Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2021-11-17 15:48:41

LOGOUT.hu

2021 Résztvevők: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18301) PrometheusX válasza rgranc (#18276) üzenetére


PrometheusX
aktív tag

(#18255) lord_m, (#18245) Boond, (#18247) Tikakukac, (#18276) rgranc: csak jó lenne valami visszajelzés, hogy merre tartanak a csomagok - nem szeretném, hogy visszamenjenek az emaghoz. :) Mindenesetre az lesz a legjobb, ha 1-2 naponta benézek a postára, megkérdezem jött-e nekem valami.. aztán majd csak szépen minden megjön idővel. :)

(#18302) Bence008


Bence008
tag

Üdv! Vásároltam az Edigital Black Friday akció keretein belül egy Zyxel NAS520 hálózati adattárolót 28.490 forintért. Az eredeti ára 45.990 Ft. Több fórumozótól olvastam az eszköz itteni topikjában, hogy már megkapta, nekem viszont lassan 2 hete nem halad a visszaigazolt rendelésem. Úgy indultam neki, hogy 1-5 napon belül átvehető lesz szaküzletben, ehhez képest úgy néz ki, hogy nem is volt nekik, vagy odaadták másnak a rendelésem. Telefonáltam korábban, azt mondták, hogy beszerzés alatt van. Ma viszont ők kerestek meg engem telefonon, hogy nincs és nem is lesz, logisztikai problémájuk van. Felajánlottak helyette egy NAS326-ot 30.990 Ft helyett 21.990 forintért, de nem fogadtam el, tekintve, hogy nem azonos tudású eszközökről beszélünk (1 vs 2 magos, 512 MB vs 1 GB RAM stb.), és érdekes módon a kedvezmény mértéke is kisebb lett, mint a Black Fridayen volt. Az már csak hab a tortán, hogy pont ilyen NAS326-ot vettem tőlük korábban, nem olvasta a HDD-t, mégis 4 hétig ültek rajta a szervizben, mire nagy nehezen visszakaptam az árát. És most megint egy ilyen hulladékot akartak rám sózni, a megrendelt termék helyett. :W Valami ötlet? Kérjek drágább NAS-t ugyanolyan mértékű kedvezménnyel, mint a megrendelt termék volt? Bár szerintem a korrekt hozzáállás az lenne, hogy az akciós árért kapnék egy azonos tudású, vagy ennek hiányában egy jobb eszközt. Vélemény? :F

[ Szerkesztve ]

(#18303) manoarc válasza Bence008 (#18302) üzenetére


manoarc
senior tag

Hasonlót eljátszottak velem is.Csodálkozva olvasom,hogy ezután Te még hajlandó lennél velük üzletet kötni.
Dobnám őket és keresnék másik webshopot.

{。^◕‿◕^。}

(#18304) Zjunior válasza BReal (#18294) üzenetére


Zjunior
veterán

Pedig te a Mediaban vasarolsz!
Ott is ugyanennyi szazalekos aranyban!:(((
Zsibbadok:DD
Akkor ne irjaljal baromsagokat mert ájulat...

[ Szerkesztve ]

Work Hard ™- Play Hard ™!!

(#18305) JegesEmber20 válasza Bence008 (#18302) üzenetére


JegesEmber20
aktív tag

Egyszer vettem edigiben, az is volt az utolsó :) engedd el azt a rendelést.

(#18306) BReal válasza Zjunior (#18304) üzenetére


BReal
addikt

Ne erőlködj szerintem, nem áll jól.

(#18307) TaliGa válasza vasi89 (#18290) üzenetére


TaliGa
aktív tag

Egyik ügyfélszolis arc mondta pár hónapja, hogy a lemondott termékeket nem tudják visszakeresni (úgy látszik egyszerűbb kiszállítani), inkább bevárják, amíg a futár visszahozza. Hibás rendelésem volt, két darabot tettem be egy helyett a kosárba, és azonnal szóltam telón, de így is kiküldték a duplát, plusz a javított rendelést, egy napon.

"So say we all"

(#18308) lacy86 válasza Zjunior (#18304) üzenetére


lacy86
addikt

Az utobbi idoben mar sokszor elajultal ... 😜😁

(#18309) AMD Power válasza lord_m (#18255) üzenetére


AMD Power
titán

Köszi! Élőben még szebb.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#18310) ssid3956 válasza Bence008 (#18302) üzenetére


ssid3956
tag

Szia
Velem is ugyanez a helyzet... :W Ma engem is keresett egy pesti szám (nem tudtam felvenni) és utólag derült ki, hogy az edigital ügyfélszolgálata volt.
Így már nem kétséges, hogy miért hívtak.
Én sem szívesen fogadnám el a NAS326-ot. Esetleg az jó üzlet lenne, ha 38-40%-al olcsóbban adnák a NAS542-t (60.000 helyett 36.000) Mit gondolsz (gondoltok)?

(#18311) abyssc2


abyssc2
tag

Sziasztok,

eMAG-tol rendeltem TV-t Black Friday alkalmával, sajnos még mindig semmi nyoma a TV-nek, a honlapjukon található nyomkövetés alapján még semmi nem történt 1 hét alatt, mégcsak "Csomag elküldve" státusz sincs.

A kiszállítás várható időpontjának ezt adták meg:
2016.11.26 - 2016.12. 5

Járt már más is így velük? Szerintetek van még rá esély, hogy ez 5.-éig tényleg megjöjjön? Ha nem, akkor elállhatok a vásárlás jogától és visszakapom a pénzemet?

E-mailre sem válaszolnak... most rendeltem tőlük előszőr, de eddig sajnos nem túl szimpatikus a cég.

(#18312) lovace válasza abyssc2 (#18311) üzenetére


lovace
aktív tag

Véleményem szerint korrektek!
Az előbb írtam, hogy nekem 3 csomagból 2-t már kiszállítottak, egyet ezek közül még vasárnap, a másikat tegnap. Még egy tabletem maradt hátra, ami nálam is 2 napig "Csomag elküldve" státuszban volt, kb. fél órája váltott át "A csomag a futárszolgálat raktárában"-ra, szerintem holnap megérkezik.
Több futárszolgálattal dolgoznak, hétvégén is, szóval nyugi, meg fog érkezni! ;)

(#18313) manokaj


manokaj
tag

Nekem sima ps4 500 gb gép helyett, berakott az emag ps4 slim gépet.:)Bár még nem jött meg.

(#18314) maj-viktor


maj-viktor
őstag

Black Friday rendelések és kiszállítás 2016
Rendelés leadása
A megrendelés rögzítését, majd véglegesítését követően az Ön által kiválasztott termékek várhatóan november 26. és december 5. között kerülnek kiszállításra futárszolgálat által. Futárszolgálati partnereink szombati napon is kiszállítanak, annak érdekében, hogy az Ön által rendelt termék mihamarabb Önhöz kerülhessen. Bizonyos termékeket illetően kérheti átvételi pontra is a csomag kiszállítását. A kiszállítás módját a rendelés véglegesítésénél kell kiválasztania.

Értesítések a szállításról
Biztosítjuk, hogy a rendelés teljesítésének minden lépéséről értesítést küldünk. Amint átadtuk a futárszolgálatnak a termékeket, e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk Önt. Ezt követően megközelítőleg 2 munkanap szükséges, hogy a termékek eljussanak Önhöz. A kiszállítás napján, a kiszállítást megelőzően a futárszolgálat várhatóan sms-ben értesítést küld az Ön által a rendelés leadása során megadott telefonszámra. Megrendelését, valamint a csomag aktuális helyzetét eMAG fiókjából is egyszerűen és könnyen nyomon követheti.
Amennyiben Ön a személyes átvételi lehetőséget választja, e-mailben és sms-ben értesítjük a rendelés kiválasztott átvételi pontra való megérkezéséről, hogy mielőbb átvehesse azt. Az átvételi pontokon 10 napig tartjuk a megrendelt termékeket.
Szintén e-mailben értesítjük az eMAG Marketplace partnerénél leadott megrendelést illetően a termékek futárszolgálatnak való átadásáról.

Black Friday alatt leadott rendelés kiszállítása
Az eMAG által forgalmazott termékek esetén az alábbi lehetőségek közül választhat:
szállítás futárszolgálat által egyenesen az Ön otthonába
személyes átvétel az átvételi pontoknál, amelyek teljes listát itt találja
A nagy súlyú vagy nagyméretű termékek, mint például elektromos vízmelegítők, légkondicionálók, nagy háztartási gépek, beépíthető készülékek stb. szállítása kizárólag futárszolgálat útján történhet.
A szállítás az eMAG által forgalmazott termékek esetében díjmentes. Ezzel az ajándékkal kedveskedünk, így nem jelent Önnek plusz költséget a szállítás.
Az eMAG Marketplace partnerétől megrendelt termékek futárszolgálat általi kiszállításáról a partnerünk gondoskodik. A szállítási költség a partnerek szolgáltatásaitól függően eltérő lehet. Ezt megnézheti a rendelési folyamat során a Kosarában, még mielőtt véglegesítené a rendelést.

Black Friday alatt megrendelt termékek kifizetése
Ha a termékek kiszállítását futárszolgálattal kérte, megrendelését kifizetheti átvételkor, ugyanakkor online bankkártyás fizetéssel is kiegyenlítheti a megrendelt termék árát már a megrendelés során.
Személyes átvétel esetén a termékeket kifizetheti online bankkártyás fizetéssel a rendelés leadásakor, de lehetősége van az átvételi pontokon átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával is fizetni.
Online bankkártyás fizetés esetén, ha valamilyen oknál fogva a fizetés nem került elfogadásra, értesítjük Önt sms-ben és e-mailben, valamint elküldjük a rendelés sikeres kifizetéséhez szükséges információkat.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben a szállítást átvételi pontra kéri, a készpénzzel vagy bankkártyával történő fizetés az adott átvételi pont működési szabályainak függvénye.

A Black Friday alatt megrendelt termékek számlája és a termékekre vonatkozó jótállás (garancia)
Vásárlásáról a számlát elektronikus formában állítjuk ki, amelyet az eMAGon található Saját fiókjában talál. Innen bármikor letöltheti azt, és ugyancsak itt találja a jótállási jegyet (garancialevél) is. Amennyiben a termékekre a gyártó vállal jótállást, úgy a jótállási jegyet megtalálja a termékek dobozában.

A Black Friday alatt leadott rendelés módosítása
Tekintettel a Black Friday promóciós kampány speciális voltára a leadott megrendelések módosítására korlátozottan van lehetőség. Amíg eMAG fiókjában ez az opció aktív, addig lehetősége van a korábban megadott szállítási címet módosítani, vagy törölni rendelését.
Abban az esetben, ha a meglévő termék mellé egy másik terméket is rendelne, kérjük, hogy azt az eMAG oldalán keresztül vagy a mobilalkalmazásból új megrendelésként adja le.
A megrendelést nem áll módunkban újra számlázni, ezért kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze, hogy a megadott számlázási és szállítási cím megfelelő-e!

[link]

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#18315) #04441088 válasza abyssc2 (#18311) üzenetére


#04441088
törölt tag

Szia!
Az emagos szállítási információkra nem kell adni, már leírtam egyszer, hogy kiszállított csomagnál törölt, szállítás alatt, csomag feladva státusz van...
FB-on írj nekik, 1 napon belül visszaírnak.

(#18316) maj-viktor


maj-viktor
őstag

Tájékoztatjuk, hogy a Black Friday akciónk miatt megnövekedett válaszadási határidő előfordulhat, mindent megteszünk, hogy minden megkeresést a lehető leghamarabb megválaszoljunk.

Black Friday akciónkkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalók:
- A rendelések várható szállítása 2016. december 5-ig fog megtörténni.
- Több darabos rendelés esetén a gyorsabb kiszállítás érdekében a termékek külön-külön kerülnek kiküldésre, ezek összevonására sajnos nincs lehetőség.
- Az MPL futárszolgálat által küldött tájékoztató SMS-ben szereplő fizetendő ár az aktuálisan kézbesítendő termék vételára. Az eMAG által forgalmazott termékek estében nincs szállítási díj.
- További információ a kiszállítással és rendeléssel kapcsolatban: http://www.emag.hu/info/black-friday-rendelesek-es-kiszallitas-2016

Tájékoztatjuk, hogy panaszának elutasítása esetén (amennyiben Ön Fogyasztónak minősül) a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően a Budapesti Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Amennyiben a Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a http://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési platformon keresztül.

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei: http://bekeltet.hu/ ; 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.; e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, Fax: 06 (1) 488 21 86, Telefon: 06 (1) 488 21 31.

A Vásárló (amennyiben Fogyasztó) panaszával kapcsolatosan a fogyasztóvédelmi hatóság eljárását is kezdeményezheti. Erről bővebb információ az alábbi linkeken érhető el: http://www.nfh.hu/node/4535 és http://www.nfh.hu/node/4306

Köszönettel és üdvözlettel:
az eMAG csapata

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#18317) gerii válasza abyssc2 (#18311) üzenetére


gerii
addikt

Monitor, router szintén semmi, de majd küldik.

(#18318) gabi182


gabi182
tag

Hali!

eMag-os 50""-os Star-light tv-s dologról kérdeznék, akinek szintén 60cm vittek ki, változott már valami?
Az új rendelésnél azóta is 140k van, és rendelés rögzítése.

(#18319) sambenez válasza abyssc2 (#18311) üzenetére


sambenez
addikt

Hívd fel őket telefonon. Hamar felveszik, és minden kérdésre válaszolnak.

(#18320) salieri. válasza gabi182 (#18318) üzenetére


salieri.
őstag

(#18321) maj-viktor


maj-viktor
őstag

bookline rendelés tapasztalatnak:
2rendelésem volt (LOST DVD és utána zenei CD-k ugyebár 200Ft/db-ért)

Így 2db ptkg.-em volt (postán maradó), de "jófejek voltak" és egy csomagba küldték - egy ptkg.-el, így ez jópont nekik, ~6-800 Ft-ot spóroltam még pluszba az alapból szinte ingyen DVD-k, CD-k mellé! :)

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#18322) BReal válasza maj-viktor (#18321) üzenetére


BReal
addikt

Én direkt írtam is nekik, hogy megoldható lenne-e, hogy a gyorsan leadott rendeléseket (nehogy elfogyjon egy termék) összevonják. Nem választ kaptam. Mondjuk látom Te nem Libribe kérted, úgy lehet meg tudták volna oldani. Mondjuk nincs okom sírni, így a Libris átvétellel a 4 rendelés 200 helyett 800 Ft lett, de rendeltem 36 db zene CD-t, BD-t, könyv kialakítású DVD-t, filmeket (DVD, fémtokos DVD, BD) összesen 8000 Ft-ért. És jó pár olyan termék volt, amiket más boltban (pl. a hazai "filmes mekka" Xpressnél már nem beszerezhető). Ami furcsa volt, hogy 3 nappal a rendelés után már jött az e-mail, hogy átvehető az összes csomag, azonban voltak olyan termékek is benne, amire a webshopban 10-14 nap beszerzési időt írtak.

[ Szerkesztve ]

(#18323) MaCS_70 válasza Bence008 (#18302) üzenetére


MaCS_70
félisten

Dettó...

Kaptam két mailt az Edigitaltől, hogy már biztosan az enyém a rendelés és majd értesítenek. Na, ennek tíz napja...

Tavaly már megszívattak egy hűtőszekrénnyel, a jelek szerint nem mennek nekik ezeka Fekete Péntekek...

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#18324) maj-viktor válasza BReal (#18322) üzenetére


maj-viktor
őstag

Ja én szándékosan néztem azt is, hogy olyat rendeljek, ami "azonnal elérhető" státusztban volt... és pont azért is rendeltem külön 2csomagot, hogy ne ez legyen az indok, hogy azért nem küldték, mert 1db termék beszerzésre vár... stb. Így inkább pozitív meglepetés volt (a LOST DVD-ra asszem 1-3munkanap volt írva, míg a többire mind AZONNAL)

LOST-on (talán 5db DVD-s kiadás) eredeti árcetli ilyen 7.000 Ft, míg a zene CD-ken is 3.000-es árak voltak... így azért is mondom 200 Ft-ért ingyen voltak! :)

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#18325) nitro16


nitro16
senior tag

Nekem is még csak rögzítettként van az emagos rendelés. Bezzeg amit vettem UK-ból pénteken, azt már kedden átvettem. :C

(#18326) maxiszalai12


maxiszalai12
tag

SteelSeries fejhallgatók megérkeztek.

(#18327) CoRt3z válasza CoRt3z (#18296) üzenetére


CoRt3z
tag

Na ahogy írtam, rá fél órára meg is érkezett a futár. Hál'isten jól bírta a megpróbáltatásokat a notebook, mert jól be volt csomagolva a jópofa black friday-es csomagolásba.
Szerencsére minden rendben van, annyi eltérést találtam hogy a leírásban szereplő 4GB RAM helyett 8 van benne! :DDD
Ja és hogy előre particionálva volt az 1TB-os HDD és az egyik partíción 500GB foglalt volt. nem tudom mi lehetett, OS nem volt rajta és csak akkor tudtam rátenni a WIN10-et ha töröltem az összes partíciót. (ASUS K501UB-DM116D-ről van szó.)

(#18328) rasky


rasky
senior tag

Valaki küldött már vissza emagnak csomagot (elállás)? Nekem kell megcímezni, vagy majd a futár ragaszt rá?

(#18329) icecave


icecave
nagyúr

Nahh, azt hiszem, holnap lesz egy "telefonálós köröm".

Sprinter hozott volna páralszívó szűrőt, porzsákot, szénszűrőt. stb. Tegnapelőtt kaptam az e-mailt reggel,hogy aznap kézbesítik, a futár átvette (ez volt az online nyomkövetés alatt is). Nem jött sem tegnap, sem ma. Most esete nézem, online csekkolós felület: "Nem került átvételre". Még jó, hogy végig itthon voltam, szóval ha megpróbálták volna egyáltalán kézbesíteni, biztosan sikerült volna...

(#18330) Gombinyó válasza icecave (#18329) üzenetére


Gombinyó
őstag

(#18331) icecave válasza Gombinyó (#18330) üzenetére


icecave
nagyúr

:D

Most kaptam egy e-mailt, hogy megpróbálták kézbesíteni, de nem sikerült. Mégis hogy? Egész végig itthon voltam, kapucsengő nem szólt, a telefonom nem csörgött... Azt írják hagytak értesítőt. Hát persze, be sem tudnak jönni a kapun a postaládákhoz, hogy hagyjanak... Szóval meg sem próbáltak elérni. Sem azzal,hogy felcsengetnek, sem azzal,hogy felhívnak.

(#18332) manoarc


manoarc
senior tag

A garancia nem attól a naptól indul amikor átveszem a terméket ?
25.én emagról rendeltem egy gamepadot és azt írja,hogy 3 év múlva nov. 28.án fog lejárni.
Természetesen infó semmi róla azóta sem.Online felületen és e-mailben sem.
Betelefonálni próbáltam vagy 3x állandóan foglalt volt.Írtam facen nekik azt még nem olvasták el.

{。^◕‿◕^。}

(#18333) Boond válasza Ciccuka (#18281) üzenetére


Boond
addikt

Érdekes egyiknél rengeteg oldal alig egy hetes értékelés/egészen akár 1 naposig, míg a másiknál alig pár darab mostani a többi régebbi akár tavalyi... Nagyon feltűnő azért az, hogy egyiknél így megugrott az értékelés száma, és érdekes mód pont az a jobb, összességében is.

(#18334) Boond válasza Dyingsoul (#18287) üzenetére


Boond
addikt

Ha úgy nézzük, akkro van:

https://logout.hu/tema/re_megerkezett_magyarorszagra_az_emag_online_aruh/hsz_1-50.html

De lehet van másik is.

(#18335) Boond válasza salieri. (#18298) üzenetére


Boond
addikt

Erről van szó, nem tehetnék meg, hogy kamuzzanak. :)

(#18301) PrometheusX Én kérdeztem a postást, ő nem tud semmiről :D
Mondjuk jah ha futár hozná, akkor igen, de akkro mit keres elvileg a postán? Holnap kiderül, hogy mi van. Vagy mi nincs :D

"E-mailre sem válaszolnak... most rendeltem tőlük előszőr, de eddig sajnos nem túl szimpatikus a cég."
Megnövekedett forgalom szerepet játszhat abban, hogy még nem szállították ki.
Edigi nekem sem szállítottam ég ki két termékből csak egyet találtak meg azt is 30-ára :D Másikról semmi hír egyelőre.

Emagnál viszont elvben minden csomagom megjött, gyakorlatilag 1 kérdéses.

MM szintén kérdéses, bár ott azt hiszem több időt írnak kiszállásra :D

De amúgy ilyen kiszállítás növekedéssel számítani kell ilyen tájt. Durván megnövekedik a forgalom néhány nap alatt.

(#18336) Scytha


Scytha
tag

A helyzet nálam 3/4. Maradt egy GPS, ami rögzítve van péntek óta... amúgy nem sürgős, mert karácsonyra lesz.

A star-light tv több, mint remek. Megnéztem Vestel panel van benne (korábban JVC használta - most egy ilyen 5 éves monitor-TV-ről írok épp, Sharp, Blaupunkt, sok olcsóbb Panasonic, Philips stb. is ezt használja), ami ha nem is egy LG, de megbízhatónak tartják általában, nem noname kínai legalább. És jó az alkatrész-ellátottsága állítólag. A képe nekem gyönyörű, nekem ez elég :). A hangra panaszkodtak scarton, de hdmi-vel semmi probléma nincsen. Eddig ez így best buy 70-ért. Mondjuk 140-et nem tudom ki fog érte adni, de egy 110-120-at megér a kategóriájában is :).

[ Szerkesztve ]

(#18337) fcbarca


fcbarca
őstag

Sziasztok.Valakinek megjott mar az akciós iphone 5s emag?nekem még nem..

(#18338) psg5


psg5
veterán

Sziasztok!

Most komoly, hogy sokatoknál problémát okoz, hogy még nem jött meg BF-es cucc és akár el is állnátok a vásárlástól???
Ha valakinek az 50k-s xbox one túl sokára jön és visszamondaná, ne tegye irányítsa át bátran nekem majd én rendezem.

F.K.T.

(#18339) pelenka35


pelenka35
őstag

Black Friday napon rendelt LED-csík 4 órát bírt, Most mit csináljak vele?Fel lett ragasztva.(dobozát kidobtam.) :-[

[ Szerkesztve ]

Gamertag:Rob3rt75

(#18340) abyssc2


abyssc2
tag

Az éjjel végre frissült a státusz, bár hozzátenném hogy sem e-mailt, se sms-t nem kaptam.

2016.12.02
02:37 Küldemény postai átvétele / Item accepted
2016.12.02
04:34 A küldemény továbbítás-, szállítás alatt
2016.12.02
06:05 A küldemény feldolgozás alatt

Szerintetek esélyes, hogy még ma kihozza a futár? MPL-ről van szó.

(#18341) BiP válasza psg5 (#18338) üzenetére


BiP
nagyúr

Biztos nepperkedni vette volna, ott pörög az apróhirdetés, cucc meg sehol. (esetleg papíron már el is adta, aztán magyarázkodni kell, miért nincs cumó) :)

(#18342) lord_m válasza abyssc2 (#18340) üzenetére


lord_m
senior tag

Igen, szerintem Neked ma kihozza. :K

Egyébként esetemben nem BF, hanem a hétfőn rendelt, 30-ai szállításra ígért csomagot várom, annak nincs nyoma..
Tudjátok, az "Őrült Napok!" :D

[ Szerkesztve ]

(#18343) Spuri2000 válasza pelenka35 (#18339) üzenetére


Spuri2000
senior tag

Semmit. Könyveld el veszteségét.

(#18344) ittakary válasza pelenka35 (#18339) üzenetére


ittakary
nagyúr

írd meg nekik h beszart és küldjenek újat, de semmiképpen se könyveld el a veszteséget, azért nem a 80as években vagyunk már, vannak fogyasztói jogok

(#18345) MaCS_70 válasza BiP (#18341) üzenetére


MaCS_70
félisten

De az is lehet, hogy egyéb eseményre, mondjuk születésnapi ajándéknak vett valaki BF cuccot, és akkor ugye nagyon nem mindegy, hogy mikor érkezik meg.
Arról nem is beszélve, hogy már a karácsony is bejátszik, azaz ha nem jön meg a rendelés és másik beszerzés után kell nézni, akkor a kínai forrás gyakorlatilag már elkésett, de hazai boltból is nagyon ideje van már intézni a vásárlást.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#18346) radi8tor válasza pelenka35 (#18339) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Doboz nem kell a jótállás érvényesítéséhez. A ragasztás gondolom nem károsította a terméket, tehát az sem lehet kizáró ok.

⭐ Stella

(#18347) Taci


Taci
addikt

Én ma kapom végre meg a BF-es S7-et az eMagtól... Lassan a garancia fele lejár... ("enyhén" túlozva, persze. :D )
A Sprinter fogja kiszállítani, remélem, tudok kártyával fizetni. (Bár a honlapjuk szerint csak készpénzzel, de remélem, csak régen frissítették az oldal tartalmát... :DDD )

[ Szerkesztve ]

(#18348) vasi89 válasza Taci (#18347) üzenetére


vasi89
addikt

a DPD honlapján meg az van h pesten lehet kártyával, mégse lehetett. Szóval szerintem ebben ne bízz :(

(#18349) gabi182 válasza vasi89 (#18348) üzenetére


gabi182
tag

Múlthéten fizettem a DPD-nél kártyával pesten!

[ Szerkesztve ]

(#18350) vasi89 válasza gabi182 (#18349) üzenetére


vasi89
addikt

igen mikor itt kérdeztem szerintem pont Te írtad, de nekem meg azt mondta a futár h hülyeség, ilyen nincs :F pedig a honlapon is fent van

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.