Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz proci985 #14448 üzenetére
Hmm, igaz. Úgy akartam írni, hogy nálam, mert olyan helyeken néztem az FPS változását, ahol nem az emberek jelentették a kihívást, hanem a nagy távolság meg az épületek.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
gyantaszuz
aktív tag
Ezen lehetne vitatkozni, mert szerintem meg pont a "felületes szemlélő" mondja, hogy nem csalódás, hiszen a játék jelentős részét kivágták. És ez csak a lila köd után lesz szembetűnő. Az első néhány órában én is odáig voltam meg vissza, de már látom, hogy full üres a világ a küldetéseken kívül. Szerencsére régóta fáj a fogam egy jó deus exre, és ezt az igényem kielégíti.
Egyébként teljesen jogos, hogy a GTA-hoz hasonlítja mindenki, hiszen open world sztenderdet állított fel a játék, és a cp is ezt reklámozta nyíltan (New generation of open world games).
El kell fogadni, hogy nem mindenkinek üti meg a szintet, szó sincs "felületes szemlélőröl".Az egyik lista a sok közül a kivágott tartalmakról:
[link] -
Cthulhu Dawn
őstag
Valoszinuleg az lesz. Kiserletezgettem meg egy kicsit es eszrevettem, hogy kulon eletbe kezdett az emlitett 2 fegyver dps teren, kb 8/10 alkalommal a helytelen erteket mutatja, aztan van hogy random mar a helyeset, de harc kozben ugyanannyira hatasosak, mint elotte.
"There are no bad ideas, only great ideas that go horribly wrong" - Jack Donaghy
-
MikeWazowski
veterán
válasz Roland861010 #14450 üzenetére
Milyet vettél?
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Jinxb1rd
addikt
válasz gyantaszuz #14452 üzenetére
Szerintem csak azok csalódtak, akik túlzásba estek a jatékkal kapcsolatban, könyveket olvasgattak, elősztorikat, már előre KITERVEZTÉK hogyan fognak játszani a játékkal ami KI SE JÖTT. No offense, de ez elég nevetséges.
Én tudtam hogy fel van hypolva és biztos nem lesz olyan, ahogy leírták. Konkrétan nem is gondoltam, hogy jó játék lesz, nem voltak elvárásaim. és tessék. nekem bejön.
Én nagyon élem. kb olyan érzésre, mint anno a Morrowind volt mikor kijött. Az se igazán futott el a gépeken, viszont gyönyörű volt, fantasztikus világgal.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
zkxdn
őstag
válasz gyantaszuz #14452 üzenetére
Sok dolguk van az tuti, szerintem ugyanúgy lesz pár feature (mint a W3ban) amit beleraknak az ingyenes DLCkben vagy a fizetős expansion-ökben.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
Topikgazda
válasz gyantaszuz #14452 üzenetére
Persze, a CP is OW játék, ugyanakkor egyben -és főleg-, RPG is, a GTA pedig nem az. Tehát az OW hiányosságait bőven pótolja a rengeteg egyéb lehetőség és tartalom. Tulajdonképpen nem is igazán értem ezt a GTA dolgot, hiszen bár abban van pár fun opció a map-en, de ezek max. 2-3 alkalommal érdekesek, aztán negyedszerre már minek menjek ismét fodrászhoz, darts-ozni, vagy a többi? CP-ben annak ellenére több értelmét látom pl. a ruháknak, hogy nem TPS, mert vannak statjaik, így lehet velük agyalni, hogy mit, hova, mikor pakoljon az ember. GTA-ban ez csak dísz, eleinte fun, aztán hamar rájön az ember, hogy minek aggason rá megint valamit, ha a látványon kívül semmi értelme nincs. Sokkal nagyobb élmény -számomra legalább is-, amit a CP nyújt, ez a rengeteg küldetés, amiből süt a gondosság, a tervezettség, hogy nem egy generátorral készültek, hogy eddig még nem volt két egyforma sem. Emellé ott a hatalams háttérvilág, annyi olvasnivaló, hogy alig győzöm, de ez mind hiányzik a GTA-ból.
Tudom, hogy sokminden kimaradt, de emiatt nem aggódom. Ismerve a CDPR-t, várható, hogy az elkövetkező hónapokban pótolják ezeket, akár DLC formában. A potenciál hatalmas a játékban, és nincs okom kételkedni abban, hogy ne élnének vele.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
gyantaszuz
aktív tag
válasz Jinxb1rd #14457 üzenetére
Nem tudom, rám nem teljesen igazak a fentiek (kivéve, hogy gyrekkorom meghatározó zsánere volt a cyberpunk és jelentős mennyiségű novellát olvastam a témában). De nem tervezgettem meg semmi ilyesmi. Viszont el*sztam, hogy az utolsó 2-3 hétben felültem arra a bizonyos vonatra.
A bugokat is el tudtam fogadni, mivel tudom, hogy nem létezik hibamentes szoftver. Ami viszont felhúzott, hogy jelentős tartalmat kivágtak és mire ez leesett, már esélyem nem volt refundolni (bár már kezdett kilógni a lóláb a corpo életútban, mikor egyszercsak vége szakadt a történetnek). Na de ez van, nem halok bele az árába, csak hát ne kamuztak volna.#14459 Vesa
Jogos, csak legalább adták volna meg a lehetőséget az ilyen apróságokra. Az emberek elvárták, mert rpg immersion meg minden. Meg amúgy kicsit kiaknázatlannak érzem a karakterformálás lehetőségét játék közben. Eléggé beleillene a világba. De ez csak egy dolog a sok közül.
Ja és nincs gwent.[ Szerkesztve ]
-
Rison77
senior tag
47 óra játékidő, sztori 20%-on, és már most elértem a max lvl 50 utcai hírnevet , és még nem látom a mellék küldetések végét. Valahogy itt jobban élvezem mint ahogy az Odyssey-ben , ahol ott is rogyásig volt minden sarkon. Rámentem az inteligencia/hackelésre, nagyon op, ahogy gyakorlatilag fegyvert nem használok, égés/fertőzés spread-el kiírtok bármit 2 gombnyomásból. Mondjuk az első fejvadászos küldetésnél, jöttem rá, hogy ezek közül egyik se halálos hiába fekszik meg tőle az enemy Szóval buktam egy kis mennyiségű bounty-t, mert nem csaptam még rájuk 1-et. Eddig szerencsére orbitális buggal nem futottam össze, max pár itemet nem tudtam felszedni mert a textúra alá esett. Illetve ami kicsit tényleg szemet zavaró, a vidéki közlekedés. A távolból látod, hogy egymás után mennek az autók szorosan, de csak egy bizonyos pontig, ahol eltűnnek. Ugyanitt a másik sávon visszafele pedig megjelennek. Persze csak ezt is akkor vettem észre amikor rájuk zoomoltam. Viszont ha elkezdesz feléjük menni szépen fokozatosan eltűnik az animáció, és a tömeges autók helyett megjelennek elvétve 1-2 valódi autók.
-
Madwe
nagyúr
válasz gyantaszuz #14452 üzenetére
Attól függ ki mit keres egy ow játékban s mi zavarka benne...
Speciel én a tiőikus ow játékokat nem szeretem, mert a gameplay, küldetések java unalmas a legtübbnél (vannak kivételek) . Ami tetszik bennük h a magam útját járhatom be h mikor mivel haladjak, mire van szükségem stb.
Namost innen názve nekem igenis azokban a dplgpkkban kifejezetten erős s előrelépés a cp amiket szeretek s azokban javít amik zavarnak. Mert én ezt keresem ow játékokban - egy gtaban se szoltam leállni csak úgy öldökölni utcán pl, vagy bűr,i egyebet csinálni a küldetéseken túl.
-
Mr.Csizmás
titán
van olyan hack skill, vagy nonlethal irány, hogy ne öljünk egyáltalán, csak ha kifejezetten az a cél?
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Vesa
Topikgazda
válasz gyantaszuz #14460 üzenetére
A komunikációval voltak gondok, ez nem vitás.
Én úgy állok hozzá, hogy a pénzemért bőven megkaptam azt a tartalmat, amit vártam (feltéve, ha a hibákat javítják, mert tény, hogy sok van). 50óra felé haladok, a végét olyan 150-re saccolom. 60 dollárért ez nekem megérte.És reménykedem abban, hogy idővel jönnek a DLC-k,lehetőleg sokan!
A tudomány a valóság költészete!
-
Chris1983107
tag
válasz Pityu. #14312 üzenetére
60 ezer Ft-os fejhallgatómat majdnem RMA-ztattam a játék miatt. Órákig teszteltem zenével, más játékokkal mert azt hittem tönkrement. Nem, csak a CP-ben van ez, sőt nálam volt olyan hogy ledobtam a fülest fejemről, mert olyanokat serceg robbanáskor, mintha tönkrement volna a basszus vezérlő. Mivel azonban csak a CP-nél van ez, így betudtam ezt is egy bug-nak.
-
Vesa
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #14463 üzenetére
Rá lehet menni a lopakodás/hack/intelligencia vonalra, akkor nagyon sok dolgot meg tudsz oldani rambozás nélkül. Más kérdés, hogy néha lesznek azért olyan helyzetek, ahol ez nem biztos, hogy működni fog, de elenyésző. Ami engem itt kicsit zavar, hogy az AI nagyon fapados ebből a szempontból, tehát ha meglátnak, akkor annyi, jön rád az összes NPC azonnal. Erre már láttunk összetettebb megoldást máshol, de talán majd ezt is javítják még. Én is így játszom főleg, lopakodva, hackelve és nagyon élvezetes!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
proci985
MODERÁTOR
válasz gyantaszuz #14460 üzenetére
jatsz vele tovabb. nagyon sokmindent kivagtak, de igy is eszmeletlen mennyisegu content van benne.
tenyleg, szo szerint szurrealis, hogy milyen featurek vannak egy hatalmas open world jatekban, amiket vegul hasznal kb 5-20 percig. gondolok itt olyanokra, mint
az 5 percig hasznalt hovertank, az antigravitacios jelenet, a lemodellezett urallomas amit nem is biztos, hogy lat az ember, a komplett viz alatti resz es uszas, a meditacio, az AI ami kepes uldozni es ezt a featuret kemeny 5 percig hasznalja is a jatek, a Lizzy fele sztoriline inspiracioja ami elvileg a reklamokon fel kene hogy tunjon, az Arasaka mansion ami csak ugy van mellekkuldetes nelkul. hogy nem lehet hazat venni, ja varj, csak igy is legalabb ot apartman van lemodellezve ami hazkent funkcional. az auto customizacio, ami ugyan implementalva van, csak interface nincs meg hozza. a karakter customizacio amibe kesobb nem lehet belenyulni, kiveve hogy van egy egesz jelenet a tetovaloszalonban, szoval valamit megiscsak lemodelleztek belole. konkretan a jatek ala van tolva egy eszmeletlenul komplex fizikai engine. meg egy AI aminek kb a featurejai fele ki van kapcsolva.
ugy, hogy van nemi fejlesztoi hatterem es valami fogalmam sw game devrol is van, teljesen szurrealis, hogy ez igy hogy jott ki. es tippre csomo olyan feature van, amik mar felkeszen most is benne vannak a jatekban, csak vagy game design miatt nem mukodtek, vagy bugzottak es egyelore ki vannak kapcsolva. viszont innentol egyszeru lesz oket visszarakni DLCkre. szoval en latok potencialt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Chris1983107 #14465 üzenetére
Mindkét gépen csinálja a játék ezt, ahol játszom vele. Nem is kell hozzá fejhallgató, simán hangfallal hallgatva is feltűnő. Remélem javítják, mert itt-ott illúzió romboló. Ha tippelnem kellene, olyan, mintha a szálkezelésben időnként nem kapná meg a neki kellő cpu időt a hangért felelős processz.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
gyantaszuz
aktív tag
Igen, ezért is írtam korábban, hogy kár egymás torkának esni, hiszen nem vagyunk egyformák. Viszont eléggé ment/megy a topikban a saját vélemény egymásra erőltetése.
És igen, a küldetések nekem is adják, viszont sokszor felszínesek és nem érzem, hogy borzasztóan nagy kihatása lenne a választásaimnak a történetre.
például:
A Passió küldetésbenelküldtem a fenébe a BD-s csajt, erre másnap hív, hogy ugyancsak menjek már vissza beszélni a fickóval, akit szintén elküldtem a halál ...ba.
Vagy mikor az Arasaka telepre kell bemenni,direkt lopakodva mentem, de a végén megtaláltak 1 testet, ennek semmi következménye nem lett, pedig pont azt vártam volna, hogy megtalálják a hekket vagy valami.
Na de ezektől eltekintve jók a küldetések, meg szeretek benne vezetni.
Viszont ezt nem tudom hova tenni.#14467 proci985
Már majdnem végigértem a fő szálon. ~50 óra után írtam le a véleményem.
SW development területen dolgozom (igaz web), talán ezért tűntek fel és zavartak ennyire a bugok.[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
titán
bevallom, eddig kölcsönzőivel próbálgattam a futást, direkt angolon hagytam és a loret nem olvastam direkt, amíg az alza méltóztatott kiszámlázni rendesen a preorder példányomat , csak szöget ütött a fejembe, hogyha már többen a Dishonored-hez hasonlították, akkor itt is lehetne-e olyan, hogy végigvinni ölés nélkül. (az észrevétlen ghost achit nem mondanám, ahhoz túl népes)
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Vesa
Topikgazda
válasz gyantaszuz #14469 üzenetére
Ez a töltelék NPC AI hibája, ez a rész érzésem szerint egyáltalán nincs kész. A forgalom AI is minimum furcsa. Engem nem zavar, már megszoktam, ezt nem tartom fontosnak. Elvárható lenne, hogy szépen kikerüljék az autót, de inkább ezzel legyen gond, mint a tartalommal, ami a játék lényegét és értelmét képezi. Az ilyen bugok javíthatók.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
WATERDACA
őstag
Ami még nagyon zavar, hasonlóan az idegesítő dashez (szerencsére moddal sikerült kiszedni hogy ne mozgáshoz legyen kötve).
A futás is elég idegesítő lett. Van ugye az amit folyamatosan kell nyomni és van a nyomógombos. Na most inkább nyomógombosat használom, mert pl. lerohad az ujjam, másrészt pedig a futás + crouch + időlassítós kombó elég nehéz nyomva tartva.
De ezt is úgy csinálták meg hogy az 1 gombnyomásos futásnál ha be akarom fejezni a futást akkor hirtelen meg kell állnom és nem lehet megnyomni újra a futás gombot hogy befejezze a futást.
Ez annyira idegesítő komolyan, 10 éves játékokban ez már működött jól pl. Skyrim.Néha úgy érzem fogyatékosok fejlesztették ezt a játék. A gombkiosztás borzalmas lett.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
félisten
-
Vesa
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #14471 üzenetére
Messze nem értem még a végére, de nem vagyok benne biztos, hogy full ölés nélkül végig lehet vinni. Nagyon kevés öléssel viszont bizonyosan, én minden feladatnak így megyek neki. A hack viszont kell hozzá, mert nagyon sokszor csak úgy lehet leszedni őket, ha elcsalod valahova, ahol nem látják a többiek és el lehet intézni csendben. Pont ez tetszik benne, mert agyalni kell rajta, hogy kit, mivel, hogyan intézek el.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
félisten
válasz Mr.Csizmás #14471 üzenetére
Jövőre megmondom.
Ismerkedős végigjátszásra valahogy egyszerűbbnek tűnt ólmot vágni a problémához, mint lopakodni és jófejkedni."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz proci985 #14470 üzenetére
A CPU patch óta mondjuk nem néztem, hogy változott-e a helyzet. A "fő" gépemben Xonar hangkari van és SSD-ről megy a játék, 3600X ryzen mellett. A másik gépben meg egy régi Audigy van, mindkét gép 1-1 tisztességes sztereó erősítőre és hangfalpárra van kötve.
Mondjuk nem zavaró és nem is állandónak jelentkező probléma, de attól még van. Linuxos Proton reportokban is sokan panaszkodnak audió gondokra, feltételezem h. van összefüggés. Ezt mondjuk még nem sikerült kipróbálnom, mert nálam egyik gépemen sem sikerült Linux alatt elindítani, pedig erősen próbáltam és másoknál az én rendszeremmel ment is...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
WATERDACA
őstag
válasz Plazmacucci #14474 üzenetére
Ez nem feltétlenül igaz, sőt. Nem akarok spoilerezni, így inkább úgy írom, hogy néha meglepődtem a dolgok sorozatán.
Másrészről, ha jól tudom 5-6 befejezés is van, tehát nem mindegy, mit hogy csinálsz.
u wanted, i got it \o/
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Plazmacucci #14474 üzenetére
A Walking Dead-et is sokan szeretik, pedig ott se nagyon térünk el a fő sztoritól. Ezért nem értem, hogy itt mi a probléma.
- - - - -
Még csak tegnap jutottam el az Afterlife-ba, a 3. selfie-ig.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Vesa
Topikgazda
válasz Plazmacucci #14474 üzenetére
Melléküldiknél is előfordul, hogy egy korábbi döntés kihatással van egy másik eseményre.
A tudomány a valóság költészete!
-
donki
senior tag
válasz Cthulhu Dawn #14454 üzenetére
Korábban már irtam, hogy a dps érték eleve átgondolatlanul van számitva. Belekalkulálják a crit % és crit dam értéket is, de csak a fegyverét. Értelemszerűen ha 0 crit% és 200% crit damage bónuszt ad a fegyver, akkor ezt 0 súllyal kalkulálják bele, és egy ennél sokkal rosszabb fegyverre esetleg viszont magasabb dps-t jelenit meg.
-
WATERDACA
őstag
Ezt rosszul tudod. A DPS-ben nincsenek beleszámítva az extra bónusz sebzések. Ergo ha van egy 180 dps-es pisztolyom, és ha stealthbe 1000 dps-t adok fejbe, akkor mi a helyzet?
Dps miatt venni fegyvert, váltani nem érdemes, meg kell nézni a slotjait, bónusz stb.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Madwe
nagyúr
válasz WATERDACA #14478 üzenetére
A fő sztori szempontjából
tök mindegy mit hogy csinálsz, a befejezések egyetlen egy párbeszédre adott válaszodtól függenek - bizonyos opció csak akkor lesz ha bizonyos mellékküldetéseket is megcsináltál. Ez nagyon gagyi
ugyanakkor rengeteg helyen nem csak attól függ hogy hogy alakul a sztori, párbeszéd hogy miket választottál hanem bizony az is befolyásolja hogy milyen sorrendben haladtál dolgokkal! Ha x mellékküldetés után csinálod y-t akkor máshogy alakulnak a dolgok mintha y-al kezdted volna s x-et csinálod. Ez tök jó, erre jobban rámehettek volna. Viszont a fősodoer meg eléggé egy meder... -
Triathlete
senior tag
Drónokat, robotokat szétszedni amiket lelőttem, hogyan lehetséges? Az ikon ott van, hogy valamit tartalmaznak, de nem jeleníti meg ha közel vagyok, illetve az 'F' gombra sem történik semmi. Próbáltam a "mechfosztogató" perket felvenni, de azzal sem működött. Technikai adottság 9-esen van. Van valami kritérium még? Köszi előre is!
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
félisten
válasz Triathlete #14484 üzenetére
Néha bugos a cuccok felszedése, lehet te éppen drónnál futottál bele.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
félisten
-
Mopar426
tag
válasz Triathlete #14484 üzenetére
Pont ezt akartam megkérdezni én is. Robotoktól elveszem a cuccokat, de szétszedni magát a robotot nem sikerül. Vagy mi gondoljuk túl?
Hope for the best, plan for the worst!
-
Mopar426
tag
válasz gyantaszuz #14488 üzenetére
Igen van. Van is rajta pontom. Melóban vagyok. Nem emlékszem mi a pontos leírása. Viszont lehet csak figyelmetlen vagyok, és mikor felveszem a robotoktól a cuccokat mellette alkatrészt is kapok esetleg. Jó kérdés. Este jobban ráfekszek.
Hope for the best, plan for the worst!
-
andor80
senior tag
válasz Triathlete #14484 üzenetére
perk kell hozzá pedig
Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!
-
andor80
senior tag
válasz gyantaszuz #14488 üzenetére
Nekem több is. ott lebegnek.Sok még a bug. 1-05 jöhetne
[ Szerkesztve ]
Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!
-
donki
senior tag
válasz gyantaszuz #14488 üzenetére
Szinte biztos, hogy legendary crafting component volt. Nekem is maradt a levegőben, de vagy kettőt lehalásztam és az az volt.
[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
Itt egy példa, a dps önmagában semmit nem ér.
u wanted, i got it \o/
-
Chris1983107
tag
Sziasztok!
Tudom ez első sorban nem technikai topikja a CP-nek, de hátha valaki tud valami okosat mondani, vagy találkozott már a jelenséggel. Szóval az miért lehet, hogy a jelenetek között, főleg amikor új feladat jön és cserélődik a felirat (mármint, hogy mi a feladat), szóval az ilyen átvezetéseknél (ingame) akkor "csuklik" egyet a game, pici microstutter, frame drop lesz. Szóval nem akció közben, fény és füst közepette (nyilván az alap ) hanem amikor csak szimplán új feladat lesz. Mondjuk vége a questnek, sétálok, megjelenik a felirat és egy kis stutter, framedrop. A játék nvme SSD-n van, szóval nem hiszem, hogy a töltés miatt van. Esetleg másnál is van ilyen? Vagy ez egyedi? Kikapcsoltam V-Syncet, G-syncet, de akkor is előfordul.
-
headhunter86
senior tag
-
batai15
félisten
A satori katanat már ha nem vettem fel a main küldetés közben a toronyban akkor nem is lehet meg szerezni utána ?
-
veterán
Nem lehet letölteni az installert kód nélkül? Már a postásnál van
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest