- Durrogtass
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- New Game Blitz - 2024
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- Árnyékos sarok
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sharp4
őstag
válasz Shadowbull #14468 üzenetére
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy rengeteg tévhit van az autóiparral kapcsolatban, ami a te írásodból is látszik (... ID7. A versenytársak már 2020-ban többet tudtak). Ezt fejtsd ki kérlek, mivel az ID7 még Model 3 tudását sem érte el az akkuval és töltéssel kapcsolatban. Nem kell mellé beszélni, a Volkswagen ledolgozhatatlan hátrányban van, melyet a Rivian-al való összefonódása sem fog megoldani.
Gyakorlatilag az egész világon azon minta alapján működnek a BEV eladások, mint itt Európában. Ha van támogatás, akkor veszik, ha nincs támogatás, akkor nem veszik. Nyilván ez nem azt jelenti, hogy egy darabot sem adnak el, hanem azt hogy támogatás nélkül a széles körül elterjedés teljesen reménytelen, a BEV egy rétegjelenség marad.
Németország jó példa, tavaly év végén megszűnt a támogatás, idén októberig 27%-kal csökkentek a BEV eladások, miközben az össz eladás azonos szinten maradt, a BEV-ek részaránya meg 13%-ra csökkent. És támogatás nélkül nincs is rá remény, hogy ez szignifikánsan javulni fog.
Népszerű vélemény ezért az autógyártókat hibáztatni, de ez teljes tévedés. Minden állami támogatások segítségével működik, lásd Ford, GM megmentése. Ugyanezt fogja kapni az EU-tól a VW is, mert nem engedhetik meg maguknak, hogy tönkre menjen. Ezáltal miért probléma, ha Kína támogatja az országában megalapult gyártókat?Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5 Tesla Model 3 LR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest