Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Feketelaszlo #509 üzenetére
Köszönöm szépen, így már világos. Mi jelenleg UK-ban székelünk, itt ennek a 3 fázisú témának háztartáson belül nincs nagy divatja. Utánanéztem, ettől függetlenül természetesen kivitelezhető, ha arról van szó egy későbbi full elektromos autó esetére.
(#510) Füleske:
Egy plugin-hybrid, 2017-es Mercedes-Benz C350e T modell.axioma:
Ez a múlt heti autó, amit írtam, csak csúszott az átvétel. Közben pedig csak úgy általánosságban informálódtam, ennyi.[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
válasz Feketelaszlo #406 üzenetére
Hát ha tovább balfaszkodnak az ID3-al, akkor garantáltan.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Füleske
addikt
válasz Feketelaszlo #380 üzenetére
Én az Audit egyelőre nem látom hogy gondban lenne, meg szerintem konszern szinten kell nézni a dolgokat, a győri gyár is gyárt minden VW csoportos autóba mindent. Konszern szinten nagyon széles a termékpaletta és folyamatos fejlesztések is vannak. Nyilván a fejlesztéseknél is fontos a költséghatékonyság, tehát ha nem muszáj nem fogják kompletten lecserélni a konstrukciót, főleg annak tudatában hogy mennyit kell mostanában kiszórniuk a dízelbotrányra. Ha elektromos márkát kellene mondanom ami folyamatosan lefele megy és egyre kevesebb autót tud eladni én a Nissan - t mondanám, ami ráadásul tömegterméknek van pozicionálva.
-
axioma
veterán
válasz Feketelaszlo #274 üzenetére
Automeretre: az en autoim (eleje 2008-tol): kispolszki, fiat cinquecento, suzuki alto, peugeot ion - es nem is akarnek nagyobbat. Igaz, nem ezzel jarunk nyaralni.
[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Feketelaszlo #274 üzenetére
Azért nem lehet eladni miniautókat, mert 3 millióra felvitték az árukat. 1.2 milióért vették volna ezt mint a cukrot...amellett hogy szvsz még jól is néz ki. Elektromos verzióban 3 millióért szintén kelendő lenne, mivel eddig alig esett be a legolcsóbbak ára 10 millió alá támogatással.
Vajon erre is jöhetne támogatás vagy amiatt kapásból 4-5 millióra tennék a listaárát?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Pikkolo^^
addikt
válasz Feketelaszlo #132 üzenetére
Az energiahordozóból mozgási energia lesz és ennek van (össz)hatásfoka ami összehasonlítható. Az erőművek hatásfokát kell lényegesen emelni, hogy jobban megérje.
Syberia: az áramtermelés nem 90%-os hatásfokú és ez a lényeg. A kombinált ciklus pedig akkor igaz ha folyamatosan el tudja adni a hőenergiát, azaz nyáron is.
-
syberia
veterán
válasz Feketelaszlo #132 üzenetére
Tőlem akár szűz lányok véréből is származhat az áram, ha ezt el lehet vele kerülni.
Báthori Erzsébet likes this.
(#131) Pikkolo^^ : A gázból kinyerhető energia 90%-a hasznosul. Így jobban hangzik?
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz Feketelaszlo #123 üzenetére
Mazda’s Skyactiv-X benzinmotorja már 40% hatásfok fölött dolgozik, a többieké ez alatt marad. Miközben egy olcsó elektromos motor legalább 80%, a fejlettebb típusok 92-95% maximális hatásfokot érnek el. Ezt a hatékonyságot sosem fogjuk elérni belsőégésű motorral, mert jelentős a hulladékhő képződés, ami felépítéséből adódik.
(#124) axioma: Szerintem már eléggé sínen vannak ezzel a projekttel:
"Innolith said that it already delivered battery energy storage to PJM grid in the U.S. and achieved more than 55,000 full depth of discharge cycles of its battery"
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
axioma
veterán
válasz Feketelaszlo #123 üzenetére
A ciklusszam pont benne volt, hogy tobbet is bir, jelentosen. Ezert meg a ritka femek elkerulese miatt - ha el tudnam hinni hogy valos - kimondottan tetszene. A kerdes persze az ara, mert en ugy vettem ki a cikkbol hogy az eloallitasi ar az akar alacsonyabb is lenne, kerdes hogy az innovacio arat milyen gyorsan akarjak visszaszerezni... vagy ha ugy nezzuk, milyen szegyentelenul gyorsan akarnak meggazdagodni, mert ha ugyesen csurik/csavarjak, talan me'g a korabbiakat mint kornyezetszennyezoeket idovel be is tilttathatnak... na akkor azert egnek allna a zold hajam
-
veterán
válasz Feketelaszlo #94 üzenetére
én úgy tudom, hogy ha az aksi már merült és a benzinmotor tölt akkor max 80km/ órával lehet menni az autóval, de lehet még kevesebbel.. A lényeg, hogy információim szerint (youtube videók alapján) rex-szel lehet menni amíg van benzin csak az áram termelésnél többet nem tud x% aksi alatt fogyasztani az autó így visszavesz...
Emelkedős példád alapján lehet 30km/órára ... ha adott áramból csak annyival tud menni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest