__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Emlékszel, mikor bejött a Havok, és csak pislogtunk, hogy hogy az istenbe tud ez így működni egy magon?
HL2, Max Payne 2 egymagos Pentium III-akon elfutott hihetetlen sebességgel, miközben a ragdoll annyira jó volt, hogy a mai napig megállná a helyét.
Vagy ott van manapság a BeamNG, amiben a soft body fizika kifejezetten jó, és egyáltalán nem kér durva CPU-t.
Ezek alapján azt gondolnám, hogy egyáltalán nem lenne lehetetlen szintet lépni már most sem, egyszerűen csak nem látja senki szükségesnek. A legtöbb játék ki se tudná használni normálisan, olyan cím pedig kevés van, ahol a környezeti rombolhatóság érdemben hozzáadna a játékhoz.
Egyébként nem is lenne szükséges valami elképesztő magas minőségben, csak mindenből egy kicsit, azokon a helyeken, ahol azzal tud dolgozni a játékkoncepció, és ott is csak olyan részletesen, hogy ne lógjon ki a lóláb.
Genről genre lépkedni felfelé, ahogy a fényekkel, árnyékokkal, shaderekkel, raytracinggel megtörtént / történik.
Olyan így, mintha csak egy valami fejlődne, a post process.
Téma tudnivalók
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In