Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59735 üzenetére
Közben a magyar posta is nyilvántartásba vette. Nem, nem vették nyilvántartásba. Ők is látják a nemzetközi keresőben az adott számot amit bediktáltál, ők majd akkor veszik itt nyilvántartásba az USA-ból érkező küldeményt (adnak neki külön számot) ha Import (Megérkezett a célországba) Hungary lenne az Elhagyta a repteret után.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59740 üzenetére
Csak arra akartam utalni, hogy egy nemzetközi adatbázis van, abba a feladó országába bekerül és a többi posta is látja az adott küldemény számot.. Az hogy a Magyar Posta számunkra nyilvános részében csak egy bejegyzés van, az egy dolog, a postások része több információt mutat.
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59742 üzenetére
Az hogy egy csomag nem jelent semmit, külön-külön vásárlás volt, azokat kell rendezni. Egyszer írd le, vágólap a megoldás. Ha mégis előkerül és igazolnod kell a hogy mit vettél és a vételárat a vámeljáráshoz, nem igazán lennék a helyedben. A Paypal-en ugye egy összeget fizettél, egy vásárlásnak számol?
-
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59746 üzenetére
Így akkor jó.
Mert az a ellentmondás, hogy 6*58 az eBay-n és fizetve 70, akkor meg van oldva. Akkor ha kérik elég a számlát mellékelni, persze kell az a része is ahol tudják a feleket (eladó, vevő) azonosítani, nekem ilyenkor eddig bekérték az adott tétel banki kártyás tranzakció igazolást, remélhetőleg a te bankodban is lehet csak egy tételt pdf-be "nyomtatni".[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59804 üzenetére
32 nap, nem olyan sok. Csak dühítő.
De ha ez a Kanadába küldött, akkor az nem a te csomagod, ha nem kanadai címet adtál meg. Tévedett az eladó, amikor beírta a nyomkövetési számot neked. A nem érkezett meg a csomag case-t ha tudod akkor indítsd el. Mi volt, van megadva várható érkezésnek?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59808 üzenetére
Bocsánat, de nem neked kell keresni a csomagot, el van tévedve. Kamu egyébként amit ír.
Visszanézve március 21-t írtál, így javaslom a case-t indítani.
Írd be, sehol nem látható Hungary szöveg, rossz helyre küldte -Magyarországra nem Kanadán kersztül küldi az UPSS a küldeményeket és a postai szabályok szerint a feladó jogosult kerestetni a csomagot, nem a címzett.
Meg ajánld fel neki, hogy ha mégis előkerül majd újból kifizeted, de most adja vissza pénzed.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59810 üzenetére
Nekem is küldtek képet és a posta bebizonyította, hogy a képen szereplő nyomkövetési szám másnak a küldeménye volt.
Miami-n rossz gépre tették. NY Erlanger az Európába jövő küldemények küldő bázisa. Nem Vancouver.
Várhatsz az eladó kifogásaira, aztán se pénz, se csomag. Semmi hátrányod nem lesz ha case-t indítasz, hacsak az nem, hogy visszakapod a pénzed.
Tanácsot kértél, én ezt tanácsolom.[ Szerkesztve ]
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #59812 üzenetére
Jött egy újabb levél tőle
Hi, second message here. I had to go get the case information from online. I called USPS again today. I filled out a paper claim but that did not go through to both countries. I just filed a claim while on the phone The USPS representative name was Kathlene. She filed a claim to BOTH Hungary AND Canada. Right now your package may be in customs possession in Vancouver Canada (or in transit to you but not updated yet). They did not deliver it to someone else. The representative was unsure of how long they keep packages before returning to sender or sending out to destination country. But I think it is 30 days. They received the package on March 1st. So, it should either move onto you or me in the next day or so. However, the USPS Post Office representative said we could call back in about 10 working days for an update. The first claim filed was to Hungary - case # DE3580207 and the second claim was filed to Canada - case # DE3580215. Both countries want 32 working days to resolve the issue. Does not mean it will take that long but that is how much time is standard. I have done this only a few times but within a few days of filing these claims, the package is usually delivered. If after 32 working days it is not delivered to you or me, the insurance will cover your product cost. You can call the Post Office 1-800-275-8777 anytime for updates or to verify this information. Your customs tracking # is CF 219 520 808 USAs soon as I hear an update, I will let you know. If your package gets delivered, please let me know. It usually does not take that long not that the claims are through. The representative sent them electronically to both countries so it should be faster.
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59813 üzenetére
Ezt ki kellene rúgatni az eBay-ről, mert megcsúfolja az eBay vásárlói védelmét
If after 32 working days it is not delivered to you or me, the insurance will cover your product cost.Neki a biztosítási díj nélkül vissza kell adni a vételárat.
Leírja hogy keresteti Kanadában és Magyarországon, de szerinte visszaküldik neki.
Valójában ez az ő problémája, nem a tied. nem szoktuk ezzel fárasztani a vevőt.
Azt írta, hogy biztosítva volt, akkor 30 valahány nap múlva megkapja az elveszett csomag után azt és majd azután akarja neked visszaadni a pénzed, ha már neki biztosan megvan? Ilyen furmányos és látványos időhúzást meg a kínai eladóknál sem láttam.[ Szerkesztve ]
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #59815 üzenetére
Itt a válasz:
I shipped from GA & all International packages get sent from GA to FL for dispatch. For some reason, fault of the Post Office, not mine, it went to Canada. Your package has insurance so you will be covered. I assume you are going to do what want - I am a single stay at home mom. I support my babies with my ebay sakes. 6 cases against me will be 6 strikes & i will get kicked off ebay. Negative feedback will impact my sales too! You are covered, i am the only one who is not covered! Just FYI! -
Topikgazda
válasz Norbi29 #59819 üzenetére
Továbbra is azt írom, hogy sajnálom hogy "gyeses" anyuka és a postája tévedett, a pénz visszajár.
De 6 case után nem rúgják ki az eBayről. De ha így is lenne, hogy van egy szabály az eBay-n amitől ő fél és ezt figyelembe veszi.
Azt a szabályt pedig, ha nem kapja meg a vevő a meghatározott időben a terméket és ezért jár neki vissza a pénz az eBay vásárlói védelme alapján, nem veszi figyelembe, egy kicsit komolytalan.
Kifutsz a vásárlói védelemből ha megvárod, hogy ő a később, majd a biztosításból fizesse vissza neked, nem lesz semmi kényszerítő eszköz a kezedben.
Már vissza kellett volna kézbesíteni, mert Kanadában is 5 nap a kézbesíthetetlen csomagok visszaküldési ideje, főleg, hogy még címre se tudták kivinni.
Ha újból elküldené, akkor is kifogsz futni az időből mire megérkezik és nem lesz reklamációs lehetőséged.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #59929 üzenetére
Már meg is jött a mailba válasz:
eBay Customer Support made a final decision on your case
Hi XYGood news! We issued you a full refund of $refundAmount$ on Apr 04, 2016 to the original payment method you've used to purchase this item. The refund includes the purchase price plus original shipping.
Viszont a R centerbe mintha más lenne írva:
The information in the case indicates that the item is stuck in customs.
Final decision:
A refund won't be issued for this case.Most akkor mi van?
Köszi
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59940 üzenetére
Ennek a vásárlásnak melyek voltak a szállítási időpontjai? Ha február 24-én vásároltad. De egyébként néz meg, hogy a Paypal-n érkezett-e refund bejegyzés a 12.74-es $-al
De még is mit akartál megnézni a ákattintva a wiew detailsra meg ez jön be: ha egyszer előtte azt írták, hogy megkapod
De mondjuk, ha az eladó elfogadta a kérésed, lehet, hogy a Support-nak nem kell semmit sem tennie. Vagy pedig nem az eladótól függő ok miatt pl:vámolás probléma nem teljesült a szállítás ezért nem jár refund.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59943 üzenetére
Nyugodtan adhatod neki a negatív értékelést és a Paypal-n mehet a dispute, hogy nem jó címre küldte ezért nem kaptad meg, te nem Kanadában élsz, mint ahogy a nyomkövetési információknál olvasható. Ne legyél elnéző a bunkó tyúkkal szemben. Majd észhez tér a negatívra.
De egyébként az eBay-nek is lehet még jelezni, hogy tévedtek az elbírálásnál.
Opció egy üzenet neki:
Kedves korlátolt elméjű Pamela!
Neked fogja a biztosítást kifizetni a posta, nem nekem. Mikor fogod a pénzemet visszaadni?
Dear Pamela nearest bright! You will pay the insurance, the post office, not for me. When will my money be returned?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59953 üzenetére
Mivel ez sem USA termék, Kínából hasonló minőségű, mindennel együtt párja 5-10 $.
A negatívot komolyan gondoltam, mert hazudik.
Az látszik hogy milyen szállítási móddal adta fel?Itt van a linkje a döntés elleni reklamáció leírásának.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59959 üzenetére
Sajnálom, hogy kifogtál egy szemét eladót. Folyamatosan mellé beszél.
A leglényegesebb az, hogy a küldemény nem veszett el, rossz helyre vitték. Ilyenkor az illetékes Posta visszakapja és visszaviszi a feladónak. (Ez szerintem már megtörtént.)
Hiába ad be akármit, mivel nem veszett el, nincs biztosítási díj kifizetés.
Azt írta hogy a Paypal címre küldte, na nem. Mivel az eBay-n lett fizetve, az eBay címet nyomta a címkére, nem is kapja meg ilyenkor a Paypal címet.
A tisztességes eladó, ha tényleg elveszne a küldemény, először kárpótolja a vásárlót, és majd lerendezi a szállítóval az anyagiakat.
Nem csak a tisztesség, hanem a fogyasztóvédelmi szabályok is erre kötelezik, még ott is.
Mi a fenének ír panasz levelet a Magyar Postánka, erre írtam, hogy korlátolt, értelme nincs. -
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #59962 üzenetére
Még annyit írnék,hogy végignéztem az Ebay levelkezést,és azt láttam,hogy mikor elindítottam a 6db case-t,az eladó pár perc múlva felvette a kapcsolatot a supportal és 12 perc múlva már el is utasították mind a hatot.
Énis felvettem a kapcsolatot a supportal és eltelt vagy 3 óra de rám se bagóztak.eddig Ez a különbség egy 15 éve eladó tag és egy magamfajta bokorugró között.
Senkiházi jenkik15_12-kor írt a supportnak,24-kor meg már elutasítottak.Ennyi idő alatt végig se lehet olvasni az összes levelezést.
csak azt nem értem,hogy minek van akkor a vevő védelem.Várhatok akár éveket is a csomagra,azt már sohanapján fogom megkapni,mert már kb vissza is kapta az eladó.. -
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #59973 üzenetére
Ez a válasz jött.
Sokra nem mentem vele.Thank you for contacting eBay Customer Support about the cases that has been open for item that you purchased. I’m sorry to hear that the transaction did not go as expected. I'm happy to help you with this.
If a case is closed in the buyer's favor, you can appeal the decision within 30 days by providing supporting documentation.
Here are some situations in which you might appeal a decision:
• If you haven't received the returned item yet
• If there's an issue with the returned item
• If you have already provided tracking information showing the item was delivered
• If you already issued a refund
• If the buyer filed a chargebackTo appeal a decision, please follow the steps below:
1. Go to your My eBay.
2. Click Send an appeal.
3. Select the appeal reason from the drop-down menu.
4. Include more details in the text box (optional).
5. Click Send appeal.Please note that you can only appeal a case which has been closed against you. You are unable to appeal a case which is still open or has been closed in your favor.
If a decision is reversed, we'll repay you any refund sent to the buyer. Please keep in mind that listing or other fees won't be refunded.
We appreciate your patience and understanding.
Ezzel az a bajom,hogy hiába megyek be a my ebayre,ott nincs ilyen lehetőség,hogy send an appeal.
Telefon meg nem az én világom angolul[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #60000 üzenetére
Oké és mit írtál nekik, mellékelted a nyomkövetési információ képet megmagyarázva, hogy Kanadába külde és a te címed az eBay-n mi. A visszaigazoló e-amel amiben benne van hogy magyar címre kell küldeni? Stb. A felülvizsgálat lényege, hogy megosztod velük azokat az információkat, lehetőleg képpel illusztrálva, vagy mellékelve a hivatkozásokat, amiket nem vettek figyelembe.
Ezek szerint csak van az Appeal link.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #60007 üzenetére
Az új help oldalon az van amit írtam, Ausztráliában van ez a központ, nincs jelentősége.
Van ilyen téma is:
Subject: Seller is shipping to the wrong address
A sok item közül valamelyikhez beírhatnád.
De a legfontosabb. A Paypal mit indítottál és az hogy áll?[ Szerkesztve ]
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #60014 üzenetére
Közbe jött respond A PP-on az eladótól.
A pofám leszakad tőle. annyi a reagálása,hogy 2szer elküldte az eddig is ismert track számot.
Kigúvad a szemem,de akkor is azt látom,mint eddig.Biztos az én monitorommal van a problem,hogy nem mutatja tovább az eseményeket március 3-tol
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #60017 üzenetére
Mivel ezt a választ nem tudod elfogadni, mehet az Escalate this dispute to PayPal claim. itt viszon legyél figyelmes.
A Paypal nézni fogja hogy mit írsz, mindenféleképp írd be annak a nyomkövetési oldalnak a linkjét, és a számot, ahol megtudják nézni és konkrétan leírni a teljes címedet és hogy nem arra, hanem Kanadába küldte.
Hogy a csomag nem veszett el, hogy a kanadai posta az ottani szabályok alapján visszaküldte neki. Ezt ő letagadja.
Mivel minden adatot pontosan megkapott, ennek ellenére nem teljesítette a kötelezettségeit, és te nem kaptad meg a kifizetett árukat.
Azt is tedd kétségessé, hogy azon a képen amit küldött, nem-e egy kanadai vevőnek küldött küldemény nyomkövetési számát másolta a képre. Én jártam már így, meghamisította az eladó a képet.
Amit állít, hogy majd a postai biztosításból kifizet az ellentétes a vásárlói védelem alapelveivel, mivel nincs arra semmi biztosíték, hogy megtérítik a valójában el sem veszett küldeményt, mert a biztosítás csak elvesztésre vonatkozik.
És legvégén is azt hangsúlyozni, hogy az Európában lévő Magyarországra kellett volna megérkezni.[ Szerkesztve ]
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #60019 üzenetére
Ebay supporttol jött ismét válasz.Sokra most sem mentem vele:
Thanks for your email about your transaction. I can see that you were trying to appeal an item. you even sent a screen shot of the email that you were trying to make to appeal for it. thank you for this information. We're happy to help you resolve this and we need a little more information. Please reply to this email to let us know:
- The item number(s) of the item(s) in question
- Your eBay username and the username(s) of the other member(s)
- What you were doing on eBay when you ran into this problem (which page you were on, and which button or link you clicked)
- Any other information you think might help us resolve this
Once we received the answers for the information needed above, we will immediately investigate on this claim to better assist you.
We look forward to hearing back from you so we can look into this.
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #60058 üzenetére
Azt olvasom, hogy amit küldtél nekik, abból kimaradt amivel a vásárlást, vásárolt terméket tudják azonosítani, amivel téged tudnak azonosítani, ezt már azért nem írtam, mert úgy gondoltam, hogy ez egyértelműen küldendő, ha nem a konkrét termékre vonatkozó oldalon írunk nekik, akkor ezek szükségesek.
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #60061 üzenetére
Üdv ismét.
valami csoda folytán ez a levél jött az Ebaytől:
Thanks for your message. The case you contacted us about was closed after we made a final decision on it. We'll review your question or concern and get back to you within 48 hours
Az áru értéke 178 dolcsi volt.ebből csak 172-t utaltak vissza.Gondolom a maradék valami fee.
A postaköltséget viszont nem adták vissza.
A semminél ez is jobb.Írok 6 negatív értékelést az eladónak és részemről lezártam ezt az ügyet.nem okoskodok tovább.
A PP számlámról meg már haza is utaltam a pénzt,nehogy Pamela reklamáljon és visszavegyékA PP disputét lezártam,azzal,hogy megkaptam a refundot
Köszi mindenkinek a segítséget , úgy látszik győzött az igazság
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #60075 üzenetére
Te fizettél ha jól emlékszem 208$-t (138+70).
Az árú értéke 138 $, a feladási papíron postaköltség 40 $ volt, az 178 $. A ténylegesen papíron igazolt postaköltséggel számoltak.
A 178 $-nak 6 $ a Paypal pénzküldési jutaléka és mivel a pénzt szerintem Pamela küldte a jutalékot rád terhelte. Nézd már meg, hogy a Paypal-n mi a bejövő 172 $ pontos könyvelési sora?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #60083 üzenetére
Jól gondoltam, nem refundként jött, mert akkor a Payment received helyett Refund szöveg lenne és teljes árat kaptál volna, mert akkor nincs juatlék
Nem emlékszem, hogy írtad-e hogy kártyával vagy az egyenlegről fizettél.
Ha kártyáról, akkor az eBay Ügyfélszolgálat küldte neked a pénzt egyértelműen és így került az egyenlegre a pénz.
Ha kártyás fizetés és normál refund, akkor oda ment volna vissza.
Ui: Ha azt is megkapod, akkor csak a jutalék hiányzik. Akkor is jobb, mint bukni az egészet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Mobil Felvásárlás!! Samsung,Iphone!! NAPI LEGMAGASABB ÁRBAN! ORSZÁGSZERTE!
- Macbook Pro 2023 M2 Pro 16/512
- új állapotú Panasonic laptop: Intel Core i5 / 512Gb m.2 SSD / 8Gb Ram / Windows 11
- Eladó HP 250 G6 832A notebook 15,6" FHD/Core i5-7200M/8GB DDR4/ 256GB SSD/HUN bill
- Nintendo Switch Lite 256GB + tok , Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 19.0.1 Atmosphere, 3 hónap gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest