Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
Milyen szogbe alljon a komplett futomu, milyen iranyu eroket csillapitson. Ezt az erteket ha csokkented a hatso magassagot akkor kotelezoen ezt is csokkenteni kell maskepp szar lesz a futomugeometria. M6nal 2-3 mm enkent egy egyseget kell csokkenteni kb, ami 0,2 fok.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
JulesTS
őstag
Utánfutás. Általában pozitívra szokás állítani. Minél nagyobb annál nagyobb az egyenesbe visszatérítő erő, ez segíti a nagy sebességű egyenesben, ne kelljen folyamatosan kormánnyal korrigálni, kanyar kijáraton is segít egyenesbe tenni a kormányt, kanyarban meg a kanyar külső hátsóra terhel, így szintén segíti a kanyarodást, viszont minél nagyobb annál erősebb a kormányra a visszahatása is.
-
csucsu52
aktív tag
Rápróbáltam most a -maxtoe előtti idők setupjára (1.8.9-ig azt hiszem) és működiik
Stabil, kissé alulkormányzott az aston, de nem eszi a gumit és kezelhető.
Megnézné szakértő is? -
adrian360
őstag
aki szereti a front engine-es autókat, az most próbálja ki az Mercedes EVO-t. ez is kapott egy újradolgozást, és nagyon jó kis járgány lett szerintem. időket nem írok, mert nagyon nem mentem mostanában, de szerintem kis gyakorlással simán dönteném vele a pályacsúcsaimat.
pár hete panaszkodtam az FFB-re, a mostani változással viszont számomra sokat fejlődött, nekem egyelőre pozitív meglepetés az 1.9.
-
f3rdzs0
senior tag
A view settingsben tudod változtatni, hogy mekkora legyen. Viszont csak olyankor, ha olyan módban vagy, ahol mások is vannak. Mármint igazából bármikor tudod változtatni, csak a tükör akkor látszik, szóval úgy könnyebb
488-cal mentem egy versenyt, de nagyon szenvedés volt. Az a setup ami hot stintben gyönyörűen működött, nagyon durván oversteerelt nekem, szóval eléggé vissza kellett vennem a hátsó magasságot. Viszont 31 fokban sikerült 1:42.420-at mennem, szóval nagyjából ugyanott van a tempóm mint ezelőtt volt (20 fok körül volt 1:41.9 a rekordom)
A DLC gamebillet-en 5% kuponnal már 9.85 euróért kapható, szóval arra már lehet én is lecsapok (mentem pár teszt kört a régi Porscheval és tetszett az új handling mellett). Megérte türelmesnek lenni
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
v2
senior tag
Monzában a jobb oldali gumik jóval hidegebbek, és nem tudom mit kéne csinálnom. Már mindent állítgattam, de nem jó. Valami tanács kéne. agresszív setup
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
f3rdzs0
senior tag
Ha optimális hőmérsékleten belül van (70-100 fok 15 fokon belüli különbséggel az OMI szerint), akkor nincs gond. Ha annyira hideg hogy optimális hőmérsékleten kívül vagy, akkor a bal oldalad melegszik túl és nem a jobb hideg.
Esetleg próbálkozhatsz alacsonyabb PSI-t tolni rá, vagy agresszívabb toe+camber azon az oldalon (bár Monzában pont nem fog segíteni)
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
GalaHU
őstag
Nekem a preziből úgy tűnt 80 fok alatt hideg, szóval a 70 alacsony (az új Ferkán is 80-nál lesz más a műszer színe). Ha 26,0-ra lövöd a nyomást, akkor gyorsabban és jobban melegszik, talán ez, de ekkor kisebb a felület.
Próbáld jobban zárni a duck-okat, akkor a fék is jobban melegíti a gumit, Monzában van ideje visszahűlni a tárcsának.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
mmdms
addikt
-
biker
nagyúr
de csak akkor lesz jó neki ha asszimetrikusan állítja, a bal jó, a jobb hideg. Mivel monza szinte csak jobb kanyarból áll, ez természetes. Ha meg a jobb oldal asszimetrikus, akkor trükkös lesz vezetni
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
mmdms
addikt
Rosszul emlekeztem, legalabb 5-6 fokkal megis huvosebb. De a tartomanyok tok mashol vannak, ha jol vettem eszre.
Spaba gurulgattam tegnap, probalgattam a setupot mindenfelevel mire hogy reagal most, de nem tudom elkerulni a szemcsesedest 2-3 gyorsabb kor utan. Ti erre mit szoktatok valtoztatni?
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
f3rdzs0
senior tag
2-3 kör után ha szemcsésedik akkor nagyon sokat csúszkálsz. Ha az első gumik, akkor kicsit több oversteer kell (megemeled a hátát vagy a toe + camberrel játszol). Ha hátul, akkor meg valszeg túl sok az oversteer ott, szóval az ellenkezője.
Elsősorban ott változtass ahol hallod hogy csúszik. Szóval ha csak gyors kanyar miatt van, akkor nem biztos, hogy segít ha megemeled a hátát.Aris Discord setup engineer botja sokat tud segíteni (+ CDA how to fix over understeer guide alapján megnézed mi lehet jó amit a bot ajánl).
f3rdzs0
-
GalaHU
őstag
Amúgy az új Porka kapott nitrót a rajtprogramjához? Konrétan átugranak minden egyes indításkor, pedig 69,7-8 körül startolok...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
f3rdzs0
senior tag
Aris discordján van egy setup engineer channel. Ott effektíve neked kell megmondanod a botnak, hogy mi a bajod, szóval nem a legjobb megoldás mindenre, de nagyon sokat segít, hogy elindulj kijavítani a setupodat (plusz megérteni, hogy hogy működik a játék). Mondjuk szvsz ezt a játékba kellett volna integrálniuk.
Én az alábbit szoktam:1. 5-10 perc körözgetés, hogy belőjem a gumikat, és figyelek, hogy nagyjából mi lehet amit majd írhatok a botnak
2. Javított gumi nyomásokkal ténylegesen kiderítem, hogy mit kéne írnom a botnak
3. Beírom a botnak a bajomat (pl Setup: understeer slow speed apex szerk.: látatlanba erre tippelnék, hogy ez mmdms kolléga baja, vagy valszeg inkább high speed apex ha Spa-ról van szó)
4. Sorrendben kiadja, hogy mit érdemes változtatnom
(A fentire ezt adja: Assuming pressures are correct. Do only one modification at a time. From more to less influence. 1 click higher front bumpstop range1 click lower front bumpstop rate1 click lower front wheel rate1 click lower front antiroll bar1mm lower front ride height2mm higher rear heightLess preloadGeneric: More front negative camberLess rear negative camberLess rear toe)5. Utána nézek annak amit kiadott (CDA guide szokott a legyegyszerűbb lenni, de ebben nincs benne minden), hogy melyiknek van a legtöbb értelme (pl mikor azt javasolja, hogy vegyem lejjebb a hátsó szárnyat, az szinte garantáltan nem lesz jó semmilyen pályán).
6. Megváltoztatom amit így kitaláltam
7. Kezdem az egészet az elejéről
Ami feltűnt, hogy a kocsi hátsóját nem szereti a bot csesztetni, de általában ha nagyon ahhoz akarsz nyúlni, akkor sokszor csak az ellenkezőjét kell csinálnod mint amit az elejére javasol (pl Anti Roll Bar-ra ha azt akarja, hogy emeld meg az elején, akkor nagyjából ugyanazt éred el ha a hátát csökkented, de ezért fontos utánanézni).
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
mmdms
addikt
válasz f3rdzs0 #5223 üzenetére
3keréken volt graining, de valóban túl sokat csúsztam, ebben az új fizikában nem akar működni a low aero csomag spaba. eddig 1/7 vagy 2/7-es szárnyállással mentem, így mindig jön a graining, 4/7-el már nem.
Most azt kell megtalálnom hogy tudnék kisebb ívben fordulni, az ARB csökkentése nélkül. Ezen a pályán brutálfeszes kocsival szeretek menni, különben nem tudok padlógázon átmenni az orúzson.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
f3rdzs0
senior tag
válasz adrian360 #5226 üzenetére
Erre is rá szoktam nézni, de engem valahol ott elvesztett, hogy kb minden problémára a more rake a megoldás eszerint
#5225 mmdms
Hát pedig valahol puhítani kell. Esetleg tudsz próbálkozni alacsonyabb keréknyomással. Attól jobban melegszik, de kevésbé fogsz csúszkálni (bár a végsebesség ugye nem lesz optimális)Végül én is megvettem a DLC-t így akciósba és csapattam a Porscheval. Egyelőre nagyon tetszik, majd holnap írok beszámolót róla Ott is már tesztelgetem a guminyomást, mert a változó Aero Balance miatt úgy néz ki, hogy jót tesz neki, ha az első kerekek más nyomáson indulnak mint a hátsók.
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #5227 üzenetére
Tudom szembemegy mindennel, de bennem van egy kis ellenérzés emiatt az egész setup buhera miatt.
Anno 2004-5 körül én is úgy kezdtem persze, f1c99-01 el, hogy telemetria és saját setup, de pl a futómű szerintem egy halandó részére azért bonyolult.
Én akkoriban hasmagasság, fokozatok áttétele, szárnyak, packers -el játszottam.
Aztán ott volt a gtr1-2 ahhoz már setup könyvem volt.Viszont, úgy gondolom, hogy sokkal többet es nagyobb kedvvel játszanék ha nem kellene hozzá majd annyi setup buhera.
Élvezetes persze, érdekes is, de kb olyan mintha egyszerre kéne f1 et játszani f1 managerrel (kb azóta nem játszom az f1 játékokkal se amióta behozzák ezt az interjú, fejlesztd magad meg a kocsit tokenekkel stb.)
Tudom persze fontos a setup, a való életben ha gokartozni megyek is érzem, meg ha olyan a hely kérem is ha az egyik gumi nyomás nem jó, állítsák de valahogy mégis azt gondolom sokkal jobb lenne pl ha az lfm is fix setup lenne vagy legalább lenne pár olyan bajnokság ahol csak safe vagy agr el lehet menni.
Persze itt jön elő az, hogy ha valakinek érzéke van hozzá / időt szán rá, miért ne lehessen saját setuppal gyorsabb? A való életben is az a jobb pilóta, aki el tudja mondani mi a baja a géppel (ez nyilván megy nekem is) de hogy be is tudja állítani - na ez a való életben viszont már egy mérnök.
A másik oldalon meg azt is lehet mondani hogy miért kell nekem érteni a futómű geometriahoz ha amúgy egy jól beállított autóval tudnék olyan gyors lenni, mint az aki beállította?
Igazából csak morcos vagyok mert hétfő van és nem jön a gyerek így éjjel nem alszom nappal meg izgulok mikor hív a feleségem hogy rohanni kell.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #5228 üzenetére
Raceroomban mi csak fix setupos versenyt indítunk emiatt. Mindenkinek azonos feltételek, nem kell senkinek sírnia, oldja meg fejből
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
válasz Bandit21 #5228 üzenetére
Amíg a Coach Davidre szánnak pénzt az emberek (márpedig sokan szánnak) addig biztos nem lesz fix setupos bajnokság az LFM-ben.
Áttételesen, de így van bevételük a Patreon mellett, egyszerűen nem érdekük. Persze én is támogatnák egy full fix setupos összecspást, de csak vágyálom marad…
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Bandit21
addikt
Nem sirasnak szántam, egyszerűen volt olyan időszak egyetem alatt 20 éve amikor volt időm setupot bújni. Most meg lazítani van időm este 9- 10 után, éjfélig. De ha az istennek se áll össze a 992 meg a 296 és az r8 korábbi youtube 1.8 Alien setupjat atirva az 1.9 agresszívra vagyok gyorsabb és ezzel elmegy egy lfm futamnyi ido akkor úgy érzem jobb időtöltés lett volna vezetni, nem 15 perces practice okat futni és nézegetni a gumikat.
Amúgy szombaton megvolt az első "sikerélmény" is, a rookie -t split 1-2 vel fejeztem be, bronze ba viszont 4-5 volt eddig de szombaton annyi induló volt, hogy split 6 lettem viszont 1 es rajtszámmal. Mivel ritkán láttam eddig az 1 et nyerni, nem toltam túl ráadásul egy pocs végig ment előttem az időmérő első felében folyton pályáról le és vissza de nem engedett el mögöttem meg vonat volt 2-3 mp re ezért időmérő 7 lettem 42.8 al, ment volna 42.4 is amúgy . Versenyen pedig sok oda vissza és két három eles "igazi" előzéssel végül 5. Lett egy csomó elo +60 kb és 0.33 Sr is, így már 1430 körül vagyok 5.55 el. Meg van végre egy top5 -om.
Megint volt pár türelmetlen sajna, olyan is aki villogott a seggembe majd amikor elengedtem nem volt gyorsabb végul meg füvet fogott és ki is pörgött (6 ként elengedtem és vissza mentem 7 nek mert láttam hogy nem lesz képes nyugton jönni mögöttem de végül kicsúszott).
Az utolsó körben volt elég gap a 6 hoz és utol értem egy lekörozottet de éreztem hogy nem kell már rá menni hát füvet is fogott az utolsó előtti kanyarban keresztbe majd falba és vissza a pályára. Ha mögötte megyek ki üt így meg volt időm elkerülni.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Lehet félreérthető volt, nem hülye vagyok hozzá hanem heti 2x van kb 22- éjfélig kis időm erre.
Azt lenne jobb csak vezetéssel tölteni.
Jelenleg viszont azt csinálom hogy megnézem milyen körülmények közt megy a futam 18 óra 17 fok pl.
És megyek egy practice -ot fast pályán. Mehetnék persze optimumon, 25 fokban 13 órakor és örülnek hogy jó időt mentem de a qualin úgyse jönne össze.
Helyette pont úgy megyek ami az lfm lesz. Nézem a nyomást hőmérséklet stb.Ha megvan akkor lfm. Általában a 22:15 os. A 23:15 be már nem szoktam bemenni, mert akkor már álmos vagyok, vagy álmos leszek reggel. Jobb lenne ehelyett már 21.15 kor bemenni nem setuppal játszani 21-22 közt.
Ez is mondjuk most van valószínűleg az 1.9 miatt.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5228 üzenetére
Ezzel amúgy egyet értek. Siralmas állapotban van a setup screen a játékban, és erősen arra tol, hogy vegyél CDA meg egyéb setupokat. Minimális effort lenne már csak azt implementálni, hogy a guminyomás meg hőmérséklet piros legyen ha túl magas (arról meg álmodni sem merek, hogy esetleg még oda is írják, hogy mi az optimális nyomás pl).
Én szeretek setupokkal bohóckodni, meg így home officeban van időm egy-egy órát menni pihenésként hét elején gyakorolni, de túl sok időt el tud venni az egész. Ennyiből mondjuk örülök, hogy végre az Agressive preset használható, mert így tényleg csak minimálisan kell belenyúlni, hogy nekem jó legyen (amit CDA-val is meg kéne csinálni).
Az esport setup metát ezért szerettem, mert effektíve kilőtt 2-3 oldalnyi setup screent, amit ignorálni lehetett.
f3rdzs0
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #5231 üzenetére
nyugi, én is így vagyok, agresziv setup nyomásokkal és szárny/rake hangolással, és kész
Erre van időm, másra nem nagyon.A sírást úgy értettem, hogy nincs miért sírni, mindenkinek azonos feltételek. egy osztályon belül minden autóval lehet ugyazat az időt menni, bár méshogy viselkednek az autók, van ami féktávon jobb, van ami kanyarközépen, van ami kigyorsításon, de a végeredmény közel azonos
Egyébként a meta setuppal én nem tudok menni, irreálisan viselkedett sokszor az autó, és örülök hogy kivezették, mert káros volt.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
válasz Bandit21 #5232 üzenetére
Nem azt gondoltam, hogy bárki hülye hozzá, csak keveseknek adatik meg hogy órákat teszteljenek egy-egy futam előtt. Sajna nekem sem, bár ahogy elnézem a módszereink nagyon hasonlóak...
Ez a CDA afféle "pay-to-win" a nem teljesen fakezűeknek, erre nagyon ügyesen ráéreztek többen is. Ha feltenném a alufólia-sisakomat akár azt is mondhatnám, hogy nem véletlenül nyúlkál bele rendszeresen a Kunos a fizikába...
De persze legyünk pozitívak, kizárólag a jobbítás eszméje vezényli őket, nem gondolják tovább a dolgot.
Mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok hogy mit fogunk kapni a AC2-vel...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
mmdms
addikt
Ti tudtok mar cpre csatlakozni?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Bandit21
addikt
Zolderrel hogy álltok?
Én február körül a licenc miatt mentem rajta nem valami sokat.
Most az r8, 296 és 992 közül a Ferrarival érzem legjobban magam.Viszont 1:30 ala nem tudok hotstintben bemenni. 1:30:200-600 közt tudok menni de úgy látom lfm -be ez kevés lesz...
A sikanok valahogy nem állnak össze. Próbálok majd gyakorolni, írjatok már pár időt amit mentek ami hajt (ne hotlapot mert azt hanyagolom)regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5241 üzenetére
Borzasztóan. Nagyon nem jön be hogy ilyen offroad pálya, ahol ugratni kell a sikánokban, hogy gyors legyél. Egy éve nem mentem rajta, szóval tegnap kénytelen voltam újra tanulni. Sikerült 2 óra után 1:29.4 körüli időt mennem, de az a setup életveszélyes volt.
Jelenleg van egy viszonylag stabil 1:29.8-30-at tudó setupom (a háta még így is elengedi magát ha nem figyelek) a 992-vel. Még kicsit finomítok rajta és jobb fektávokat tanulok, akkor talán versenyképes lesz.Mondjuk mindez 27 fokos hot stint, szóval 1600 lobbiban ez már középmezőnynek jó lenne. De úgy érzem nem ez az a pálya ahol bizonytalan setuppal akarok menni
Látok rá esélyt hogy megyek két-három versenyt hogy (jelentéktelen) championship pontokat kapják, és utána gyakorlom a jövőheti Valenciát (kevés időm lesz azon a héten).Mentem 10 percet a 296-tal is, ott kb 3 kör után már a default setuppal 1:30 közelében voltam, szóval azzal gondolom egyszerűbb lenne gyorsnak lenni, de fene se akar egyenautóval menni Esélyes hogy hosszabb távon arra fogok én is váltani.
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #5243 üzenetére
Én 24 fokban mentem, a 992 vezethetetlen volt, a 296 viszont nem gyorsult. De összességében az jön le, hogy lassú vagyok, mondjuk én 2x 15 percet mentem, nem 2 órát és ebből az első 15 az 5-5-5 volt r8 992 és 296 al.
Ösztönzésnek köszi hogy írtál pont ezt szerettem volna, ha a fene fenét eszik próbálok én is 29 közepét futni. Más kérdés hogy az meg az én 1430 as elo- hoz belőtt splitjeimbe is kevés lesz a top 10 hez.Amúgy a legnagyobb bajom pont az talán ezzel a pályával hogy a sok vágás ugrás csúszás miatt és eleve hogy keskeny nem szívesen vernek én se mást telibe és mástól se venném jó néven.
Persze ez ilyen de Barcelona és Kyalami után ez a pálya egy odu.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
sentry0
tag
Hali!
Ne haragudjatok a hülye kérdésért, de vagy 5x elindítottam már a játékot, a gépet is újraindítottam, elvileg telepítette a steam az új DLC-t, de sehol nem látom az új autókat. Azt hittem lesz egy 2023-as sorozat, de nincs. Az új valenciai pálya megvan, 1.9.1-es a verziószám is, de hol vannak az új autók?
szerk: megvan hol voltam balfasz: open seriesben ott van. Sorry. Egy modi törölheti ezt. Bocsi.
[ Szerkesztve ]
-
Laby
őstag
Srácok ez komoly ez a setup sírás?
Ez egy SZIMULÁTOR (!!)…ha pedig egy szimulátorral játszotok, akkor ne lepődjetek már meg azon, hogy ha nem szántok időt (és/vagy tudást) setup gyártásra, akkor beállítás hátrányban lesztek…
Én gyűlölök setup-olni, réges régen amikor még komolyabban igyekeztem játszani, akkor volt időm-energiám állítgatni mindent egyesével, és kimenni a pályára megnézni, hogy javultam-e tőle...
Már abszolút nem érdekel ilyen szinten a játék, és ha tehetném én is csak fixed setup-os versenyeken indulnék.Ettől függetlenül nehogy már Dave oldala legyen a hibás, hogy van igény a hozzám hasonlóaknak akiknek ideje/energiája nincs, de a gyárinál használhatóbb beállítást szeretne, akkor azt kiszolgálja, kereslet-kínálat.
Egyébként meg ha ennyire setup ellenesek vagytok mondván pay to win, akkor egy LFM rendszerben nem rohadtul mindegy, hogy default setup-pal van 1500 ELO pontotok, ha előfizetnétek meg lenne 1800?! Valójában számít bármit is? Ugyan úgy az aktuális sebességedhez közel azonosakkal mész, legyen az setup-pal, vagy nélküle. A pontszám az csak a kerekítés miatt volt, az érték jelen esetben teljesen mindegy mennyi.
Egyébként a CDA setup-ok is csak jó alapok, amik általában jobbak mint a gyári. Attól még ha komolyabb tempót akar menni az ember ugyan úgy magára kellene szabni a setup-ot minden pályára, az űridőket futó emberkék sem a letöltöm és betöltöm felfogással játszanak.
Ha pedig kapunk egy új fizikát, amivel kifejezetten jobb lett, a játék mint volt, akkor meg ne azt magyarázzuk már bele, hogy ez is biztos azért van, mert még több előfizető lesz. Én inkább örölök neki, hogy igyekeznek egyre jobb játékot csinálni nekünk.
[ Szerkesztve ]
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
Bandit21
addikt
Üdv, én kezdtem ezért illik reagálni .
Persze tök igazad van, de jobb lenne ha a gyári setupok közelebb lennének ahhoz, amivel már egész jót lehet menni. Mert vezetni lehet jobban tudok mint setupot gyártani. Öreg lettem már ehhez sajna.
De ha 20 éves koromban írta volna valaki, amit most én 42 évesen, én is így érezném, ahogy írtad. De abbahagyni sem akarom csak mert nincs időm setupolni.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
Mindig lesz egy idő vs pénz a setupokban, de jelen állás szerint, erősen a pay to win felé kacsint az egész.
Ok, hogy SZIMULÁTOR, de mégis mit szimulál? Mert a játék nem hajlandó a legkissebb tippet se adni arra, hogy mi történik. A legjobb példa erre a gumi nyomás, amit letoltak 26-27 közé, de eddig meg 27.5 körül volt. Ha valaki nem olvasgat patch notes-t, meg néz random fejlesztő streameket, akkor ez nem fog kiderülni soha számára.
Plusz ehhez hozzájön, hogy az alap setupok minősége elég változó. És azzal nem vagyunk előrébb, hogy akik napi 8 órában tolják a játékot azok tudnak ezekkel a setupokkal is alien időket menni, majd rámondják, hogy jók azok.
A fejlesztők hibája szerintem, hogy Dave oldala ilyen kényelmesen tud létezni (és a pláne az egészben, hogy nekik van a legjobb guidejuk).
Nagyon is jó ez a patch és a setupok változatossága, de ettől függetlenül, igenis probléma a játékon belül (és kívül) az információ visszatartása a setupokról.
f3rdzs0
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest