- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Egy rövid ideig még féláron tudsz hirdetni, előfizetni!
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Én értem, hogy ovis. De ha csak egyetlen feladat fut a procin...
Timer-nél lesz némi overhead, amivel nehéz számolni.
Nekem legalábbis.
Jelenleg azzal kísérletezek, hogy setup()-ban lemérem minden függvény idejét és ezekkel korrigálom a delay-t. Így faszán be lehet lőni az fps-t.Frame vezérlésű animációt egy ovis is leprogramoz, nekem meg nulla tapasztalatom van, a nyelvvel is csak ismerkedek.
A timer vezérlésű animációt még nem tudom, hogy lehetne összerakni. PC-s 3D grafikából merítettem ihletet, ott a motor teljes kapacitással fut és a megjelenítés van időzítve.
Nálam ez úgy nézne ki, hogy a led library meghívása lenne időzítve a program végén, míg a renderelés lefut minden ciklusban.De nekem ez a megközelítés nem tetszik.
Ha meg a teljes futószalagot időzítem, akkor meg tudni kéne belépés előtt, hogy mennyi idő alatt fog lefutni, mert azzal az értékkel kell korrigálni a timer-t.
De időt mérni csak a végén tudok...
Szóval jelenleg még a tervezőasztalon sem tisztult ki a kép.Vmi olyasmin filózok, hogy az animáció sebességét függetleníteni kéne az fps-től ÉS a megjelenítés frekvenciájától is. Vagyis ha a teljesítmény skálázná a következő képkocka offset-jét. Pl. egy colorwheel esetén a függvény felbontását növelném két képkocka között, ha gyorsul a sebesség. Vagyis ha egy másodperc alatt ki tud tolni magából 60 fps-t a vas, akkor 100% mintavételezés volna, 120 fps-nél 200% mintavételezés a függvényen.
De az egyenletes megjelenítéshez itt is ismernem kéne a futószalag idejét belépés előtt.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Egérpad topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Asztalos klub
- Lexus, Toyota topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Remaster kiadást kap a Sacred 2
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- További aktív témák...
- Villámgyors teljesítmény és 10 év nyugalom!
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2896, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600X 16GB DDR4 500GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman N5 CM 450W
- ASUS X540SA-XX004D Notebook - 4 napot használt
- iKing.Hu - Motorola Razr 40 Ultra Glacier Blue 8 GB RAM / 256 GB tárhely Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest