Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norbi29
tag
Sziasztok.
Leírok egy rövid történetet és a hozzáértők segítségét kérném,hogy mit érdemes tenni.
Szóval..
2016 Február 24-én vásároltam PayPallal USA Ebayről,USA eladótól 6db különböző terméket ami összesen 11 darab.Pár óra múlva már be is regelte. 26-án fel is adta egy csomagban,vagyis pontosan egy hónapja.A termékek ára kb 135$,a pk 70$ és a csomag 200dolcsiig biztosított.szállító cég USPS. Közben a magyar posta is nyilvántartásba vette.Március 1-én Kanadába érkezett a csomag,Vancuverbe,utánna 2 nap múlva másik kanadai városba.,és itt a történet meg is állt 23 napja semmi sem történik.A nyomkövető azt írja,hogy megérkezett a célországba,ami Kanada. Március 18-án felvettem a kapcsolatot az eladóval,hogy mégis mi van? Pillanatok múlva,jött a válasz,hogy minden rendben,de a következő munkanap bemegy a postára és rákérdez.Választ persze nem kaptam.még azt is írta,hogy 10 nap múlva reklamáljak,mert kb akkor telik le a 30 nap.a Szállítási határidő márc 21.Nekem elég furcsa,hogy magyarba rendelt termék miért kerül Kanadába,és főleg,hogy semmi se történik.A magyar postánál azért rákérdeztem,nem e esetleg haza érkezett..A válasz az volt,hogy a rendszereik szerint nem bizonyítható.itt jön a kérdés,hogy mit érdemes tenni?
a tervem az,hogy jövőhéten írok az eladónak,hogy nézzen utána.Várok egy hetet és ha nem történik érdemi változás,akkor nyitom a vitát,és utána kérem vissza a pénzt.Pár fénykép:
-
Norbi29
tag
Még 1 kérdés:
Van e arra lehetőség,hogy a csomagban lévő 6 termékről egyszerre tudjak nyitni vitát,és ne keljen mind a 6 esetében külön-külön ugyan azt a mondandóm leírni?
Ez főleg azért lenne érdekes,mert mind a 6 tételnél fel van számolva a pk. tételenként 58$,.összesen 58*6
de én csak 70-et fizettem.[ Szerkesztve ]
-
Norbi29
tag
Virtuális Visa kártyával fizettem PayPalon keresztül.Ott is van valami history,ahol vissza lehet keresni.
Megelőzve a kérdést a virtual visa kártya,teljesen egyenértékü a plasztikkal.Pénz felvételre nem alkalmas,de minden másra igen.Nem hagyom el,nem lopják el,hiába is törnék fel,o ft van rajta.
Akkor lenne szívás,ha arról is kérnének igazolást,hogy azt mivel töltöttem fel.Szerintem sokan nem is ismerik. -
Norbi29
tag
A csomagommal kapcsolatban semmi változás nem történt.Ki tudja hol van.úgy . 32 napja van úton,és egy centivel se került hozzám közelebb.Valaki jól járt vele. Úgy gondoltam,hogy nincs mire várni.Írtam az eladónak,hogy csináljon valamit.Az eladónak egyébként 10300 értékelése van,összesen 6 negatív,de ezek is komolytalanok.
-
Norbi29
tag
Már jött is a válasz:
Hi, your package was shipped to your provided address through PayPal. It was shipped to the correct address. It was NOT shipped to Canada. It cleared customs in Canada. It went International from Canada in transit to your country. It is up to your country / your country's customs to deliver your package. Your country's customs has the right to hold the package for up to 30 days after they get the package. The package has my return PO BOX address on it. If it is undeliverable, it will be returned to me. I pay for this service. I have filed a claim with the Post Office. They have 30 days to find the package. Your package has tracking & insurance. If they can not find the package, the insurance will pay for it. Please do not open a case against me, I did everything right as a seller. I shipped your package ASAP to your provided address. I will also attach a copy of your shipping slip to this email for proof I shipped to your address - your address provided through PayPal. I will send over the USPS claim information in the next message. Thanks!Mi jót csináljak ezek után?
-
Norbi29
tag
Köszönöm a segítséget,ezeket megírom neki.
Az előző levélben azt írtam neki,hogy várok egy hetet,hátha történik valami,hátha visszakerül hozzá,mert nem tudják kézbesíteniA magyar posta válaszát is bemásolom neki.Megpróbálom angolul,hátha meg ért valamit belőle
[ Szerkesztve ]
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #59812 üzenetére
Jött egy újabb levél tőle
Hi, second message here. I had to go get the case information from online. I called USPS again today. I filled out a paper claim but that did not go through to both countries. I just filed a claim while on the phone The USPS representative name was Kathlene. She filed a claim to BOTH Hungary AND Canada. Right now your package may be in customs possession in Vancouver Canada (or in transit to you but not updated yet). They did not deliver it to someone else. The representative was unsure of how long they keep packages before returning to sender or sending out to destination country. But I think it is 30 days. They received the package on March 1st. So, it should either move onto you or me in the next day or so. However, the USPS Post Office representative said we could call back in about 10 working days for an update. The first claim filed was to Hungary - case # DE3580207 and the second claim was filed to Canada - case # DE3580215. Both countries want 32 working days to resolve the issue. Does not mean it will take that long but that is how much time is standard. I have done this only a few times but within a few days of filing these claims, the package is usually delivered. If after 32 working days it is not delivered to you or me, the insurance will cover your product cost. You can call the Post Office 1-800-275-8777 anytime for updates or to verify this information. Your customs tracking # is CF 219 520 808 USAs soon as I hear an update, I will let you know. If your package gets delivered, please let me know. It usually does not take that long not that the claims are through. The representative sent them electronically to both countries so it should be faster.
-
Norbi29
tag
Írtam az eladónak.Röviden annyit,hogy 3 problémát írtam.1,a magyar posta korábban írta,nekem hogy a csomag nem érkezett haza.2,amit te is írtál,hogy rossz gépre tették.3,Nem tudok 3x napot várni,mert lejár a 30 napos védelem.
Továbbá írtam még,hogy megvárom a jövő hetet és ha se csomag,se pénz akkor indítom a case-t és utána a refundot.Majd holnap bemásolom a választ.
Köszi.
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #59815 üzenetére
Itt a válasz:
I shipped from GA & all International packages get sent from GA to FL for dispatch. For some reason, fault of the Post Office, not mine, it went to Canada. Your package has insurance so you will be covered. I assume you are going to do what want - I am a single stay at home mom. I support my babies with my ebay sakes. 6 cases against me will be 6 strikes & i will get kicked off ebay. Negative feedback will impact my sales too! You are covered, i am the only one who is not covered! Just FYI! -
Norbi29
tag
-
Norbi29
tag
Ezt esetleg nem az eladó kezdeményezte?nem ő kavart be? hiszen nőről van szó
Azon a terméken valóban próbálgattam,hogy majd hogy kell a case-t elindítani,de nem csináltam még semmitEsetleg kiszúrta az Ebay rendszere?
meg ugye 6 tételről van szó,ez meg csak 1[ Szerkesztve ]
-
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #59929 üzenetére
Már meg is jött a mailba válasz:
eBay Customer Support made a final decision on your case
Hi XYGood news! We issued you a full refund of $refundAmount$ on Apr 04, 2016 to the original payment method you've used to purchase this item. The refund includes the purchase price plus original shipping.
Viszont a R centerbe mintha más lenne írva:
The information in the case indicates that the item is stuck in customs.
Final decision:
A refund won't be issued for this case.Most akkor mi van?
Köszi
-
Norbi29
tag
március 20-ig kellett volna megkapnom,PP-re meg semmi nem jött,kong az ürességtől.
The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.
Seller's message:
"Hi, Your package is in transit to your country. I shipped ASAP to your provided PayPal address. Your customs tracking # is CF 219 520 808 US. I did call the US Post Office and filed a claim to speed up delivery (either to you or return to me) as your package has tracking & insurance. The first claim filed was to Hungary - case # DE3580207 and the second claim was filed to Canada - case # DE3580215. Both countries want 32 working days to resolve the issue. Your package will be delivered if your address is correct. I will not refund. I shipped ASAP to your provided address. I did everything right as a seller. If your package is not delivered by the end of the 32 working days, the Post Office insurance will cover your package. Thank you, Pamela "Azon csodálkoztam volna,ha nekem adnak igazat.Adott egy 15 éve ott levő eladó 10300 csillaggal és vele szemben vagyok én a kb másfél hónapos regemmel
[ Szerkesztve ]
-
Norbi29
tag
A termékek összértéke 138$ + 70$ posta
Írtam a PP-nak Ez kb a veszett fejsze nyele.Elhitette az Ebayel,hogy keresteti,és max 32 nap alatt lezárul a keresés,és a biztosítási díjból majd visszafizeti a pénzemet. Ezt kb akkor hinném el,ha valami közeli haver írná.Ki az a hülye,aki önként csak úgy 208$-t visszaad , ha nem muszáj
-
Norbi29
tag
válasz havri1 #59957 üzenetére
A cím az jó.
A magyar postának is írtam. Márc 17-én jött válasz:Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult. Rendszereink szerint valóban csak a a felvételi adat látható, a küldemény Magyarországra történő beérkezése nem kimutatható.
A nemzetközi megállapodások értelmében kézbesítésig a küldemény a feladó tulajdonát képezi. A további vizsgálathoz javasoljuk, hogy a feladó a feladóvevény bemutatásával kezdeményezze a küldemény hivatalos kerestetését.
Ennek érdekében kérjük, hogy a feladóval szíveskedjen felvenni a kapcsolatot.
Írtam az Ebaynek is,hogy vizsgálják felül a döntésüket. legközelebb már csak Obamának tudok írni
[ Szerkesztve ]
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #59962 üzenetére
Még annyit írnék,hogy végignéztem az Ebay levelkezést,és azt láttam,hogy mikor elindítottam a 6db case-t,az eladó pár perc múlva felvette a kapcsolatot a supportal és 12 perc múlva már el is utasították mind a hatot.
Énis felvettem a kapcsolatot a supportal és eltelt vagy 3 óra de rám se bagóztak.eddig Ez a különbség egy 15 éve eladó tag és egy magamfajta bokorugró között.
Senkiházi jenkik15_12-kor írt a supportnak,24-kor meg már elutasítottak.Ennyi idő alatt végig se lehet olvasni az összes levelezést.
csak azt nem értem,hogy minek van akkor a vevő védelem.Várhatok akár éveket is a csomagra,azt már sohanapján fogom megkapni,mert már kb vissza is kapta az eladó.. -
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #59973 üzenetére
Ez a válasz jött.
Sokra nem mentem vele.Thank you for contacting eBay Customer Support about the cases that has been open for item that you purchased. I’m sorry to hear that the transaction did not go as expected. I'm happy to help you with this.
If a case is closed in the buyer's favor, you can appeal the decision within 30 days by providing supporting documentation.
Here are some situations in which you might appeal a decision:
• If you haven't received the returned item yet
• If there's an issue with the returned item
• If you have already provided tracking information showing the item was delivered
• If you already issued a refund
• If the buyer filed a chargebackTo appeal a decision, please follow the steps below:
1. Go to your My eBay.
2. Click Send an appeal.
3. Select the appeal reason from the drop-down menu.
4. Include more details in the text box (optional).
5. Click Send appeal.Please note that you can only appeal a case which has been closed against you. You are unable to appeal a case which is still open or has been closed in your favor.
If a decision is reversed, we'll repay you any refund sent to the buyer. Please keep in mind that listing or other fees won't be refunded.
We appreciate your patience and understanding.
Ezzel az a bajom,hogy hiába megyek be a my ebayre,ott nincs ilyen lehetőség,hogy send an appeal.
Telefon meg nem az én világom angolul[ Szerkesztve ]
-
Norbi29
tag
Nem vagyok profi angolos,de akkor is meg kellett,hogy értsék.Meg minek írják,hogy megint írjak nekik
Hi. Case ID:5103334738, Case ID:5103334802 , Case ID:5103334586 Case ID:5103334853, Case ID:5103334979, Case ID:5103334916 I am not satisfied with the decision. For the seller within 32 working days would be only willing to pay the price of the package. There is no guarantee it will be that way. There is nothing to pay for it. I asked the delivery to Hungary, but the package came to Canada and there 30 days ago and nothing has happened since Please re-examine the case. Thank you
És a nagy Ebay útvesztőben olvastam olyat,hogy elfogadták a kérelmem,és visszafizetik a pénzt,másik helyen meg nem fogadták el
-
Norbi29
tag
Igen,van egy link,de onnan nincs tovább. Vagy telefon, belföld esetén,vagy mail. Amit már megtettem.
Nem lehetett képet csatolni.
Arról a mail címről írták,hogy keresgéljek egy nálam nem létező fület
és innen jött a válasz: customerhelp_au@ebay.com Ausztrália?
[ Szerkesztve ]
-
Norbi29
tag
A PP-n elindítottam amit írtál.nem jött semmi reagálás.valszeg nem is fog.
Ebaynek meg most azt írtam,hogy csak az egy mail cím van,amire az előzőt is írtam.
de már jött is válasz,lehet csak automataThanks for contacting eBay Customer Service.
We know you need to get your question answered quickly, and in most cases, you'll get a reply from us within 24 to 36 hours. But depending on the question you asked and how many other questions we have to answer right now, it might take up to 72 hours for you to hear back from us.
It will slow things down if you send more than one message about the same issue. We'll answer as soon as we can.
If you need to contact us about anything else, here's how:
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #60014 üzenetére
Közbe jött respond A PP-on az eladótól.
A pofám leszakad tőle. annyi a reagálása,hogy 2szer elküldte az eddig is ismert track számot.
Kigúvad a szemem,de akkor is azt látom,mint eddig.Biztos az én monitorommal van a problem,hogy nem mutatja tovább az eseményeket március 3-tol
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #60019 üzenetére
Ebay supporttol jött ismét válasz.Sokra most sem mentem vele:
Thanks for your email about your transaction. I can see that you were trying to appeal an item. you even sent a screen shot of the email that you were trying to make to appeal for it. thank you for this information. We're happy to help you resolve this and we need a little more information. Please reply to this email to let us know:
- The item number(s) of the item(s) in question
- Your eBay username and the username(s) of the other member(s)
- What you were doing on eBay when you ran into this problem (which page you were on, and which button or link you clicked)
- Any other information you think might help us resolve this
Once we received the answers for the information needed above, we will immediately investigate on this claim to better assist you.
We look forward to hearing back from you so we can look into this.
-
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #60061 üzenetére
Üdv ismét.
valami csoda folytán ez a levél jött az Ebaytől:
Thanks for your message. The case you contacted us about was closed after we made a final decision on it. We'll review your question or concern and get back to you within 48 hours
Az áru értéke 178 dolcsi volt.ebből csak 172-t utaltak vissza.Gondolom a maradék valami fee.
A postaköltséget viszont nem adták vissza.
A semminél ez is jobb.Írok 6 negatív értékelést az eladónak és részemről lezártam ezt az ügyet.nem okoskodok tovább.
A PP számlámról meg már haza is utaltam a pénzt,nehogy Pamela reklamáljon és visszavegyékA PP disputét lezártam,azzal,hogy megkaptam a refundot
Köszi mindenkinek a segítséget , úgy látszik győzött az igazság
-
Norbi29
tag
Szerintem meg van a maradék 36 $ is.
6 különböző termékről van szó, de csak 5-öt fizettek vissza. A maradék egy pontosan 36$
Amiket visszafizettek ez van az Ebay historyban :Here's the appeal outcome
Unfortunately, we need a little more time to make decision. Expect an email from us soon.
We're sorry you had a problem with your purchase. After further review, we confirmed that we made an error when we closed the casA maradék 1nél meg ez van:
Thank you for giving us more information
We'll review the details and get back to you within 48 hours.
The information in the case indicates that the item is stuck in customs.Szóval lehet,hogy 48 órán belül küldik-remélem
-
Norbi29
tag
válasz havri1 #60088 üzenetére
A következőképpen történt a fizetés:
Van több virtuális kártyám.ebből az egyik hozzá van rendelve a PP-hoz. A PP-on nem volt pénz és nem is lesz,mivel nem egyszer és nem kétszer már feltörték .Megvásároltam a termékeket és fizetéskor azt a lehetőséget választottam,hogy fizetés kártyával PP-on keresztül. -
Norbi29
tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni,hogy mit csináljak.
Aug 1-jén német Ebayről ,német eladótól rendeltem 7 terméket.Pár óra múlva,jött is az email.hogy fel van adva levélként A szállítási határidő aug 8-volt.Eltelt 10 nap-semmi,írtam az eladónak válasz nem jött.Eltelt 2 hét-semmi,megint írtam az eladónak,válasz nem jött.Eltelt 3 hét-semmi,4 hét után megjött a csomag,de a dobozban csak 4 termék volt a hét helyett. Megint írtam neki,hogy küldje el a maradékot,vagy fizesse vissza,és ha nem teszi az Ebay segítségét fogom kérni.Érdekes módon erre már jött válasz.Írta,hogy oké elküldi a maradék 3 at. Megbeszéltem vele,hogy inkább még ráfizetek,és küldjön másik 3 jobb terméket.Ebbe is bele ment.El is utaltam a különbözetet PP-on.Ezt is megírtam neki.Ez volt múlt hét csütörtökön.Persze válasz nem jött.Az előbb is írtam neki,hogy mégis mikor szándékozik feladni.99%,hogy erre sem lesz válasz,Sött szerintem még azt sem írná meg,hogy ha feladná.A termékei között van olyan méretű,amit küldenie kellene.
A problémám az,hogy szept 8-án lejár a 30 napos Ebay védelem.
Ja és megkértem,hogy nyomkövetéssel adja fel a csomagot
A történethez még annyi tartozik,hogy amit küldött kis dobozt,abba egyszerűen fizikailag képtelenség bele tenni a 7 terméket. le is fényképeztem neki.Szóval elég valószínű,hogy 2 dobozt küldött és az egyiket lenyúlták.Írta is,hogy amit megkaptam azt adta fel másodjára.Kösz, előre is!
-
Norbi29
tag
Én nem hiszek semmit se el.Lehet,hogy elfelejtettel Egyébként a megjött csomagban csak részben a megfelelő mérettet küldte.De ez a legkevesebb,mert ez is használható.Azt csinálom,hogy 1 nappal a 30 nap lejárta előtt,nyitok case-t a maradék 3 termékre. Legalább válaszolna a levelemre,hogy te hüle ekkor fogom feladni a csomagot,és ráadásul a cseretermék rendelhető nála most is a kért méretben.Tehát valszeg van neki készleten,és azt írja,hogy 1 napon belül postáz
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- 20 Gbps-os ház érkezett M.2-es SSD-khez az ASUS TUF divíziójából
- Milyen monitort vegyek?
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Debian GNU/Linux
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Nfortec Sagitta Gold RGB 1050w Moduláris Tápegység
- Új Szines Tápegység Moduláris Kábel Szettek És Toldók Pcie Cpu Alaplapi 12VHPWR Sata Molex Cablemod
- Asus Rog Thor 1200W Platinum OLED RGB Moduláris Tápegység
- Mobil Felvásárlás!! Samsung,Iphone!! NAPI LEGMAGASABB ÁRBAN! ORSZÁGSZERTE!
- Macbook Pro 2023 M2 Pro 16/512
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest