Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Napkollektor - csak úgy
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nirvatti
tag
Sziasztok!
Egy kicsit elvesztettem a türelmemet már.Vásároltam két terméket 2024.04.10-én 20 havi 0%-os hitelre. Az egyik termék elromlott, így RMA kérelmet töltöttem ki, azóta szinte semmi nem történt.
2024.10.04-én kitöltöttem a szervizkérelmet a termék javítása miatt.
2024.10.16-án megérkezett a szervizbe a termék.
2024.10.20-án kaptam egy levelet, hogy 30 napra is kitolódhat a javítási folyamat.
2024.11.16-án érdeklődtem az emag chat felületén, hogy mi újság, akkor ezt az információt kaptam:
"A szervízlapon november 7-i az utolsó bejegyzés, mely alapján nem tudták megjavítani a terméket, ezért sztornózták a rendelést."
Akkor megegyeztünk, hogy visszafizetést kérek.
2024.12.03-án érdeklődtem mi újság, elküldtem levélben az eddigi kommunikációt az info@... email címre.
2024.12.12-én újabb chat-es kör jött, ahol végre elküldték számomra a hitel lemondási nyilatkozatot, amit kitöltöttem és visszaküldtem.
Ekkor derült ki, hogy ezt úgy lehet intézni, hogy a megrendelésben szereplő másik (hibátlan) terméket is vissza kell küldenem, így visszatérítik az eddigi összes befizetésemet. Ehhez futárt küldenek, ami a mai napig nem történt meg.
2025.01.03-án személyesen jártam az eMAG Etele plázában található üzletében, ahol szóban igazolták, hogy megkapták a lemondási nyilatkozatot.
2025.01.08-án a hitelt intéző banknál érdeklődtem telefonon, Ők megkapták-e, sajnos még nem...
2025.02.10-én (ma) újra beszéltem a bankkal, akik még mindig nem kapták meg a törlést kérő dokumentumot, de azt mondták juttassam el közvetlenül hozzájuk az iratot.
Megtettem.
eMag chat-et nem kerestem, mert nem vágyom újabb hitegetésre, meg utánanézésre, ami után semmi sem történik.Ami felettébb bosszantó, hogy az eMag a folyamat elején lévő automatikus üzeneteken kívül soha semmit nem kommunikált, csak az én megkeresésemre voltak hajlandóak információmorzsákat elejteni az éppen aktuális státuszról.
Az, hogy egy dokumentumot nem továbbítanak ~3 hónap alatt, az pedig egyenesen felháborító.
Továbbra is fizetem a részleteket, miközben a egyik terméket sem használom (az egyik ugye hibásan náluk, a másikat pedig inkább nem használom, ne legyen értékcsökkenéssel járó hibája).Kihez tudok fordulni jogi panasszal? Békéltető testület?
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Spórolós topik
- Samsung Galaxy Z Flip4 - tavalyi göncben flexelsz?
- Oázis Computer - Prohardver nyereményjáték egy Acer gamer monitorért
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Politika
- Home server / házi szerver építése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- iKing.Hu - Google Pixel 9 Pro Fold - Obsidian - Használt karcmentes
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Aorus Elite B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX3060 12GB Asus TUF GT301 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest