Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
A Porsche 911 Kyalami most futó challenge-ben mi a már "elfogadható" idő? Még mindig nincs saját setupom és van benne legalább 2-3 tized, de 3 este alatt eljutottam 1,42,235-ig. Kellett hozzá kb 100 kör. Viszont a lista elején 1.38-as idők vannak, ami elég húzós. Valami 7xx-dik vagyok.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz adrian360 #4517 üzenetére
Szerintem én is ezzel a setuppal megyek. A nincs sajátot úgy értettem hogy még nem kezdtem faragni (mondjuk lehet nem is kellene).
Köszi, hogy rá néztél. Egy 1:41.500 at még érzek talán, de akkor mindennek össze kéne állnia. A 40 és alatta időket ufók futjak.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz adrian360 #4526 üzenetére
Előbb az agressiv -et néztem én is, 1:44 alá nem tudtam bemenni.
Ezzel a setuppal az első pár kor rettenet volt az autó hátulja el kúszott folyton valami teljesen fura módon de miután megvolt mire kell figyelni azonnal jött a 43 aztán a 42 isregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #4527 üzenetére
Csak kíváncsiságból (első félidőben megivott 1 sörrel) be ültem, agresszív setup 1:44;6 pár kör alatt, ezzel a youtube setup al még pár kör alatt 1:42:6-800.
A gyors kanyarokban sínen van a hátulja akármilyen hülye is a hátsó toe.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Ez nyilvánvalóan egy hotlap setup, jóllehet a kor végi gumi hőmérséklet alapján nem teljesen szar de gondolom 5 kor után már lehetne menni a boxba.
Dehát a hotlap challenge nem a 40 körös stintrol szól (az en lelkemhez is közelebb állnak amúgy a hosszú etapok).regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4536 üzenetére
Semmit.
A múltkor pár kör után mentél olyat a raceroom Imola Ferrari 488 al mint én 3-4 este alatt. Gyanítom nem múlt el a tehetség....
Kaylamit sose próbáltam ez előtt de egy elég nehéz pálya, acc hotlap ot meg utoljára talán covid alatt néztem akkor volt spa ba challenge ezzel a 911 el.
Igaz külső de ez a köröm és hát elég sok helyen pontatlan volt (vagy apex nem elég szűk vagy kijarat nem elég széles).A1: 41:500 benne van csak az a baj hogy a listán 1:38 a legjobb idő...
biker:
Este megnézem nem hotlap hanem practice ba hogy hány kört bir a 3 setup (agresszív/alap és ez a youtube is)
Megyek velük 20-20-20 kört aztán meglátjuk melyik meddig bírja. Kíváncsi vagyok én is.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #4537 üzenetére
Mentem 3 db 15 perces stintet. Hogy a gumikopás/terhelés meglegyen, 66 l benzinnel, ami 23 körre elég, de a 15 perc csak 8-9 kör volt, tehát cipeltem egy jó nagy fölös súlyt.
A safe setup első gumijai a 10 perc körül kezdtek elmelegedni.
Az agresive már 5 perc után.
A youtube setup a kettő közt.Bár közben 2x felkelt a gyerek, ment a hátam mögött a meccs amit a nagyfiam közvetített (marókkói ollózás bénázás és második francia gól) de invalid köröm csak 1 volt még a safe legutolsója, mert vakon próbáltam keresni a hátsó egyenesben a képernyő rögzítés gombot aminek egy kicsúszás lett a vége. Amúgy lement hiba nélkül a 3x15 perc egymás után.
Mindegyikkel 9 kör jött össze.
A safe-el (korrigálva az utolsó kör bénázását a rögzítéssel) 16:07 alatt,
Az agressive-el 16:14 alatt,
A youtube setuppal 15:57 alatt.A körök:
safe:
[kép]
agressive:
[kép]
youtube:
[kép]A legjobb kör youtube-ossal 1:45:700 A másik kettővel ennek a közelébe sem jártam, a safe-el 1.46:4 az agresive-al 1:47:700
Volt közben pár zavaró tényező, de az ideal lap-ok kb ezt mutatják:
Safe: 1:46:2xx
Agr: 1:47:2xx
yt: 1:45:2xxMire megszoktam az agr-et adigra elmelegedett az első gumi. Utána javítani sem igazán tudtam. Viszont ezzel voltam konzisztens, a hibák-gólok-gyerek ébredések nélkül 2 tizeden belül tudtam menni.
A safe szórása inkább 5-7 tized volt.
A yt szórás meg 3-5 tized.Nem olyan vacak ez a yt setup, de ha tippelnem kéne egy 30 + körös etapra a safe-re szavaznék. Lassú, de nem annyira mint az agr. és még elfogadható szórással.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4540 üzenetére
Annyi mod, hogy a TC mindegyikben 3 volt az ABS meg 2 a tc2 viszont maradt ami volt mert menet közbe nem találtam hozzá a gyorsgombot .
Igy safe se volt olyan safe mert az agressive TC és ABS beállításokkal mentem.A safe és az agresszív közt nem volt nagy különbség, a yt setuppal viszont a 9+9 kor normál hátsó toe után majdnem az első kanyarban le estem az útról.
Ha fejben rá vagyok állva akkor a yt setup is bolondbiztos csak tudni kell hogy a legkisebb kormány mozdulattal is elkezd kuszni a segge.
Bekanyarodast segíti amúgy nagyban de pl rázó köveken könnyebben akad fel meg ül fel.
Igazából a Yt setuppal ideges a hátulja de megpördüles nem nagyon volt. Pár kijaraton talán el tudna mászni a segge ha hotlap ot tolok de most a futómű check volt a lényeg a gumi hőmérséklet alapján meg hogy egyenletes legyen a tempó. Pluszban ott volt a tonna benzin is tehát nem tudom melyik a legjobb. Meg nyilván most két hét alatt bele tettem 6 este alatt 200+ kört, rá kéne hagyni kart Kraft egy hétig és utána vissza ülni akkor biztos lenne amivel le esnék az útról.
Tippre az a yt setup lenne aztán az agr.Másik hsz -ed:
Alapvetően a RR a Ghost miatt nagyin jó, ACC be nem mentem még annyit hogy megnézzem de este kipróbálom hogy lehet e mást betenni. Valóban hatalmas segítség mert azért látni hogy hol mi fér el más mint próbálgatni.
nextMichelisz ooooo Te jó ég mennyi ideg ment el rá.
Megnéztem a linkeket, az elsőn 253. az utolsón 69. lettem. De beteg egy autó volt az a hyundai.
Jók ezek a telemtria linkek, köszi! Anno az f1c telemtria idején lassan 20 éve másztam bele aztán jött a gtr1-2 aztán meg a gyerekek és kimaradt vagy 5 év nekem is. Kb 2 éve játszom újra heti 1-2 estét.Nagyon várom már karácsonyt, hogy megkapja a fiam a 248 at. Aztán menjen aludni és én toljam hajnalig.
Így hogy a dfgt pedallal most sokat mentem kíváncsi vagyok hogy a jobb fék mennyit számít majd.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Kean_Sorbo #4532 üzenetére
Sajna mivel a két fiam is játszik vele, nem tudom mi lenne az én car controlom. Ezek a jobb fenti számok, nem néztem eddig őket majd megfejtem mi -mi.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4551 üzenetére
A féktávot hogy rakod össze?
Én a gokartoztas miatt visszafelé építkezem, SIM be ráadásul senkit se zavarok és ingyen van (idő megy persze).
Megkeresem minden kanyarban azt a pontot ahol a legkorábban lehet padlót nyomni és hozzá a legnagyobb minimum sebességet.
Ha ez megvan utána jön a fektav hogy, hol és mekkora fékkel jutok el a kigyorsítashoz megfelelő előbb leírt ponthoz.
Fiam meg a kicsik /kezdők gokartban mindig megpróbáljak átvinni a legnagyobb sebességet minden kanyaron.
Ezért persze minden apex után még csusznak és minden kigyorsítas későn kezdődik.
Ezért ha összejön örülnelk neki is a következő kanyar megint el lesz szurva.Ezt nem Rád mondom nyilván de az elv ugyanaz amit ilyenkor próbálok mondani nekik. Hagyják az egyenes végi tempó megtartását későbbre. Előbb az legyen meg hogy a következő egynesre hol tud leghamarabb elkezdeni gyorsítani.
Aztán jön a játék a féltávnál hogy rövidebb hosszabb a kanyar nagyobb íven több tempó vagy szűken de hamarabb gyorsítás.
A Ghost ebbe segít.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4557 üzenetére
Tegnap újra neki ültem szerintem utoljára a dfgt -vel, nem akar jönni a 1:41:500 amit hittem, ráadásul az első 25 kor végén már kezdett összeállni de külső körülmények miatt kellett egy kis szünet. Aztán újabb 20 kor után éreztem hogy alakul, végül 1:42:0** lett az optimális kor valahol 1:47:7** körül lenne (utolsó szektorban eleve hagytam 2 tizedet).
Legközelebb szerintem már 24-e este a T248 al próbálom.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Ez egy általános probléma és engem is zavar.
Bármilyen jók is ezek a sim -ek mégis csak SIM ek. Nem véletlen hogy anno Norbi a saját nextMichelisz challenge én nem volt szinte sehol a top ba.
Ugyanez a Fiam is. Neki ül f1 21 ezni és látom hogy olyan helyeken megy amit a való életben lehetetlen mert ott mindig poros vagy eleve rázóko.
A setup is ez sajna van amelyikkel autó szeru az autó és van amelyik a program határain belül a valóságon túl sokkal gyorsabb.
Én se élvezem de ha hotlap challenge van és látom hogy lehet menni 2 mp el jobbat akkor ...Köszi, ma este rá nézek watkins glenn re is.
A gokartos haverom akivel acc szoktunk felhívta a figyelmemet a steam es SIM racing telemtry programra.
5 eur volt acc re este azt is megnézemregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Úgy értettem, hogy mivel sim-ben kezdte, majd való életben is vk győztes lett, feltehetően alien, tehát ha én gurulós székkel dfgt-vel a legjobb 10%-ba tudtam lenni, akkor neki a legjobb 2-3% is mehetett simán akár álmából felébredve is. Főleg, hogy az Ő autója lett szimulálva, amit valószínű ismer.
Nyilván teljesen más helyzetben volt, mint egy mai esportoló aki napi 8 órát tölt benne komoly rig-el. Ahhoz képest, hogy laptopon g29-el tolta, ahogy biker írja nagyon jó időt ment persze.A problémát akartam csak árnyalni, hogy a sim azért nem a valóság. Van egy olyan fedése a setupoknak és a pályahasználatnak, ami a valóságban nem lenne gyors, a játékban mégis az.
KARTKRAFT:
szerintem is elcseszett jó, volt szerencsém már kb 8-10x járni kakucson az rx250-el (30 le bérgokart, de 4 ütemű, injektoros, nem mint a rotax, tehát jobban gyorsul, jobban tol, mondjuk 95-100 körül vége van alattam, míg a rotax menne 120-ig akár) és a kartkraft ad hozzá szinte egyező érzést valóban a tapadás és a gumi érzet vonatkozásában.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
A Kyalami Porsce 911 hotlap challenge -el ki hogy áll?
Nagy nehezen le tudtam menni 1:41:600 köre.
Még karácsony előtt talán 1:41:500 at láttam mint elérhető maximumot.
Az ideal lapok most 1:41:400 körül alakulnak. Érdekes de több 100 kor után is meg van ahol rájövök hogy mást máshogy kéne csinálnom.Főleg a hátsó egyenes előtti nyújtott lejtős balos egy ordoglakat.
Senki más nem tolja?
Amúgy érdekes de mentem pár kört a Honda val és a best utolsó szektor azzal van tök gyári setuppal. Ennyivel jobbak ezek az új autók?
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
A kellő mennyiségű safety pontot (vagy ami kell) mivel lehet össze szedni? A két fiam annyit mokazott vele hogy valami 26 pontot mutat talán fent?
Mentem pár versenyt a gép éppen de kb 1-2 pontot adott hozzá hiába mentem végig egy kocc / hiba nélkül.Mit lehet tenni ha tiszta lapot akarok? Karriert újra kezdtem de nem segít, milyen account al van ez össze kapcsolva? Steam vagy Microsoft?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Mentem 2 x15 percet 90 es AI ellen esőben este Kyalamiban de vagy a pálya nem alkalmas a pontgyűjtesre, vagy én vagyok bena, mert 26os mezőnyben leghátulról lettem 3 és 5 nem volt pályaelhagyás és ütközés se (kocc igen mert a gép pár teljesen fölösleges helyen is fékez vagy indokolatlanul lassú/ nem veszi észre hogy mellette vagyok és rám kanyarodik)
De így lett 27 ről 32 SAMajd ma kipróbálom Paul Ric et, de ott kb 3x mentem.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Elvette a kedvem az online játéktól amit írtok a rendszerről.
Két este alatt 2x fel órával 27 ről 37 re fel vittem az SA pontom. A gyereket megkértem ne ezzel játsszon.De hogy 85 re le vett 0 agresszió Ai ellen éjjel esőben úgy kell menni ehhez 30 percet hogy a 26 fős mezőnyben legutolsó helyről fel jövök elsőre a 15. percig majd hogy ne a konzisztencia essen vissza nem félre állok hanem csinálok egy box kiállást, (pedig fölösleges mert a gumikra is vigyáztam) és vissza esek 20 hely köre és onnan újra feljovok elsőnek. És mindezt úgy hogy figyelek hogy minden kigyorsítas szar legyen hogy az egynesbe végig menjek a sárga Piros zónában (bele is emelek néha) aztán a kanyarba is óvatosan mellette maradok.
Igy ment fel fél óra alatt 31 ről 35 re (nemhogy ütközés de kocc se volt pályáról le nem mentem, pár késői fék miatti túl csúszás volt). A futam után pedig láttam hogy hozzá adott még 2 pontot így lett 37.
Ilyenből kéne még 10 futam hogy 85-90 pontom legyen. Mindezt azért hogy bejussak valahova ahol aztan vagy ki loknek, vagy lag miatt én lokok ki valakit esetleg, aztan meg feljelentés oda vissza.
Persze jó lenne egy jó közösségben versenyezni de nem tudom úgy, hogy heti 2-3* van 1 órám erre, megéri e ebbe egylaltan belefogni.
Vagy maradjon barátokkal néha privát szerver, meg a challenge ek.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Fogalmam sincs mitől lett 27 az SA. Azt tudom hogy karrierre kezdett a gyerkőc de az első versenyen a Monza Lamborghini tesztek utan nem ment tovább mert hiába ment jol/szépen a kötelező boxkiallas olyan rohadt lassú volt valami miatt hogy mindig vissza esett de nagyon. Ezért rá hagyta. Egyedül körözött vele.
Én meg két éve egy spa porsce challenge be tettem pár 100 kört meg most a Kyalami ba. Ha a challenge ek közbe nézi az sa hogy játszom egy kanyarral setup al és bár 6-700. vagyon a listán nem űr de már egész jó idővel de mégis le von ha ki csúszom akkor ez baromság. Nyilván ha verseny van mások ellen akkor máshogy megyek mint amikor csak a legutolsó tized is számít és nem törik az autó.
Ez az SA ez honnan indul amúgy? 0 rol megy fel vagy 100 ről le?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Valamit lehet nem néztem rendesen de acc be vannak nem SA hoz kötött public szerverek? Én eddig csak ezt az SA hoz kötött dolgot láttam online vagy a LAN vagy a challenge ek meg karrier vagy single Race. De az az igazság nem is nagyon néztem jobban.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Hú jól felhúztam magam.
Felmentem egy public serverre, hogy kapjam az ívet, hát megtörtént.
Ilyenkor nem lehet választani, hogy a futó 3000 serverből hova rak? Quick join-ra nyomtam, ezt látom meg az SA-hoz kötött dolgot (amit nem látok mert nincs elég pontom)Hungaroring volt időmérő vége előtt 3 perccel. Sose mentem még itt ACC-be, ok a nextmichelisz-en azért elég jól megtanultam anno de az 3 éve volt.
Honda -val se mentem még 2 kyalami kört leszámítva (valamiért épp honda maradt betéve).
Kivezető körön utolértem egy ferrarist aki össze vissza ment de látszott hogy sose engedne el. Szerencsére kicsúszott igy maradt 1 körre időm, 1.51 lett (gondolom ez über szar de elsőre ez sikerült)
Mindegy mert ezzel is 3 lettem. A gördülő rajtnál már látszott hogy nem ez lesz a legszebb futam. A célegyenesben a 2 megprőbált neki menni az 1-nek, (Ő végül sztem 1 perccel nyerte a 15 perces futamot, 1:46 körül ment talán)
Mivel nem akartam ebbe részt venni ezért szélesre mentem az 1-be. Természetesen jött hátulról egy Lambo-s barom aki Bottast játszott. Ki ütött engem is meg is pörögtem.
Összeszedtem indultam 2es felé látom a lambo is jön mellettem, ok, külső ívre megyek majd szélesen fordulok, ha hülye is nekem ott lesz jobbra a bukótér és a 3-ba belül leszek.
Ez szép terv volt, de Ő még majdnem a híd alatt fogta és nyél gázon nekem jött.Újabb kiforgatás, megint jött az üzenet, hogy le lesz vonva pont mindkettőnktől mert ütközés volt (2x jött nekem szándékosan, nem értem miért tőlem lett levonva).
Szerencsére mr Lambo ott is maradt én pedig light demage-el mentem tovább. Az 1 már elhúzott, a 2 megúszta és láttam hogy a 3 csak 6 mp-el van előttem.
2 kör alatt értem utol akkor láttam hogy a ferraris időmérős barátom az. Nem baj mentem mögötte 1 teljes kört, néztem hol megy szarul (ekkor már 1:48.49 körül mentem ő meg maradt 1,52 körül.)
A sikán utáni tempós kanyarokba össze vissza ment de a legrosszabb a 11-ből kifelé volt. A 12-be ezért későn fékezett ami miat túl csúszott.
Mentem is egy kört mögötte még, de abba már bele hibázott több helyen (2-3 közt) ezért a mansell előtt mellé mentem, de azonnal rám húzta. Sikán előtt mellé mentem rám húzta. A kanyargós részen össze vissza ment és nagyokat fékezett. Inkább lemaradtam.A 11-et megint el cseszte a 12 felé mellé mentem megvártam míg megint elrontja és szépen elmentem mellette a 13 felé. Szélesen fordultam, és késői kigyorsításra mentem. A célegyenesre belül leszek. De nem.
Mert Ő szüken végig vágtatott a 13-ba ki esett elém, keresztbe, fékezni kellett így gyakorlatilag a boxkijáratba terelt bele.
Ekkor már nem vettem el és szűken mentem a 14 utolsó kanyarba be. Persze rám csukta, fal és 3. figyelmeztetés.Újabb 2 kör hibázott, elmentem neki. Ekkor a Lambo, szerintem várt, mert a boxból pont elém csellent ki. Korán fékeztem az 1-be hogy a lambo lássam mit csinál, erre a Ferrari vissza szúrt.
A lambo lemaradt, a ferrari megint elment és közbe utolért minket az első. Kék zászló szépen elengedtem. De a ferrari nem, elkezdtett 2 körön át vele is csesződni, hiába értem utol őket, volt hogy egyszerre lett volna meg a kettő, de nem mertem mert kört vissza venni nem tudom mennyi bünti pont lett volna.
Persze végül az utolsó körben a hülye ferraris addig húzta az elsőt, hogy a mansell felé falba állt szeritem addig már Ő se látott az idegtől a ferrari meg ment tovább boldogan így bejöttem mögötte.
Remélem örül.
És a lambo-s is.
37 SA-val kezdtem a furamot, le ment 35-re majd fel 39-re végül. És felhúztam magam de nagyon.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Akkor jó. Legközelebb iszom előtte valamit vagy egy xanax al ülök neki. Vagy azt képzelem hogy midneki 6 éves. De azért ilyet hogy egyenesbe rá húzom a másikra utoljára talán Race be láttam amikor f3000 el toltam 2010 körül? Ez meg divat?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Na akkor itt a probléma. Küldj már egy képernyő fotót. Mert online én bal oldalt a Quick joint látom. Jobbra meg lenne a az a rész amihez az sa pontok kellenek.
De szerver választos részt nem találom sehogy. Nem lehet hogy azt csak bizonyos sa fölött engedi?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Bandit21
addikt
válasz csucsu52 #4788 üzenetére
Az első olyan tipikus. Kijebb kezdted ezért később adsz gázt. O jön szűken ahol nyilván hamarabb kezdgetizel tolni. De az már nincs meg neki hogy Te nem tudsz olyan hamar oda lepni mint O mert akkor a 3as előtt túl jobb oldalon maradsz.
Nem vak volt szerintem csak ment a normál ívén és elképzelni se tudta hogy Te egy üzemmel később gyorsítasz a szélesebb ív miatt és egyszerűen Rád gyorsult. Abszolút az O (porsce) hibája de nem szándékosan szerintem hanem csak béna. Bár úgy néz ki Neked megy mintha nem látna de igazából az éltető ivbol eredő tempó különbség csapta be.
A második a BMW vel kb ugyanez de ott hülyébb volt a tag.
Ha ez az lfm akkor nem vagyom ide. Ez szomorú hogy csak a begyakorolt ív megy és ha el térő ívet mész bármi miatt akkor Neked mennek mert nem érik fel ésszel hogy egy méterrel arrébb már a 3 asba pl nem tolod úgy neki mint O szűken mert akkor a Mansell felé fölfelé ki esel a zöld szőnyegen túlra.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Érhető és igaz de ez a kettő olyan tipikus szituáció volt hogy nagyon messziről jött a vétkes és csucsu gondolom épp valami küzdelem miatt a verseny ivtol messzebb volt kicsit és nem optimálisan gyorsított
Az első esetben meg kellett volna várni hogy túl menjen a 3 ön és a Mansell felé elmenni
A Porsche is ha vár a Mansell felé külső iven előtte megy be.
Ehelyett mindeketto tolta a megszokott ívet a megszökött tempóban és bele mentek.
Ráadásul ahogy írod békésen mentek tovább utána mert viszonylag kis tempó különbséggel koccoltak épp kanyar kozepen. O pörög ok meg mennek tovább minimális sérüléssel. Szívás. (Sajnálom).
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Az eddig a fiam szórakozásra fogott (de részben saját hiba mint rájöttem - mert a Kyalami porsce challenge is rontja amit én hülye nem is tudtam és csak a gyors kört néztem) rossz SA rating felhozatal tegnap megint értelmetlen volt.
27 ről fel vittem pár éjszaka alatt 46 ra.
Jellemzően 20-30 perces kyalami -ha már ott mentem sokat - éjszaka esőben gép ellen utolsó helyről. Futamon ként 2-3 pont jött így össze.Tervezem az lfm et is ezért gondoltam megnézem ugyanezt hring en.
Nem kellett volna mert a gép mikró fékeket tol állandóan hülye helyeken ezért a piros mezőben autózásbol lett 3 kocc 20 perc alatt (nem forgott ki senki de nem gyűlt a pont se.)Át mentem public Monza ba 10 perc edzés 20 perc időmérő 30 verseny.
Az edzésen kimentem valaki volt előttem hagytam neki helyet erre a 2 lesmo után az átjáró előtt úgy gondolta fék és gumi melegítes.
Persze meg forgott el kellett rántsam falba álltam (neki nem mentem) -1 SA
Edzésen mert előttem valaki az egyenes közepén úgy gondolta jó ötlet satu fék és gépet rángatniIdőmérőt nyertem versenyen a rajt után félre álltam valami 6 nak fordultam így is az első kanyar teke verseny maradéka majd nekem jött.
Ki estek szép lassan előlem 3 voltam előttem a srác 1:54 körül ment én 1:51 et tudtam (Honda alap agresszív 50 l benzin) beálltam mögé de annyit hibázott hogy végül el mentem. Volt pár necces helyzet mert amikor hibázott mindig elem rántotta vissza és volt pár pálya elhagyása emiatt
Az első mögött mentem ezután szépen 1:52-53.O is hibázott épp az utolsó körben így végül első lettem úgy hogy a rajt után félre álltam. Volt 2 ügyes és 2 kretén lekorozott azok miatt volt kocc amikor elem rántottak.
Kaptam +2 SA -t...
A konzisztencia nőtt közbe 89-92 re hurrá.
A lényeg hogy 2 óra alatt lett 46 ről 45 majd 47 SA.
Nem tudom jó e ez így.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Bandit21
addikt
Pár napja volt hasonló bár nem ugyanilyen videó itt kettő is. Az akkori light osabbhoz hasonló ez számomra. Fel autóval szélesebben mentél ezért kicsit később kezdtél kigyorsítani.
Ezt O nem vette figyelembe és Neked ment. Amúgy valószínűleg gyorsabb volt de hat istenem azért mert egy kanyar jobban sikerül attól még a másik nem fog elparologni.
Várjon kicsit és elozzon ha tud.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Assetto Corsa Competizione - Challengers Pack-et megvettem steam-ben, de nem kezdi el letölteni. Ki-be lépés volt már. Nem tudjátok mi lehet a gond?
A könyvtáramban azt írja, hogy van új dlc és majd a jatékkal együtt telepítve lesz. De a játék már rég fent van.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #4826 üzenetére
Hogy más, aki keveset játszik mint én is értse, ha acc DLC -t veszel, nagy valószínűséggel (főleg ha csak autók) nem fog semmit letölteni mert már eleve a gépen van és a DLC vétel valójában csak egy unlock.
Én nem értettem miért nem kezd letölteni semmit. A telepített DLC k közt mutatta, viszont félreérthető hogy a játék áruházi oldalán egy figyelmeztetést hozott a steam miszerint csak akkor megy majd fel a DLC ha a játékot is telepítem.
Bent a játékban meg csak annyi volt hogy váltani kellett a szériák közt és ott volt minden új autó.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
A challenge ben is tudsz ilyet menni? Nagyon szép idő! Sokkal később fekezel mint en csomó helyen. Én valami 7++ vagyok a listán 1:41:600 koruli idővel.
Milyen setuppal és melyik porsce val ment ez?A lényegi kérdésre nem tudom a választ. Talán le vett ffb vel is tud max ot mutatni az a kijelző de nem vagyok biztos benne.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Én is a fék távokon pislogok mert ha a cél egyenes előtt az 50 után vagy a célegyenes végén a 100 után fekezek,(és van még 2 ilyen legalább amit néztem a videóban akkor elszallok a fenébe.
Eddig az hittem az 1:41:600 al meg hogy 790 körül vagyok a listán nem vagyok teljesen fa kezű. Erre tessék 4 helyen lehet 30 M el később fékezni és -0.8 ami fényév. Az ideál lap om 1:41:400 az is kap 0.6 ot.Ami vészes hogy Kyalami porsce dolgot egy hónapja legalább félre tettem és ma be ültem melóból haza érve vacsora előtt csak úgy hát 1:45 se jött össze 2-3 kor alatt.
Amikor heti 2 este 1 órát elvoltan vele akkor 1:42.2-4 már alap voltKéne egy jó setup.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
O köszi így váljon valóra minden kívánságom.
Bár lehet visszafelé sül el mert hétvégén legkésőbb majd neki ülök és ha nem jön vele az idő akkor az az illúzió is elveszik hogy biztos a setup hiánya miatt votlam eddig lassú.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Igen, persze, valami 1:38:9 itt a challenge top idő. Van videó is róla de pl a Te videódban látom mi a különbség hozzám képest de amit néztem 1:38 videókat ott már nem.
Közbe rájöttem, nem kell hétvégéig várni, ma is péntek van
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #4862 üzenetére
Nekem nagy meglepetés volt anno a sok 911 kyalami után hogy más autók milyen gyorsak asszem egy NSX el mentem próbaképpen két kört alap agresiv el és azóta is az azzal futott utolsó szektorom a legjobb. Hiába van 100+ kor a 911 el.
Megnézem majd én is ma, és hétvégen, mire jutok ezzel.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #4865 üzenetére
Nem csak a dicsőséggel kell villogni íme az én ellenpéldám. A setup feltehetően baromi jó. Viszont én (magyarázkodás) az elmúlt időben Ferrari-Audi-Lambo-bármi más csak nem 911-el mentem Spa-Monza-Hring long run-okat, hogy gyűjtsem az SA-t. Általában 85-ös AI 0 agr. ellen utolsó 26. helyről esőben éjjel dobogóra hogy sok legyen a pont. Ezt csinálom vagy egy hónapja heti 2x.
Na ehhez a nagypapa tempóhoz képest olyan messze van a kyalami gyorskör vadászat, hogy bár december-januárban szünet-szabi alatt eljutottam oda, hogy az akkor youtube-on talált gamer setuppal simán 42 elejébe kezdtem és pár kör után ment a 41 vége is, tegnap a challenge-ben alig bírtam 43-as kört futni. (Igaz akkor napi 1 óra volt benne, nem heti 2. mint most)Aztán észrevettem, hogy a challenge-ben 15 fok van felhő, és a pálya 22 fokos, ezért átmentem sima hotlap-ba, 27 fokos pálya napsütés és optimal track, ott a "kanapédávid" setuppal már ment pár kör után a 42 közepe majd 42 eleje.
El lehet rohadtul szokni egy autótól, pályától de főleg a tempó hajhászástól. Le is állok vele, inkább megyek 100-as ai ellen az sa gyűjtés közbe inkább majd indulok 1. helyről és küzdök azért úgyis több SA jár talán.
A setup:
Az eddigihez képest (52%) a 45 körüli fékerő nagyon szokatlan nekem, valóban sokkal rövidebbeket lehet fékezni vele de újra is kell tanulni az autót ezzel. Sokkal jobban elkúszik a segge, persze meg kell tanulni ezzel is a féket és nem elképzelhetetlen a 41 eleje.
A kanapD kifejtésnek én is örülnék
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gyorsít az egyes Zen 5 dizájnokon a legfrissebb AMD AGESA
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Konteó topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- EAFC 25
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- MSI FX720 MS-1754 Aka Terra MS-1773P 17,3 col FHD,Core I7 4/8,16 GB ram,Nvidia GPU/Intel,500Gb hdd
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen