- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Köszönöm!
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
5 terméket rendeltem emagrol, 10e Ft felett, easybox-ba, ingyen szállítással.
A termékek különböző időkben kerülnek majd kiszállításra.
Hogy tudom majd átvenni?
Berakjak mindet, és ha az utolsó bent van, mehetek?
Vagy egyenként odacsalingazok, és egyenként kiveszem? -
lsebestyen
addikt
válasz
lsebestyen #1506 üzenetére
Volt a dobozban két cigicsikk.
Micsoda ótvar banda ez a sameday. Futárt kérdeztem, hogyan kell elképzelni a szitut, hogy 1.5 hónapot vesz igénybe egy csomag kiszállítása. Azt mondta, hogy nem kell csodálkozni, amikor beérkezik a raktárba a cucc, a szortírozó kollégák képesek a 40kg-s kutyakaja konzerveket rádobálni a tévékre is akár.
-
lsebestyen
addikt
válasz
lsebestyen #1421 üzenetére
Fejlemények: voltam bent azóta egy emag üzletben, 45 perc várakozás után azt tudták mondani, hogy bocsika, akkor tudják sztornózni, ha visszakapták a csomagot. Cseten végtelen sok időt elfecséreltem, semmi. Erre ma hív a futár, hogy van nála egy csomag, nem fér be a boxba, hova viheti. Mondom neki, arról volt szó, hogy visszaadják az emagnak. Reakció: összeraktár a csomagot, már szállítható állapotban van.
Ennyire debil két társaságot. Ameddig nem történik valami váratlan jó szokott lenni, de ez kiborított teljesen. Kíváncsi vagyok milyen állapotban van a pakk.
-
jojoando
aktív tag
Rendeltem egy beépíthető gázlapot ami nem tekinthető nagynak. Vissza kell küldjem azonnal, jeleztem is az EMAGNAK, aki rögzítette a visszaküldést futárral, majd "xxx számú visszaküldés kérelmét tudomásul vettük" címszóval a Más cég marketnek írja a visszaküldési feltételeit, küldjem vissza. Leírja, ha az EMAG boltban vettem, de ilyen készülék, azt oda nem vihetem vissza, a Boxba nem fér, marad a rögzített futár, de csak az eladóra a netes cégre mutogat most már, hogy azok feltételei alapján és oda küldjem vissza, de akkor most mi van? EMAG-tól vettem, de egy másik cégnek a netes terméke, és annak a megadott címére küldjem vissza 14 napon belül, vagy az Emag küld szállítót, mert ilyet nem említ. Elérni az emagot nem lehet, a csetrobotja alkalmatlan mindenre, telefonos elérhetőséget nem találni. Marad holnapra az a webes bolt amihez nekem mint vásárló kevés közöm van.
-
SUPREME7
őstag
Egyelőre még reményt se sokat fűzz hozzá, van 1-2 eladó - köztük ez is - akiknél rendszeresek az elárazások, de nem jellemző, hogy bármit is odaadnának. Garancia szempontból sem az igaziak ezek a külföldi partnerek. Esetleg utána kell kérdezmi, hogy a Sony hazai szervizpartnerei mennyire foglalkoznak vele, hogy nem itthonivásárlás.
De a legnagyobb esélye annak van, hogy törlik a rendelést
-
Sly189
senior tag
Sziasztok, ez mennyire lutri átvenni?
Forgalmazó ATU IT SRL
-
#01110937
törölt tag
válasz
JamesFinn #1495 üzenetére
Én is próbáltam, bosszantó ez a chat... nincs olyan opció, hogy egyéb. Belementem egyikbe, nem jött be... Belementem másikba, hasznos volt, sikerült nem. akkor kapcsolok ügyintézőt. Ott már letudtam írni, és megerősítette a kérdésem/feltevésem.
Utána várni kell és jelentkezik valaki, persze csak "nyitvatartási időben", 17:00 még az szerintem. Megnéztem 18:00 után pár perccel volt ez. Kellett legyen ügyfélszolgálat. Csak ne zárd be a chatet.
-
JamesFinn
senior tag
Ugyan így vegigzongoráztam, de csak Dia jött vissza folyamatosan.
Holnap újrapróbálom. De sanszos, hogy a Bt fülhallgatóra nem működik a visszaküldés, mert higiéniai termék.
Bár találkoztam már újracsomagolt fülhallgatóval. Ezért szeretném az üsz-tól megtudni az álláspontjukat. -
Met
nagyúr
válasz
JamesFinn #1497 üzenetére
Pedig működik, bold amire rányomtam.
Dia (2023. 08. 31. 17:54:37): Szia! A nevem Dia⭐, a Te eMAG asszisztensed vagyok.
Dia (2023. 08. 31. 17:54:39): Ha bármilyen probléma merül fel, ne aggódj! Add meg a részleteket, és mindent megteszek, hogy segítsek!
Dia (2023. 08. 31. 17:54:40): Menu Options:
A rendelésem állapota
Termék visszaküldése
Fizetési módok
Termékjellemzők és tartozékok
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások
Megrendelés leadása
Extrem Digital Zrt megrendelés
null (2023. 08. 31. 17:54:49): Termék visszaküldése
Dia (2023. 08. 31. 17:54:51): Kérjük, válassz a következő lehetőségek közül:
Dia (2023. 08. 31. 17:54:53): Menu Options:
Visszaküldés státusza
Mikor kapom vissza a pénzem?
Vissza szeretnék küldeni egy terméket
Nem megfelelő szállítás
Visszaküldési feltételek
Törölni szeretném a visszaküldést
Szeretném módosítani a visszaküldési kérelmem adatait
Elektronikai hulladék(ok) elszállítása
Vissza az előző menühöz
null (2023. 08. 31. 17:54:57): Vissza szeretnék küldeni egy terméket
Dia (2023. 08. 31. 17:54:59): Itt vagyok és segítek neked!😄 Mindenekelőtt ellenőrizd, hogy a termék megfelel-e a visszaküldési feltételeknek! Ne feledd, a visszaküldés folyamata akár 14 napot is igénybe vehet, így kérlek, légy türelmes!
Dia (2023. 08. 31. 17:55:00): A visszaküldési megbízást Itt tudod regisztrálni:
https://bit.ly/3pf1cVq A lépések egyszerűek.
Dia (2023. 08. 31. 17:55:01): Emag fiókodon belül lépj a "Visszaküldéseim" menüpontba, ott válaszd ki a visszaküldeni kívánt termék(ek)et, a visszaküldés okát, a visszaküldés módját és azt, hogyan szeretnéd visszakapni a jóváírt összeget!
Dia (2023. 08. 31. 17:55:03): Ezután egyszerűen kattints a "Küldés" gombra, és kész!🙂
Dia (2023. 08. 31. 17:55:04): Regisztráltad a visszaküldést?
Dia (2023. 08. 31. 17:55:06): Menu Options:
Igen
Nem
null (2023. 08. 31. 17:55:07): Nem
Dia (2023. 08. 31. 17:55:08): Ne aggódj, egy kollégánk a lehető leghamarabb átveszi a kérésed kezelését!
Emese (2023. 08. 31. 17:55:11): Szia, én Emese vagyok. Miben segíthetek? -
sunnysys
tag
válasz
gyuri2008 #1488 üzenetére
köszi!
egy Nothing Phone mobilról van szó.
az eMAG így fogalmaz:
Az eMAG által értékesített jótállási jegye (garancialevél) lehet:
– a gyártó által kiállított (amennyiben a gyártó rendelkezik országos szervizhálózattal),
vagy
– az eMAG, mint forgalmazó által kiállított.
ebből nekem az jön le, hogy erre a telefonra nincs gyártói garancia.
