Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • sfdrakex

    nagyúr

    válasz #29810560 #19397 üzenetére

    Nem vagyok rossz véleménnyel az emberekről, nekem is van sok ismerősöm akiknek én segítek, diplomások, nyugdíjasok, nyugdíjas diplomások, ha elmagyarázom nekik utána ők is tudják. Használnak mindenféle kütyüket. Viszont azt is tudom róluk, hogy ha valamit lehet egyszerűen csak használni, akkor inkább fogják azt még ha kicsit drágább is mint azt amivel bajlódniuk kell. A másik probléma pedig az, hogy nem mindenkinek van olyan ismerőse aki tud segíteni. Olvasgatod gondolom a fórumot, hányszor van olyan, hogy leírjuk egy router beállításait valakinek, de nem megy neki, és ha megkérdezed nincs valaki a közelében aki ért hozzá, hogy segítsen akkor a válasz az, hogy nincs. Az ilyen emberekből indulok ki, ők is szeretnének spórolni, olcsó szolgáltatást használni, de nekik macerás ha állítgatni, kapcsolgatni kell, mert nem értenek hozzá, vagy nem is akarnak érteni hozzá, évente kétszer használják, el is felejtik mire újra kell, majd külföldön jut eszükbe, hogy valamit kellett volna tavaly is állítgatni, aztán káromkodnak, hogy nem megy. A Diginek nincs szüksége rájuk? A Diginek nagyon sok előfizetőre lesz szüksége, hogy visszatermelje neki a hálózatra elköltött milliárdokat.

    Engem nem veszítenek el, ha más nem a gyerekeimnek marad a Digis kártya, vagy cseréljük 50 gigás adat simre a kártyás Telenoros mellé, attól függ hogy mennyi lesz a havidíj. Nekem van mellette Telenoros Blue+ L, egész héten úton vagyok az országban, nekem kell hogy elérjenek mindig, és legyen netem mindenhol.

Aktív témák