Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Doom Eternal

Hozzászólások

(#2033) Synthwave válasza Tense (#2031) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Odébb lesz még az a Gold, de hajrá. :D

Pro tip: Ebben a játékban szinte mindenki (aki egy kicsit is tud puffogtatni) teljesen lehúzza a grafikát (minden low és off, sokaknak még az anti-aliasing is). Esetleg a texture detail mehet egy picit feljebb, de ott sem érdemes elszállni. Többet látsz és sokkal jobb lesz a frame rate + a frame time, ami a kulcsfontosságúnál is kulcsfontosságúbb.

Olyannyira, hogy pl. nálam Ryzen 7 2700 @ 4 GHz + 16 GB DDR4-2933 + Vega 56-tal sem volt már annyira rossz (volt azért anyázás így is, pedig három számjegyű fps fluktuált a jobb felső sarokban), de az 1080 Ti órási ugrást jelentett smoothságban/reszponzivitásban és már le nem ülnék ennél gyengébbel Apexezni, mert csak felbaszna. Persze így is szénné van butítva a grafika.

Ez nem sznobkodás, csak fos az engine (Source alapú, de nagyon kéne neki az optimalizáció) és NAGYON GPU heavy, mindent ki kell belőle préselni, amit csak lehet. Meglátod, hogy jobb lesz úgy vele lőni.

Pro tip 2: Érdemes a movementet nagyon kitanulni, mert nagyon sok múlik rajta, pláne, ha már nem csak lábakon járó krumplikra puffogtatsz. Sokféle speciális technika van, köztük legend specifikusak is. Ez pl. egy jó videó a témában, illetve Mokeynak is jóféle tutorialjai vannak.

Ez kb. az egyetlen ok, amiért eddig beleraktam ~800 órát a cuccba. Ha nem lehetne benne fluid nyekleni, biztos nem töltöttem volna vele ennyi időt.

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Doom Eternal
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.