Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Skylords Reborn (BattleForge) (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 02:29:17

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6851) Murder3 válasza Gyuri27 (#6850) üzenetére


Murder3
addikt

Már bocsi, de nem épp erről beszélek már hsz-ek óta?

Hogy a fire az Direct Damage spellekkel rendelkezik, vagyis közvetlen sebzés mindenre.
pl ha te pont az eruptiont említed.
az egy 10 méteres körben épületre, egységre fixet sebez.

összehasonlítva az evenonnal az csak 1 egységet sebez egy ideig, vagy a nasty suprise-al ami csak egy saját egység feláldozása következtébe történik és annak is az életpontjaiak 33% alakul át sebzésnek.

Nem hiába nincs a firének,shadownak cc-je vagy épület védő lapjai
és enm hiába nicns a frostnak,naturénak dd spellje.

(#6852) Gyuri27 válasza Murder3 (#6851) üzenetére


Gyuri27
félisten

Értem. De akkor meg oda jukadunk ki, hogy a surge miért ilyen? Mert ha naturénak az a lelke akkor miért kasuki?
Meg akkor kár volt szarrá nerfelni a cc-t. Mert így se támadó spell. Se egy értelmes totony egyik tierre sem. Meg a heal is gyatra. A surge pvp-ben nem igen jó. Pve-ben is csak akkor ha több egységet kell gyógyitani. Különben power pocsékolás. A ray of megint gyenge mindenre. Marad a regrowht ami jó, meg az equi. Még jó, hogy a naturénak állitólag a gyógyitás és a cc az erőssége. :W

Amd - Radeon - Ryzen

(#6853) Murder3 válasza Gyuri27 (#6852) üzenetére


Murder3
addikt

Sztem a surge nem gyenge.
Meg a nautréba a shámán alap szal azok meg végig gyógyítanak.
a surge meg amikor mindenképp kell használható és nincs cooldonw rajta.
a ray of light az trükkös lap mert az tipikusan akkorra jó, ha pl sok egységgek megyünk támadni(pl én t1-es shadwo sereggel, te meg natfrost akármi mind1)
és amikor oylan harcra kerül a sor h szanaszét sebezné az embert a sok enemy meg midnen rányomod a ray of ligh-ot és ez életben tartja a angy részét a sereged nekem a csata végére vagy elhúzza, szóval az yieln szituációkra jó mikor tudod h gyors ütembe szenvednek az egységeid sérülést.
akkora a surge ténleg semmi mert gyorsan leviszi a felhealet pontot az ellenség.

(#6854) Gyuri27 válasza Murder3 (#6853) üzenetére


Gyuri27
félisten

Szerinted? Ez mérvadó? Te szenvedsz vele? Gondolkodj kicsit. Ha 400 Hp-t akarok gyógyitani ugyanúgy 80 powerbe kerül. Ergó 40 power-t pocsékoltam.
Sámán pve lap. Oda nagyon jó, többet nem is tud. Pvp-be felesleges.
Nincs egy értelmes t3-s monsta naturéra (még mielőtt elkezdi valaki a deep és az aby nem pvp-re való). Banditra kinyomták a soult nem lehet vele mit kezdeni.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#6855) OnSeT válasza Gyuri27 (#6850) üzenetére


OnSeT
őstag

a kérdés az volt hogy van-e támadó spell natureba
és van nem is egy. a használhatóságuk már más kérdés. de azt írtam korábban is hogy gyengébbek mint fire vonalon.

revenge sebzése? attól függ mik támadnak

firebe milyen cc, vagy cc-nek mondható lap van? gyk semmi. még drága és gyenge lap sincs nekünk, nektek meg van 4.

az eruptionos példád olyan mint ha én most azt mondanám hogy akkor a ravage gyógyíthatna annyit mint a surge...

(#6849) Murder3 [link]

(#6856) Murder3 válasza Gyuri27 (#6854) üzenetére


Murder3
addikt

Fathom lord az nem jó?
Azt mondtátok a legjobb xl counter és sak 1 deep powerébe kerül.

Nem 400 hp-ra kell rányomni várj míg lejjeb megy és akkor nem érzed pocséklásnak.
Akkor ennyi erővel diescahnt mellet mennyi pwoert lehet pazarolni?
rápakolsz 200 powernyi buffot az meg 80 powerért leszedi róla az összeset,pazarlás.
Megtudod akadályozni?nem,számíthatsz rá előre?Persze.Akkor nem dobod rá a buffoakat.De akkor meg lehet gyenge lesz és visszaverik.

Ennyi erővel ezer egy dolog pazarlásként jön ki.

Akkor ez a revege kb az mint a life weaving csak többet reducol és csak ellenségre?

[ Szerkesztve ]

(#6857) Gyuri27 válasza OnSeT (#6855) üzenetére


Gyuri27
félisten

A revege ettől még nem támadó spell. Mert ha hátat forditassz és nem támadod az egységeim nem sebez.

A firébe minek cc? Azért ne legyünk telhetettlenek. Van nálatok támadó spell. Jó tornyok. Nem csak well és orb mellett tudtok teljes élettel lehivni egységet. Van long range egységetek. Ráadásul a fire egységek nem mondható drágáknak. Tényleg mi a nagy túrós kell még a firébe?

Az meg, hogy nálunk van támadólap ami használhatatlan meg szánalmas. Erre jó, hogy el lehessen mondani, hogy van.

Hurrikán only smal unit. Pvp-ben kihiv s-s egységet? Senki. Ergó fölösleges.
Az esnaring jó dolog (de ettől még nem döglik meg az egység).
Az oink rendben van, bár a nerf óta egy halom bug.
A creeping tud jól jönni, bár a discenhant olcsóbb. Így csak tömegre érdemes használni.

A ravege elég komoly lap. Nem jobb a surgénál. Más. Pvp-re és pve-re is tökéletes.
Így kéne müködnie a surgénak. Ha használom gyógyit amennyit gyógyit a maradék meg 10-15 mp-ig gyógyit ha kell.

Murder3: nem gondoltad végig. Egy amazon 80 power. A surge is annyi. Nézz körül fire, shadow, frost mit hiv 150 powerrért. Firébe belefér egy gyík és 2 nyilas. Amazonnak kakukk. Frostnál 3 guardian. Amazon megint halott. Shadownál két nox + spec lövés. Amazon megint halott.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#6858) Murder3 válasza Gyuri27 (#6857) üzenetére


Murder3
addikt

de az már regeneráció lenne nem hiába ilyen a surge.

hurrikán is nagyon hasznos, csak te is szinte mindnet pvp-be nézel. am abba is jó én pl szoktam s egységeket hívni. :C

cc-mellé nem is szabad eruption féle lapokat kiadni.
vagy te abba beleegyeznél h no cc a anturéba de kapnátok dd spelleket?

Revege az nem sebző spell akkor.
meg ott van a parasite az viszont pvp-ben is használható.

Gyuri:
Nature sajátosság h erős egységek drágábbak.Ezen miért akadsz fel ennyiszer?
Akkor ennyi erővel ott a heal jó h annyi mint 1 amazon, de a fire,frostnak,shadownak nincs ilyen spellje.
nem előny ez a többi frakcióval szembe?

[ Szerkesztve ]

(#6859) Gyuri27


Gyuri27
félisten

Kicsit belebonyolódtunk a ravage és a revenge nevezetű lapokba. :DDD
Mindenki helyettesitse be a megfelelőre. :K

Murder3: mióta tönkre tették a cc-t nem kérdés, hogy mit választanék a naturénak ha lehetne.
Nem nagyon hívnak a profik. Meg ha hívnak is akkor is más egység mellé. Így nem sokat ér. Az ua ellen viszont tökéletes ezt meg kell mondani.

Sirva könyörgöm, hagyjuk ezt az erős egységek drágábbak dumát. A pvp nem így müködik. Elmagyaráztam, de leírom megint.
Én lehivok egy amazont. Te egy noxot. Az amazon egy az egyben leüti a noxot. Viszont te hamar lehivod a másodikat így te nyertél. Ugynez a helyzet firével szemben is és frostal szemben is. Olvass vissza mit ír Badle nature t1-ről (pvp-re vetitve).

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#6860) Murder3 válasza Gyuri27 (#6859) üzenetére


Murder3
addikt

Igen ezt a folytathatnánk, nem tudom észrevetted h elég régóta a színekben lévő kompromisszumokról beszélek?

Azért van az h a naturét nem shadownak hívják, meg a frsotot nem firének mert ez meg az meg amaz különbözik bennük.

(#6861) OnSeT válasza Gyuri27 (#6857) üzenetére


OnSeT
őstag

A firébe minek cc? hol írtam én olyat hogy kell bele?

a natureba minek dd? :U

natureba van rengeteg heal, sok cc, juggert még a nerf után is megfogja, hiába a disenchant.
nature aff hatna de, az meg nagyon drága.

van mind controlra képes egységetek ami ugye még egy t3as lapot is vált.
egyszerre 2 célpontot lövő távolsági egység t1en spell blokkoló lapok, void visszaáramlást gyorsító lap, olcsóbb leivást lehetővé tevő,

jah és ott van még az enli is :K

A creeping tud jól jönni, bár a discenhant olcsóbb.

ez hogy jött ki? mind2 80 power, igaz dis. csak 3as upon mert előtte 90.

szal a disenchartot egyáltalán nem éri meg használni , hiába t2es csak a juggerrre éri meg rádobni, mivel csak 1 egységre hat. jobban járok ha a 80 powerből inkább hivok mégegy egységet majd 5-10 mp múlva használhatom a lecc-zett egységem is feltéve hogy addig nem ölik meg.

és ált az első cc oink szokott lenni ami ugye csak 45 power a 3as upon nézett 80al szemben.

s egységet elég gyakran hívnak t1-en, fire és shadow vonalon biztosan. mivel az M-es egységek drágábbak.

(#6862) Simid válasza Murder3 (#6858) üzenetére


Simid
senior tag

Tetszik ez a filozófia. :DDD
Shadow sajátossága, hogy vannak kivédhetetlen támadásai.
Nature sajátossága, hogy drágábbak az egységek.
Így jártunk, pech...

(#6863) Gyuri27 válasza Murder3 (#6860) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nem ez a lényeg. Hanem az, hogy ha vesszük haldur nevű mapot. Egy nature power hátrányba kerül egy firével vagy shadowwal szemben. A második kut mire megépül a naturénál 50+-70+ power a hátrány. Aki nem hiszi azzal szivesen lejátszom és feltölthetjük ide. Ezen a ponton nem érdekes, hogy erősebbek az egységek és van heal.
Frostal meg kb egál a dolog. Mert ugyan a frost lassú de olcsóbb is.

Amd - Radeon - Ryzen

(#6864) Gyuri27 válasza OnSeT (#6861) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nem kell naturéba dd. Állitsák vissza a cc nerf előtti állapotot. Ha nem akkor viszont legyen normális támadó spell.
Drága a discenhant? LOL ne kifogás. A normális pvp lapok mind drágák.
A parasyte swarm elmélet ott bukik, hogy knockolható. A sky is knockolja. Meg ha pure naurét játszom nincs mivel védkezni t2 repülő egységek ellen.
Rengeteg heal-t lejebb kitárgyaltam. Ami a pvp részét érinte nem elég jó oda vagy egyáltalán nem használható.
Pvp-ben nincs idő breedingel szórakozni. Arrol nem is beszélek ha 2 orbot kell védeni nem húzhatok 2-t belőle.
Motk pvp-ben t1-n nem igen játszik. Szintén nincs idő és power rá. Lásd Murdernek írt hsz-m. A void visszanyeréshez pure paklit kell használnom. Ott meg mint mondtam semmi nincs t2 madarak ellen.

"s egységet elég gyakran hívnak t1-en, fire és shadow vonalon biztosan. mivel az M-es egységek drágábbak" na ez te is tudod nem igaz.
Shadow ált chargerrel kezd utánna nox. Ha forsekent hiv meg tolja rá a frenzyt.
Fire gyíkot, vagy wreckert tol. Max egy nyilast a gyík mellé.

Simid: "Nature sajátossága, hogy drágábbak az egységek.
Így jártunk, pech..." na majd ezt is megmagyarázza valaki miért jó ez a naturénak.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#6865) Simid válasza Gyuri27 (#6864) üzenetére


Simid
senior tag

Nerf előtti állapotot szerintem már biztosan nem állítják vissza. A legtöbben megbékéltek vele, hiszen a nerf ellenére továbbra is nagyon népszerű a nature szín. Ok, nem T1ként de második orbnak már annál inkább.
Hogy miért kellett a CC nerf? Itt van néhány egyszerű példa:
- A és B játékosnak van 300powere A lehív ebből egységeket, mondjuk egy Aggressort és két burrowert. B erre lehív egy deep onet és mikor A odaér neki még van 180powerja amiből CCzi az ellenfele összes egységét és szépen elkezdi egyenként ölni őket, power előnybe van így folyamatosan tudja CCzni A egységeit. Persze közben A-nak gyűlik a power, de B-nak is és innentől A nem tud mit csinálni, lesz ott pár egysége (sajnos egyre kevesebb), ami CCzve van és feleslegesen állnak ott.
- A rájön, hogy basszus ő is nature-frost deckkel van CCje épp elég, így legközelebb ő is csak egy egységet hív és megpróbálja azt CCvel támogatni. Itt ugye elég világos hogy mi fog történni. Ahelyett, hogy pvpznének egymást CCzgetik folyamatosan és közben néznek ki a fejükből. Az egyik persze lehet, hogy megunja és inkább egységet hív CC helyett, de mivel mindkettőjüknek van épp elég spelljük, így pontosan az előző eset alakul ki. Aki megunta az hátrányba kerül.
-Az első eset megismételhető támadásnál is és ha az ellenfélnek nincs CCje akkor nem tud semmit sem csinálni például egy folyamatosan CC-vel támogatott burrower rush ellen. Ha meg van neki akkor lásd második eset...
Itt persze lehet azzal jönni, hogy ez nem ilyen egyszerű, mert "blablablabla", de velem pvpben mindegyik eset megtörtént, sokszor. Akár velem csinálták akár én csináltam (igen volt ilyen is) utáltam. Megölte a játékot és méltatlan volt ahhoz. Néha olvasgatok fórumokat, sokat nézek replayeket, de ahogy látom a legtöbben meg vannak elégedve a jelenlegi "CC helyzettel" (de legalább is elfogadják azt).
Azt aláírom, hogy a nature T1et jó lenne gyökeresen átalakítani, de a CCvel szerintem semmi gond, bár azt már tudom, hogy ezt te sosem fogod így látni. ;)

[ Szerkesztve ]

(#6866) Murder3 válasza Gyuri27 (#6864) üzenetére


Murder3
addikt

Akkor a windwevars,amazon,shaman,swiftclaw legyen 50 power?
vagy mi?

(#6867) Murder3


Murder3
addikt

Twisted Legends páyla kipróbálható:
itt

(#6868) Gyuri27 válasza Simid (#6865) üzenetére


Gyuri27
félisten

Dehogynem. De ha elvesznek adjanak is. Megbékéltek a cc-l a népek. Rendben.
A cc nerfért cserébe pedig nem kaptunk semmit.
Azt is aláirom a folyamatos cc unalmas. De ennyire unalmas, hogy az 5-ik támadó spellt kapom az arcomba (és nem tudok ellene védekezni). Valamint a nature t2-n is drága. Persze lehet jönni azzal, hogy erős. De vegyünk egy deep one-t. 120 power. Ennyiből az ellen minimum 2 egységet hiv. Ráadásul az első már rég bontja a kutat, vagy orbot mire lehivja a másodikat és én a deepet.

Amd - Radeon - Ryzen

(#6869) Gyuri27 válasza Murder3 (#6867) üzenetére


Gyuri27
félisten

Hova kell másolni, hogy müködjön is?

Amd - Radeon - Ryzen

(#6870) Murder3 válasza Gyuri27 (#6869) üzenetére


Murder3
addikt

A mappát bemásolod a c/doc&settings/user/Battleforge/map helyre mappaként és van egy .map file azt bemásolod ugyan ide csak azt nem kell a mappába tenni.

Aztán meg játékon belül a community mapra kell menni és ott amikor kreálsz játékot ott lesz.

(#6871) OnSeT válasza Gyuri27 (#6864) üzenetére


OnSeT
őstag

az a helyzet hogy nekem nincs arra 3k bfp-m hogy a használhatóbb verziót használjam a discenhantból....

LOL te is hozod a kifogásokat mindenre.

parasyte swarm knockolható, és? ott az oink 45 power, rádobod pl az ellen 150 poweres aggressorára aztán mehet az irányítás átvétele.

nature/frost nál ott van a Stone Shards t2-n 60 powerért, breeding mellett mennyi talán 40 power egy lehívás.. a drága ez a vonal elmélet itt megbukik....

fire t2-n csak m-es egységek vannak, a shard m-es sebzésű elég jó hp-val, innentől nincs miről beszélni...

fire-ben ált. gyik kezdés van utána a rushnál Sunstriders az eseteg 90%-ban, persze wreckler olcsó, meg m-es, de nagyon lassú, bár a képessége jó.

egyébként én még olyan fire ellent nem láttam akinek nem lett volna bent a Sunstriders a paklijában,
Fire gyíkot, vagy wreckert, lol, ezekkel csak az a baj hogy légi egységet nem támad és a falra se tud felmászni. és egyiknek sincs S-es egység ellen bónusza, szal hamar halnak.

és a hurrican pont ilyenkor hasznos mikor fent vannak az egységek a falon.

pure naturebaól t2-n hiányzik a légvédelem, ok.

pure firebe t2-n hiányzik a védelem az ua, phoenix+ embalmer és a lost shade ellen, mivel nincs egy használható L sebzésű lap t2-n mint ahogy L méretű se, amivel a többi szín rendelkezik.

(#6868) Gyuri27 nem kell rögtön 120 poweres egységet lehivni, van nálatok is jópár olcsó lap, a deep meg, amennyivel drágább , annyival nagyobb a sebzése és az életereje.

(#6872) Gyuri27 válasza OnSeT (#6871) üzenetére


Gyuri27
félisten

A stone jó dolog. De nem jó mindenre. Ha meg figyeltél előtte kifejtettem, hogy breedingre se idő se power nincs általában. :DDD

A shard s-s ezért knockolható, ráadásul a chargéval rendelkező egységek leütik. Használni kell mellé az esnaringet. Így egyből 110 power leütni egy 50-60 poweres fire egységet.

A fönixet + embalmer ellen a nature se tud mit csinálni. Vagy agressorral operálsz ami drága. Vagy singer, de abból is kettő kell + lekell hozni. Ez sem kevés power.
Ha t2-n nincs is l-s egység a sundi használható t2-n is.

Mondj pár jól használható olcsó lapot. Én meg mondom annak az ellenfelét shadowba vagy firébe olcsóbban.

Amd - Radeon - Ryzen

(#6873) KHiNg


KHiNg
csendes tag

De msot hiaba csinalnak ijen map-készito versenyeket ha nem teszik be..legalább a top3mapot betehetnék és ha lootrendszerbe be se irják de legalább Xpt adnának rá

..ezt azé nem gondolhatják komolyan az EAsek h van °kb 20map és ako évekig mindenki azt fogja tolni me már minden mapot letoltam minden nehézségen és kezdem unniigy....ekkor hibát nem kovethetnek el h nem csinálnak uj mapokat és a játékosokat a sorozatos jovo uj kártyákkal akarják a játékban tartani.....pff ez LOL ..és ami engem a legjobban felbasz h nemigaz h nincs egy kuva designerjuk aki tervez uj lapokat ..me ki nem álhatom az ijen RESKINeket....gemeye,soulhunter,lost ship..és a tobbii..és a tobbi... :K

[ Szerkesztve ]

IGN: KHiNg

(#6874) OnSeT válasza Gyuri27 (#6872) üzenetére


OnSeT
őstag

ismét a kifogások, ha 60 powerel számolsz úgy se drága, az ensnaring meg nem csak 1 egységet fog meg.

Burrower, Ghostspears, Mauler, 70-ért, Lyrish Knight 60ért, és le is van fedve S- XL ellen az egész mezőny, mivel mindegyik méret ellen, rendelkezel sebzésbónusszal.

firebe mi az ami olcsóbb ezeknél? enforcer, jah igen az csak 60. de azért nézd már meg a statokat is.

egyébként írhatod azokat a lapokat. :K

sundi t2-n???? LOL, ugye ezt csak viccnek szántad? sebzés bónusz nincs, 800as hp, árban annyi mint egy deep one, de az sebzés és hp terén is 2xese a sundinak. + még Les egység ellen bónusza is van :U

(#6875) Simid


Simid
senior tag

Ezen kár tovább vitáznotok. Ha megnézzük, hogy a pvp játékosok közül ki milyen színeket használ akkor natureből minden féle kombinációt találhatunk. Ha csak a top10 vagy top20at nézzük akkor is van ott minden, pure nature, fire-nature, nature-frost. Vajon ezek a játékosok csak azért használják a naturet mert azzal nehezebb a játék és így kihívás? Vagy azért van tele minden nature vagy stonekin játékos deckje kb 4-5 CC lappal mert teljesen használhatatlan és tönkretették de nincs más amit berakhatnának helyett? Erősen kétlem...
(cinizmus-ON: Gyuri neked, hány CC spelled is van deckkedben? Gondolom egy sem mert előzőleg azt írtad, hogy mind tönkretették és mehet a kukába...)

Persze ugyan ez nagyjából igaz a fire-re is. Minden színkombinációban jól használható és a nature-rel szemben t1en is gyors és szórakoztató játékot kínál (bár amit sokan elfelejtenek, hogy nehezebb is vele játszani mint a többivel). A különbség szerintem csak annyi, hogy a pure fire kicsit gyenge a lost souls óta. Amíg a shadow vagy a nature olyan lapokat kapott az új edition-nel amik kulcs lapok lettek, addig a fire a fireswornön kívül (ami pont a fire deck ellen jó...) olyan common lapokat amik még a legelvetemültebbek pvp deckjébe se fér be.
Mondjuk én azért okkal védem most a pure firet mert az utóbbi időkben csak frost-fire deckkel játszottam és ez alatt egyszer sem(!) vert meg pure fire. Még akkor sem ha egyébként jóval magasabb rangú és ami ennél fontosabb valószínűleg jobb játékos is volt. A shieldelt drake ellen egyszerűen nem tudnak mit kezdeni.

(#6876) Gyuri27 válasza OnSeT (#6874) üzenetére


Gyuri27
félisten

Mauler a shade miatt van bent (firénél dancerre jó, stalker megeszi reggelire). Előtte nem használtam. A maulert egyébként simán megesz egy enfocer. Lyrish nincs bent, mert a shade spamek miatt maulert kelett berakni.
Buri épületekre jó, unitok ellen nem használom, enforcer simán megeszi (vagy stalker, amit utánna a pálya másik végéről használhatsz is).
A spear az komoly lap. Ebben egyet értünk.

Látom magad esetében pure firében gondolkozol az esetemben meg kevert paklival. Hát papa te is hivhatsz a fire után más orbot. Enforcert nem tudod használni, meg a dancert (viszont azt stalkerrel letudod váltani mindkettöt). T3-n egyedül a juggert nem fogod majd használni, de helyette ott a soul.

Simid: hurrikán, esnaring, oink, coldsnap a warrior satterja miatt.

Az arány ami nem mindegy. Gyanitom a fire-frost és a nature-shadow megjelenésével még kevesebben fognak t1-n naturét hívni.

Egyszer már kérdeztem, de legyen megint.

Pvp-ben ki milyen orbokat húz?

Kérem a totyiklakókat írják meg és összesitem.

Kezdem én: T1 nature, T2 frost, T3 nature.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#6877) OnSeT válasza Gyuri27 (#6876) üzenetére


OnSeT
őstag

Látom magad esetében pure firében gondolkozol az esetemben meg kevert paklival.

pár hsz-el korábban az volt a problémád hogy pure natureben gondolkozom a te oldaladon. :U

de ha egyszer ismerem az általad használt kombinációt ( T1 nature, T2 frost, T3 nature) , én meg pure firet használok, akkor miért ne írjam arra? :F

de ok, akkor tekintsünk el a Lyrish -től amit írtam korábban, hiszen azt úgy sincs a paklidban.

Mauler, Buri, spear attól még ott van olcsó lapnak pure nature esetén is.
és mint írtad használod is őket...

stalker szintén 70 power, de hol vannak az általad említett 50-60 poweres lapok?

Hát papa te is hivhatsz a fire után más orbot. Enforcert nem tudod használni, meg a dancert (viszont azt stalkerrel letudod váltani mindkettöt). T3-n egyedül a juggert nem fogod majd használni, de helyette ott a soul.

végülis csak a kulcs lapok esnek ki + még a wildfire meg a pyromaniac.

ez most olyan kijelentés volt a részedről mintha én azt mondanám:

te is hívhatsz a nature helyett más orbot T1-en. ;] :DDD

pvp orbok: T1 fire, T2 fire, T3 fire :))

(#6878) BlackTiger


BlackTiger
tag

Az miért jó, hogy ha valaki le rak több wheelt ugyanabból a színből? Például, hogy lerakunk 4db wheel of gifts-et és aztán mindegyiket csak az attackre állítjuk. Rendszeresen látom, hogy egy csomóan ezt csinálják, de nem tom pontosan mire jó... Sokkal hatásosabb vagy mi?

Tigris

(#6879) ollie válasza BlackTiger (#6878) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Igen, hatásosabb. Stackelődik.

***

(#6880) OnSeT válasza BlackTiger (#6878) üzenetére


OnSeT
őstag

igen megnő a hatása, pontos értékek itt.

(#6881) Gyuri27 válasza OnSeT (#6877) üzenetére


Gyuri27
félisten

Maradjunk annyiban, hogy nature t1 mindennel szemben hátrányban van.

Nekem egy torony nincs benn. :N

Amd - Radeon - Ryzen

(#6882) OnSeT válasza Gyuri27 (#6881) üzenetére


OnSeT
őstag

Minden frakciónak megvan a gyengéje.

Torony nekem se lenne, ha volna egy normális egységem a lost shade ellen. ;)

(#6883) Juliano válasza Gyuri27 (#6876) üzenetére


Juliano
tag

pvp-ben nekem is ugyanaz mint neked.
Nature, Frost, Nature

Valaki irja már le részletesen mire jó az embalmer shrine mert nemértem..:(

(#6884) phanzetomox válasza Juliano (#6883) üzenetére


phanzetomox
őstag

most nincs elöttem a szöveg, de azt tudom hogy a lényege az hogy kevesebb lélek szükséges ahhoz hogy az undead army 4 skeleton warriorst adjon, illetve hogy a phoenix újra éledjen. igazából ez a két lap aminél fontos szerepe van. Phoenixel kombózva nagyon imba

(#6885) Murder3 válasza Juliano (#6883) üzenetére


Murder3
addikt

3-as uppon 220% több pont jön vissza a hullákból.

a leginkább a furnance of flashel van értelme használni meg phoenixel.
(UA-hoz felesleges)
pl meghal egy egység aminek 1000 életpontja van ha csak ez az egy lap hullája van a phoenix hatókörébe nem éled újra de mivel használod az embalemrt így 220%-al több hulla lesz az 1000-ből így újra éled.

(#6886) Juliano


Juliano
tag

köszönöm..kezdem érteni....de mindegy hogy ezt az épületet hova épitem ugye?

(#6887) Simid válasza Juliano (#6886) üzenetére


Simid
senior tag

Mindegy, az egész pályán hat és minden szövetségesre.

(#6888) Murder3 válasza Juliano (#6886) üzenetére


Murder3
addikt

nature, shadow esetén pve-ben nagyon jó a fof+embalmer kombó.

(#6889) BlackTiger


BlackTiger
tag

Oks, köszi a wheeles dolgot. És egyébként ti ezt honnan tudjátok pontosan? Mert mondjuk a játékon belül akárhány wheel van mindig csak 20%-ot ír ki. És ez valami bug amit direkt hagytak úgy, hogy kinyílás előtt még a többit is lehet aktiválni?

Tigris

(#6890) Gyuri27


Gyuri27
félisten

Ejjj. Shadowosok nagyrésze egy nem lenne sehol ha t3-n nem müködne a nasty. :K

Amd - Radeon - Ryzen

(#6891) Murder3 válasza BlackTiger (#6889) üzenetére


Murder3
addikt

Tapasztalat:D
ez kb már a játék kijövetele után pár hónappal kderült és szinte minden wheelt használó tudta.
Szóval aki már legalább 2 vagy1 hónapja játszik akarata tudta nélkül is rájöhetett erre:D

(#6892) Murder3 válasza Gyuri27 (#6890) üzenetére


Murder3
addikt

a grigori bombára gondolsz?

nature sem lenne sehol ha nem lenne enli vagy linked fire.(ok végom h pvp-ről beszélsz:D)

mondjuk pve-ben nem tuom h hova lenne használható a ansty.
szerintetek?:D

(#6893) phanzetomox válasza Murder3 (#6892) üzenetére


phanzetomox
őstag

a linked fire már csak olyan mapokon használható rendesen ahol nem vagy időhőz kötve, egyébként a sok nerf miatt már nagyon gyenge

(#6894) Gyuri27 válasza Murder3 (#6892) üzenetére


Gyuri27
félisten

Az a baj, hogy a losttal minden iq hiányos nem kevesett lépett előre a pvp ranglistán. Vagy shade spammel. Vagy grigorit robbant. Azt kell modnjam sokaknak ez az összes tudományuk.

Amd - Radeon - Ryzen

(#6895) Murder3 válasza phanzetomox (#6893) üzenetére


Murder3
addikt

Igen de emiatt lett nerfelve?
pont azért mert nagyon megkönnyítette a mapokat.

YouTubon van egy vidi ahol a siege of hope-ba egy hit-ből kinyírja a főbosst linked firével.

(#6896) Murder3 válasza Gyuri27 (#6894) üzenetére


Murder3
addikt

meg a deep one-t is ide lehet venni.

de am hát jah a lost egy nagyon pvp-re épülő unbalanced kiadás.
de az amii is iylen lesz a Soulhunter ennek az eggyik előőrse :K

(#6897) Gyuri27 válasza Murder3 (#6895) üzenetére


Gyuri27
félisten

Az a baj, hogy megint nem vágod a lényeget. A linked firéhez nem egy unit kell. Ha meg valaki lehiv 10 unitot miért ne üthetne be egy bosst?

Deep one? Miért is? Az hogy te nem tudod beütni nem jelenti azt, hogy erős.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#6898) Murder3 válasza Gyuri27 (#6897) üzenetére


Murder3
addikt

nem az a lényeg hanem h nerf előtti liked firével kb mindne mapot ki lehetett végezni, sokkal könyeben mint bármi mással.

ezt a videót csak egy példának mondtam.

áhhh...Szóval a deep gyenge ennyie rővel a shade sem erős az h te nem tudod kivédeni az nem azt jelenti h erős...LOL

[ Szerkesztve ]

(#6899) Gyuri27 válasza Murder3 (#6898) üzenetére


Gyuri27
félisten

Ki tudom, mert van rá már lap. ;)

Viszont a deep one-hoz nem kellett semmilyen lapot buffolni, hogy kilehessen ütni. + még nerfelték is. Remélem a fönix és a nasty is erre a sorsra jut. Akkor majd meglátjuk, sok tehetséges mire viszi. :P

Linked firével kapcsolatban biztos igazad van. Én egy mapon használtam/használom.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#6900) Murder3 válasza Gyuri27 (#6899) üzenetére


Murder3
addikt

Nasty-t minek?
nem a nasty-val van baj hanem a grigori bombával..

ja hát a Mauler.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Skylords Reborn (BattleForge) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.