Telenor walletnél nekem sem szívózott.
De itt sehogyse megy.
Pedig kezdtem már örülni, hogy elég csak a telefont magammal hurcolni.
Telenor walletnél nekem sem szívózott.
De itt sehogyse megy.
Pedig kezdtem már örülni, hogy elég csak a telefont magammal hurcolni.
Értelemszerűen CSAK OTP-s kártya. Remélem ezzel próbálod
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
A Simple az OTP Brandje. Most annyi történt ,hogy egy ernyő alá hoztak egy raklap szolgáltatást és ide csatornázták be a MasterPass fiizetési lehetőséget (aka digitalizált kártya). Ráció van benne, mert így egy appon belül rengeteg mást is tudsz intézni, költeni (az meg ugye jó az OTPnek is ).
A dőlt betűs mondatodon sokan rugóznak már, a hwsw is ezt okoskodta ki: a az OTP Mobil csapatának ezt sikerül meglépni, azzal már előre kiránthatják a szőnyeget lényegében az összes, hasonló termékkel piacra lépni készülő versenytárs alól - vagy ha épp úgy tetszik, megspórolhatják azoknak a saját megoldás fejlesztését, cserébe azok ügyfeleit saját felületükön tartva.
Én - laikusként ugyan, de a témát aktívan követően - azt mondom, hogy abban különösebb üzlet nincs, hogy "csak úgy" egy másik bank által kibocsátott kártyát kezelj, szopj a supporttal, stb. Ha valaki akarja használni a szolgáltatásom, akkor legyen az ügyfelem is
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Igen. Otp isic mc kártyám van. Elvileg jónak kellene lennie. A telefonom meg egy samsung galaxy a5 2016-os telefon.
[ Szerkesztve ]
Én azt javaslom (és csodálkozom, hogy ezt nem lépted meg magadtól), hogy az ügyfélszolgálaton kérdezz rá, illetve adass le hibajegyet.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Nos, megvolt az első vásárlás. App nem fut, telefon lezárva, Simple az alap nfc fizetés. Tel felold ujjlenyomattal, érint a terminalhoz, egyből csipog, felugrik a Simple Mastercard képernyő, fizetés rendben, zold pipa. Hibátlanul működik, erre vártam már évek óta. Ezt (is) kiválóan megoldotta az OTP, csak gratulálni tudok. A megbízhatóságrol majd par nap, hét használat utan.
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
Azóta próbáltam még egyszer, azután meg vette a főképernyőn is - feloldva természetesen. Ujjlenyomaton van a zárolás, Hua P10.
Ismerősömnek Mate 9 van. Neki konkrétan nem megy az egész. Terminál visszadobja. Másik hiba, hogy a Simple app szerint sikeres azaz pipa de a terminál visszadobja hiba miatt.
Nekem Xperia M4-en nem volt hiba. 5x fizettem. Ebből 2x megnyitottam még az appot, végül az utolsó 3 fizetésnél már csak a kijelzőt oldottam fel és ment a terminálhoz. Az összes fizetés sikeres volt.
Elnézést az értetlenkedésért, de kicsit össze vagyok zavarodva.
Ez a topik az érintésnélküli fizetésről szól, míg az OTP új megoldása az érintéses fizetést takar.
Mi a különbség a kettő között? Ezt most nagyon nem vágom. Esetleg az OTP marketngesei elírták volna a szöveget és ők is érintésnélküli megoldást indítottak most?
Mielőtt olvastam volna a válaszod, már megléptem. 🙂
Sak gondoltam körbekérdezek, hátha nem csak egyedi hibáról van szó. 😶
Csak egy ötlet, azoknak, akiknél nem működik: lehet, hogy rootolt, custom romos telefonon nem működik? Nem lepődnék meg, ha igy lenne.
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
Nos, én is regisztráltam a kártyámat a Simple alkalmazásban. Gyakorlatilag1 perc alatt, zökkenőmentesen ment. Ez mindeképp plusz pont a Vodafone Wallettel szemben. Viszont a Wallet-tel való fizetés (nekem) egyszerűbb volt. Ott regisztráltam a kártyámat. bekapcsoltam az NFC-t, és a fizetéskor nem kellett a telefonnal babrálni, feloldani, PIN kódolni, ujjlenyomatozni. Csak úgy, ahogy kivettem a zsebemből, tartottam a terminálhoz, oszt' jónapot.Tudom, biztonság meg miegymás. Ha a PayPassos kártyámat elhagyom, akkor ott a rizikó hogy fizetnek a kártyámmal míg le nem tiltom. Ezzel a képernyőzáras dologgal gondolom megmenekült a bank az elhagyott telefonoknál jelentkező bankkártya letiltással járó macerával. Pedig biztos hozott volna nekik pár ezer Ft bevételt Na, mindegy. Majd megszokom valahogy.
Üdv:T.
Senki nem írt el semmit. Egy és ugyanaz, de megfelelő magyar kifejezés hiányában jónéhány módon körülírják a contactless paymentet
A Nemzeti Bank tavaly vagy tavalyelőtt megpróbált úrrá lenni a káoszon, és ha jól emlékszem, ők dobták be (még pályázat is volt rá), hogy akkor legyen érintéses fizetés a contactless payment magyar megfelelője. Ebből következik az is, hogy az általad írt értintésnélküli még a topic korai szakaszából maradt itt, amikor így hívták itthon is ezt a fizetési módot. De ha azt olvasod, hogy egyérintéses, netán PayPass (utóbbi egyébként a Mastercard brandje az értinéses fizetésre ), akkor ugyanarról beszélünk. Sőt, ha azt látod, hogy PayWave (ez pedig a Visa brandje az érintéses fizetésre), akkor is ugyanarról beszélünk.
Ha jobban végiggondolod, akkor a kártyát nem kell rátenni a terminálra, hanem nagyon közel (pár centi) már megtörténik az azonosítás, lefut a tranzakció - tehát végső soron érintés nélkül. De abban is van igazság, hogy az emberek 99 százaléka automatikusan ráb*ssza a kártyát a leolvasóra (tehát érinti)
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Azt azért hozzátenném hogy kártya esetében, nem mindig érzékeli a terminál, ezért inkább"ráb*ssza" az ember. De a telefonnál nincs ilyen probléma, legalábbis én ezt tapasztaltam.
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
Tegnap délelőtt én is regisztráltam, este kipróbáltam, és működött minden flottul
Mióta megjelentek a szolgáltatós mobiltárcák, azóta követem a dolgot, de akkoriban BB-m volt, és a plusz költségeket is személyesen soknak tartottam. Utána irígykedtem a Gránit Pay-re, de végre mostmár tudom használni a Honor 8-am is fizetésre
#808 tomp: ismerősödnek sehol sem működött? Vagy azóta van változás? Édesapámnak Mate 9-e van, de akkor nem állítom még be neki, ha ott ez a helyzet.
köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.
Tegnap szerettem volna a Simple -vel érintéssel fizetni, de nem jött össze a dolog.
Átnézve a beállításokat, találtam egy olyat, hogy NFC speciális beállításai ahol a Biztons. elem SIM kártya volt kijelölve. Feltételezem ez biztos a hiba oka...
Mire kell átállítani ? Android operációs rendszer v. Beágyazott biztonsági elem ?
Megis válaszolnám a kérdést. 2 boltban voltam pár percel ezelőtt (2 próbálkozás) és sikerült fizetnem vele!
A Beágyazott biztonsági elem a jó.
Hátha valaki hasonló problémával küzd, hogy miért is nem megy nála...
És ha jól sejtem, Samsung a telefon, ugye?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Rootolt telefonon is működik a dolog?
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
Sziasztok! Járt valaki a simple alkalmazással úgy,hogy nem fogadja el a kódot? Az otp ügyfélszolgálat adta ki a kódot de ezt írja rá akárhányszor próbálom : hibás authorizációs kód Köszi
Igen, A5 2016.
Nekem Automatikus kiválasztás-on van, de így is műxik. Galaxy S6
Üdv:T.
Az OTPnél megadott telefonszámod megegyezik azzal, amivel használnád?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Azt írták az OTP Simple csoportban, hogy előfordulhat, hogy a secure elementes sim bekavarhat. Valszeg nálad is ez volt, de megoldottad ügyesen
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Igen az a telefonszám van megadva,de az simple app nem mutatja ,kértem a 100ft-os opciót de ott a tranzakció részleteibe nem volt kód Felhívtam az ügyfélszolgálatot ők adták meg a kódot amit nem fogad el az app
[ Szerkesztve ]
Nekem nem kelett állítani semmit. Alkalmazás megnyitása nélkül is rendben megy. Régóta vártam már erre. 🙂
Lényeg, hogy megy. Ha valaki belefut ebbe legalább megvan rögtön rá a megoldást.
Én is nagyon régóta vártam már erre.
(#828) Fordos Laci válasza 1976ramones (#825) üzenetére
Nekem volt ott kód !
.....-100HUF;-kód-=SIMPLE ......
Igy keresd ! 5 karakter .
[ Szerkesztve ]
Ehhez az NFC-s fizetéshez kell mobilnet vagy nem ? Még nem használtam . Nem akarok bénázni az elsö alkalommal .
Fizetéshez nem kell netkapcsolat.*
Jó, ha tudod:
- Tokenek: egymást követő 10 alkalommal tudsz vásárolni az applikációval offline módban, ennyi tokent tárol el egyszerre az alkalmazás. Ha elfogytak a tokenek, az internetre csatlakozva automatikusan letölti a következő fizetési tokeneket az alkalmazás. Az utolsó 3 tokennél figyelmeztetést küld.
Simple
[ Szerkesztve ]
Köszi !
Beszélgettem a hozzám legközelebbi nagyobb boltban a paypassról. Fiatal srác volt a kasszás. Rengetegen fizetnek paypassal. De csak én fizetek telefonnal.
Mondtam, hogy most hozta be az otp is amiről tudott. Nem nagyon ismeri a dolgot de neki tetszik, menő. Elmondtam neki, hogy nem csak menő hanem kényelmesebb és biztonságosabb is.
Gyorsabb, egyszerűbb és kényelmesebb elővenni a telefont. Ha úgy állítjuk be az appot akkor 5ezer Ft felett sem kell PIN kód a terminálon. Kártyánál ha elveszik simán tudnak fizetni. Telefonnál ha nincs feloldva a képernyő akkor sehogyan nem tudnak.
Amióta elindult a Simple NFC csak 1x használtam a kártyát. DM üzletben nincs külön vásárlói terminál. Csak a kasszánál van ahhoz pedig át kell adni a kasszásnak a telefont/kártyát. Na a telefont nem adom át...
Következő nagy lépés lehetne az OTP-nek: ATM-hez érve már előre kiválasztjuk a pénzfelvételt így az ATM csak QR kódot mutat. Beolvasva már adná is ki a pénzt. Nem kellene kártyát elővenni.
Ezt a DM-es részt nem értem: 30 perce fizettem a DM-ben telefonnal, simán érintettem és viszontlátásra.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Nálunk a DM-ben csak akkor tudok én fizetni paypassal ha konkrétan belépek a kassza mögé. Vagy ráfekszek a vonalkód leolvasó pultra. A kassza pult vásárlói oldaláról nem érhető el a terminál mert csak a blokk kiadó mellett van. Fixen.
Nálam is csodálkozott a boltos kiscsaj. Mondja ilyet még nem látott. Meg a bankkártyám is elég rendhagyó. Azt is meg szokták nézni.
Szerintem is az a legnagyobb pozitívum, hogy nem kell hordani a tárcát és egy-egy görbe este alkalmával sem kell aggódni, hogy elhagyom/ellopják. A telefonnal meg nem tudnak mit kezdeni, márha nem vágják le hozzá az újam. 😂
Jupp008: +1
Pff... Szerintem jelezd a boltvezetőnek, vagy a DM üfsz-nek, hogy ez így béna és nem ügyfélbarát
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Ha már írtam nemrég a Tokenről: az mifene? Miaz? Oké ha van akkor tudunk fizetni, ha nincs akkor nem. De mifene?
Az előbb vásároltam. Épp aktív volt a mobilhasználat(mytv) és la fizetéshez gyorsan a háttérbe raktam, majd kijelző ki-be, PIN és érintettem. Terminál csippant, elvettem de a telefonon nem a szokásos zöld pipa jött be hanem "Tokenek letöltése..." majd utána jött az "érintse a terminálhoz" kép. A terminál pedig "Ellenőrizze mobileszközét" üzenetet írta ki. Most volt a 11. fizetés. Egyszerre 10 tokent tárol az app. De minden 10. fizetés után 2x kell érinteni mert nem tölti le automatikusan a következő 10-et a 10. után?
LouiS22
Épp bezárták mert felújítás kezdődött. Ha változatlan marad akkor írni fogok az üzletnek, hogy változtassák meg.
Sziasztok.
Root-olt telefonnal is működik!
Ma délután sikeresen fizettem egy Mol kúton a Simple app-al!
A Nexus 5-ön Screw'd (custom) rom van, ami természetesen root-olt, de ettől függetlenül működik, tehát még csak gyári rom se kell!
Képernyőzárat feloldottam, de a simple app-ba nem léptem be, odatartottam a telefont a leolvasó fölé és kb 2 cm magasságból már csipogott, hogy sikeres fizetés!
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
Szevasztok. Beregeltem a kártyám. LG G2-m van. Most elvileg akkor tudok majd fizetni mobillal amikor mondják az üzletben, hogy érintsem oda? Csak előtte legyen benyomva az nfc? Vagy mi a módja?
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
Igen bizony működik.
Simple csapat álláspontja erről:
Szia, rootolt eszközből sok van, több más applikáció még a gyárilag rootolt eszközöket sem engedi. MI nem ezt az utat járjuk, úgy gondoljuk, a Simple elég biztonsági funkcióval rendelkezik ahhoz, hogy minden eszközön futhasson.
aelod
Kapcsold be az NFC-t. Hagyd úgy. Érintéses fizetés menüben a rendszerben ellenőrizd, hogy a Simple aktív e. Ez után ha nincs beállítva biztonsági képernyőzár akkor állíts be. PIN vagy jelszó. Ez után elég feloldani a képernyőt és mehet a terminálhoz. Appot nem kell megnyitni. Fizetéskor úgyis felugrik a Simple a megerősítő képpel. (zöld pipa, paypass jelzéssel)
Ha nincs biztonsági képernyőzárad akkor is odarakhatod rögtön de ilyenkor felugrik az app, hogy add meg a Simple jelszavadat majd érintsd oda még egyszer. Ha fizetés előtt előre megnyitod az appot és megadod a jelszót akkor ilyen esetben is csak egyszer kell érinteni.
Az nfc-t nyugodtadn hagyd bekapcsolva, észrevehetetlen a fogyasztása (gyakorlazilag 0).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Azt hogy állítsam be, hogy 5000 felett se kérjen kódot? Nekem max 5000-re engedi állítani, vagy nullára, de azt írja hogy akkor mindig kódot kér.
Rendben köszi. Ma kipróbálom trafikban. Az nem okozhat gondot esetleg, hogy rootolt a telefon?
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
Szerintem ez amúgy úgy fog menni, hogy(miután az app bizonyított) az OTP szépen leszerződik a többi bankkal, akiknek nem éri meg appot fejleszteni, vagy nem is akarnának, de ha van így egy szolgáltatás, simán inkább megvásárolják. Remélem hosszútávon a gránit is beolvad. Már cska azért is, mert a simple megy iphone-on windows phoneon is, az övék meg még csak androidon.
Nekem jelen állapotában redmi note 2-n terms&conditions elfogadása után kapásból kifagy az app. nem rootolt, nfc mentes telefon.
aeod - az előző hsz-ed fölött van egyel közvetlen félkövérrel szedve a válasz.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Ha a simple fagy ki, akkor az probléma, mert más szolgáltatásai is vannak, amit nfc nélkül is tudsz használni. Írj a play-en a hibáról, gondolom figyelik és megoldják.
Ha a Gránit ebank app fagy ki, az is probléma, mert az is kéne működjön, akkor is ha a készülék nem nfc-s. Itt is csak a fentebb írt megoldást tudom ajánlani. Ők ráadásul elég aktívak a válaszokkal is.
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
Sziasztok!
Van olyan az otp-nél, hogy virtuális kártya netes fizetéshez. Azt is be lehet regisztrálni a simple-ben paypassos fizetéshez?
"Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"
Túl vagyok a 20. fizetésen. A 20. után újra "Tokenek letöltése" ablak jött elő érintésnél. Úgy tűnik 10 fizetés után azaz minden 11. fizetésnél 2x kell érinteni. Ez így nem tetszik.
gatto
Elég ha van biztonsági képernyőzár. Ez után az újabb termináloknál 5ezer felett nem kér pin kódot mivel már azonosítottad magad. 5ezres limit: ha leveszed 0-ra akkor érintésnél kéri a jelszót is a Simple. Addig a terminál várakozik". Azaz hiába van biztonsági képernyőzár, kell majd a jelszó is.
joergie
Én is ezen agyaltam. A többi banknak még meg is érné. Nem kellene folyamatosan frissítenie és támogatást nyújtaniuk. Van egy app amely több rétegű. Megállapodás és annyi. Gond letudva. NFC fizetés iOS rendszeren még egy jó darabig nem fog menni.
simple fagy ki. sose vezetek, nem parkolok. most szerdán rohadtul kellett volna, orultem is hogy le volt frissitve, de a rohadek kifagyott.
granit appal nincs baj, tökeletesen muxik, csak fizetni nem tudok vele...
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Ha van mobilneted, akkor nincs tokenezés.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Milyen kódról beszélsz? A fizetést megelezően mindenképpen fel kell oldanod a telefonod valamilyen módon, ha nincs képernyőzárad, vagy egyéb biztonsági beállításod aktiválva, akkor mindenképpen fogja kérni a Simple kódod.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!