Köszönöm szépen a válaszod! Tetszik nekem ez a játék.
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
Köszönöm szépen a válaszod! Tetszik nekem ez a játék.
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
Ara is van
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
Leszedtem a progit de elég bonyolult szerkezetű és nem is akartam vele bohóckodni.Amúgy mi az amit érdemes bekapcsolni segítséget a billentyűzetnél?Nekem minden az alapbeállításon van jelenleg,egyelőre még mindig csak szokom a hangulatot és a környezetet
Rico45:Én a G2A-n vettem kupont a játékhoz de most jelenleg ott sem elérhető és máshol sem tudok eladót
[ Szerkesztve ]
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
Saját? Pont annyiba kerül mint az autóm....kétszer
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
Én az elején mindent úgy hagytam ahogy van alapból.
Ja és nem a legerősebb autókkal kezdtem,hanem szépen fokozatosan lépegettem feljebb.
Amikor még nem vettem meg a játékot akkor a kis Minivel csapattam.
Utána jött a Fiat Abarth 131.
Közben kipróbáltam az Audi Quatrot is.
Most meg a 2001 Ford Focussal megyek.
Na itt már nem használok semmi segítséget.
:-( Ha láttok szóljatok légysziii!
Köszönöm szépen!
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
Melóhelyen van, épp az F1-be csináljuk a szupportját. Ami ott mögötte látszik, az sem olcsó
Kupacban állnak, munkahelyi ártalom
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
Az indulásnál még elég "béta" volt a kormány setup, de később hála nektek remekül sikerült /DFGT/.
Szólhatnál viszont a fiúknak a fizikával kapcsolatban, mert egyre inkább a DiRT3 köszön vissza, könnyebb vezetés, de oda a valós rally feeling!
A képen látható kormány nem a széles tömegeknek készült és még kevesebben lehetnek világszerte akik ezt a játékot ezzel játsszák. A DiRT Rally a kommerszebb kormányokkal is remek szórakozás...
Tessék,találtam neked,már vettek tőle többen is szóval ez nem kamu:
Dirt Rally
Annyi kikötése van ahogy írja is hogy csak a Paypal átutaláskor használt e-mail címre küldi el a kódot.
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
Ahh köszi! De nekem pillanatnyilag nincs bank kártyám sem :-) Viszont közel van egy otp.
Uhh innen még nem vettem soha :-(
[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
Tudok neked segíteni,de valami legális és követhető formában. Tehát gondolok itt pl. egy hardveraprós hirdetésre. De csak akkor ha tényleg komolyan gondolod és ha megvan rá a pénzed. Ez esetben kérlek írj privátot egy telefonszámmal és megadom az enyémet.
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
Hello!
Lenne valakinek kedve a következő achievement-et megcsinálni?
#HappyStreet
Be in a full Rallycross PVP lobby where every other player is your friend
Kellene néhány ember.
Újabb frissítéssel jelentkezem:
Lancia Delta S4 - Team Martini 1986 v1.2
Az 1986-os finn, 1000 tó rallyn indult Delta S4-et frissítettem, egy átfogó színoptimalizációval, új, részletesebb Pirelli oldalfalas gumik és mint utánanéztem a hátsó plexi felső részén lévő szellőztető nyílások is hiányoztak, így ezeket is elkészítettem a modellre.
Az eredeti modellért továbbra is mpantel-nek vagyunk hálásak, az új történelmileg hiteles Pirellikért, pedig meerkat80-t illeti köszönet.
[ Szerkesztve ]
Nézd, a Dirt3 egy adott közönségnek készült, mint ahogy a Dirt Rally is.
Legalábbis úgy indult a Rally, egy elvileg korrektebb fizikához illesztették az FFB-t és a segédleteket (V0.4 környékén állt össze azthiszem). Előtte még egy kezdeti hibás, de már a Dirt3 herélt verziója volt.
Azt hogy most merre mennek, nem igazán értem, volt ez a szövegelés a V2 handlingról, meghogy hűűűű meg háááá. Namost én mindenkitől azt hallom, hogy nem igazából előre hanem vissza lépett sajnos az élvezeti szint...
Ugyanakkor, aki már eddig megvette az a pénz a cégnél van. Aki meg most megveszi az újabb handling miatt, azis. Két legyet egy csapással... Ez csak az én magánvéleményem, napi szinten már nem dolgozom a Rallyn,
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
Ez így érthető is.
A szimes réteg elég kicsi, a rallys réteg közülük már megvette elővételben szvsz. Az arcade réteg nagyobb most arra vette az irányt a cm így mindenkitől behúzza a lét. Ez viszont a szimes réteg átverésének érzem. Tudom most jöhet a jogi szöveg, hogy korai hozzáférésű játék és változtathatnak a véglegesig, ezzel a szimeseknek tisztában kellett volna lenniük...
Eztán viszont nem fogok elővételben venni játékot, mert eddig tartottam hitelesnek a cm szavát és lehet ezzel egyedül vagyok, de elég kicsi az esélye.
Azt nem tudnák megoldani, hogy segítségek nélkül simes legyen, assistokkal pedig arcade jellegű? Bár eddig azt hittem ez így volt.
Kösz a választ, persze jobban élveztem volna, ha a fordítottja történik: az arcade DiRT RALLY átmegy fokozatosan szimes játékba. Mindegy, szeretem így is...
Most látom, a következő frissítésben elvileg javítják a "gyilkos bokrokat".
Nem vagyok telhetetlen, de egyébként kíváncsi vagyok rá, hogy azon a bizonyos stúdióban elkapott poszteren lévő autókból mindegyik bekerül-e végül. Mert ugye már csak 2 update van hátra, viszont kb. ~ 30 plusz verda, ami ott még szerepel...
30 már biztosan nem lesz (hacsak nem később, mint dlc), de a Modern Masters-szel biztos jön vagy 5-6, a Winter Wonderlanddel meg 3-4.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
És új helyszínek vagy pályák is lesznek?
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
A Winter Wonderlandben igen (nem néztem utána, de szerintem Norvégia vagy Svédország).
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
+ RX-hez Catalunya talán, de nem tuti.
Az viszont érdekes még, hogy ezen az uccsó, havas pályán (valószínűleg svéd), úgy hallottam megpróbálják megoldani a hófal segítségével történő sodrós fékezést, amivel a valóságban is gyakran élnek a versenyzők.
Elvileg amúgy akkor novemberre lesz kész teljesen a játék?
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
Igen, november végére ígérték.
Tolod még a Project Carst is?
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
Inkább azt tolom, a Dirt Rallyt már egy ideje hanyagolom - de majd visszatérek.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
itt azokon csak fennakadni lehet
Hát nem tudom, én nem érzem hogy nagyon arcade-os lenne a frissítés után, számomra így is korrekt rallye-szim. Igaz, alig néhány autóval játszom, azokkal is segítségek nélkül. A favorit a 131-es Fiat...
Csatlakozom, ugyan ez a véleményem.
Most csapattam egyet a 306 Maxival a finn pályán, igencsak távol állt a dolog az arcade stílustól.
Szimulátor és szimulátornak nevezett játék közt is lehet óriási különbség.
Elsőhöz tartozik pl iRacing, ahol ha koccolod a falat vagy a futóműt erős behatás éri, ami miatt pl a lengőkar deformálódik, vagy a kormány összekötő... viszont a verda üzemképes marad, akkor a szimulátor kiszámolja, hogy milyen kormány elfordulási szöggel tudsz a továbbiakban egyenesen menni. Kicsit gáz dolog, viszont a versenyző megtanulja óvni a verdát az ilyen behatásoktól, mert különben pl 45°-os kormány elfordulással kell letolni egy versenyt hogy egyenesen menjen.
Ez egy példa a sok közül. Ezzel még Dirt Rallyban nem futottam nagyon össze, viszont a való életben is így működik. Defekt hasonló eset, ahol korrigálni kell állandóan jóval nagyobb igénybevételnek kitéve a versenyzőt nem szervós autónál.
Ehhez képest pl itt csak kanyarokban kell figyelni nincs annyival nagyobb eltérés mint amekkora a valóságban.
Törésmodellt nem is említem, mert nem kell nagy sebességgel megfogni egy fát, hogy a hűtő ronggyá menjen, ott kb. üzemmeleg motornál max 4-5 km és megfőhet a motor, itt meg lazán egy futam sorozatot be lehet fejezni sérült hűtővel.
Ezek egy átlagos sofőr számára is könnyen felfogható dolgok.
Nyilván kell húzni egy határt, ami eléggé szimulátorossá teszi a játékot de nem veszi el mindenki kedvét a versenyzéstől.
Az első példában leírtak elég bosszantóak lennének rally esetében, viszont a játék nem tesz különbséget egy 60-as évekbeli autó és egy modernebb szervós autó között ilyen téren.. mindegyiknél akkora erőhatás kell pl egy defektes autót végigvezetni a pályán ahogy észrevettem.
A játék készítéséhez nem értek, ehhez strezi szakértelme kellene, hogy a fentebb full segítség nélküli beállítás szimes vezetést tegyen lehetővé, a segítségekkel való vezetésnél pedig arcade szerűen viselkedjen a játék.
Gondolom van egy sor olyan paraméter amit figyel a program, pl gumimodell esetében (már ha van ilyen a játékban). Szimesnél minden tényezőre úgy reagál a játék mint a valóságban , arcade módban pedig a "legjobban" tapadó modellt veszi alapul és a futam alatt nem változtat a paramétereken a program. Viszont szimnél lehet ez nem megoldható mert valamilyen értékre szüksége van a proginak hogy a menettulajdonságokhoz szükséges adatokat kiszámolja...
Azt aláírom hogy egy jól megírt FFB-vel támogatott szimulátorra hajazó játék jobb mint egy fos FFB-vel megáldott full szimes program, ezért sem szőrözök annyit rajta, mivel élvezet hajtani a verdákat.
Amit sajnálok, hogy pár olyan dolog is arcade szerűvé teszi a játékot amik az NFS huszároknak kedvez, holott a való életben néha a verseny végét jelnti egy ilyen manőver... pl felázott út angol pályán levágva a föld nem lassítja be annyira a járgányt, hogy ellenkormányozni kelljen. OK, hogy a kocsiszekrény a centrifugális erő hatására a körív külső kerekeire nehezedik, de valamennyire számítani kellene, vagy nem?
Na mindegy is, nem szőrözésből írtam, csak ha már szóba került a szim leírtam a véleményem.
Nekem is furcsa, hogy tizenévvel ezelőtt a CMR3-ban volt olyan utolsó futamom, ahol csörömpölve, félrehúzott kormánnyal, akadozó motorral és kimaradó fokozatokkal a váltóban értem a célba, utolsónak persze. Jelen játékban erre még nem volt példa és csak szakadékba zuhanással sikerül abbahagynom a versenyt, a sziklafalba rongyolás bocsánatos bűnnek számít komoly következmények nélkül.
A gumikopás ebben a játékban nem játszik, mert még gumiválasztás sincs, aminek hiánya eleve megkérdőjelezi a szimes voltát.
A CM nem képes átlépni a korlátait, egy nagyon élvezhető, hiánypótló játékot készített, de az igazi rally szimulátortól messze van és szomorú, hogy egyre messzebb kerül.
Szoktátok a játékkal kapcsolatos észrevételeiteket, problémáitokat, javaslataitokat a játék hivatalos fórumára elküldeni? Ezek nélkül tuti nem lesz változás, pl szim. felé elmozdulás / elmozdítás.
[ Szerkesztve ]
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
Ennyi lesz az egész? Karcsú nagyon. Malacuk van, még egyszer a felét sem pengetném ki ennyi tartalomért.
[ Szerkesztve ]
6x12 rali szakasz meg a RX pályák, valamint egyelőre 30 autó (a Modern Mastersszel jó sok jön még) az olyan kevés lenne? Anno meg a Richard Burns Rallytól mindenki el volt ájulva a 8 autójával meg kb 30 szakaszával.
Ráadásul én még 27 euróért vettem az early access kezdetén, ami steames árnál kb félárnak számít a rendes megjelenésekhez képest.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Én is annyiért vettem, de attól még nem fogok elájulni. Lehet csak én vártam többet, sebaj.
De mi alapján vártál többet? A roadmap az elején is ismert volt.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Én csak a hivatalos oldalon láttam egy idővonalat, azon meg csak körbeírták az elkövetkező frissítéseket. Remélem legalább a multit bővítik, ez így perpill nudli.
Az RBR-ban csak 8 kocsi volt? Kemény, akkor ez tényleg jónak számít
SwitcX hozzászólása után egy kicsit elbizonytalanodtam, hogy akkor rossz vételt csináltam (nem 27 euroért), miután beszereztem a játékot gondolkoztam el egy kormány beszerzésén is, de lehet ezt elhalasztom
[ Szerkesztve ]
old sound file for Impreza group A
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
Sziasztok!
Lehet kicsit buta kérdést fogok feltenni.
Arra lennék kíváncsi,hogy ebbe a játékban hol találom a multiplayer módot?Ahogy a Dirt 3 ban lehetett versenyezni minden játékossal.
Na meg az is érdekelne,hogy hol lehet állítani a nehézségi fokozatokat?
A kocsiknál a gumit hol lehet meg választani pl.aszfalt,hó stb. ?
A grafika gyönyörű,de néha a fák lombjai kicsit villognak,ez nálatok is szokott?
Pár napja van meg a játék, de még rengeteg dolog van ami nem világos.
Majd még kérdezek !
választ előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
Üdv a klubban!
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
Szia!
a., career - pvp events
b., career - championships - bármit választasz, középen írja a nehézséget. Dobogón kell végezned a következő nehézségi szinthez. Továbbjutásnál ha netán túl nehéznek érzed a játékot (alapból is az lesz), újra neki tudsz vágni az alap szinthez. Ehhez F1 az adott bajnokságnál (championship details), majd F3 (abandon chamionship).
A szintek: Open > Clubman > Professional > Elite > Masters
c., gumit tudtommal nem lehet választani.
d., idővel találsz majd több hibát is
Üdv erre.
Nagyon köszönöm a válaszod!
Igen eléggé nehéz ez a kis game :-)
Majd ma még próbálkozok vele kicsit !
Üdv
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
Sziasztok szerintetek ezen a gépen hogyan futna a Dirt Rally ? Lenovo B50-30 notebook: intel celeron n2840 2x2,16 ghz 4gb ram intel hd graphics ?
melyik intel HD? az elég necces lesz, szerintem.
AMD Ryzen 2600x 3.6GHz - BE QUIET! Shadow Rock Slim - MSI B450 Tomahawk - KINGSTON HyperX Predator 32GB DDR4 3200MHz - ZOTAC RTX2070 AMP! EXTREME - FSP Aurum Gold 550M - Bitfenix Merc Alpha
A 0.5-ös verziót egy ASUS K555LB XO112D (i7-5500U) laptopon néztem az intel gpuval alacsony-közepes részletességgel 30fps körül produkált az 1333*768as felbontáson, a nv 940M-el közepes részletességgel már 50-60 fps-t is mutatott a bechmark alatt, a mininimum fps értékekre már nem emlékszem, de nem szaggatott.
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
A Celeronnal és a HD Graphics-szal köze nem lesz a futtatáshoz sajnos.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
Pont ezért írtam hogy pár hónapja ezt prodikálta egy ilyen hardveren azóta meg némileg feljebb kúszott a gépigény.
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a sok gyakorláson kívül még mi kell ahhoz, hogy, ha nem is első helyet, de zöld szakaszt lehessen csinálni? Billentyűzettel nem tudok jó időt menni így maradt a kontroller. Előre is köszönöm a válaszokat.