Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KaraDani

    addikt

    válasz GalaHU #128 üzenetére

    Jó példát hoztál. Pont tegnap gondoltam erre én is, miközben elkezdtem úgy megpróbálni rendesen nyomni neki Imolán a mercivel az eddigi laza körözés helyett, hogy ja csak úgy lazán körözni könnyű, de gyorsan menni már cseppet sem. Igen meg nem halok, mert villog a TC meg az ABS és az kisegít (elvégre nem egy porsche 935 a drm érából 800 lóval elektronika nélkül), de gyorsan menni nagyon nem könnyű. Imola Tamburello (2-3-4), a 3-4 közötti a súlyátvitelnél úgy tud úszni mint a fene ha túl sok a gáz. Ha pont jó akkor a 4-esől kifelé gyönyörűen lehet szűkíteni, de ha nem tökéletes fél másodpercet olyan simán el lehet dobni mint a huzat. Vagy túl lassú az ember, vagy túlságosan beleszól a TC. Sőt a kedvencem amikor azért mész szélesre kijáraton mert épp annyira belszól a TC, hogy a slip angle túlságosan lecsökken, és átmegy orrtolásba. 1:45 elejét menni ezzel a kombóval nagyon kényelmes volt, de mire beértem 1:42 végébe azért már nagyon oda kellett figyelnem.

    Valóságban is a GT3 tele van fizetős amatőr pilótákkal, egy daytona 24-en több a GTD pro-am csapat, mint a GTD pro azért ez mutatja, hogy vajon mennyire könnyű lehet a valóságban is ezeket a modern autókat vezetni úgy alap szinten.

  • Bandit21

    veterán

    válasz GalaHU #128 üzenetére

    Jó ez a diskurzus. Én azon agyaltam, hogy pár kivételtől eltekintve - Gala rallys múltja - egyáltalán ki tudja itt megmondani, milyen az igazi?
    Mert azt, hogy mi a jó sim, az tudja, aki vezetett már igazit.

    Hiába gokartoztam elég sokat, és emiatt nem lepődöm meg ha elúszik akár alattam egy valós autó, attól még nem leszek versenyző. Max egy gokart sim-et tudok megítélni. Hiába mentem már a Hungaroringem a saját kocsimmal, attól se leszek versenyző. Hiába mentem már át kerékvetőn, ha utcai autó volt utcai gumival, ami a sajátom és vigyázok rá, fogalmam nincs, mit reagál ott egy versenyautó.

    Mondjuk, hogy szar az acc fékje, de milyen az igazi?

    Továbbmegyek, a kormányosba már pár alkalommal kifejtett elméletemre. Mi van, ha nem a sok nm a jó, mert egy csúszás ha 10% erő veszteséggel jelzi a játék, akkor egy 25 nm kormánynál az 2,5 nm.
    Egy 2 nm-esnél meg 0,2.
    Ki a jobb pilóta aki a 0,2-re már reagál, vagy aki a 2,5-re?

    Ezt párhuzamként nézve, ki a jobb, aki csak akkor gyors akkor, ha sok a visszajelzés, ffb részlet, abs csúszás stb, vagy az aki kevesebb infóval is gyors?

    A lényeg, hogy lehet esküdni márkára, nm-re, játékra, de mit számít?

    Egy gt3-as autóban ott a szervó, beállítja a pilóta magára, hogy bírja órákon - napokon át. Ha nincs is abs akkorák a gumik, hogy ritkán blokkolják, vagy csak amíg hideg. Nekünk meg a szájunkba rágja a sim, mikor mi van. Melyik a jó, ami túl tolja ezt, vagy amelyik nem?

    Szerintem nincs "igazság" csak egyéni preferencia, így nincs igazi sim, meg jó sim, meg jobb sim, hanem nekem jobban fekvő sim, meg kevésbé tetsző sim.

    Talán az rf2 áll hozzám a legközelebb, az lmu túltolja az ac evo majdnem eléri, az RRRE, az ac már ott volt eddig is, az acc kicsit alattuk. De ezek nüanszok, ráadásul csak rám igazak.

    Persze ha 100 emberből 99-nek valami nem jó akkor, el kelll gondolkodni.

Új hozzászólás Aktív témák