Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1001) viktorhu válasza LouiS22 (#1000) üzenetére


viktorhu
veterán

De az app nem kapcsolódik szerverhez fizetéskor.

(#1002) dptrsk válasza viktorhu (#1001) üzenetére


dptrsk
addikt

Az app nem, de a token ellenőrzést a terminál online végzi.

(#1003) viktorhu válasza dptrsk (#1002) üzenetére


viktorhu
veterán

A token az egy virtuális kártya. Ha a terminál és a szerver között van probléma, akkor a fizetés nem sikerül. Itt inkább a terminál ad valami jelzést, aminek normál kártyánál nincs jelentősége, de a terminálnak ez elvileg csak egy bankkártya.

(#1004) tomp


tomp
félisten

Reggel kíváncsiság képpen megnyitottam a Simple appot és láttam, hogy a bankkártya menü alatt újra kellett regisztrálni az érintéses módot. Pedig előtte 5 percel fizettem vele. Lehet ezért ugrott fel a hiba ablak? Azaz tokenek még vannak de a rendszer valami miatt visszadobta az érintéses reget?
Harmadjára sikerült is aktiválni újra az érintéses fizetést az appban. 2x csak "regisztráció folyamatban" de nem történt semmi. Harmadjára nagy nehezen sikerült. Azóta még nem fizettem, hogy eltűnt e a hiba ablak.

(#1005) Csocsesz75 válasza tomp (#1004) üzenetére


Csocsesz75
őstag

Hmm...

Érintéses fizetés igénylése szöveg figyel a bankkártyám képe alatt, pedig ott emlékeim szerint másnak kéne szerepelnie. Hiába bökködök rá nem történik semmi.

(#1006) tomp válasza Csocsesz75 (#1005) üzenetére


tomp
félisten

Na igen pontosan ez volt nálam is. Törölni kellett az app adatait és újra belépni és "igényelni". Az igénylés csak a 3. törlés után ment. Első kettőnél nem bírt kapcsolódni a szerverhez szerintem ezért nem volt sikeres hanem csak várakozott.

(#1007) Csocsesz75 válasza tomp (#1006) üzenetére


Csocsesz75
őstag

Ja, kösz szépen ez volt a baj, most már rendben van, nekem elsőre ment.

(#1008) tomp válasza Csocsesz75 (#1007) üzenetére


tomp
félisten

Szuper akkor most már tudjuk a hiba okát. Csak kérdés miért vonta vissza a rendszer az aktivált NFC-t?
Lehet módosítottak valamit szerver oldalon(vagy a tokeneken módosítottak) ezért kellett újra digitalizálni?

(#1009) dptrsk válasza tomp (#1008) üzenetére


dptrsk
addikt

Folyamatos munka van szerver oldalon.

Most az MC Bonus(AMEX helyett adott) kártyák kavartak be nagyon.
Van akinek felismeri, mint OTP kártya, van akinek nem... Jelenleg is ezen dolgoznak a Simple-ös fejlesztők.

(#1010) LouiS22 válasza dptrsk (#1009) üzenetére


LouiS22
veterán

Nem szégyen az, sőt... Csak legyen kevésbé arrogáns a kommunikáció céges oldalról :)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#1011) szabacsik


szabacsik
őstag

Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata Simple app-on belül hozzá lehet adni K and H-s kártyát , hogy NFC-n keresztül tudjak fizetni? A hozzáadás sikerült , de egyrészről nem tudom melyik az elsődleges mert van bent már egy kipróbált OTP-s kártya is. Másrészről ezt nem kell külön aktiválni, hogy működjön NFC-n keresztül is?

Jah meg az is fura, hogy megjelent az OTPs kártya alatt egy "érintéses fizetés igénylése" felirat. De már használtam és ment. Most újra kellene aktiválni?

/\____/\

(#1012) dptrsk válasza szabacsik (#1011) üzenetére


dptrsk
addikt

K&H kártyák jelenleg nem használhatók NFC fizetésre a Simple appban.

"Első körben az OTP Bank által kibocsátott bankkártyák tulajdonosai élhetnek a lehetőséggel: mostantól Android készülékeken egyszerűen digitalizálhatók érintéses mobilfizetéshez az OTP Bank által kibocsátott MasterCard vagy Maestro bankkártyák a Simple alkalmazásban."

[ Szerkesztve ]

(#1013) Csocsesz75 válasza szabacsik (#1011) üzenetére


Csocsesz75
őstag

1005 és 1006 hsz.

(#1014) tomp válasza dptrsk (#1009) üzenetére


tomp
félisten

Az, hogy munka van nem gond. Nem szégyen a munka. :)
Csak akkor ne úgy kommunikálják le, hogy "oooh nincs gond"
Most az előbb újra "igényelni" kellett az érintéses fizetést. Még hétvégén éjszaka is dolgoznak a rendszeren. :)

(#1015) Csocsesz75 válasza tomp (#1004) üzenetére


Csocsesz75
őstag

Én most fizettem vele, eltűnt a hibaablak.

(#1016) tomp válasza Csocsesz75 (#1015) üzenetére


tomp
félisten

Nálam is. Viszont ma reggel megint igényelni kellett az érintéses fizetést. Sőt reggel az egyik fizetésnél a terminál inkább a mágnes csíkot kérte. Hááát. :DDD Második érintésnél sikerült meggyőzni, hogy inkább mégis a paypass a nyerő ötlet.
Írtam a fb oldalukra és üzenetben elkérték a simple email címemet, hogy megnézzék mi okozta ezt a sok digitalizált kártya reg visszavonást. Délután megint előjött a token letöltési jelenség. Ezt is megírtam nekik. A tokenletöltési hiba megoldásán nagy erőkkel folyamatosan dolgozunk, egyre ritkábban jön elő." Tény. Elmúlt 1,5-2hétben most jött elő újra pedig bőven túlmentem többször is a 10 fizetésen.

(#1017) LouiS22 válasza tomp (#1016) üzenetére


LouiS22
veterán

Mondjam a választ? "Az általad jelzett jelenség elvétve fordul csak elő".

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#1018) ghiottone válasza tomp (#1016) üzenetére


ghiottone
nagyúr

Nálam az utóbbi 2 napban szórakozik a Simple - kiírja a terminálos érintéskor, hogy Hiba blablaba, de a fizetés megtörténik rendesen, nem kéri újra, nem utasítja el a tranzakciót. Mintha pár nappal ezelőtt lett volna egy frissítés és előtte minden rendben volt, csak most szórakozik. Arra is figyelek, hogy minden esetben legyen aktív a mobilnet is, hátha ez lehet a probléma, de nem.
Most nézem az alkalmazásban, hogy ott figyel a mastercard alatt az érintéses fizetés igénylése, mintha nem lenne regisztrálva az nfc. - Rányomtam az újraregisztrálásra. - pff :U

Eladó OnePlus 12 Nillkin fólia & tok: https://shorturl.at/qvFIU

(#1019) eami válasza ghiottone (#1018) üzenetére


eami
addikt

nálam semmi gond :U

(#1020) tomp


tomp
félisten

Új kedvenc hibám: érintem és mit ír ki a terminál? "Egyszerre 1 kártyát használjon!" :DD
Nem NFC-s a sim kártyám. Csak a telefon nfc antennája sugároz.

(#1021) dptrsk válasza tomp (#1020) üzenetére


dptrsk
addikt

Ott valami token gond lehetett.
Minden token egy egyedi, más-más számú bankkártya, ha egy token felhasználásra kerül, már be is tölti a következőt. Vagy esetleg túl sokáig érintetted oda, s már a következő tokent is használni akarta az app.

(#1022) tomp válasza dptrsk (#1021) üzenetére


tomp
félisten

Inkább tokenes + app bug.
Érintettem és a szokásos hosszú sípolás(sikeres érintés) helyett rögtön csipogott, hogy egyszerre csak 1.
Ilyenkor hiába vettem el és érintettem oda újra, a terminál újra ezt írta ki. Csak a telefon lezárása és újbóli feloldása ujjlenyomattal hozta helyre.

