Szóval tegnap próbálgattam és tényleg sokkal jobb lett ezzel az FFB-vel, és szerintem a kormánykezeléshez is hozzányúltak, mert egész jól lehet most már kézis kanyarban ellenkormányozni és powerslide-olni. De igen, elképzelhető, hogy soha nem lesz egy szinten az RBR-el (én RSRBR-t nyomom, G27+load cell fék), abban érzem úgy meg talán az rfactor2-ben egyedül, mintha tényleg ott lennék a murván, vagy az aszfalton. Még az AC se az igazi, project CARS meg inkább arcade... Ez szerintem nem feltétlenül jelenti azt, hogy az RBR a leg realisztikusabb, mert ott a fizikai motor elég sok mindent nem vesz figyelembe, csak valahogy ott a legdirektebb az irányítás. SZVSZ ennyi.
Én azért bízok benne, hogy ha már megtették ezt a lépést az FFB-vel, megvan a szándék és jó úton járnak afelé, hogy tényleg egy profihoz közeli rally szimulációt kapjunk mire kiadják a véglegeset. Azért ez a grafika, meg a motorhangok, nagyon sokat dobnak az élményen az tény. A legjobb rally szimuláció persze az RBR lenne ezzel a grafikával és ezekkel a hangokkal és egy kis fizikai upgrade-el, kiegészítéssel. De ki tudja, hogy lesz-e ilyen valaha, ha 10 éve nem nagyon van vetélytársa...