Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Nillkin CamShield cover case for Xiaomi Redmi K70E, Xiaomi Poco X6 Pro 5G
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
válasz Somatom #7915 üzenetére
Nem vágom miért lenne trükközés. Ez egy hivatalos, publikált szolgáltatás. Használhatom ha akarom. Az Erstének meg ha nem tetszik akkor azt mondhatja,. hogy l*fsz, ezt ne használd.
De nem ezt mondja, hanem mindenféle szar mögé bújik...Most őszintén, melyikben van több trükközés? A GBIT egy definit dolog, úgy működik ahogy le van írva. És fordítva: SEHOL nincs leírva az, hogy miért és hogyan nem működik/ne használd.
Míg az Erstétől csak egy hazugság jött eddig...Egyébként meg én pl. arra használom amire szerintem alapvetően való: a kártyákon - igen hitelkártyán is - utólag rendezem mi hova kerüljön. Ez egy kényelmi funkció.
Egyben van minden kifizetés, gpay-t is tudok használni, utlóag tudom rendezni. Ez így kerek, így van értelme egy Curve-szerű kártyaösszevonós szolgáltatásnak.
Átteszem ide-oda a vásárlásokat de könnyű belátni, hogy ha nem fizetnék megfelelő mennyiségben akkor nagyot trükközni nem lehetne... A másik oldalról meg az Ersténél is vannak ugyanilyenek vagy még rosszabbak. Pl. visszatérítést arra adnak ami le van könyvelve de az ÁSZF-ben egy szó sincs arról mikor könyvelnek egy tranzit. Ez pl. sokkal inkább visszaéléses szürke zóna mint a GBIT használat.De most kifejtem - amit már ezerszer - hogy miért gond a használat:
1. Revolut feltöltés: már írták előttem. Én sem töltök oda több pénzt. Direktben kártyáról és saját számláról fizetni vagy a Revolutnak odaadni a pénzt az két elég különböző dolog....
2. És hogy miért akarok Curve-öt használni:
a. Gpay:
- Az Erste app elég szar.
- Nem látom egyben a költést ha külön fizetek minden kártyámmal.
- Gpay-t nem enged az Erste.
- Fizikai kártyával nem akarok fizetni mert 17x több dolgot kell megfogni az "érintésmentes" fizetés közben világjárvány közepén.
b. GBIT: Lásd fentebb, baromi kényelmes.
c. Nem hordani több kártyát és nem menet közben kitalálni mit mivel fizetek.De ha a fentit nem érted - pedig elég egyértelmű, az előnyök része és az is, hogy melyik oldal definit és melyik próbálja elkenni - akkor is van a jelenlegi helyzetre még két tök egyértelmű indok a fentiektől függetlenül:
1. Az Erste hazudik. Ma fizettem 4db netes vásárlásért az Erste hitelkártyámmal direktben, egyszer kért azonosítást. Ehhez képest az az Erste fő közleménye, hogy MINDEN netes vásárlás 2FA köteles. Ezt küldi szarul a Curve és ők bizony ilyet nem engedélyeznek...
2. Ha ezt a tiltást egyértelműen leírják és IDŐBEN, akkor is máshogy néz ki a történet. Nincs 1.5 hónapnyi tranzakcióm amit csak azért nem tudok átrakni Erste kártyára mert utólag találták ki ezt az egészet. Ha előre szólnak akkor használhattam volna az Erstés kártyát is. Én annak tudatában fizettem Curve-el, hogy pár hét múlva nem fognak egy működő szolgáltatást ellehetetleníteni.
Szóval jelen esetben az időzítés is gond. Utólag nem tudok ahhoz igazodni amit ha előre tudok akkor még lehetett volna másképp kezelni.szerk: A fentiek alapján elég egyszerű a "jogi fogás" is. Amit eddig kommunikáltak az szimplán nem igaz. Tehát más választ kéne adniuk miért utasítódik el 2FA nélkül egy Curve-ös netes terhelés, ha egy másik netes terhelés átmegy anélkül is.
Nyilván más különbség is van kettő között akkor mert amit ők írnak abban nincs.
A bónusz kérdés pedig a módosítások jelzésének ideje.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest