Új hozzászólás Aktív témák

  • raggg

    senior tag

    válasz Deck #10241 üzenetére

    Régóta írod ezt és elkezdtem figyelni én is, nekem abszolút nem csinálja ezt PS4-en. 40-nél ritkán nagyobb a latencym, de persze azért a packet loss így is megvan.

    (#10225) Imilenni + (#10231) ates2
    Én arra tippelek, hogy dinamikusan skálázzák a szervereket, nem fix számú van. Többek között egyébként ez is lehet gond, mert a szerverek teljesítményét is lehet skálázni, akár dinamikusan is. Amikor a BO4 játékosszáma megcsappant pl. érezhetően lassabban talált meccset és rosszabb is lett a netplay. Anyagi oldalról akár az is megérheti az AV/Blizz/IW-nek, hogy hétvégén, amikor több a játékos, csak akkor skáláz fel... csak példaképpen. Persze mindez csak találgatás, simán lehet, hogy klasszikus módon bérelnek fix számú fix teljesítményű szervert... Pingelni egyébként nem tudnád valószínűleg akkor sem, ha tudod a címüket (ha mégis, akkor jól nyakon kell vágni pár rendszergazdát :D) . Ha PC-n játszanék, mostmár kíváncsiságból megnézném, hova dob be helyileg, de mivel PS4-en játszom jóval bonyolultabb lenne. Ha valaki nagyon kíváncsi és van affinitása ehhez, akkor egy Wiresharkkal ki lehet deríteni. De amúgy tényleg Németország a jellemző.

    ragklaatPS

Új hozzászólás Aktív témák