- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- sziku69: Szólánc.
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Sirandrish: Dohányzás Vége(!?)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gsc73
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok a DVB témában. Kaptam kipróbálásra egy Pinnacle 340e USB-s tunert. Drivert felraktam, (saját SW gyarkan fagyott, szinte használhatatlan) majd az itt korábban olvasott SmartDVB pogrammal próbálkoztam, úgy hogy a szükséges codec-ek is fel lettek telepítve rendre.
A SmartDVB progi a scannelés után a 610000 frekin talál csatornákat, aminek a neveit ki is írja: Atv, DunaTv, MTV, RTLklub, TV2...stb. Amikor rákattintanék egy csatornára, akkor pirossal a "No video/audio streams in channel" üzenet jelenik meg. Ezentúl a csatornalista alatti mezőkben az "L" értéke 65-75 % környékén mozog, amíg a "Q" 0 %-on van. Szkennelés közben mindig felugranak, majd vissza.
Helyszín: Bp. XI. kerület, 5. emelet és egyszerű szoba antennával próbálkozom, mert most az van kéznél.
Mit tudtok javasolni? MI lehet a gond? Antenna? Valami beállítás?
Üdv: g.
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- PlayStation 4
- BestBuy topik
- Kerékpársportok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Válságba taszíthatja Oregon államot az Intel leépítése
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!