Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geryson

    addikt

    válasz Jorus #10376 üzenetére

    Úgy tudom, hogy ha utólagos USB-s tolókart veszel, akkor ahhoz járnak plusz gombok/gömbök a karokra. 12.500 Ft viszont nem sok pénz, lehet tényleg beruházok én is egyet már, úgyis régóta tervezem.

    Olyan, hogy folyosó már ugye nincs, az anno a hidegháborúban volt! :) De valóban, az útvonal helyes beírása úgy zajlik, ahogy Te leírtad. Akkor írja általában, hogy "invalid entry" ha pl. az AIRAC-od nem friss és az útvonal más pontokat, útvonalakat ismer mint az FS-ed. Én amikor repülök, 99%-ban mindig első az AIRAC frissítés és utána a Jeppesen frissítés (ez utóbbi mondjuk csak 2-3 havonta). AIRAC-ból viszont mindig az új, meghálálja magát.

    Virtuálisan 2 féle módon tudod beadni. Az egyik, hogy kiexportálod FS formátumba az FP-t ha készen vagy a tervezéssel (na innen van a bökkenő, hogy sok FP-tervező program ingyenes exportálása már nem támogatott, ezért kell előfizetni általában), behívod FS-ben (azt hiszem load flightplan) és benyújtod a beépített ATC-nek. A másik, ha online repülsz, akkor ugyan ez a helyzet, csak FSINN-ben vagy Squawkbox-ban küldöd el a valós ATC-nek. Amúgy az FP beimportálása magába az FMC-be meg ugyan így megy. Előbb FP tervezés, mentés, export majd az FS-en belül, pl PMDG-n, beírod az útvonal nevét és már be is olvasta.

    Korcsi "hagyományos" 744-el repül szerintem többet és cargoval kevesebbet, én kizárólag cargoval repülök.

Új hozzászólás Aktív témák