Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DiRT Rally

Hozzászólások

(#951) Skeleton01


Skeleton01
aktív tag

Olyasmit hallani, hogy a Toyota eladta a kizárólagos licencet a Milestone-nak a készülő SBLR-hez, így valószínű, hogy a Celica ST 205-öt az A csoportból és gondolom akkor a két pikes peak gépet is (Millenworks Tacoma, Rod Millen Celica) kihúzhatjuk a listáról... :(

Tudnék örülni, ha az Evo VI kerülne be végül az A csopiba, annak ellenére, hogy hivatalosan eddig nem említették.

(#952) csabi0805


csabi0805
aktív tag

Sziasztok!

Az miért van hogy a csapatomat 62 szinttől feljebb nem tudom sehogy sem fejleszteni?
Vagy majd lehet tovább csak a megadott kilómétert le kell hogy vezessem?

(#953) Musicking válasza csabi0805 (#952) üzenetére


Musicking
aktív tag

Nagyobb tudású mérnököket kell felvenni a csapatba , nyilván így növekednek a fentartási költségek (38-42e/fő) de redukálódik a fejlesztési idő és szervízkor nagyobb mértékben javítható a járgány. A perk-ek tovább redukálják a fejlesztési időt, a javításba elvileg beleszól a mérnökök statja is. Nálam 85ös tagokkal van megrakva, a boss fullon és így 78as a csapat szint. Stexet a leggyorsabban a rx versenyekből lehet szerválni, 1 even megnyeréséért ha jól emlékszem akkor masteren és a fia rx-en olyan 150-160 ezer körül fizet, ebben benne van segítségek nélküli 17%-os bónusz is.

[ Szerkesztve ]

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#954) csabi0805 válasza Musicking (#953) üzenetére


csabi0805
aktív tag

Közben már én is 78-as lettem. :C
Ahogy visszaléptem a heti event elszámolása után elérhetővé vált.
Szerintem pont annyi kilométer hiányzott hozzá,hogy beadja a 4-ik mérnököt.
Így most már okés.

(#955) Adam_Shepard


Adam_Shepard
addikt

vt

Bearer... Seek.. Seek..Lest..

(#956) Musicking


Musicking
aktív tag

Van némi mozgolódás a steamdb.info-n.

[ Szerkesztve ]

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#957) csabi0805


csabi0805
aktív tag

Itt az eheti road book.
Flying Finland

[link]

(#958) Shodan válasza Skeleton01 (#951) üzenetére


Shodan
addikt

Hát egy A csopos Evo VI- tényleg nem lenne rossz.Pont ma mentem vele egy kicsit, lenne összehasonlitasi alap. A finland meg nagyon várós.

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#959) Strezi válasza Shodan (#958) üzenetére


Strezi
őstag

Az nekem is megvolt a való életben! Evo VI, TME, Némi átépítéssel ALS-sel. Brutál volt! HPU 666, bár gondolom azóta párszor már porrá törték. Akkor marad a Dirt Rally-ban :K

Edit: Ahogy látom, később ASI N-csoportos gépe lett ...

[ Szerkesztve ]

Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

(#960) Shodan válasza Strezi (#959) üzenetére


Shodan
addikt

;)

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#961) b05co


b05co
tag

Kicsit passzívak voltunk,szóval íme a "heti" VSR league menetrend : VSR_hu
Időpont: 2015. szeptember 20. (21:00-től) - szeptember 27. (21:00-ig)

Szakaszok : 12 szakasz,van minden
Szervizpark: Minden 2. szakasz után
Autók: WRC

(#962) rocket


rocket
nagyúr

Kivancsi lennek honnan szivja az AI idejeit a program, sokszor olyan uber idoket nyomat, es nem csak mastersen, eliten is.
Minden bajnoki rallyn van 1-1 szakasz ahol valami ranglistas top10 idot fut az AI, aztán onnantol hiaba faragod a tobbi szakaszon nem lehet utol erni mar.
Valami ilyesmi kod lehet "AI time player +0.001sec to 999999999sec random time, player luck 10000/1" :D
Tényleg elveszi a kedvet az embernek a játéktól , az oke, hogy nehez a jatek es nehez nyerni, de ezek teljesen irrealis baromsagok amikor hiba nelkul es gyorsan mesz, megis radver egy csomo idot kapasbol vagy 3-5 versenyzo 1-1 szakaszon, a tobbin meg mazsolaznak ehez kepest.

Masik amin lehetne javitani, hogy a legkisebb hibától is olyan tancba kezd sokszor az auto mintha papírból lenne, legkisebb fucsomonak neki megyek, vagy egy kis koccanas es mar dobja 45foktol 180 fokig az autót, 1000-bol 1x lehet megfogni menet iranyba.
Olyan helyeken tud megforogni az auto 180 fokot, ahol visszaforditani utana lehetetlen.

76 ora jatek utan ezek a negativumok fogalmazodtak meg bennem :)

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#963) Musicking válasza rocket (#962) üzenetére


Musicking
aktív tag

Azt már látom Eliten nem fogok a Quattroval bajnokságot nyerni a hülye fizika miatt, mert a görög pályákra különösen igaz ez a 180 fokos megpördülés. Továbbá ott vannak még azok az anomáliák amikor 1-2 kisebb dombtól vagy kőtől kis túlzással már majdnem kirepülsz a játéktérről. Az rx alatt is vannak gondok a 0.7estől vettem észre hogy a 1-2 AI járgány tankként közlekedik ha mögéd kerülnek tuti hogy letolnak vagy kipördítenek. Bezzeg ezt már nemigazán lehet viszonozni mert olyan mintha odaragasztották volna az aszfalthoz. Az is érdelkes volt amkor a valamelyik master final-ban a 3ik helyről indultam a Hörjes-en és az AI-nak a rajtkor az volt az első megmozdulása hogy feltol a korlátra, direkt elindítottam vagy 6x ugyanazt a versenyt mindig pontosan ugyanúgy kezdett ha nem engedtem hogy jobban rajtoljon tőlem. Mondjuk itt annyira nem zavaróak ezek az 'érdekességek' mert egy jó setup-al már meg lehet lépni előlük és akkor nincs ilyen gond. Problémák vannak a játék mentési mechanizmusával is, ha lehetséges a szervízpontok között mentéssel kilépni akkor a következő betöltéskor már defaulton lesznek a járgány beállításai a 0.7x előtt nem találkoztam ilyennel.

[ Szerkesztve ]

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#964) csabi0805


csabi0805
aktív tag

Amiket leírtatok azokon minden javítottak állítólag.
Az autók irányíthatóságán,A rallycrossban az AI versenyképességén is valamennyit állítólag.
A rallyban az über idők engem is nagyon fel..nak.
Úgy megyek,hogy már tényleg azt modnom ettől jobban nem tudok,erre kapok 1 percet vagy még többet is simán.
Bejövök egy 5-6-ik helyre.
Na akkor megy fel a vérnyomásom 200-ra.

(#965) Musicking válasza csabi0805 (#964) üzenetére


Musicking
aktív tag

Ha javították volna akkor nem lennének jelen ezek a problémák. Cirka 400 eventtel (156 órával) a hátam mögött van némi rálátásom.

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#966) csabi0805 válasza Musicking (#965) üzenetére


csabi0805
aktív tag

Az eheti road bookban van,hogy a 0.8 updattel jönnek ezek amiket írtam. :U

[ Szerkesztve ]

(#967) Ventur@


Ventur@
senior tag

Egy kis segítség kellene uraim :) :

Mit kellene állítanom, hogy aszfalton (német pályák), ne viselkedjen olyan hülyén a kormányzás? A gondom az, hogy alig mozdítok 2-3 cm-et a kormányon és elkezd szitálni az autó, de van hogy koppig elfordítom (Momo-m van egyébként) és alig kanyarodik. Meg olyan érzésre, hogy középen kemény a kormány, míg ha eltekerem jobbra vagy balra, akkor meg felpuhul (remélem érthető amit írok :) ). De csak aszfalton van gondom, murván vagy Monte-én olyan szépen lehet vele rajzolni, hogy csoda. Ahogy kell, lapjával elrakom, ellenkormányzások és csodaszépen megy az autó (az, hogy mennyire vagyok így gyors, az lényegtelen :D ).

FFB értékeket most nem tudok pontosan, így csak fejből írom: kormánynál nekem van egy 50% sensity (vagy mi) meg egy valami van még 10%-ra állítva, az FFB erők meg mind 25%-ra van levéve. Egyelőre ezek jutnak az eszembe.

Természetesen azzal tisztában vagyok, hogy másként kell viselkedni egy autónak murván/havon, mint aszfalton, de ez a dolog zavaró számomra és ezért nem nagyon szeretem a német rally-s eventeket.

Előre is kösz, ha valakinek van valami ötlete :R .

Ui: ami érdekes, hogy a kombinált RX pályákon, meg totál jól működik aszfalton a kormányzás. Ja és még egy: setupolni még nem nagyon szoktam, max. a váltón meg a fékerőn állítok és ennyi :) .

Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

(#968) rocket válasza csabi0805 (#966) üzenetére


rocket
nagyúr

Csak RX-hez irjak, az egyik palyan vegre nem fog az AI hatulrol full gazzal nekem jonni, mert joker korre megy :)

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#969) #48967168


#48967168
törölt tag

Nektek sem megy a játék? Elindul a program, de amikor a pályát betöltené, kidob az asztalra, a steam frissíteni akar, de 1%-nál 41-es hibával leáll... :(

[ Szerkesztve ]

(#970) PR0JECTNR56 válasza #48967168 (#969) üzenetére


PR0JECTNR56
addikt

Kb. 10 perce még a Stratos-al köröztem, szóval nálam ment, de mindjárt megnézem most is.

(#971) Joshi válasza #48967168 (#969) üzenetére


Joshi
titán

A kormányos topikban meg a váltódat nem ismeri fel a pc (írtam oda is). Szerintem user error lesz mindkettő. ;]

(#972) PR0JECTNR56 válasza #48967168 (#969) üzenetére


PR0JECTNR56
addikt

Itt a Steam is rendben fut és a játék is, nálad lesz a gond valamivel.

(#973) wolf033 válasza #48967168 (#969) üzenetére


wolf033
senior tag

Nekem sem indult el ugyan ezzel a problémával. Csináltam egy fájl ellenőrzést és utána már indult.

(#974) Musicking válasza #48967168 (#969) üzenetére


Musicking
aktív tag

Nálam az 1%-os ablak akkor villan be ha kis idő tellik el a játék bezárása és újbóli indítása között, mert minden kilépés után szinkronizálja a mentéseket. Az már más kérdés hogy amíg nem lehett streamelni a steammel addig nem volt ilyen hogy egy játék alkalmanként csak 2-3 indításra hajlandó normálisan elindulni.

[ Szerkesztve ]

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#975) #48967168 válasza PR0JECTNR56 (#972) üzenetére


#48967168
törölt tag

Azóta kipróbáltam az AC-vel, az bezzeg ment este... :( A Dirt meg reggel sem, délután tolok egy file ellenőrzést...

Köszi a tippeket!

(#976) wolf033 válasza #48967168 (#975) üzenetére


wolf033
senior tag

Ugyan ez volt. AC indult a Dirt meg nem és eddig ilyet nekem nem csinált de most, hogy lefrissítettem win 10-re a gépet azóta vannak ilyen problémáim. Este vissza is álltam win 7-re.

(#977) PR0JECTNR56 válasza wolf033 (#976) üzenetére


PR0JECTNR56
addikt

Közeleg már a Flying Finland, úgyfest már az új szakaszok achievement helyeit is hozzáadták. :)

(#978) Musicking válasza PR0JECTNR56 (#977) üzenetére


Musicking
aktív tag

Úgy látom jön a Custom Championship opció amivel szintén lehet majd creditet halmozni, de az még rejtély mire lesz jó a sok kredit ha egyszer minden fel lesz oldva. Mondjuk én nem bánnám ha az online versenyekre is lenne credites nevezési díj.

[ Szerkesztve ]

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#979) PR0JECTNR56 válasza Musicking (#978) üzenetére


PR0JECTNR56
addikt

Bizony meglehetősen kellemes újdonságok érkeznek és a Steam-ben is felkerültek már az új achievement ikonok és leírások egyaránt, ami arra enged következtetni, hogy most hétvégén lehet, hogy már a finn pályákon koptathatja mindenki a kedvenc versenygépét.

(#980) N€T0X|N válasza Musicking (#978) üzenetére


N€T0X|N
őstag

A mérnökök azért viszik a lóvét rendesen és kellenek az online-hoz is (a PVP-t nem tudom, de a napi-heti-havi eventek)...

Sent from my keyBoard

(#981) Musicking válasza N€T0X|N (#980) üzenetére


Musicking
aktív tag

Kb 160ezer a négy mérnök 38-42 pályára szól a szerződésük. Az RX master bajnokságán ennyit lehet kapni az első helyért és ott csak az adott egy pálya kerül levonásra. PVP esetén nem számolja ott csak nulla befektetésből lehet kb 5-15ezres tételeket nyerni , itt a résztvevők számával növekszik díjazás, no assist bónuszt se ad. A bajnokságból valamivel húzósabb gyűjtögetni, de nálam no assist 17%-os bónusza általában fedezni szokta a javítási költségeket. Bajnokságban meg már az Elit 5-7 hely környékén is lehet gyűjtögetni, persze közelébe se ér a dobogósok díjazásához.
Azt mondjuk nem néztem hogy a liga versenyek alatt számolja-e a pályákat, de ha az autót fejlesztik akkor tuti számol és akkor abban az esetben ki lehet futni a stexből mert ott nincs bevétel.

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#982) vidra1221


vidra1221
tag

DFGT-m van.Már mindenfélét olvastam, néztem, itt a fórumon is de az istennek sem sikerül azt elérnem a FF beállításoknál, hogy legyen úgymond "súlya" a kormánynak, ne mintha egy extra könnyű servo kormányt tekergetnék. Van egy Self aligning torque csúszka ha ott magasra állítom az értékeket akkor csak azt érem el vele hogy jobbra-balra rángatja a kormányt mint az isten nyila és élvezhetetlen lesz az egész. A kormány kinti setupjában is próbáltam mindenhogy ki-be kapcsolva hogy használja a játék beállításait vagy ne, de az sem segített. Vagy ez ilyen és kész?

(#983) #48967168 válasza wolf033 (#976) üzenetére


#48967168
törölt tag

Köszi a tippet, az ellenőrzés segített!

(#984) b05co válasza vidra1221 (#982) üzenetére


b05co
tag

Próbáld meg a driverben az effekteknél az elsőt 75%-ra venni, az összes többit nullára, mert fals értéket fog dobni miatta minden játék. Amióta az eszemet tudom így megyek és sokkal jobb minden.

(#985) Tomdriver


Tomdriver
őstag

Sziasztok, volt már itt olyan tapasztalata valakinek, hogy egyes pályák (főleg görög) mikor bejön a kép a szivárvány minden színében pompáznak? :-)
Elég agyament, a textúrák szétcsúsznak, rózsaszínű az út, pirosak az emberek - de hogy már több frissítés óta sem javult, gondolom nálam lehet valami gond. (csak tudnám mi...?)

Ha esetleg tud rá valaki megoldást, hogy pl. mit állítsak, az nagy segítség lenne, mert nekem fogalmam nincs. Grafikához nem nagyon nyúltam, annyi hogy a felbontást állítottam 3 monitorhoz, amúgy minden a gyári ultrán megy

(#986) wolf033 válasza Tomdriver (#985) üzenetére


wolf033
senior tag

Driver frissítés?

(#987) Tomdriver válasza wolf033 (#986) üzenetére


Tomdriver
őstag

A legújabb 15.7 Catalyst van fent. De a korábbi 14.12 Omegánál is csinálta. És csak ebben a game-ben néhány görög pályán, a többi hibátlan. :U
Lehet mégiscsak a játékban van valami bug, de ha másnál nem - tényleg nem értem...

(#988) wolf033 válasza Tomdriver (#987) üzenetére


wolf033
senior tag

Nekem is van textura villogás amit leginkább a fákon veszek észre de egyelőre nem foglalkozok vele. Remélem majd egy frissítés megoldja.

(#989) PR0JECTNR56 válasza Tomdriver (#987) üzenetére


PR0JECTNR56
addikt

A görög pályák nincsenek rendesen megcsinálva, nekem pl. bizonyos Shader Detail szint alatt összepixelesíti az autók egyébként tökéletesen egyenes festésében a csíkokat és elmossa a tető festést, az Alitalia skin-el felszerelt Lancia Stratos-nál ez remekül kijön és minden más pályán kifogástalanul néz ki.
Mondjuk a görög szakaszokat nem szeretem, szóval nem is nagyon megyek rajtuk.

(#988) wolf033: A fáknál és növényzetnél is van micro shuttering és egyéb finomságok, továbbá, ha nincs elegendő élsimításod és szerencséd, akkor fekete pontokat fogsz látni a fák körül.

[ Szerkesztve ]

(#990) wolf033 válasza PR0JECTNR56 (#989) üzenetére


wolf033
senior tag

Eddig még csak a fákon vettem észre villogást más hibát nem nagyon.

(#991) Tomdriver válasza PR0JECTNR56 (#989) üzenetére


Tomdriver
őstag

Szóval nálam így néz ki, ez lehet akkor amiről írsz?

(#992) Csapoati válasza Tomdriver (#991) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Ez ránézésre videokártya hiba lesz. Jó esetben szoftveresen orvosolható. Más játékokban nem csinálja ezt?

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#993) Tomdriver válasza Csapoati (#992) üzenetére


Tomdriver
őstag

Sehol nem csinálja csak itt és csak néhány görög pályán.
És ahogy írtam, a legújabb VGA driver van fent.

iRacing, Asetto, pCars, RaceRoom, ETS2, BF4, FarCry4 - minden tökéletesen működik.

[ Szerkesztve ]

(#994) Csapoati válasza Tomdriver (#993) üzenetére


Csapoati
nagyúr

Hm, furcsa. AKkor viszont szerintem kezdj el játszani a grafikus opciókkal, talán ki lehet szűrni, hogy melyik a ludas.

tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

(#995) Tomdriver válasza Csapoati (#994) üzenetére


Tomdriver
őstag

Köszi, megpróbálom amúgy abban "reménykedem" amit SHiZUOKA fórumtárs írt, hogy még egyes pályák nincsenek rendesen megcsinálva.

[ Szerkesztve ]

(#996) PR0JECTNR56 válasza wolf033 (#990) üzenetére


PR0JECTNR56
addikt

A villogás nem olyan vészes dolog, azzal egyelőre együtt lehet élni, szerintem javítva lesz a jövőben.

(#991) Tomdriver: Uhh, na ilyet még nem láttam.
Olyat már igen, hogy egyeseknél teljesen fekete lett az út és eltűntek a textúrák vagy ami mondjuk nálam is elő jött, hogy kicsi, fényes fehér pontok voltak az úton (görög és walesi rallyn) és walesben, az egyik pont akkora lett, hogy kitöltötte a képet és nem tudtam befejezni a versenyt, mert nem láttam tőle semmit (szerencsére csak 1x fordult elő).
Egyelőre én is csak azt tudom neked javasolni, amit Csapoati mondott, próbálgasd a beállításokat, a problémás pályán és reméljük a legjobbakat. Van amit szerintem egyébként így sem lehet kijavítani, mert vagy a játékban vagy a Catalyst driverben van elásva a probléma, ilyen például a korábban említett világító fehér pontok az úton dolog vagy a fekete pontokkal tarkított növényzet (nagyon magas élsimítás mellett nem látszik, de MSAA 4x és Anti-Aliasing Ultra beállításokkal nagyon látványos a német szakaszokon napos időben).

[ Szerkesztve ]

(#997) Musicking válasza Tomdriver (#987) üzenetére


Musicking
aktív tag

A 15.7.1-es és a 15.8 beta catalystben vannak DR grafika javítások optimalizációk, esetleg megnézhetsz más Ego v3-as motorra épülő játékot hogy azoknál jelentkezik-e. (F1 2013-14, Grid 2, GRID Autosport)
- Intermittent BSOD occurs when launching a race in Dirt Rally
- Flickering corruption may occur in Dirt Rally™ with Advanced Blending enabled
- Flickering corruption may occur in Dirt Rally™ when changing settings during gameplay
- Dirt Rally™ may show corruption in game textures after installing the V500 game update
- Corruption may occur in Dirt Rally™ with CMAA enabled with Portrait SLS and AMD CrossFire™ mode enabled

Nálam csak pár növényzeten látszik némi hiba

SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw

(#998) PR0JECTNR56 válasza Musicking (#997) üzenetére


PR0JECTNR56
addikt

Még bőven van min dolgozni, ahogy elnézem az "ismert hibák" listáját.
Mondjuk maga a játék is csak korai hozzáférésű, tehát nyilván lesz ez még lényegesen jobb is, csak várni kell, hogy a fejlesztők mindkét fronton helyrerakják a dolgokat.

(#999) Tomdriver válasza Musicking (#997) üzenetére


Tomdriver
őstag

Köszi, ha lesz időm megnézem majd ezeket is. (bár kb 1-2 hónapig sokáig lesz már csak AMD karim, de végére lehet fölrakom a bétákat.)

(#1000) SpongyaBob válasza Tomdriver (#991) üzenetére


SpongyaBob
veterán

Nekem is csinál hasonlót, viszont csak és kizárólag a Wales-i és Hill Climb pályákon. Van , amikor eltűnik az út és csak megyek a semmiben a tök sötétségben :) (HD7870, 15.8 beta)

i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DiRT Rally
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.