Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RetepNyaraB: kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden.
- Gurulunk, WAZE?!
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- iRiver: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- Algieba: Hulladéktermelés művészi szinten, mert megérdemlem
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #7036 üzenetére
Ez azért nem jó gondolkodás, mert a modern játékokban ilyen nem fordulhat elő. A legtöbb shader nem függ a másiktól, így a szuperskalár forma ma a legjobb a grafikai feldolgozásra. Ráadásul ez a méretben is előny, mivel kicsi a chip és a számítási teljesítmény magas. A gyakorlatban is ezt látod, 3D-ben az RV790 tartja a tempót a sokkal nagyobb G200-zal. Ráadásul a G200-nak nincs is DX10.1 támogatása, ami tovább növelné a chip méretét.
A GPGPU-ban jelent problémát a függőség ... lásd Folding.
NEISSE meg akarja magyarázni teljesítmény oldalról a dolgokat, de ezt már az NV sem teszi. A PhysX és a 3D Vision levelek jönnek tömegszámra tőlük. Ja és, hogy nincs szükség nagyobb teljesítményre.
Aktív témák
- Mini PC, tiny PC HP ProDesk 600 G2 i5-6500T, Fujitsu Esprimo i5-7500T
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z790 i5 14600KF 64GB DDR5 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest