Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- juhi11: Karácsony esély, hogy észrevegyük: mások is valakik - még Isten is
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- Gurulunk, WAZE?!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
csiben1
tag
válasz
Korcsii
#13619
üzenetére
A szerkesztést nem olvastam. A ruddert lehet trimmelni, viszont akkor is elkezd húzni az ellenkező irányba. Igazából már nem tudom mit higgyek
Most repülgettem kicsit a C172vel és kezdek megbarátkozni vele. Talán nem is olyan vészes ez a balra húzás, csak még bizonytalan az irányításom. A fene tudja. Az a gond, hogy nem tudom milyennek kell lennie. Azt máshol is olvastam, amit írtál, hogy az egy légcsavaros gépek húznak a forgásiránnyal ellentétes oldalra egy kicsit, csak azt nem tudom, hogy ennek mekkora mértékűnek kell lennie. Talán majd az idő megoldja és belejövök 
-
csiben1
tag
válasz
Korcsii
#13619
üzenetére
A c172 kb 3-4sec után elkezd balra dőlni, ezt nem is lehet trimmelni. A C208 már jobb, itt ez az idő 7-8sec, ezt már lehetne trimmelni. A Beechcraft viszont 2 motoros, most repültem is vele és szépen egyenesen repült. Néha már nem tudom mit higgyek

Viszont a c172 néha elég élvezhetetlen nekem kezdőnek. Szinte állandóan gépészkedni kell, hogy egyenesen repüljön. Ha beállítom szépen, pár másodperc és dől balra. Ha ez normális, akkor beletörődök, hogy béna vagyok még, viszont nemrég volt alkalmam repülni egy kis Falke-val ami ugye szintén egy motoros és ott koránt sem kellett így gépészkedni. Csak ezért kérdezlek titeket, hogy ez normális e?
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Horgász topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Végleg lemondott a régi gépekről a Steam
- Milyen okostelefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Lexus, Toyota topik
- Autós topik
- Nem folyik, nem kenődik, de hűteni azt tud
- Számotokra mi volt az év játéka 2025-ben?
- További aktív témák...
- Keystation 49 (Midi controller)
- ÚJ, bontatlan Playstation 5 slim digital + EA Sports FC26 2 év garancia!
- Asztali PC , i7 7700 , 1660 Super , 16GB RAM , 256GB NVME , 500GB HDD
- 8GB DDR3 1600Mhz SO-DIMM , Laptop RAM
- LG 32GP850-B 32'' Sík QHD 165 Hz 16:9 G-Sync/FreeSync NanoIPS Gamer Monitor - Karácsonyi akcióban!
- Készpénzes / Utalásos Számítógép felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Blue -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4121
- Acer Predator Helios 18 AI I9 ULTRA 9275HX, 192GB RAM, 2TB SSD, RTX 5080
- ÁRCSÖKKENTÉS Ravpower 6000 mAh-s mégis pici powerbank eladó
- Xiaomi Redmi 14C 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Most repülgettem kicsit a C172vel és kezdek megbarátkozni vele. Talán nem is olyan vészes ez a balra húzás, csak még bizonytalan az irányításom. A fene tudja. Az a gond, hogy nem tudom milyennek kell lennie. Azt máshol is olvastam, amit írtál, hogy az egy légcsavaros gépek húznak a forgásiránnyal ellentétes oldalra egy kicsit, csak azt nem tudom, hogy ennek mekkora mértékűnek kell lennie. Talán majd az idő megoldja és belejövök 


