Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- GoodSpeed: Egy bihari a Hajdúságban
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz
Jhonny06
#1283
üzenetére
a tomb merete az, amit veletlenszerunek szeretnel? tehat csak a konstruktorban dol el, hogy hany eleme lesz a tombnek? mert akkor ne tombot hasznalj, hanem az STL-es adatstrukturakat, pl. vectort, annak a merete dinamikusan valtoztathato
a sima C-s tomb meretet meg kell adnod, nincs mese. illetve ugy meg megoldhato, hogy a konstruktorban lefoglalod a tomb meretenek megfelelo tarteruletet mondjuk igy:
tomb = malloc(sizeof(Osztalynev*) * meret)
amit aztan a destruktorbol free-vel felszabaditasz
de ilyet ugyebar nem csinalunk, C++ -ban C++-szul beszelunk, tehat vector, esetleg list
MOD: akkor ugy tunik, megintcsak nem ertettelek

tehat te Osztalynev tomb[10] modon deklaraltad?
mert akkor a new Osztalynev() tenyleg nem fog belemenni, tekintve hogy az egy pointer, de meg a teljes osztalyt tartalmazo tombot csinaltal (ez utobbit NE!)
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Red -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3678
- Új Asus 18 ROG WQXGA MiniLED 240Hz G-Sync i9-14900HX 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W Garancia
- LG 32UN880P - 32" IPS ERGO / 4K UHD / 60Hz 5ms / DisplayHDR 400 / USB Type-C / AMD FreeSync
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Alphine Green 1ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3745
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest



