélték az SSD-met, így el is megyek érte. Jó lenne hétvégén már egyet repülni - de baromira uncsi a sok beállítás...

-
andorra
őstag
válasz
GrooveHero
#7334
üzenetére
A Föld mágneses észak-dél tengelye (leegyszerűsítve) állandó vándorlásban van. A pályairányok ezért idővel eltolódnak.
Az FS Commander az FS Sceneryből veszi ki a reptér adatokat, tehát nem a valóságot tükrőzi, amit ott látsz. Ahhoz friss Jeppesen térképek kellenek.Széllel szemben kell felszállni és leszállni is. Jobban, most nem mélyednék bele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V14-IIL: i5-10GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Több db Nvidia Quadro M4000 8GB GDDR5 videokártya számlával
- SzoftverPremium.hu
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Kapuhoz ugye menüből át tudsz menni. egyébként meg nem szoktam szambázni a repülőtereken, úgyhogy nekem nem kell.

