Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varlaisaran
senior tag
Tegnap bohóckodtam az Actors in Charge-el
Olyan unalmas az egész élet a main quest után...
Av Auri-El ye Tamri-El dellevoy an Arpen Aran tarnabye!
Art of Conjuration: Sonjuring Self as a Spriggan...
Eh, ezt is megérte egy mighty Ayleid, Hadhuul sarja... Alessia monnyonle...
Nnnna, erről van szó, lassan indulhatnánk a White Gold-ba...Köszi, Auri-El! (A COBL bugot)
Pedig a próféciánkban az volt, hogy Lindai felől jönnek, és indulhatunk az ostromra...
Ehhhh... ebből sem lesz kancellárfelekasztás...
Már megint egyedül kell elintéznem a dolgokat...
Pedig jobbról 200 daedroth-al simán leglenne legalább a Talos Plaza...
Drága hatalmas Auri-El, legalább pár szolgát, hogy kapálnom ne kelljen...
Anuabala hale av Varlais, nú av Ni-Auri-El!
Ezer Valkynaz? Hmmm... ez komoly?
Hát, Ocato, kösd fel a gatyád, este indulunk... felnégyellek, hiába hegyes a füled...
Némelyik pózzal simán lehetséges a "levitálás", csak eléggé bugzik, és egy idő után belassitja a gémet
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
Hát, az tényleg lúzer, aki nem lép szintet Oblivionban, hiszen ez a legjobban kiegyensúlyozott RPG. Én csak addig vártam mindig a szintlépéssel, amíg meg nem szereztem a maximális oktatásokat az adotton. Szóval volt, hogy mentem 4-5 szintnyit szerte a világban, de nem volt oktató, viszont betérve egy városba, pár óra alatt feltoltam azt a pár szintet. De csak így lehet jól fejleszteni a karaktert. Ez nem ugyanaz, mint amelyik játékban kényszerűen csalnod kell, ha végig akarod játszani, és bizony sok RPG-ben ez van, vagy pedig nem szabad a világ, mert bárhová mész, legyaknak. És az főleg irreális, hogy amíg te fejlődsz, mások nem, így majd később legyőzheted a kezdetben legyőzhetetlen ellenfeleket. Morrowindnek 5X álltam neki, de ilyen karakterekkel találkozva mindig letöröltem (VGA-hoz kaptam anno).
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
hoffman_
nagyúr
válasz Varlaisaran #9301 üzenetére
Elvan a gyerek ha játszik
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
félisten
Sziasztok!
Szeretném felrakni a steam-es oblivion-ra az alábbi patcheket:
A lista is katt777 oldaláról van és a letöltések is.
Ha valaki meg tudná mondani, hogy mitől fagy ki az egész, annak örülnék.
Telepítési sorrendben szintén a katt777 féle "loadordert" követtem, de elég zavaros volt, lehet benéztem valamit.Szóval kellene nekem egy betöltési lista az alábbi kiegészítőkkel(saját részre is, meg szeretnék csinálni egy Oblivion patch 2011-et ami egyszerűen telepíthető):
Oblivion.ini fájl maximum grafikai beállításokkal.(egyértelmű)
Unofficial Oblivion v3.2 patch és v3.25 hotfix
Unofficial Shivering Isle v1.4 patch
Unofficial Mods v1.5 patchMagyarítás (ezzel nem próbálkoztam, de sztem jó lenne, ha a sorrendben kapna egy számot, mert igény az lenne rá)
Atmospheric Weather System (Natural Enhancement mod weather és water konflikt)
Better cities 1.9.5 build 14219 (Átdolgozott, kibővített, hangulatosabb városok)Illumination within 1.01 (éjszakai világítás az ablakokban, nagyon hangulatos)
Natural Enhancement 2.12 (vizek, növények, időjárás bővítése, feljavítása)Qarl's Texture Pack 3 v1.0 + QTP3 patch v1.1 (4X méretű textúrák a szebb megjelenésért)
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Kassadin
addikt
Hol tudok követ belerakni a viselt tárgyakba valamint valaki hallott már valamit az üveg páncélról? Olvastam wikin és megragadta a figyelmem, mert nekem olyan még sose volt.
-
-
Kassadin
addikt
válasz Varlaisaran #9309 üzenetére
Amikor bezársz egy oblivion kaput, kapsz egy követ, arra gondoltam.
Azzal lehet valamit kezdeni?[ Szerkesztve ]
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Kassadin #9311 üzenetére
Azaz Sigil stone. Enchantként müködik, ugymond. Megnézed tetszenek-é a paraméterei (a kőnek). Rányomsz (használod), és elő fog jönni az enchant altarnál használatos "enchant-ablak". Itt a menet a szokásos. Tárgyat kiválasztod (Add item), adol neki nevet, aztán leokézod. Kész az enchanted cuccod
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
Mától Belda sem rom többé. Igen, némileg összekaptam magam. Már nem gondolkodom nagy álmokban (Nehrim-volumenek). Csak egyesével. Hó végére gyári alkatrészekből ujraépítem, akadály-és szörnymentesítem az összes létező ayleid várost, ebből publikálok egy walk-able valamit, ha lesz érdeklődés rá. Kivéve azokat, ahol questek játszódnak, ott a főellenség/főtárgy/stb bennemarad. Aztán jöhet a többi. Perpill ennyire futja. Eddig talán a legjobban sikerült rekonstrukció, nem?
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
Art of conjuration vol.2... usual Ayleid battling model.(továbbá ennyit az okos hadviselésről, hehe)
Hol készült ez a kép? Legalábbis mihez van közel? Nem tfc, tcl, stb, lábon áll a miss. Nos?
na, mára off...
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Kassadin
addikt
válasz Varlaisaran #9312 üzenetére
Sose tudtam, hogy ezek a kövek mire jók, most már értem.
Bendőke: megnézem köszi.
(Üveg páncél 20-as szinttől van, most már ezt is tudom).[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ha minden igaz sikerült működő verziót készítenem.
Az egyetlen kérdéses pont, hogy sikerült-e a QTP-et felraknom. Hol tudom ezt megnézni?
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Varlaisaran
senior tag
Hát, ha felraktad, akkor annak szemmellátható nyomai lesznek játékban, illetve (nem tudom hogy raktad fel, OMOD vagy más módszerrel), OBMM-ben látni hogy aktív, vagy nem. Vagy nem jól értelmezem a kérdést?
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
félisten
válasz Varlaisaran #9318 üzenetére
Évek óta nem láttam a játékot.
Csak simán hagytam, hogy felülírja a fileokat amiket szeretett volna."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Varlaisaran
senior tag
Akkor az nem az OMOD-os telepítő. Hát elindítod a gémet, (hányszorhányba fut?), látni fogod hogy szebb lett-nemlettszebb. Osz'jóvanaz. Ha lila foltokba-texturákba botlasz, esélyes hogy a qtp a bünös, gyakori hiba. Most akkor megy, és nem hibázik?
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
félisten
válasz Varlaisaran #9320 üzenetére
1680*1050
Igaziból megfelelően néz ki, egyedül a feltünedező fűcsomóra nem találtam még megoldást.
Az ini file átírása után nem sok különbséget tapasztaltam."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Varlaisaran
senior tag
Az ugyebár a Grass Distance. Egy bizonyos határon tul már az sem állítható, nem tudom nálad mi számít közelinek/távolinak. Tudtommal van limit a fükirajzolásnál, de hülyeséget nem akarnék mondani, javasolnám Katt777 leírásait ezügyben, esetleg ha majd jön, lesz oly kedves reagál majd a problémára.
btw, milyen más modokat tolsz még?
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
félisten
válasz Varlaisaran #9322 üzenetére
Ezek vannak fent:
Unofficial Oblivion v3.2 patch és v3.25 hotfix
Unofficial Shivering Isle v1.4 patch
Unofficial Mods v1.5 patchAtmospheric Weather System (Natural Enhancement mod weather és water konflikt)
Better cities 1.9.5 build 14219 (Átdolgozott, kibővített, hangulatosabb városok)
Illumination within 1.01 (éjszakai világítás az ablakokban, nagyon hangulatos)
Natural Enhancement 2.12 (vizek, növények, időjárás bővítése, feljavítása)
Qarl's Texture Pack 3 v1.0 + QTP3 patch v1.1 (4X méretű textúrák a szebb megjelenésért)Az OMOD az mit is jelent?
katt777 leírása alapján heggesztettem az ini-t.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Kareszovics
addikt
Én így használom a Steames GOTY Obliviont.
MOD: mondjuk a Te rendszereddel több mindent is lehet felpakolni azt nézem.
katt777: hosszas kihagyás után stikában beletoltam 50 órát az utóbbi időben a játékba, majd linkelek már karakterlapot.
[ Szerkesztve ]
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Varlaisaran
senior tag
OMOD formátum. az OBMM saját packer formátuma. Nincs vele hokizás, tologatni a load orderben, OBMMből megy a telepités, be is teszi magát a megfelelő beállításokkal, utána aktivál/deaktivál; főleg több, esetleg esm-es plugin esetén profi megoldás. Sajnos nem mindegyik modot csinálják meg OMOD-nak, de pl Qarl, OOO, meg hasonlókat igen. Viszont ha már fent van a Qarl és megy is, akkor kár piszkálni.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
félisten
Köszi!
Közben újabb problémába akadtam:
Better Cities moddal CPU limites vagyok 4,1Ghz-en.
Sztem ez így nem okés."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Varlaisaran
senior tag
-
félisten
válasz Varlaisaran #9327 üzenetére
3,6 Ghz-en beálltam egy helyre F5
Fraps: ONload: stabil 17 FPS
8x AA off: stabil 17FPSRestart@4,1
load: stabil 20 FPSRestart@4,4
load: stabil 21 FPSValami egészen biztosan nem jó.
Ha kilövöm a better cities-t akkor 35-50 FPS körül...
A CPU-GPU limit dolgot a legegyszerűbb úgy kideríteni, ha leveszed a terhelést a VGA-ról, azaz kikapcsolod a szűrőket ha van, ha nincs, akkor lentebb tekered a felbontást.
Ha alacsonyabb felbontáson is ~ugyanazt az FPS-t kapod, akkor vszínűleg CPU limit.Elkezded fentebb tekergetni a CPU-t és ha meglódul akkor CPU limites.
Nyilván amikor leveszed a VGA terhelést és megindul akkor VGA limites volt.
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Varlaisaran
senior tag
Ja, vágom már a logikát. Nos, BC nélkül, standard városokban Qarl nélkül tapasztaltam én is ilyet. Azaz csak hasonlót. A 7950GT-vel csináltam egy mentést Anvilban, a kártya halála előtt. Jött a 8800Ultra, ugyanott, FPS csökkenés volt(!). Ahol a kisebb karival jobban ment. Mindenhol máshol milliárd fpsel megy, kint a vadonban, nagy terek stb. Egy két pontnál viszont megfogja, és rohadtul nem értem miért, mert olyan helyekről van szó, ahol nincs is jóformán nagy renderelnivaló... A fene érti ezt
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
félisten
válasz Varlaisaran #9329 üzenetére
Ettől nem lettem boldogabb.
Megpróbálok élni vele. 21 FPS már egész jó....."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Varlaisaran
senior tag
Én ugy érzem, ez a game/pluginek bugja lehet. Lehet, valaki tud rá megoldást, én nem foglalkoztam vele tovább. Ha olyan helyre érsz ahol leesik, és kéne az effpéess, mer'mondjuk jönek a gonoszok, konzolból nyomsz egy "tll" commandot, az leveszi a distant LOD-okat, nyersz vele fpst-t. A tll toggle jellegü, tehát ismételt kiadásra ujra teljes LODot rajzol. Oblinál nemigen kellett, inkább a Nehrimnél kell tllezni, az jobban fogja a vasat.
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
félisten
válasz Varlaisaran #9331 üzenetére
Kísérletezek még ezzel-azzal, lehet a növényzet okoz gázt.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Varlaisaran
senior tag
Belda tovább szépül, holnap kitessékeltetnek a gonoszok is odabentről.
Valamint Nenalata, az utolsó ayleid királyság székhelye visszakapta egykori hídját, majdnem a Cadlew Chapel-ig ért. (Akkor még nem volt ott a chapel). Cadlew-től nézve ilyen, Nenalata felől nézve meg ilyen. Alulról nézve meg ilyen.
Vanillában, Nenalata előtt álldogáltak a vizben az Y tartó szerü vackok, valamint szemben is van kettő (gondolom valaha négy volt). Cadlew chapel akkor még sehol nem volt, egyértelmü hogy híd volt ott. Talán ilyen... Szerintem nem anti-lore.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
Belda reloaded, nemalvás powah...
Azért a balcsi partján el tudnám ezt képzelni....
Sancresylla av angu Malatu, Sancresylla av angaevanua. (Aranyeső a szép kis házra, aranyeső a családomra). Szar vót, de fáradt vagyok
Nem tetszik neki a kert szerintem... Btw, az oszlop talapzatára egy Daedra arca van ráfaragva, ezt most vettem észre.
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
A better cities nagyon cpu-zabáló. Nálam mondjuk nem ment 25FPS alá E8400-zal , kivéve extrém fényviszonyokkal/árnyékolással/esőben, ott lepotyogott 16-17-re. Mindezt HD4870-nel. Szóval sztem INTEL.
Az Oblivion alapvetően 1 CPU-magot használ, én az ATT multithreading-gel tudtam 30% terhelést kényszeríteni a 2. magra, szóval izom kell neki. AMD azonos órajelen messze elmarad az Inteltől.
Fűvel kapcsolatban a min/max grass distance-t keresd, viszont X értéknél nem tudod magasabbra állítani, és túl közelre sem érdemes, mert akkor a kövezett utakat is befüvesíti. Az ini-mbe be van ez állítva.
Az jó, hogy az oldalamat nézed, mert ott szerepelnek olyan frissítések, amelyeket nem tudok logoutra feltenni, mert ahányszor modolni akarom a cikket, mindig kilép hibával. Modi nem válaszolt a miért-re.Varlaisaran: Lassan építhetnél egy labirintust a modunk kezdetéül. Esetleg magas akrobatikával át lehet ugrálni a falakon.
Ja, skacok, hiányoztok, meg minden (némely más topickal ellentétben), de nincs netem, örülök, hogy most be tudtam nézni. Gépem sincs, nektek azért jó játékot!
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
lumpen_stex
aktív tag
válasz katt777 #9335 üzenetére
ez hülyeség, nekem egy ősrégi 2ghz-es phenom-on, nhacer-el minden fullra huzva aa+hdr, minden graf moddal, sehol nem ment 50fps alá, még a nagy virágos mezőkön sem. és miért? mert vga kártya kell hozzá, nem cpu.... igaz nekem rendesen terheli mind a nég magot...
másrészt egy újabb 4x-es phenom amit kis szerencsével kétmagos phenomból lehet csinálni és olyan 21k-ba kerul, megfingatja a 40..50k-s intel procikat. intel vs amd, win vs mac vs linux vitának amugy sincsen vége se értelme. adott helyzetek vannak ahol ez egy vagy a másik jobb.
-
lumpen_stex
aktív tag
válasz Varlaisaran #9329 üzenetére
vannak olyan részek amik bug-osak, pl olyan részeket is rajzol ami nem látszik és abból jó sokat..
-
katt777
félisten
válasz lumpen_stex #9337 üzenetére
Na, ez volt egy komplex hülyeség.
Az lehet, hogy Intelnél azért nem terhel több magot, mert nem kell neki. V. AMD CPU-driver osztja szét? Amikor O. készült, nem nagyon voltak még 4 magos procik.
Amikor én azt látom, hogy a legjobb Thuban messze lemarad játékokban egy alap órajeles i920-tól, akkor csak nevetek az efféle "AMD is tudja uazt"-beszólásokon.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Varlaisaran #9340 üzenetére
Nyugi. Katt az örök kritikus, megszokhattad volna már.
Nagyon szépen haladsz![ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
félisten
válasz katt777 #9335 üzenetére
A fűvel már megvagyok. Ha elég sokat nézem szokható.
De egyébként a BC sajnos optimalizálatlan, ami egy ilyen kiegtől nem is meglepő.
Attól, hogy jobban fekszik a C2D-nak az Oblivion szétmoddolva mint a Ph2-nek, még nem merném kijelenteni, hogy jobb tőle általánosságban.
Egyébként bugreport: nálam nem fogadta el a játék a módosított .ini-t.
Ha felülírtam rögtön a konfigurálással kezdte a játékot."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Varlaisaran
senior tag
válasz GypsFulvus2 #9341 üzenetére
Hát, egész máig én is ugy hittem hogy szépen haladok. De alighanem esélyes hogy az egészet kezdhetem elölről. Gondolom feltünt, hogy Veyond kivételével minden más rom vanilla épitőelemekből épült ujra. Közben tárgyaltam egy külföldi uriemberrel, aki készitett egy resource pack-et "Clean ayleid ruins" néven. Engedélyezte írásban az anyag integrálását az enyémbe, ami meg is történt, csak elcsesztem az egészet. Plugin-ként töltöttem be a veyond.esp(ez az énmod) mellé, ergo attól tettem függővé a modot. Namost, ha bárki felülirja valami okból, netán hiányossá válik az eredeti pack (sokszáz file), akkor cumi van, az én modomban sem jelenik meg semmi normálisan. Mint megtudtam, merging, vagyis összefüzés kellett volna, mmint a resource packet 1:1ben a Veyond.esp-be. Ha ezt most megteszem, megváltozik a texturák elérési útja, az objektumnevek, és minden egyes Csbeli referencia, ami a másik modból mutat az enyémbe, invalid lesz, tehát Veyond helyén pár kő akarja majd jelezni az élet nyomait
Továbbá a belső tereket direct módosítottam, ami megintcsak nem jó, minden egyes interiort("belső"/külön world space tulajdonképpen) klónozni kellett volna. Azaz igy is jó, de egyes Ayleid városokban questek zajlanak (pl. Viranus Donton halála), másokban quest itemek vannak (pl Miscarcand, Great welkydstone) stbstb. Ezeket módositani kell, máskülönben hogy fog kinéznia merethic era fénykorában, egy élő ayleid város közepén egy fighter's guild katona hullája, kardja, és pár halott troll(ezek quest részei, ha eltávolitom, fennakad az adott quest). Ráadásul Anga romjait nem is lehet normálisan felujitani, mivel el van torlaszolva Namira questjének kezdetéig. Értelemszerüen a quest fenn fog akadni, ha nem ugy vannak az objektek ahogy a script keresné.
Szóval nem uszom meg a klónozást sehogy sem. Csak az meg nagyon nehézkes, és nem teljesen értem, mint mondtam, terrain, stbstb[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Varlaisaran #9343 üzenetére
Ohh bakker. Azt hiszem ezt hívják tanulópénznek... Ha jól értem, akkor még a textúrák felépítése előtt kellet volna a merging? És újra kell csinálni az összes textúrát? Ez kemény...
A CS referenciákat nem lehet megváltoztatni, validálni valahogy a merging után?"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
katt777
félisten
válasz Varlaisaran #9340 üzenetére
Guru3D 2600K teszt. Szépen ott van minden számításba jöhető, mai proci. De mindegy, nem hiszem, hogy egy 2GHz-es 4magosított X2 min. 50FPS-szel vinné a játékot, ha valaki tényleg mindent felmaxolt és felmodolt benne, mert az erős VGA-hoz kevés lenne a proci, tehát az sem segítene rajta. Azt meg mindannyian tapasztaltuk, mennyire CPU, és RAM igényesek a modok, főleg a QTP3, szóval én azt a hsz-t nem tudom komolyan venni.
A klónozás ráadásul szigorú engedélyekhez kötött. Na jó, ne birkával próbálkozz, maradj a falaknál. Fogadd együttérzésemet, tudom, mekkora meló, mert én is hónapokig nyúztam grafikus haveromat, amíg olyan borítókat hozott össze, amilyeneket elképzeltem, és hol van az egy egész világ felépítésétől!
D1Rect: A füvet nem szívni kell? Hogy ne tegye, csak a nyúl bírja ki, de az egy nagyon állhatatos állat.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
félisten
válasz katt777 #9345 üzenetére
Guru3D BFBC2:
(azért BFBC2 mert a legCPU igényesebb játék amit ismerek):A füves dolgot odáig értem, hogy szívni szokták, de a nyulas dolog már nem jött át.
MOD: Ne értsd félre, nem mondom, hogy nem erősebb, de dupla pénzért +1 fps kicsit erős.
Videót kódolni meg tömöríteni baromi jó lehet, játszani nem tartom szükségesnek.[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Varlaisaran
senior tag
Áttörés napja! Végre sikerült, két Tamrielem van!! Ma elkezdtem módszeresen leirtani az "árnyék" Tamrielről mindent, ami nem Ayleid-korabeli. Kis segítésgre volna szükségem, kiváltképp a lore-tudóktól.
Mik lehetnek azok a dolgok, amelyek nem helyénvalóak az Ayleidek korában? Főleg lore-hüség a cél. A mér meglevő ayleid városok, és kutak az alap. Utak is el fognak tünni, házak, lakások, vendéglők, istállók, stbstb. De...:- "Fort xxx", tehát a lovagvárak ugye nem voltak. Egy sem?
- Sancre Tor ayleid név. Vajon ayleid város is volt, vagy csak régi nevet adtak a lovagvárra? Emlekeim szerint különös szerepe volt Skyrim felől jövő inváziónál. Egyenlőre megmarad, várnék némi ötletet erre a várra.
- White Gold Tower. Kívülről még csak-csak, de fogalmam sincs belül mi legyen vele. Egyértelmü hogy az Imperial-stilus nem maradhat. Ez város lehetett akkor is, vagy valami erődítmény/raktár/hasonló inkább? Laktak itt ayleid népek, vagy csak a harcosok? Bárminemü lore-utalás jól jönne a White Gold-al kapcsolatban. Mert amit egyszer eltüntetek (objektumok), az vissza nem jön, egy-egy kerületet visszaépiteni... inkább bele sem gondolok
- Bármelyik ismert Ayleid városról van-e a lore-ban bárminemü említés, mely megkérdőjelezné a White Gold születésekori és azutáni időszakokban való létjogosultságát? Ergo ismert-e olyan ayleid város, ami a White Gold előtt már kihalt volt, avagy utána épült?
-Növényzet/flóra. Ilyen lehetett-e akkor is. Esetleg bármi ötlet, mi volt/nemvolt/máslehetett abban az időben.
- Állatvilág. Szintén fentiek. Egyet viszont előre megígérhetek. Mudcrab-ek vagy ki fognak pusztulni teljesen, vagy sikerül őket non-agresszivvé tenni
- Fajok. Legfontosabb kérdés. Mely humanoid fajok lehettek jelen az Ayleidekkel egyidőben?
- Bármi további ötlet, észrevétel, mi maradjon/menjen/változzék... akármi. A lorehüség, mint mondtam ami a legfontosabb, ez lesz az egész alapja.Előző projektet ezzel be is fejeztem, az uj földre fog épülni minden. Tervek szerint egy teleport spell/kapcsoló akármivel lehet váltogatni a két világ közt, amig a terrain feltöltése és tesztelés zajlik. Minden vanilla elemekből épül, később kerül be majd merginggel az emlitett resource csomag, de azon is van mit módosítani.
Tehát bárkinek bármi ötlete van, milyen lehetett az Ayleid kor, bármilyen nézőpontból, nagyon örülök neki, és felhasználom, ha reális.
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Varlaisaran #9347 üzenetére
Gratulálok! De miért építesz mindent Vanilla elemekből? Nem fog megint gondot okozni, ha a merginget a textúrák elkészülte után csinálod meg? Nem kellene azt a csomagot egyesíteni a vanillával, és utána (nyilván gazdagabb alapanyagból) kezdeni az építkezést?
- Fortok nem léteztek az ayleid érában. Azokat I. Reman korában építették az akaviri humanoid invázió ellen, illetve a Második Birodalom idejében (Akavirban is voltak embernépek, csak később kiirtották őket a Tsaescii meg a többi bennszülött). Sancre Tor kivétel, ott ayleid város volt, bár nyilván nem a jelenleg romjaiban látható Reman-féle Második-Birodalmi stílusban épült. Úgy emlékszem, hogy valahol említik, hogy a többi Fort is legalább részben ayleid outpost-ok helyén épült, tehát egy részüket átépítve megtarthatod.
-White Gold Tower nem csak hogy város, hanem a legfontosabb ayleid erődváros volt azon a területen, amit később Cyrodil-nak neveztek el. Itt zajlott le Pelinal Whitestrake és Umaril párbaja is, a többi ayleid király jelenlétében (a köcsögök lerohanták és feldarabolták a súlyosan sérült Pelinalt, miután az legyőzte Umarilt - ha jól emlékszem nyolc darabba vágták). Nagyobb kiterjedésű lehetett a jelenlegi fővárosnál, hisz része volt az a Imperial City mellett lévő barlangrendszer is (a nevére most nem emlékszem) ahol a vízesés van, és az ayleid tablet-eket lehetett találni. Hogy hogy nézett ki arról ötletem sincs.
-Cyrodil területén nem ismerek ilyet, csak Summerset Isles területén. A Cyrodilba költözött ayleidek rossz viszonyban voltak a Summerset Isles területén élőkkel (legalábbis Alessia felkeléséig), az ő politikai befolyásuk elől vándoroltak ide, és városállam-királyságaik szövetségének központja a White Gold Tower volt; ez volt a Summerset Isles-tól való függetlenségük jelképe.
-Növényzet: Most csak egy ötletem van: akkoriban sokkal gyakoribb volt a nirnoot, mivel az a Red-Mountain nagy kitörését követő "napnélküli" évek alatt kezdett kipusztulni (és ha jól emlékszem a leírásra amit az alkimista adott, a színe is más volt).
-Állatok: Egyelőre passz.
-Humanoid fajok: Itt vannak ellentmondások: egyesek szerint az Atmorát elhagyó proto-Nord-ok voltak az első man-fajú betelepülők Cyrodil-ban, míg más hajnalkorral foglalkozó források szerint nemcsak mer hanem benszülött man fajok is éltek itt, pl. a Niben vidékén. Én úgy tartom logikusnak, hogy ez utóbbiak lehettek a proto-imperial faj ősei. Rémlik valamelyik őslegendában, talán még a Lorkhannal vagy az Anu-Padomay legendával foglalkozóban, hogy a mer egyidejű volt a men-nel, csak míg a mer letelepedett, addig a men vándorolt, majd amikor újra találkoztak akkor kezdődött az ellenségeskedés. Redguardok (azaz Yokudan-ok) még nem voltak ekkor sem Cyrodil, sem Hammerfell területén, ők még Yokuda kontinensen ücsörögtek ekkor. Véleményem szerint tehát egy proto-nord és egy proto-imperial fajt kellene használnod. Bretonokról sajnos nincs információm.
Az állatfajok is léteztek elméletileg az ayleidek idejében, legalábbis a Khajitok biztosan léteztek Alessia korában: Pelinal őket is irtotta, mert őket is valamiféle Aldmeris-népnek hitte. Így a Khajitok legendáiban Pelinal és Alessia véreskezű gyilkosként jelenik meg (ez gondolom zene füleidnek ) Argóniaiakról nem ismerek említést, ha léteztek akkor gondolom nem jelentek meg még Cyrodil területén.
A mer-ek ekkoriban egységes fajt alkottak, Alessia korában és az után szorultak Walenwoodba, illetve még Neloth próféta kora előtt vagyunk, tehát nemhogy a Dunmerek, de még elődeik a Chimerek sem léteztek. Szerintem nem lenne helyes tehát megtartani az erdei-elf, söttelf, high-elf fajokat, hanem egy egységes protoelf (azaz maga az ayleid) faj képviselje a mer-t (Megjegyzem, a főhősnődnél szerintem erősebb elf vonásokkal). Azt viszont nem dudom, hogy a Dwemer faj ekkor már létezett-e, de ha igen, akkor is csak a későbbi Morrowind (Resdayn) és Daggerfall területét lakták, tehát nem kell velük foglalkozni. (Esetleg szinesítheti az ayleid populációt egy-egy Dwemer vendég)Ha minden igaz, péntektől bevezetik az újonnan elfoglalt albérletembe a UPC kébelt. Onnantól kezdve sokkal többet tudok ezzel foglalkozni, és utánanézek a homályos/hiányos dolgoknak az Imperial Library-ban
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
katt777
félisten
Nagyon megtévesztő az a teszt, amelyet belinkeltél (AMD-sek mit vadásznak ilyenekre ), ugyanis nem a CPU-teljesítményéről van szó önmagában, hanem arról, amit a VGA alá tesz. Abban pedig harmatosak az AMD-k. Amúgy éppen elég AMD-ről Intelre váltott, játékos ismerősöm számolt be tekintélyes teljesítmény-növekedősről, anno még Phenom-ról E8500-ra is.
A nyúl azért állhatatos állat, mert egész nap ül a fűben, mégsem szívja el.
A BFBC2 sosem volt CPU-igényes alkalmazás, de még csak VGA-igényes sem.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
lumpen_stex
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest