Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabifotos
senior tag
Sziasztok!
vettem egy NodeMCU V3 wifi boardot. Most kezdek ismerkedni ezzel az egész arduinos dologgal. Wifin relé kapcsolása lenne a cél, és mivel még kezdő vagyok ezért vettem ezt a kész modult.
Valamiért nem akar mukodni. Rátettem egy firmwaret. (nodemcu_float_0.9.6-dev_20150704) és ESPTool-lal próbálkozom.
A fájl feltöltés megy rendesen, de pl. ha megnyitom a portot akkor: Timeout reached. Command aborted.
Ha megnyomom a reset gombot akkor: "Got answer! Communication with MCU established.
AutoDetect firmware...
Can't autodetect firmware, because proper answer not received (may be unknown firmware).
Please, reset module or continue."Eszerint próbálkoztam, fel is ment a két file, de nem akar csatlakozni a wifire Mit nem csinálok jól?
[ Szerkesztve ]
-
szabifotos
senior tag
válasz MasterMark #5135 üzenetére
-
szabifotos
senior tag
válasz Janos250 #5139 üzenetére
Sikerült!!! Be is jött a "hello from esp8266" a webes oldalon.
A 0.9 kellett neki. Valamiért én is a "valószínüleg az 1.0 a jó" gondolatmeneten voltam és nem próbáltam a másikat. Köszönöm a segítséget. Még biztosan jövök majd, ha elakadok a továbbiakban
[ Szerkesztve ]
-
szabifotos
senior tag
Sziasztok!
NodeMCU-val próbálkozok relét kapcsolni. Majdnem működik ez a felállás, csak én kijelző nélkül csinálom. A weben kiírja hogyha kapcsolgatom applikációból, de a board-on nem kapcsol a kimenet. A relé a boardról megy (Vin, GND). a kódban:
const int output1 = 14;
const int output2 = 12;
const int output3 = 13;
const int output4 = 15;Most akármelyiket kapcsolom a 4 közül, D0-tól D4-ig LOW, D5-D8 High. De nem változik semelyik a kapcsolgatásra... Valami GND probléma lehet? Nincs sehol ellenállás.
Bocsi kezdő vagyok...
[ Szerkesztve ]
-
szabifotos
senior tag