Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AuraSync kibeszélő topic
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
-
LOGOUT.hu
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
F.E.K..
senior tag
válasz atus72 #60916 üzenetére
Kínai eszköznél kiemelten érdemes átnézni a dolgokat... én egy kis f36-at jártam úgy hogy néhány zuhanás után rájöttem: nem mindig követi a távirányító jeleit, illetve csak részben. Jobban megnézve kiderült hogy a vevőhöz tartozó kvarc egyik lába nem volt beforrasztva, hol érintkezett, hol nem
Amióta meg lett kínálva egy forraszanyaggal tökéletesen működik természetesen (van másik f36-om, azzal nem volt ilyen gond. A minőség ellenőrzés hézagos kissé valószínűleg...)
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
molnigee
aktív tag
válasz atus72 #60405 üzenetére
Azért mert a spiltnek van egy panel része is, ami jelenleg nem fér be a gépbe.
Továbbá igy cserélhető a gépek között is.
Latency szerintem nem téma, ha nem vagy Hard core racer, akkor nem számít.
De a legfőbb, nem akartam a split esetleges problémája miatt gépet veszíteni.
Nálam igazából fel sem merült még a beépítés.--> http://dronearena.hu/ <--
-
Johnny_vT
senior tag
válasz atus72 #60405 üzenetére
Kaiotech megválaszolta, sztereoszkopikus 3D-re kell a dupla kamera.
Más:
Elkezdtem a drónos kalandjaim dokumentálását a YouTube csatornámon. Még csak a sorban beérkező csomagok bemutatása kezdődött meg, de szépen végig akarom követni ilyen fél-vlog formában az építést, tesztelést, aztán majd a saját fejlődésemet. Mivel én is nagyon alap (kvázi elméleti ) szinten vagyok még, ezért a hasonló kezdőknek ez a sorozat lehet, hogy hasznos lenne majd. Iratkozzatok fel (Tényleg nem önreklám, inkább közcélú hirdetés)
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
vandor01
őstag
válasz atus72 #60301 üzenetére
nalam van 4S/1000-esbol bolt 118g meg graphene 145g
jobban szeretem a Bolt-ot.... konnyebb! jobban repul
csak siman 4,2V hasznalom nincs tultoltésen es kb egyformán teljesitenek 240grammos 5"-os gépben! ha hajtom porgetem 4-5perc ha csak kruzolás 8-10perc is lehet! Ha megint vennek akkor csakis bolt-ot....
persze lehet valakinek másfajta gépben jobban bevállik a graphene??CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Teréz Atya
senior tag
-
Teréz Atya
senior tag
válasz atus72 #60301 üzenetére
Akkura ülős gépre? Hát, nálam ez történt vele.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
fape
senior tag
válasz atus72 #60218 üzenetére
Az eltérő kapacitás nem gond. Ha a feszültség és cellaszám egyezik akkor bár mehet egyszerre.
A mester ide vágó videója: Parallel Charging | CAN YOU MIX DIFFERENT SIZES OF BATTERYPlusz még a "teljesítmény" vesztéshez: általában korlátozva van a felvehető és leadható amper mennyiség is. Általában a leadható írják rá. Pl q6-nál 14A és 300W, ami kb 6S 14W-nak felel meg, de pl 4S-nél 14A amit már csak 235W lesz. Ugyan ez igaz befelé is, pl ha 14A-ra van korlátozva bemenet is, akkor 12V-nál már csak 168W (illetve 80% hatékonysággal számolva 135W) lesz amit le tud adni.
[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
fape
senior tag
válasz atus72 #60214 üzenetére
Nincs korlát a bemeneti fesz-re. A működési tartományom belül mindegy mennyivel "eteted", max több ampert vesz fel. Esetleg annyi lehet, hogy 12-14V alatt, nem tudja a max teljesítményt leadni, pl 300W helyet lehet hogy csak 200W-t tud, de az még 6db 4S 1,5mAh-nak( ~150W 1Cnél) is sok
Párhuzamos töltéstél az az alapszabály, cellaszám egyezzen és cellák feszültsége jó, ha kb azonos +-0,1V még nem gond. Plusz érdemes alacsonyabb feszültségtől felé bedugdosni a boardba. Az elején kiegyenlítődik a a feszültség és az aksik discharge rate-je mindig nagyobb mint a charge rate-je.
[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
Geller72
veterán
válasz atus72 #59912 üzenetére
Azért arra figyelj, hogy ha asztalon rá vagy csatlakozva akkura és megy minden, ide értve a VTX-et is, akkor azon kívül hogy a VTX-en rajt kell lennie az antennának, különben pikk-pakk elpukkan, nem árt ha hűtve van, mert a VTX alapból kiba' melegszik, ráadásul minél izmosabb, annál előbb és jobban. Nekem az asztalon ilyenkor két oldalról usb-s ventiről kap hűtést. Ha sokat állogatok rajta ami sokáig tart (nem tarthat mindenki otthon a nyulak közt lulát is ) akkor bizony kell a hűtés. Propok nélkül is legyen majd egy indításod, mielőtt kiviszed a mezőre, ne ott derüljön ki, hogy a 4 motor egy irányba forog, aztán felrotálja neked a fél mezőt. . A gázállást is érezni fogod majd, nem élesben derül ki hogy a 30% throttle kar állás az már 95% moci fordulat lesz. . De ezt úgy is tudod.
-
MODERÁTOR
-
Peaceliker
addikt
válasz atus72 #59522 üzenetére
(#59525) vebbful
Így értettem, igen, csak telóról nehéz visszaolvasni abban a 3 sorban 3-3 szóval mit is írtam
Nyilván nem arról beszélek amikor valaki észnél volt és valami beütött, baleset az más mint a gondatlan veszéályeztetésNem vagyok egy agresszív ember, ha 1 kívánságom lehetne az világbéke lenne
De látom amit látok és azt érzem az emberek csak az elrettentésből értenek. Pl pedofíliáért vagy nemi erőszakért kiszórnak pár nevetséges év börtönt. Hiszem, hogy ha halálbüntetést szórnának érte, az elrettentőbb lenne. Nem hiszek már abban, hogy másból értenek az emberek...szeretném hinni, de nem tudom.(#59526) AMDaZERG_1
akkor legyen így, egy agresszív vadbarom vagyok, legyen ha ez megnyugtat
kockázat mindenben van, de kockázatot csinálni direkt az más...főleg nem magadnak. Ha valaki kimegy a mezőre, fejbe veri magát az az ő dolga, joga van hozzá. Kimenni mások közelébe és mást fejbe verni (ha műszaki hiba vagy bármi miatt) az meg ugye nem pálya.(#59532) Allien
Mondjuk ők sem tömeg felett repültek közvetlenül, bár nyilván annyit tud sodródni hogy mészárlás legyen belőle. De aki kimegy az ezt vállalja. De egy vásár ahol tudjuk hogy nem repülnek majd felettünk és kimennek a gyerekkel, és ott repked valaki (pro vagy noob tök 8) az sztem nem járja. Shit happens...sztem aki felelős pilóta ha profi is, nem vállal ilyet.
(#59534) atus72
sztem tömeg fölé repül (bárki) = rossz ember
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz atus72 #59524 üzenetére
Szerintem részben egyről beszélünk. Mindkét oldalról megközelítve írom a zagyvaságaim.
Azon már túlléptem, hogy eleinte csak a nőket kamerázom (nem is emlékszem már pontosan milyen jelzővel illettek amikor a kis 130-as gépet vezetgettem).
Egyszer egy csoport nő került valahogy mögém, akik azt mondták milyen jó dolog! Egy nő meg annyit fűzött hozzá, hogy nem a gyalogosoknál kellene csinálni. Nos, ritkán, de akkor pont az alacsonyan repülést gyakoroltam, ráadásul nem is láttam őket a kamerán, mert olyan távolságban voltam, hogy a nagylátószögű kis kamerán nem is látszódtak, vagyis még hiba esetén sem kockáztattam volna, hogy valakin sérülést okozzak.
Amire ki akarok lyukadni, hogy van egy ismerőse, aki hallotta a barátnőjének a nagybátyjától milyen veszélyes a drón. Valóban veszélyes, de szerencsére még nem hallani olyat, hogy rendszerint amelyik drón felemelkedik az öl, vagy érülést okoz.
Ja, és volt eset, hogy 130-as gép leesett. Elindultam felé, de közbe bele-bele néztem a szemüvegbe, míg nem láttam egy közeledő embert, aki adott egy érthető jelzést a kamera felé állva, nem túl közelről, amiből egyértelmű volt a szándék. Felemelte a gépet, elhelyezte, hogy startra kész legyen, és elment onnan. Ekkor felszálltam, és megköszöntem neki. Megbillegtettem, és bekapcsoltam a buzzert, majd visszajöttem.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
Markizmark
addikt
válasz atus72 #59522 üzenetére
Gondolom úgy értette, hogy FELELŐTLENSÉG miatt valaki miatt baja lesz.
Baleset még akkor is bekövetkezhet, ha minden szabályt betartunk, hát még akkor ha nem.
Ha valakimnek valaki renitenskedése miatt baja esne én sem fognám vissza magamat.Hány olyan van, hogy a szabálytalankodó utólag bánja amit tett, pl. hogy lakott területen belül 100-zal elütötte a kisgyereket. Az okos ember más kárából tud tanulni, a hülye csak a sajátján... csak akkor lehet, hogy késő. Egy fél kilós gép komoly sérülést tud okozni szabadesésben.
A tárgyak szabadesésben méterenként 2m/s-ot gyorsulnak (mínusz légellenállás). Többit számold ki.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz atus72 #59518 üzenetére
Ezzel én sem értek egyet. Bár van, hogy az amatőr akár jobban is csinálja! De azért twine nem mond butaságot azzal, hogy itt nem a munka elvétele forog kockán. Szoktak odajönni hozzám emberek beszélgetni, kérdezősködni, és máris gépet akarnak venni...
Volt, hogy gyerekek!!! akarták elkérni kicsit, hogy kipróbálják. Szerinted nincs olyan kisgyerek, aki a szülőt ne tudná leszedni egy vásárlásával? Inkább megveszi, csak hagyja őt facebookolni!
Emlékszem pontosan arra, hogy amikor a Smya X8HW gépem reptettem egy kb 10 éves kisgyerek anyukájávál jött oda, és mondta a kisfiú, hogy "nézd anyu, nekem is ilyenem van".
Viszont létezik olyan ~10 éves kisgyerek, aki itt bármelyikünket leiskoláz vezetésből!
Na, de itt a lényeg az, hogy életében nem látott drónt, de engedjem meg neki, hogy kipróbálja.
Annyit mondtam, hogy internetre menjen fel, van fent egy olyan, hogy "liftoff" töltse le, próbálja ki, és, ha úgy érzi lát benne fantáziát vegyen egy F36 kisgépet, szobában is falnak csapkodhatja. Tudomásul vette, és találkoztam vele még utána is, és megértette amit mondtam neki. De van a pattanásos 120kilós 10 éves jencike, aki majd becsajoz egy drónnal, hogy a csajokat megkergeti vele. Szinte biztos, hogy létezik az eset!Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz atus72 #59514 üzenetére
És a hangja sem volt semmi!
Amikor feltolom a 220-as gépet is visít, mint a barom, és szégyenlem is magam miatta, de az max 5x3 perc repidő, amiből visítás 3x 4sec/akku.
Amúgy nekem sokkal jobban tetszik, amit Frák Andris csinál a recerrel az autóversenyeknél.
Látványosabb, dinamikusabb!
A szúnyogriogatóhoz csak annyit fűznék hozzá, hogy nem mindegy, hogy a szélvédőnek csapódik egy drón, amitől esetleg elvonja figyelmét a pilótának, és ettől beleröppen egy panelházba!
Márpedig nálunk ház magasságban szórja a levét! Iszonyat zajjal ordít be a házak közé, mert amíg nem repül ki a ház mögül még nem azt hallani, ami a valós hangja. Olyankor a gyerekek kiguvadt szemekkel pislognak a homokozó közepén Aztán már tetszik nekik is
Én azok körébe tartozom, akik paráznak. És hozzá teszem van mikor emberek is vannak közelben, de az irányra mindig figyelek, hogy gubanc esetén véletlenül se emberrel találkozzon a gép. Volt, hogy átrepültem a fák utáni területre, ahol emberek voltak, de egy út van a két placc között, és míg nem tisztult le egy olyan "folyosó", ahol úgy tudom visszahozni a gépet, hogy gebasz esetén se sérüljön senki csak köröztem annak ellenére, hogy az akku közelített a lemerült állapothoz.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
twine
veterán
válasz atus72 #59514 üzenetére
Uuu de vártam ezt az utolsó mondatot.... biztos voltam benne,hogy valaki ide fog kilukadni.....
Nem erről van szó....
És az első hsz-ra sem véletlenül nem reagáltam.....tök mást írtam,mint amit te kihoztal konklzionak...Senki nem fogja elvenni a munkám
A város /tömeg felett repkedő "redbullos" pilóták is tök más kategóriaba esnek,mint "Pista" aki megvette első dronjat...
Ilyen beszélgetésbe nem akarok folyni...
Neked is van véleményed,és nekem is...de ennyire távolról nem tudjuk közelíteni az álláspontjainkat....
Még egyszer...
Nem vagyok annyira profi,hogy csak ebből tartsam el a családot...
Annyira viszont elég régen állok kamera mögött,hogy "Pista" az első dronjaval ne "vegye el a munkamat"
Uram isten el sem hiszem hogy, erre reagáltam....
Én szegyenlem magam a rosszindulatod miatt[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz atus72 #54518 üzenetére
Ennyi, semmi más?
R-XSR vevővel annyi az észrevételem, hogy az XM+ szerintem jobb választás, ha nem kell telemetria.
Tegnap nem volt túl acélos. 100 méternél már az RSSI 50 környékén táncolt. XM+ meg 200 méter környékén is 80 -as jellel ment. FC csoportban többen panaszkodnak, hogy nem tudják bindelni.
Még egy utolsó próbát teszek, hogy lecserélem rajta az antennákat, de miután akkor volt először használva szinte kizárt, hogy azért van gyenge jelem, de tuti, ami biztos.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
Geller72
veterán
-
Peaceliker
addikt
válasz atus72 #51206 üzenetére
jah igen, vágom már.
viszont ha újra küldik és megfogják, akkor arra nem lesz vám, ugyanis 0 ba került neked, mondhatni garanciális ügyintézés...és persze marha lassan de ugyan annyiba lesz nálad a töltő mint amúgy ha egyből azt küldik.(#51209) Jackal2
egy racer sztem gyorsabb 5 colon, hacsak nem bazi nehéz és vagy nem jó prop van rajta stb...de menjen 100al, akkor sem értem miért/mikor kellhet 10mp ig tolni a fruttit
ahogy vissza néztem a maiden dvr em, ott google szerinti 80m-t max 4mp alatt ette meg, 40-50% gázon, de tán még emelkedett is. Ehhez mérten mondom, hogy nekem ha 10mp ig jól bedöntve megyek el magamtól akkor sztem nem lesz kép"Oh my Goa'uld!"
-
Geller72
veterán
válasz atus72 #51220 üzenetére
Azért elég sokszor elmondtuk (én legalábbis) hogy ha expediting shipping van, az szinte 100%-ban BIZTOSAN +áfa +6k a DHL-nek, összeghatártól függően erre még VÁM is jöhet. Azt is mondtam, hogy szerintem sokkal jobb ötlet a priority mail, mert pl. BG-n elég sokszor hasonlóan rövid intervalluomot ad meg erre, mint az expediting shippingre és az én tapasztalataim alapján még a vámolási procedúrát is legtöbbször ezek a csomik elkerülik. Jellemzően a free shippinges cuccokra mennek rá.
Tehát a vám+ a dhl -es költségekre hiába is panaszkodsz, azt te választottad és még tax insurancet sem állítottál be, ami alapján kaptál volna valamit vissza ebből.
Nem érzem, hogy a BG hibásabb lenne annál, amit az ÁSZF-je megad. Pontosan azt követi. Ne várd, hogy ebből engedjen, ha nem jogos a követelésed. Ha az eddigieket félre tesszük, akkor marad a probléma, hogy nem azt küldték, amit kértél. Erre ajánlotta fel a refundot, ami megint csak úgy gondolom, megfelelő lépés. Elviekben, ha újraküldi, akkor a címkén rajta van az order number. Ha jól rémlik. Ha így van, akkor a következő újraküldésnél meg tudod reklamálni, mert meg tudod mutatni, hogy ugyanaz az order number. Ami ugye egyedi.Ezért én kibaxásból újraküldést kérnék és exp shippinggel. De azért egy kérdést a vám fele megérne a gondolatmenetem. Csupán azért, mert nekem az ebeyes tapasztalataim alapján nem kellett még egyszer vámot fizetnem ugyan, de nekem voltak igazoló okirataim, neked meg elvileg csak a nyitott tickett/chat/mail/rendelés és számla/paypal dolgaid vannak, amik szerintem elégnek kellene hogy legyenek. de csak abban az esetben, ha a BG nem ragaszkodik a téves cucc visszaküldéséhez.
Nagyon fontos!! A vámolás doksik bekérésénél meg lehet adni azt az opciót, hogy termék újraküldése!!
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz atus72 #51206 üzenetére
Ezt csak egyféleképpen tudod kivédeni. Ha visszaküldöd a terméket. ekkor egy doksid lesz arról, hogy visszaküldted a terméket. Ez arra jó, hogy ha küldik a másikat, és vámoláshoz bekérik a doksikat, akkor te ezt benyújtod és ez alapján mentesülsz az újabb vámolás alól. Nem kitalált dolog, nem egyszer jártam így ebayen és működik.
Ha meg nem pipálod ki a tax insurancét, csak hogy spórolj pár dolcsit, akkor a BG joggal utasítja el az ez irányú kérésed. Ha paypallel fizettél, akkor ott lehet kérni visszaküldéshez térítést. Szépen meg kell indokolni és megadják. . Kapsz egy labelt és a címke, valamint a kísérő okirat elég a második vámoláshoz. Kommentben meg nem hirdetünk, mert cumi lesz.[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz atus72 #50471 üzenetére
Az expediting shipping SOHA nem megy át a vámon, mert azt eleve a szállító cég vámoltatja, azaz mikor Kínában feladják, neked már jön a mail, hogy küldjed el a vámoláshoz szükséges doksikat. A 6k vám díjat kipengeted a DHL-nek. Plusz az áfát, ha 150 euró alatt van. Ha felette, akkor 4.7% VÁM is. Az unreg free ship mehet át. Mostanában törököknek jön a cucc, free shippingel van esély rá. Viszont 3-4 hét. Az expiditing shipping vámolását a szállítmányozási cég végzi, mire megjön a cucc magyarba, addigra kész a vámolási (NAV) eljárása. A futárnak fizetsz mindent. (Akár kártyával).
-
-
stefi81
tag
válasz atus72 #49900 üzenetére
Ez egy balance/főtáp csatlakozó elosztó ami párhuzamosan van kötve.
A lényeg hogy pont egyformán legyenek lemerítve az aksik, csak akkor szabad így tölteni őket.Én inkább egy ilyet vettem a meglévő töltő mellé és így 3db különálló aksit tudok ölteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Autós topik
- Asszociációs játék. :)
- Képregény topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Garmin Fenix 8 AMOLED - a csúcshódítás költséges
- Hisense LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- DUNE médialejátszók topicja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest