- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dobragab
addikt
válasz
maestro87 #5481 üzenetére
Ha jól értelmezem, a --FLOAT és a --DOUBLE független egymástól. Azaz ha csak --FLOAT=32-t adsz neki, akkor a double ugyanúgy 24 bites marad, ami szerintem nem vicces. Zavaró lehet, hogy a float pontosabb, mint a double, sőt, szemantikailag is rossz.
Így a float 32 bites értékeket tud tárolni, de számolni csak 24 bittel tud. C szabvány szerint minden lebegőpontos művelet előtt double-re vagy long double-re konvertálódnak az operandusok. Szóval a te esetedben semmit nem ér.
Ha 32 bites lebegőpontos számítás kell, akkor --DOUBLE=32 mindenképp kell. Az a te döntésed, hogy a float-ot meghagyod-e 24 bitesnek, és ahol kell a pontosság, ott double-t írsz float helyett; vagy teszel az egészre és mindkettőt 32 bitesre állítod. Én az előbbit tenném, figyelembe véve a saját kódolási stílusomat. Mindenhol double-t használok, kivéve ott, ahol a memóriával takarékoskodni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Új FULL HD webkamera + Számla
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3039, 94% Akkumulátor
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- iPhone 15 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3069, 93% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest