Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Disney + újra három hónapos promócióban.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Nagy chili topic. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 08. 02.): [link]
(ÚJ: magasabb váltási limitek, hétvégi díj megszüntetése havi díjas csomagokban)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
SutPet
aktív tag
Sziasztok, egy kis tanácsot szeretnék kérni. Neten vásároltunk, Curve-el fizettünk. A termék megérkezett de nem volt jó ezért visszaküldtük és elvileg küldik az árát vissza. Mi megadtunk bankszámlaszámot hová küldjék de automatikus utalás mondja a cég, arra a számlaszámra került visszautalásra a pénz amelyik a kártyához tartozik. Elvileg több mint egy hete visszautalták, curveon semmi nem jött. Mit lehet ilyenkor tenni? Volt már valakinek hasonló?
God must love stupid people, he made so many of them.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen