- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rap, Hip-hop 90'
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- eBay-es kütyük kis pénzért
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Undoroid
őstag
válasz
ekkold #15745 üzenetére
Üdvözöllek!
Köszönöm az iránymutatást!
A válasz nagyon egyszerű: teljesen kezdő vagyok ebben a témában. Régebben láttam ezekről (Nano, Uno) a mikrovezérlőkkel épített ügyes kapcsolásokat. Megtetszett és szerettem volna kipróbálni őket...akkoriban (több évvel ezelőtt) még drágák voltak az induló csomagok/készletek így nem indultam el és maradtam a hagyományos panelgyártásoknál. Tavaly -év végén- láttam helyben egy kissé hiányos és használt készletet, amit gyorsan meg is vettem. Több dologgal voltak ugyan gondok*, de ezek az eladási árral voltak kompenzálva!
* Az LCD-kijelző panelja és az egyik Nano a csomagból rossz volt, mert túl 'bika' forrasztópákával- és túl kevés gyakorlattal próbálkozott az előző tulaj. Az LCD-t meg tudtam menteni annak ellenére, hogy már hiányzott több forrszem és vezetősáv róla!
A Nano-t odaadtam egy ismerősömnek, amit alkalmasint megjavíthat (szintén forrasztási hibás és itt-ott zárlatos forrszemek gyártódtak rá)
Jelenleg a hozzá kapott példákkal kísérletezek (módosítom/próbálkozok) és azokhoz bőven elegendőek a zsengébb tudású modellek. Ha már több tapasztalatom lesz és az építeni kívánt vezérlés kívánja a komolyabb mikrovezérlőt, akkor mindenképpen ki fogom próbálni!
-
ekkold
Topikgazda