(#1023) A-tech


A-tech
csendes tag

Sziasztok!

Én is nagyon szeretnék már élni az NFC-s telefonos fizetés lehetőségével (simple jöhet szóba)
Egy gond van, telefonomon nincs NFC

Nézegetem jó ideje a teszteket itt a mobilarenan, de szomorúan látom hogy még sok új (alsó-)középkategóriás telefonba sem szerelnek NFC-t. Pl a Motorola Moto G5 nagyon tetszene, de abból is kispórolták :(
Ezért hozzátok fordulok segítségért, milyen NFC-s telefont tudnátok ajánlani, ami
- lehetőleg nem több mint 5 colos, nem kell péklapát :)
- max 65 ezer Ft-ból kijön

Ha ti se tudtok újat, ami megfelel a fentieknek, esetleg használtban mit ajánlanátok?

Köszi!

(#1024) ghiottone válasza A-tech (#1023) üzenetére


ghiottone
nagyúr

Pont most làttam a hardveraprón 56-ért G5s-t, abba már van nfc, 3gb és full fémház.

Eladó OnePlus 12 Nillkin fólia & tok: https://shorturl.at/qvFIU

(#1025) jupp008 válasza A-tech (#1023) üzenetére


jupp008
senior tag

Nézd meg a Galaxy A3 szériát.

(#1026) fil


fil
őstag

A fórumot olvasgatva és saját tapasztalatom alapján úgy látom ,hogy Mo.-n ezek a megoldások még elég béta állapotban vannak. Mondjuk az MKB-é talán alfa vagy pre béta.
Egy ilyen megoldásnak akkor van értelme ,ha a plasztik kártyákat nyugodtan otthon hagyhatom, bízhatok benne ,hogy a telefonnal tudok fizetni minden paypass-os terminálon.
Az én tapasztalatom szerint ez még nem teljesül.
Az MKB-nél nyitottam kizárólag ezért számlát. A nyitás és kártya virtualizáció gyors és gördülékeny volt. Kb. 2 hétig többé-kevésbé jól tudtam használni. Néhány esetben többször kellett érinteni és két esetben elő kellett kotornom a plasztikot. Ezzel még együtt tudtam élni. Azután egyszer csak egy fizetés sikertelen volt és utána újra regisztrációt kért. Soha többet nem sikerült az support segítségével sem működésre bírni. Volt app újratelepítés, újra regisztrálás, regisztrálás új címre. A supportosokkal napokig szinte állandó kapcsolatban voltam. (Egyébként a telefonos supprt kedves segítőkész, a mailekre viszont napokig, hetekig tart amíg válaszolnak.)
Semmi eredmény.
Én így jártam... :(

(#1027) LouiS22 válasza fil (#1026) üzenetére


LouiS22
veterán

Sajnálom, hogy negatívak a tapasztalataid. Azt azonban tudd, hogy a törvény szerint minden ügyfélszolgálat maximum 30 napon belül köteles választ adni. Ezzel mindig számolj, máshol is. Ha tényleg akut a probléma és van telefonos helpdesk, akkor válaszd őket.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#1028) zozor76


zozor76
tag

Üdv!
Külföldi fizetéssel tapasztalat:
- osztrák Lidl ✓
- német Netto Marken-Discount ✓

Utóbbinál kérdezte a pénztáros, hogy mit szeretnék a telefonnal, mondtam digitalizált bankkártya; nézett, vigyorgott és ennyi. :) Visszaigazoló sms-t hallva mondom kontroll. :D Nem problémázott. Szép lett volna rendőröknek magyarázkodni... :)

(#1029) tomp válasza LouiS22 (#1017) üzenetére


tomp
félisten

Nos megjött a válasz. Emailben de nem csak 1 soros válasz érkezett. Kíváncsian várom mi lesz. :)

(#1030) LouiS22 válasza zozor76 (#1028) üzenetére


LouiS22
veterán

Mivel ez egy szabvány, ahol lehet contactless fizetni, ott működni fog ;)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#1031) zozor76 válasza LouiS22 (#1030) üzenetére


zozor76
tag

Igen, csak még nem volt vele tapasztalat. Vagy csak én nem tudtam, hogy használták-e külföldön az alkalmazást. Most már biztosra megyek... :)

(#1032) nutfile


nutfile
aktív tag

SIMPLE Beta tesztelő lettem.

nem vagyok OTP-s, kaptam értesítést, hogy tesztelhetem az új mobilfizetési lehetőséget, ami nem OTP-ések számára elérhető lesz.
jelentkeztem, elfogadtak.

egy kalap szar. (nem technikailag, hanem az üzleti modell)
ha a saját bankkártyámmal befizetek egy összeget nekik, akkor lehet egy digitalzált simple kártyám, amivel (telóval) tudok fizetni a befizetett összeg erejéig.
ennek mi értelme? náluk áll a pénzem. mikor-mennyit utaljak rá? honnan tudjam előre, hogy mikor mekkora összegre lesz szükségem? nagyobb összeget meg minek parkoltatnék ott? ennél az is jobb lenne, ha nyitnék náluk egy számlát...

...de nem fogok. maradok a gránitnál. ez nem érdemi megoldás.
mondjuk részükről meg nulla kockázattal szereznek még néhány (ebben a formában nem hiszem, hogy sok) ügyfelet.

[ Szerkesztve ]

(#1033) tomp válasza nutfile (#1032) üzenetére


tomp
félisten

Én is tesztelő vagyok. Gránitos embernek ez nem opció. Nekik van külön app. De Rai, BB, KH, Erste ügyfeleknek jól fog jönni. Én otp-s vagyok de igényeltem ilyen kártyát kipróbálni.

(#1034) A-tech válasza nutfile (#1032) üzenetére


A-tech
csendes tag

Ha lehet beállítani automatikus min-max feltöltést akkor még lehet értelme....

Kérdés, hogy milyen díja van a virtuális kártya szolgáltatásnak. Gondolom nem ingyenes, mert akkor mi az üzlet nekik (azon kívül, hogy parkol náluk pénz)

(#1035) tomp válasza A-tech (#1034) üzenetére


tomp
félisten

Havonta max 65ezret lehet rátölteni. De ha marad rajta hó végén és következőben újra 65ezret raksz rá akkor is max 65ezret vásárolhatsz le belőle. Hiába marad rajta. Az tovább megy a következő hónapra.
Feltöltési díj 1%. Visszafizetési (azaz nullázás) díj szintén 1%.

(#1036) nutfile válasza tomp (#1035) üzenetére


nutfile
aktív tag

eddig el se jutottam, mert hamarabb azt mondtam, hogy passz...
...de így még kevésbé vonzó a dolog.

(#1037) ACE- válasza tomp (#1035) üzenetére


ACE-
addikt

Pff, akkor már jobban megéri egy Gránit számlát nyitni :)

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#1038) eami válasza ACE- (#1037) üzenetére


eami
addikt

bizonyára... egy törpe bank hatalmas garanciával... nyilván :DDD

(#1039) fil válasza A-tech (#1034) üzenetére


fil
őstag

Miért? Az 1% az nem elég díj. Ahogy olvastam levesznek 1%-ot mikor feltöltesz. Ha meg le akarsz róla venni pénzt az ismét 1%. Persze vásárlásra van nem arra ,hogy pénzt visszavegyél róla. A vásárlások után is kapnak jutalékot.
Nem elég?
Egy bankszámlával meg nem érdemes összehasonlítani. Ez nem (teljesen) az. Nyilván az OTP arra próbál ösztönözni, hogy vigye át a kliens a számláját hozzá.

(#1040) ACE- válasza eami (#1038) üzenetére


ACE-
addikt

Te miről beszélsz?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#1041) eami válasza ACE- (#1040) üzenetére


eami
addikt

arra gondoltam, hogy ha nem vagy se OTP-s, se gránitos, akkor miért mennél épp egy apró bankhoz, miért nem inkább a legnagyobbhoz?

(#1042) ACE- válasza eami (#1041) üzenetére


ACE-
addikt

Mert az OTP kondíciói sz@rok...

[ Szerkesztve ]

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#1043) fil válasza ACE- (#1042) üzenetére


fil
őstag

Ha a kondíciókat nézzük ,akkor az MKB Digit@ll csomagja a legjobb.
Teljesen ingyenes lehet. Mondjuk az sem egy nagy bank.

(#1044) Martin97 válasza fil (#986) üzenetére


Martin97
aktív tag

Még nem igazoltattak amióta csak a simplet használom.

A trafikban és szórakozóhelyeken nem vacakoltak.
Majd ha lesz ilyesfajta tapasztalat megírom. ☺

(#1045) joergie


joergie
őstag

Ez a bétás lehetőség igazából megfelel egy prepaid kártyának, amik lassan ellepik a magyar piacot is(állítólag, ha eddig nem tették). Pl gyereknek tökjó lehet, feltöltesz rá havi 10 rugót, telefonjával tud fizetni, kap mellé némi kp zsebpénzt, oszd be.
Az 1% tényleg soknak tűnhet, de végülis ez egy kényelmi szolgáltatás, fizess érte. ÉS még csak át se kell menned hozzá az OTP-hez.

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#1046) goop válasza eami (#1038) üzenetére


goop
őstag

Törpe vagy sem, a betét garancia itt is él. Meg ha jól rémlik az állam bácsi is benne van majd 50% körül, szóval nem hiszen, hogy bedőlne. Ellenben a szolgáltatásaik nagyon jók, és a mobil fizetéses appjuk is mindig működik. :D

(#1047) nutfile válasza goop (#1046) üzenetére


nutfile
aktív tag

egyetértek

(#1048) nutfile válasza joergie (#1045) üzenetére


nutfile
aktív tag

lehet, hogy van az a piaci rés, amit meg lehet vele találni, de nekem az (jelenleg) marginálisnak tűnik.
(mondjuk az tetszik, hogy egyszerre 2 lépcsőt akar ugrani az OTP. prepaid kártya és mobilfizetés egyben)

amúgy most, hogy így mondod, a 65 ezer forint valósznűleg nem OTP-s korlát, hanem ha prepaid bankkártyának minősül így a dolog, azokra jogszabály nem engedi nagyobb összeg feltöltését...
...viszont akkor tudtommal nem használható külföldön!

[ Szerkesztve ]

(#1049) Zugi válasza eami (#1041) üzenetére


Zugi
aktív tag

Ha az lenne a logikus gondolkodás, hogy menjen mindenki a legnagyobb bankhoz, akkor elég lenne egyetlen bank az országban:) Amúgy épp az ilyen kis Gránit bank félék nagy előnye a rugalmasság és gyorsaság, az innováció, az újdonságok leggyorsabb bevezetése. A Gránit pay 1 éve hibamentesen üzemel, problémám egyszer sem volt vele, pedig sokat használom itthon-külföldön egyaránt. Úgyhogy én át nem mennék tőlük a zótépéhez az tuti, biztonságilag pedig egyforma egy hazai kis bank vagy nagyobb bank, mivel OBA garancia van.

Ez a Simple dolog pedig, ha ezt az nfc-s fizetési lehetőséget az OTP tényleg így akarja nem OTP-s ügyfeleknek felajánlani, mint ahogy itt többen leírtátok, hát akkor azt gondolom ez nagy zsákutca lesz. Úgy vélem inkább minden valamire való banknak ki kell most már jönnie hamarosan saját megoldással a saját ügyfelei részére, ha nem akarja őket cserben hagyni. Pedig bíztam az OTP-ben, hogy a Gránit bankos megoldásom tökéletessége mellett belátható időn belül a Raiffeisen-es hitelkártyámat is otthon hagyhatom a Simple segítségével, de úgy tűnik erre nem fog sor kerülni, és így inkább a Raiffeisenben remélek, hogy valamikor végre beállnak ők is az nfc-s sorba.

[ Szerkesztve ]

(#1050) eami válasza Zugi (#1049) üzenetére


eami
addikt

oké persze, egy kis csipkelődés volt a részemről. de annyit azért megjegyzek, hogy OTPvel én már 5. éve fizetek NFCvel :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.