- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Gurulunk, WAZE?!
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Asszociációs játék. :)
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- gerner1
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Durrogtass
Új hozzászólás Aktív témák
-
ggeleven
őstag
Engem simán lepattintottak azzal, hogy a csomag már a futárszolgálatnál van és ott kérdezzek rá a kiszállítás időpontjára. Amikor tovább reklamáltam, akkor meg ilyenekkel jöttek érdemi válaszok helyett (messengeren élő emberrel beszélgetve):
Sajnálattal értesültünk arról, hogy elégedetlenséggel tölt el bármely szolgáltatásunk!
Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségek miatt!
Szia. Minden esetben várható szállítási időt küld rendszerünk, érkezni fog egy e-mail mikor átadjuk futárszolgálat részére, így a pontos szállítást a futárcég jelzi avagy a rendszer küldi ki a PIN kódot.
Minden panaszt kezelünk természetesen, de mi ügyfélszolgálat vagyunk és sajnos csodát nem tudunk tenni. Folyamatok szerint tudunk eljárni és ilyen esetben csak a raktár felé tudjuk jelezni, hogy az adott termék, csomagszám még nem került átadásra. Így megkérjük őket, hogy ellenőrizzék azt.
2.4. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a Megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Weboldal erre szolgáló felületein. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem az Eladó, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén.
A szállításról további információ a kézbesítési információknál érhető el: https://www.emag.hu/help/kezbesites/Ahogy fentebb írtad a várható jelentése: esedékes. Így ez eltérhet a megjelölttől, de igyekszünk minden esetben teljesíteni. Ha megnézed a nyomkövetési linket, a termék már másnap a futárszolgálatnál volt, de sajnos hibásan kóórdinálták a kiszállítást, így az a mai napon kerülhet kiszállításta.
20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
alexnagy777
csendes tag
Függ attól is, hogy melyik város. Bp és nagyobb városoknál lehet, hogy tudják tartani, kisebb helyeken már kétséges. Úgyhogy ez legtöbbször pr duma. Vásárlás során - vagy sokszor után - meg már azt írja az oldal, hogy 23-24-25 stb. Erre is figyelni kell.
Ha emag forgalmazású és mentetted a kártyát vásárláskor, boxba helyezés után 30 percen belül visszaér a pénz.
-
roseA580
junior tag
Velem többször is előfordult, pl. vasárnap megrendeltem és hétfőn már nálam is volt a termék.
Igaz az ellenkezője is, pl. mosógép rendelés (partner) és nagy várakozás után végül elmentünk egy boltba és a csomagtartóban (félig nyitva) hazahoztunk egyet. (itt is ígértek kiszállítást)
Ui:
Természetesen ez fekete péntekes időszakban történt.
Ha az eladó az EMAG akkor nagyobb esélyed van arra hogy betartja az ígéretet, pl. most megyek a helyi postára két terméket átvenni amit péntekre ígértek. (tegnap vette fel a posta tőlük és már is itt vannak)[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- i7-6900k+ASUS RAMPAGE V EXTREME+ROG FRONT BASE+DARK ROCK PRO 4+G.SKILL 4x8GB+GIGABYTE GTX 1070Ti
- iPhone 13 Pro 128GB Graphite
- HP EliteBook 840 G3 I5-6300U/8GB/240SSD/WIN11/Magyarbill/
- Dell Optiplex 5060 MT I5-8500/16GB/256SSD+500HDD/Wifi/Bluetooth/Win11Pro
- Dell OptiPlex 3050 SFF i5-6500/8GB/256+250HDD/Win11PRO
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest