Hirdetés

Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz janos666 #7036 üzenetére

    Ez azért nem jó gondolkodás, mert a modern játékokban ilyen nem fordulhat elő. A legtöbb shader nem függ a másiktól, így a szuperskalár forma ma a legjobb a grafikai feldolgozásra. Ráadásul ez a méretben is előny, mivel kicsi a chip és a számítási teljesítmény magas. A gyakorlatban is ezt látod, 3D-ben az RV790 tartja a tempót a sokkal nagyobb G200-zal. Ráadásul a G200-nak nincs is DX10.1 támogatása, ami tovább növelné a chip méretét.

    A GPGPU-ban jelent problémát a függőség ... lásd Folding.

    NEISSE meg akarja magyarázni teljesítmény oldalról a dolgokat, de ezt már az NV sem teszi. A PhysX és a 3D Vision levelek jönnek tömegszámra tőlük. Ja és, hogy nincs szükség nagyobb teljesítményre. :)

Aktív témák