-
sunnysys
tag
válasz
SUPREME7 #1486 üzenetére
köszi!
most épp vidéken élek (bár addig lehet, visszaköltözöm Pestre), ezért a személyes ügyintézés kiesik. viszont amennyi rosszat olvastam az eMAGról itt, lehet, elengedem a dolgot. nem hiányzik a szenvedés.
https://www.olcsobbat.hu/boltok/emag_magyarorszag/
-
JamesFinn
senior tag
Sziasztok. Egy Bluetooth fülhallgatót szeretnék vásárolni (fülbe helyezhető tws) az emagtól.(emag a forgalmazó ) Ennél a terméknél él a 30 napos vásárlástól való elállás? Az ügyfélszolgálat elérhetetlen chaten, csak Dia kinlódik. A viszzaküldhető termékek között ott van a fülhallgató, de ugye ez elég tág gyűjtőfogalom... van valakinek ezzel kapcsolatban valami tapasztalata? Vagy valami platform az emagon, ahol élő emberrel tudnék értekezni?
Köszönöm, ha valaki tud segíteni. -
SUPREME7
őstag
válasz
sunnysys #1484 üzenetére
Az emag egy gyökér. Aki hagyja magát, annak megpróbálják beadni, hogy csak az eredeti vevő intézeti. A jótállás a termékre vonatkozik, nem a "vevőre". Nyilván te nem tudsz a saját fiókodból visszaküldést intézni, de a számla - jótállási jegy alapján emailben igen. De legegyszerűbb személyesen üzletben.
-
gyuszos
tag
Sziasztok!
Emag vásárlás, easyboxba rendeltem, az eladó Gym Invest.
Visszaküldeném, mert nem azt küldte amit rendeltem.
Emag applikációban futárszolgálatos visszaküldéskor azt írta, majd jön a futár ..
Erre most kapok egy sms-t, hogy a visszaküldés feltételeit a Marketplace partner adatlapján találom...
Ahol persze küldjem én saját költségen.Mit lehet tenni? Mert a visszaküldés drágább lenne mint maga a termék volt....
Köszönöm.
-
sunnysys
tag
Sziasztok!
Használtan vennék egy eMAG-ban vásárolt telefont itt, a hardveraprón. Az eladónak jó értékelése van, de nem ő vette anno. Viszont azt mondja, ő intéztetné az eredeti vásárlóval a garanciáztatást, ha úgy alakul.
Kicsit tartok tőle, hogy ha gond van a termékkel mondjuk 1 év múlva, elérem-e egyáltalán az eladót, és ha igen, ő eléri-e az eredeti vásárlót. Ezért nyugodtabb lennék, ha tudnám, hogy intézhetem én a garanciáztatást.
Ez megoldható, vagy csak az eredeti vásárló közreműködésével, akinek az eMAG fiókjához tartozik a vásárlás? Ilyen kérdések merülnek fel bennem:
- Hozzám küldenek futárt, vagy az eredeti vásárlóhoz?
- Hozzám küldik vissza, vagy az eredeti vásárlóhoz?
- Ha pénzvisszafizetés történik, akkor nekem utalják, vagy az eredeti vásárlónak?
Köszi szépen! -
#01110937
törölt tag
válasz
Ákinard #1480 üzenetére
Az évek óta biztos nem így van. Pár hónapja akartam rendelni és sehogy sem jött össze. Mindig forgalmazónként felszámolt költséget. Ez viszonylag új dolog lehet. Most megnéztem én is össze válogattam 3-4 forgalmazótól kedvencekből és valóban ingyenest ír, tovább nem léptem, lehet a következő lapon változik.
volt már ilyen is, mikor 10 darabot vagy többet rendeltem, hiába fért el a boxban, akkor sem engedték oda kiszállítani, csak az alatt.
Ha ezen változtattak az pozitív irány, nem kell nézni, kitől rendeled, mennyi lenne a szállítási költséged.
Neked eddig csak akkor nem volt szálirtási költség, ha forgalmazónként érte el az összeget, nem pedig összesen. Ezen nem tudom mit lehetett volna változtatni, mivel ezt a rendszer számolta ki.
"Jah, és 10 db termék lett az “új” korlát a boxba,"
Ez pár pár hónapja így van, vagy még régebben fél éve, ha nem több. Azt mondták azért mert mások is küldhetnek már emagon keresztül, azért van ez a szabály.Nah megjött a rendelésem, este rendeltem másnap reggel már jött az sms.. nehogy szomjasan kezdjük a napot
-
Ákinard
aktív tag
válasz
#01110937 #1476 üzenetére
Évek óta kosárértéket néz. Ha számolt szállítási költséget neked, akkor nem feleltél meg az aktuál promóció szabályainak.
Mindig ezt csináltam, ha kellett valami partnertől: hogy ne fizessek szállítási ktsg-et inkább rendeltem pluszba olyat az emagtól ami amúgy is kellene, hogy meglegyen az elvárt kosárértèk. Én sem értem hol éri ez meg, de nem is érdekelt annyira 😅Amúgy valóban össze-vissza vannak megjelölve.
nálam van bekedvencelve nagy fali kép, ami mérete miatt bele se fér boxba, ennek ellenére ingyen boxot ír rá. Kiválasztani viszont nem lehet…Jah, és 10 db termék lett az “új” korlát a boxba, ez elég retard, mert a legapróbb termékből is max 10-et enged. Ez nyilván üzletpolitika, ha kell, rendeld újra, új szállítási ktsg…
-
#01110937
törölt tag
válasz
Bl.Gyo. #1477 üzenetére
Nekem erre eddig kb 6 szállítási díjat számolt volna fel a rendszer. mert 6 különböző cégtől rendelek. Legalábbis amikor rendeltem volna különböző cégtől véletlenül sem volt egy szállítási költség... hiába érte el összesen.
Kérrdezd meg az ügyfélszolgálatot cheten... ha tudod, telefon már megszűnt... Spórolnak...
-
#01110937
törölt tag
válasz
Ákinard #1471 üzenetére
Változott? Én eddig akárhányszor rendeltem több különböző forgalmazótól Emagon, mindig külön külön számolta a szállítást. Ami logikus is, mert külön helyről, külön cég küldi.
#1472 Ákinard
Olyant rendeltem tegnap ahol nincs ott a jelölés, mégis ingyenes volt a szállítás 10.000 felett.#1473 Bl.Gyo.
10 terméknél, vagy darab tételnél többet rendeltél? Az 1000 forint a futár szolgálattal való szállítás, nem boxba fog érkezni. Ha 10 vagy több terméket rendelsz már nem viszik boxba akár befér akár nem. Bele futottam már ebbe. -
Bl.Gyo.
őstag
válasz
Ákinard #1472 üzenetére
Igen ott van mid egyiknél hogy ingyenes szállítás easy boxba*. És ugye alatta írják ha 10.000ft felett van az kosár értéke.
Ja megvan nagyjából hogy mi van. Ezt nem szállítják easy boxba, de mégis szállítás 1000ft. Akkor szállítanák megis ha 1000ftot kifizetem? Ha nem szállítják oda akkor miért van megjelölve hogy ingyenes szállítás easyboxba? 😵💫😵💫
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz
#01110937 #1470 üzenetére
Egy kijelző fólia adja hozzá ezt a pluszt. Ha azt kiveszem a kosárbol akkor díjmentes a szállítás. Maga ennél a terméknél is ott van ez az 1000ft. Viszont ettől a forgalmazótol a fólián kívül van egy másik tétel is, azaz 2 dolog jön egy helyről. Ha ezt kiveszem és mástól teszel bele fóliát annál is ott van a plusz de az már 1700. Nem értem mi ez, miért...
-
#01110937
törölt tag
válasz
Bl.Gyo. #1468 üzenetére
Egy forgalmazótól kell minimum 10.000 és nem lehet több 10 darabnál a termék. És be kell férjen a boxba. Ha ennyi helyről rendeltél örülj, hogy "csak" ennyi lenne a költség. A részletek oldalon látod a tételes bontást is.,
#1469 Faterkam
Erre gondoltam, amire tudsz hivatkozni -
Bl.Gyo.
őstag
Üdv!
Itt miért van 1.000ft szállítás? 10.000 felett nem ingyenes?
-
Faterkam
addikt
Sziasztok! eMAG telefon garanciáztatással milyen tapasztalatok vannak? Személyesen vittem be a Mammutba, és már a csaj abba is belekötött, hogy ujracsomagolt telefonra nem él a 24 hó! Közöltem, úgy van a fiókomban. Nézze meg! Szájhuzogatva bevették! Közölte 30 nap, és majd küldik! Nem vagyok nyugodt!
-
eami
veterán
sziasztok,
Egy kis segítségre lenne szükségem. Lehet "rosszul fogom", de amikor megpróbálok belépni az emag fiókomba, akkor küld smsben egy megerősítő kódot amivel hitelesítem magam.
6 karaktert vár inputnak, minden kis négyzet mellett nyilak amivel 0-9 között lehet léptetni.
A küldött kód pedig így néz ki: N3usW/j9Kt
Mire gondolt a költő? Copy/paste nem megy, nem minden négyzet kattintható így beírni se tudom ha egyáltalán lenne ötletem hogy amúgy mit vár ebből a kódból....
Valakinek valami ötlet? (nyilván azon túl, hogy üfsz)
-
SUPREME7
őstag
válasz
Darth_Revan #1460 üzenetére
Ha bolti átvétel, akkor holnap még nagy valószínűséggel ott lesz és ki tudják adni a törlés ellenére.
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Volt egy emag rendelésem amit ugy írt a rendszer hogy máig lehet átvenni. Ügyfélszolgálat megkértem hogy tolják ki a napot mert holnap tudnám átvenni (hétfőn).
Ügyfélszolgálat azt mondta hogy leveszi az automata rendszerről és ír megjegyzést hogy ne töröljék.
Ennek ellenére ma reggel automatikusan törlésre került.
Ilyenkor mi van?
Az emag már nem forgalmazza csak külső partner jelentősen magasabb áron. -
#01110937
törölt tag
-
bazsimano
őstag
Emag vicc, tegnapra igértek egy terméket és még sehol semmi...ügyfélszolgálat élő chat azt mondja, hogy mivel a román raktárból jön át nem látják hol tart a termék ezért semmit nem tudnak mondani...
-
gyuri2008
veterán
Emagnál vásárolt telefont ha eladom akkor csak én indíthatom el az esetleges garanciázást ?A telefon rendelkezik Samsung garancia papírral.
-
#01110937
törölt tag
válasz
bostone #1443 üzenetére
Nekem már volt olyan, hogy vártam őket, teltek a napok... közben elutaztam. Pont akkor csörgött, hogy itt vagyunk a csomagért... mondom, majd térjünk vissza rá később.
Az lett belőle, hogy újra leadták a rendelést a futárnak, mert az már "elévült". Általában nem jelzik előre. Ha ilyen kérésed van a futárszolgálatot hívd fel, ott tudsz talán valami érdemi eredményre jutni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Kingston KC2000 500GB M.2 PCIe (SKC2000M8/500G)
- Nagyon különleges Lenovo laptop!! (i7, HD4600 + Nvidia GT755M + GT755M, SSD, cserélhető VGA, SLI!!)
- Videokártya Hűtés Segéd 92 - 120 mm Ventikhez / 3070 3080 3090 4070 4080 4090 Ti Super / AMD-hez is!
- 9700x februári vásárlás,foxpost az árban
- Gran Turismo 7 - PS4
- Újszerű Lenovo IdeaPad 5 14ITL05 - 14"FHD IPS - i7-1165G7 - 16GB - 1TB SSD - Win11
- iKing.Hu - Apple iPhone 12 Pro Max - Silver - Használt, megkímélt
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- AKCIÓ! Intel Core i7 4790K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Zalman S2 TG Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest