Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • neduddgi

    aktív tag

    válasz KEndre #107 üzenetére

    A Bluefish nem a legrosszabb, de a Mistr@?ról a szervízben nekem is van két rémtörténetem. 1. Én érdeklődni mentem be, a beadott hibás alaplapom ügyében, /pontosan 30 napig vártak, amíg azután napi áron levásárolhattam/ és a mellettem lévő pulthoz jött egy srác, azzal, hogy nem működik a két hete vett alaplapján az IDE busz. A szervizes gyerek jól megnézte, és ujjával a fehér proci foglalatra mutatott, oda, ahol azok a pöckök vannak, amibe a procihűtő klamnija be van akasztva: ez itt meg van karcolva, a garancia elveszett. A srác nem kapott levegőt; megnézte, / én is.../ tényleg, a fehér foglalat kampócskája karcos volt, - de ugye nem hiszi, hogy az IDE busz azért nem működik, mert mikor felraktam a hűtőt megkarcolódott a bakelit kampó? -kérdezte. -Az mindegy mit hiszek, a garancia elveszett, nem érvényes,...és ebben maradtak. 2. Haverom elment, mert totálisan megmurdelt az abit KG7 alaplapja, pont egy hónappal , de tényleg 30 nappal a gari vége előtt. Bevették vizsgálatra. 30 nap semmi. No nem baj 30. nap eljött elment végre a garit behajtani. /én is ott voltam/ Új alaplap nuku, megjavítás nuku, azt hitte, jöhet a levásárlás. NEM! A Mistr@? szervízébe 70 %-ért lehet kapni használt cuccokat, a szervízes gyerek behoz egy poros, szart, azt mondta hiába használt, köteles elfogadni. / Én mondtam neki, hogy most kell feljelenteni, ne fogadja el, húzzunk el innen.../ de némi mérgelődés után elfogadta. Hazavitte. Szenvedett vele, állandóan lefagyott, mindent újratelepített, próbálkozot,...stb egy hét múlva már 10 prcig sem működött folyamatosan, visszavitte...hogy mostmár tényleg cseréljék ki, vagy ugye a levásárlás. A derék szervizes gyerek ugyancsk oktatólag válaszolt: A HASZNÁLZ TERMÉKEKRE 3 NAP GARI VAN, KI VAN IRVA, ez pedig letelt, a garancia tehát elveszett...
    :C mi a tanulság? :F


    [Szerkesztve]

Aktív témák