Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#150497) HSM válasza DraXoN (#150438) üzenetére


HSM
félisten

"vagyis a programozó dolgát pont nem könnyíti meg (hogy ne keljen mellette "hagyományos" 3D trükköket is berakni, hanem csak ráeresszen egy RT számítást a fényforrásra, tükrözésre, árnyékra)."
Most már van ellenpélda is. :) [link] És a Digital Foundry kitűnő anyagot készített róla.
A korábbi RT GI-s verzió is igencsak tetszett, ez viszont számomra kötelező cím lesz, elég ordító a különbség szerintem, és a sebesség is elfogadhatónak tűnik. :K
Gyakorlatilag megvalósították, amit írtam [link] . :D

#150468 MiklosSaS : Mielőbbi jobbulást. :(

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.