- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- lezso6: Nem látszik a kurzor Chrome alatt a beviteli mezőkben?
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- eBay-es kütyük kis pénzért
- hdanesz: Elektromos autózás - első élmények
- Lalikiraly: SÜNI energiaital.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Üdv!
Kérhetnék egy kis segítséget a led strip vezérléshez?
Eljutottam odáig, hogy összeraktam egy offset vezérlésű grafikus motort, ami fps-től és timer-től függetlenül dolgozik (delay nélkül ugye), egy előre meghatározott animációs sebességet tartva két képkocka közötti eltolás számolásával a futási idővel korrigálva. Vagyis az fps-re fordítottan arányos az offset. (Hasonlóan, mint a pc játékok, vagyis kicsi fps-nél szaggat, nagy fps-nél megy mint állat, de ugye a játékidő tempója változatlan.)
Pl. két képkocka között ha +10-et küldök 60 fps-en a renderelő függvény bemenetére - ami a pixeleket számolja -, akkor 600 fps-en +1-et. Így viszonylag állandó animációs sebességet kapok (mondjuk +-10% az offset kerekítésétől függően kicsi értékeknél).A gond ott kezdődik, hogy csökkentve a kívánt animációs sebességet az offset nem mehet +1 alá, mert akkor az animáció egyszerűen leáll. Viszont magas fps-nél ez elkerülhetetlen, mivel egy adott aránynál elkezd nullára kerekíteni az offset.
Nos a kérdésem az, hogy miként lehetne megkerülni ezt a jelenséget úgy, hogy ilyen esetben csak minden második vagy harmadik (és így tovább...) loop() ciklusban legyen +1 az offset, amúgy meg nulla?
Vagyis a példánál maradva 600 fps felett minden második/harmadik képkockát ismétel.Esetleg vmi hasonló technikával jól jönne egy fps limit is. Ha a led szalag pwm frekvenciája 400 hz, akkor teljesen fölösleges 400 fps fölé szaladni.
(delay?)
(#3024) fpeter84
(#3025) tvamos
Igaz, mire való a prescale...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen házat vegyek?
- Túra és kirándulás topic
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED monitor topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1260P 16/512 Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Új DELL Inspiron 16 Fémházas Multimédiás Laptop 16" -40% Ryzen 7 8840U 8mag 16/1TB FHD+ IPS
- Új DELL Inspiron 16 Fémházas Multimédiás Laptop 16" -40% Ryzen 7 8840U 8mag 16/1TB FHD+ IPS
- Sony FE 28-70 mm F3.5-5.6 OSS
- 4 év gari - magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintő
- Bontatlan SteelSeries QcK 3XL egérpad
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Fotós felszerelés - Stúdió lámpa / Softbox / Vaku
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest