Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
autós OFF-bóll jövök, elolvastam az utolsó 2 oldalt gyerekülés témában, de sokkal nem lettem okosabb
az alap kiindulás ez:most van egy hordozónk, ami remek dolog, csak a gyerek lassan kinövi (7 hónaposan 10 kiló és 75 centi) és mivel már tud ülni rendesen, nem szeret beszorítva lenni a hordozóban.
kellene egy autós ülés. a kérdés azonban többrétű. mert mivan, ha lesz még egy gyerek?
a mostani hordozó egy Maxi Cosi Pebble Plus i-Size, a megfelelő 3way Fix talppal, ennyi az adottság.- ehhez vehetnénk egy Pearl Pro i-Size ülést (opcionálisan talppal együtt, használtan vannak 80-90k körül) és akkor lenne 2 talpunk a két autóhoz, nem kellene mindig cserélgetni. viszont ez csak 105 centiig vagy 18kg-ig jó (0+/1 group) szóval kell még mellé legalább egy 2/3-as ülés a későbbiekre. attól függően mikor érkezik meg a kistestvére a hordozót és a kisebb gyerekülést is tudná örökölni
- hagyjam a Pearl Pro-t, és vegyek most egy 1/2/3 group-os ülést, az ki fogja szolgálni ezt a gyereket, aztán meg majd lesz valami, mire a második megszületik (itt csak a hordozót tudja örökölni a kistestvér, hiszen az 1/2/3-as ülésben még a Máté fog ülni mikor a testvére tervben van) ilyenből biztonságos kellene, szóval Cybex Pallas mindenféle verzióit nézegettem, de nem igazán vágom mi a különbség köztük, annyi féle van.
bármi is a megoldás, lehetőleg olyan kellene, ami első ülésre is szerelhető isofix-el (van az autóban) csak sima biztonsági öves megoldásban egyáltalán nem gondolkozom. kicsit félek, hogy a gyerek utálni fogja a beszorítottságot azzal az energia elnyelő bigyóval 18 hónapos koráig (addig kell ugye használni) szóval a Pallas variációk csak tesztelés után jöhetnek szóba, ez kiderült
- top tether: kell? ez gondolom kizárja az első ülésre rögzítést?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
igen, az i-Size kiadásának feltétele, hogy tudjon menetiránynak háttal lenni 18 hónapos korig.
lehet a legegyszerűbb (de hosszú távon biztos költségesebb) megoldás felé megyek el, és megvesszük a gyári új Pearl Pro-t, és majd nézzük hogy alakul a helyzet. max. lövök mellé egy használt isofix talpat“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
mi Baby Design Dotty-t vettünk, arra is van Maxi Cosi adapter, így a hordozónk rámegy
de igazából tökmindegy, mert 7 hónapos a gyerek, és a hordozót kinőtte, a mózest kinőtte, a sport része miatt meg kár volt venni a Dotty-t, mert hatalmas - vehettem is gyorsan angol ebay-ről egy Cosatto Woosh 2-t (Fika Forest színű ) amit az anyja azóta hordoz mindenhova magával, mert kb harmada súlyban és méretben is a Dotty sportüléses részénél....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz 2ozzmexy #14295 üzenetére
van egy bizonyos szint, ami felett nem biztonságosabb az egyik ülés a másiknál, vagy az egyik babakocsi a másiknál. ettől függetlenül vannak köztük különbségek anyagfelhasználásban, súlyban, kényelemben vagy használhatóságban (vagy mindben egyszerre)
mióta van i-Size (2013 júliusában mutatták be, a Maxi Cosi volt az első, aki 2013 októberében bemutatta az első i-Size hordozóját) azóta egyértelmű, hogy az R44/04 (ami egy párhuzamosan futó standard) üléseknél az i-Size ülések biztonságosabbak. Pont. [tehát: ez nem vita tárgya, ez tény] az autók ráadásul az EuroNCAP törésteszten akkor kaphatnak maximális pontot, ha i-Size kompatibilisek.
és bizony úgy tűnik, hogy az i-Size üléseknek elkérik az árát. főleg, mert ezekhez isofix bázistalp is kell... szóval a legolcsóbb osanos hordozóhoz képest egy belépő Joie is bizony biztonságosabb.
és az autó csak akkor számít, ha oldalról történik nagy erejű ütközés. de ha a gyerek hátul van, és az ütközés városban, viszonylag kis sebességnél történik frontálisan, akkor egy 20 éves Matizban is több esélye van a gyereknek az i-Size ülésben, mint a sima biztonsági öves hordozóban.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz AssAssynn #14299 üzenetére
szerintem nincs univerzális megoldás
egyrészt, mert nagyon nem mindegy, hogy a baba 2,5 kilóval fog születni, vagy 4,5 kilóval
másrészt nem nagyon van olyan élethelyzet, amikor meg lehet úszni a hordozót és a mózeskosarat az első fél évben. ha máskor nem, a védőnőhöz, meg az orvoshoz elmenni kell a hordozó, a kertbe meg nem tudod kivinni a gyereket ha nincs valami, amiben feküdni tud. (a hordozó csak rövid időre alkalmas, órákat azért nem szabad benne tartani a gyereket)
az én feleségem a babakocsiban is altatta (a házban bent is) a mózesben fekvő gyereket, és a BabyDesign Dotty mózeskosara olyan, hogy levéve "bölcsőként" is funkcionál, billegtethető a "lábán" (ezt nem tudom jobban elmondani)
ráadásul 6-8 hónap alatt mindkettőt kinövi, a mózest sokszor azért nem használjátok tovább, mert tud ülni és akkor inkább a sport részébe teszed, de akkor rájössz, hogy a 3in1 babakocsi sportrésze hatalmas, utazni lehetetlen vele, szóval veszel majd egy ilyen travel összecsukható sport babakocsit... kivéve, ha mondjuk egy kombi Superb-ed van, mert abba minden IS belefér hátra.engem megvezetett az asszony, hogy lesz 2 gyerek, vegyünk újonnan babakocsit, mert akkor a mi fiunk fingja először tele, de így fél év elteltével én bizony használtan néznék valamit, a fentiek miatt sokan már fél évesen alig használtan eladják ezeket, gyakorlatilag minimális használati nyommal
a legtöbbet az autós gyerekülések szenvednek, azt nagyon nehéz használtan szépet találni
babakocsiból ha nem szép, akkor vagy már az ötödik gyereket hordják benne, vagy ultra-igénytelen volt a gazdája.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
ezt értem, de mennyi egy lie-flat hordozó?
találtam egy Jané Matrix Light 2-t, 100 ezer plusz 80 ezer a bázistalp, plusz 130 ezer a YoYo váz, plusz az adapter. meg kell egy sport babakocsi, amikortól ül.
emellett nem i-Size kompatibilis, miközben egy Joie i-Gemm 2 talppal együtt az 94 ezer, mellé egy Chrome DLX 150 ezer, és megvagy, sport babakocsival együtt.
és ha nagy babád születik, akkor nem biztos, hogy elfér benne (a fiam még nem tudott ülni, de már alig fért el az egyik, ha nem legnagyobb mózesben)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
van a Poli-Farbe-nak jóváhagyott víz alapú zománc festéke gyerekjáték festésre [link]
amúgy az a cég akik a karámot készítik csak a weblapjukon ilyen szép, én voltam annak az épületnek a belsejében, egy random indiai motorszerviz tisztább, átláthatóbb és egy komplett Holdra szállásnyi profi szerszámmal rendelkezik hozzájuk képest... rendkívül lehangoló látvány látni azt, hogy hol készülnek, milyen körülmények között. (nyilván a terméket ez nem érinti, de akkor is...)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
-
addikt
nekem szerencsém van, az autómat már lehetett úgy konfigurálni, hogy elöl is legyen isofix, így ha egyedül megyek a gyerekkel, akkor elöl ül (légzsák kikapcsolva)
ha ketten megyünk a feleségemmel, akkor a gyerek hátul mögöttem, anya az anyósülés mögött
középre nem tennék még hordozót sem (mondjuk náluk a hordozó vásárlásnál szempont volt az i-Size az meg csak isofix-es helyeken megy)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz Real_Necro #14446 üzenetére
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz Drughi #14477 üzenetére
egy KinderKraft Junior? isofix-es (hátha van a nagszülő autójában bekötési pont)
igaz 22 ezer, de talán jó lehet
nekünk van más KinderKraft (utazó ágy, hintaágy) azok meglepően jó minőségűek (bár nem csúcs termék)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
-
-
addikt
válasz gubisadam #14589 üzenetére
szintén zenész, izgultam a folyosón, de a műtő melletti kis szobában már a születés után kb 30mp-el a kezembe vehettem a gyereket. fel sem fogtam, olyan gyorsan igazából
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
kérdeznék egyet én is
fiam 9 hónapos, és pár napja azzal küzdünk, hogy nem akar elaludni
eddig a napi rutin úgy nézett ki, hogy fürdés (fél nyolc körül) kis játék vagy mese aztán a napi utolsó szopizással elalvás (belealvás).
ez változott meg úgy, hogy a szopizás után nemhogy nem alszik el, de feléled (hiába a csökkentett fényerejű helység, a nyugtató közeg és a teljes ingermentesség) és onnan jön kb egy óra szenvedés nyüszögéssel, forgolódással és néha vigasztalhatatlan ordítással.
persze ha elalszik, akkor végig alussza az éjszakát, ahogy eddig is (tudom, szerencsések vagyunk, le is kopogtam) ma reggel is fél nyolckor kelt miután tegnap fél 11-kor sikerült végre elaludnia. csak kézben ringatva hajlandó egyébként kifáradás után elaludni, se babakocsiban tologatva, se a kiságyba letéve nem jó: csak artikulálatlan üvöltésben lesz részünk.
egyelőre nem akarjuk a sírni hagyós módszert kipróbálni, szóval próbáljuk csendesíteni, de sikertelenül. és mondom, mintha egy kapcsolót átkapcsoltak volna rajta, egyik napról a másikra.ötlet?
nincs a hozzátáplálásban bevezetve semmi olyan, ami ennyire zavarhatná, illetve napközben elalszik normálisan (szopizás után, persze) 8 foga jött ki eddig, de ha az zavarná, akkor már korábban is kellene ennek jelei legyenek, nem? csak mert a fürdetés után néha alig tud ébren maradni addig, amíg megszoptatja az anyja, látom, hogy majd lecsukódik a szeme.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz Real_Necro #14624 üzenetére
van itthon narancsos nurofen meg epres paracetamol (valami angliából) de gyógyszert csak legvégső esetben hajlandó adni a feleségem a gyereknek, és 5 nap ordításos elalvás még nem számít legvégső esetnek
a fogfájást azért zárnám ki, mert nem rág annyira mint amikor észleltük, hogy jön neki, és eddig a metszőfogak 1-2 nap alatt áttörték az ínyt, de az egészen más időszak volt, ott napközben is nyűgös volt, meg rágott amit ért. ez most nincs, és a fürdetés meg az utolsó szopi közötti 1-1,5 órában is elvan csendesen, nézelődik ha mesélek neki, vagy csak üldögél az ölemben és nézi anyát, hogy vacsorát csinál, vagy ilyesmi. és jön az utolsó szoptatás, majd utána a "haláltusa" az alvással.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
-
addikt
nemrég volt egy használtan olcsón a facebook marketplace-n, ami nekünk is van: Cosatto Woosh 2 (a miénk találóan Fika Forest színű )
25 kilóig jó, mi is ezért választottuk
egykezes az összecsukás / szétnyitás, és remek review-k vannak róla a neten [link]“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
igazi terepre nem jó a 3-in-1 sport része?
nálunk egy Baby Design Dotty van, annak olyan a kereke mint a Mambátoknak, amivel bátran lehet terepre menni.
de városba, meg úgy egyáltalán szerintem a kicsire összehajthatóság / egykezesség sokkal többet ér, mint a "terep" funkció. arra lehet használni a 3-in-1 sport részét
ha van lehetőséged, akkor a két különböző babakocsi szerintem funkcióiban is térjen el egymástól, minek két ugyanolyan?[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
nálunk pont fordítva van, az autóban a Cosatto lakik, a városban sétához meg bármire, ami otthonról indul marad a 3-in-1 sport része
mondjuk a fiam 11,5 kiló 9 hónaposan, meg 78 centi, szóval kitölti a rendelkezésre álló teret“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
én szerncsés vagyok az én feleségem a maga 47 kilójával nem szereti logisztikázni az autóból be autóból ki a nagyot, meg hát a Clio csomagtere eleve csak sportrészt / kereket leszedve nyeli el a 3-in1-et.
bár ha valaki előre mondja, hogy majd kell egy ilyen, akkor már nem megyek bele a 3-in-1 vásárlásba eleve, hanem veszeünk valamit CSAK a mózes miatt, aztán kakukk
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
a DM-nek van baba mosószere, meg fertőtlenítő öblítője, mi azt használtuk Silan Sensitive-vel
mindent a címke szerint, de az első 3-4 hónapban azért inkább 60 fokon“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
miért akarsz top-tetheres forgatható ülést? talpas nem jó?
Be Cool O3 Plus (110 ezer)
Joie i-Spin 360 (120 ezer) ADAC legjobb értékelés, amit forgatható ülésre adtak 2015 óta
sőt, ha nem kell, hogy forgatható legyen, elég a 2 állás, akkor GB Vaya (100 ezer)
esetleg Lionelo Lukas, ami ADAC szerint nincs tesztelv de TÜV tesztelte, (83 ezer)
(van Caretero Twisty meg Espiro Alpha is, de ezeknek nincs ADAC töréstesztje, így mi nem is néztük őket)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
nekünk talpas van, már hordozó is olyan volt, és elég csak a 2 isofix pontba rögzíteni, a harmadik pont ugye a talp
azért jó, mert így előre is lehet tenni, ott ugye nincs top-tether
elég sok autóba (Octavia már 2004-től, A4/A6 már 1999-től) rakható utólagosan gyári isofix rögzítő az első ülésre, ha nem lenne“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz rbalint88 #14729 üzenetére
szerintem nem lehet megúszni a 0+/1 és a 2/3 kategóriás üléseket külön-külön
persze, néha van Joie every stages 110 fontért Angliából, de arra nehéz építeni...
ha próbálkozni akarsz, akkor még kínai: [link]“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz rbalint88 #14733 üzenetére
linkeltem korábban, 100 ezerig nincs túl nagy választék valóban a 0+/1 korosztálynak való ülésből, ha forgathatósat vagy csak háttal beköthetőset szeretnél.
arra szűrj keresésénél, hogy i-size mert annak a feltétele a háttal rögzíthetőség“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz rbalint88 #14736 üzenetére
itt van amúgy ezen az oldalon a hozzászólásom, a Lionelo Lukas az egyetlen, aminek van töréstesztje (TÜV) az 83 ezer (talpas, forgatható, i-size és természetesen isofix)
innen a többiek újonnan csak felfelé vannak, 100-120 körül szór az átlag, amik amúgy az ADAC teszteken is jól szerepelnek (Joie, Maxi Cosi, Britax Römer, és társai)
használtan érdemes szétnézni, ezeket még viszonylag hamar kinövik a gyerekek így nehezebb leamortizálni ellentétben egy size 2/3 gyereküléssel, amit mondjuk 18 hónapos korától 4-5 éves koráig használsz majd...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz mirci18 #14749 üzenetére
laktózmentes tápszert használtok? nálunk a fiam Nestlé Beba Supreme-t kapott mert a feleségem durván laktózérzékeny, és a doktornő félt attól, hogy a gyereknél is kialakul, és hasonlóak voltak a tünetek: puki, nehéz elalvás, éjszaka forgolódás
aztán vettem inkább Humana-t, attól kicsit jobb lett a helyzet (meg gondolom nőtt is, szokta a helyzetet és anyjának is egyre több teje lett, az első hónap után úgy emlékszem már nem adtunk neki egyáltalán tápszert)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz AssAssynn #14772 üzenetére
durva foltokra mindig bevált a Frosch Baby Vorwash spray
atom drága, olyan szinten, hogy minden alkalommal szívom a fogam, amikor venni kell, de mondom, eddig minden kijött vele“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz Stylewars_kp #14778 üzenetére
az Ariel az egyetlen kapszula, ami 30 fokon is feloldódik, a többi nem, vagy csak 60 fokon illetve hosszú programokon
a mosóporok nagy része (a fehér rész, nem a színes pöttyök) jórészt mosószódaként is ismert nátrium-karbonát, szóval aki géllel most, vagy kapszulával, az vehet egy-két kilót a madaras tescoban 400 forintért, és nyert ügye van“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz Stylewars_kp #14806 üzenetére
Renault Clio (nem jó családnak)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz MC Pite #14822 üzenetére
C4 Picasso Facebook csoportban egymás után (!) következő bejegyzések:
https://i.ibb.co/Lgtn2ZX/viber-k-p-2020-12-14-16-35-52.jpg
https://i.ibb.co/v1qvQqD/viber-k-p-2020-12-14-16-35-54.jpg
https://i.ibb.co/J58vXty/viber-k-p-2020-12-14-16-35-56.jpg
https://i.ibb.co/3CG0zJB/viber-k-p-2020-12-14-16-35-58.jpg
https://i.ibb.co/D4VZBpz/viber-k-p-2020-12-14-16-35-59.jpg
https://i.ibb.co/YNRFjz1/viber-k-p-2020-12-14-16-36-01.jpg
https://i.ibb.co/MCVMdYf/viber-k-p-2020-12-14-16-36-02.jpg
https://i.ibb.co/37ssQjX/viber-k-p-2020-12-14-16-36-04.jpg
https://i.ibb.co/nRJLqvk/viber-k-p-2020-12-14-16-36-06.jpg
https://i.ibb.co/T0rgkGd/viber-k-p-2020-12-14-16-36-09.jpg
mind különböző embertől, mind hibával kapcsolatos (változatos dolgok, adblue tartály cserétől dpf eltömődésen át a bicskakulcs lógásáig minden van benne)
nehezen tudnék ajánlani egy olyan autót, aminek a saját közösségében a bejegyzések CSAK hibából állnak. más csoportoknak is tagja vagyok, így bizton állíthatom, hogy ez kirívóan SZAR eredmény.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz MC Pite #14834 üzenetére
az ADAC statisztika egyrészt csalóka, mert sok autógyártó Assistance keretében javít hibákat amikhez így nem jut ADAC autó és nem kerül a statisztikába sem (jellemzően az autók 4-5-6 éves koráig), ami mellett ráadásul a fentiek egyike sem jelent olyan hibát, ami miatt az ADAC-ot kellene hívni. de ha szerinted ez normális (érdekes, az Outlander PHEV csoportban, vagy a Seat Exeo csoportban nincsenek ilyenek, vagy nagyon ritkán) szóval ha szerinted ez mind normális, akkor hajrá. de attól, hogy neked szerencséd volt egy pikacsuval, még nem jelenti azt, hogy másnak is az lesz lásd a fenti példák. ismétlem, a fentiek azóta is ilyen ütemben termelődnek. nyilván mind véletlen
a kognitív disszonanciának viszont olvass utána“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz Zirowe #14884 üzenetére
nézd, nekem magyarázhatod, hogy mi mérvadó és mi nem, de ettől a csoportban nem lesz kevesebb hiba bejegyzés.
öcsém egy alkatrész gyártónak dolgozott (fékeket és féktárcsákat gyárt a cég) és a Citroen a kétezres évek elején még az alsó polcról válogatott (a bekerülési költség többször fontosabb volt a termék konkrét minőségénél, és úgy lettek megadva standard értékek beszállítóknak amit teljesíteni kell, hogy ott vagy szép voltál, vagy okos, de mindkettő egyszerre nem - értsd vagy olcsó volt a termék, vagy megfelelő élettartamú)
az, hogy te/ti úgy mentetek neki a vásárlásnak, hogy felkészültetek (mint gondolom MC Pite is) a példáim alapján egyértelműen nem jelenti azt, hogy mások is megteszik, sőt.
és akik nem készülnek fel, azok veszik meg a piacon a szarokat, és azok írják tele a fórumokat is. ez ilyen sztori, más márkánál is előfordul - a probléma mindig az előfordulás mennyiségével van, és ezt hiába vitatjátok. ismétlem, attól még, hogy a tiéd nem szar még lehet sok szar odakinn. apám is évekig hajtott Clio-kat meg 206-ost mégse volt egyikkel se baja közben a 206-os közismerten egy betegágy... szerencséje volt, ahogy neked is az van.
(azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a saját MK4 Clio-nk 22 ezer km-t futott, 5 éves, és már cserélni kellett egy csövet a klíma rendszerben, mert egyszerűen kilyukadt (wtf?!) és eleresztette a gázt, cserélni kellett az első futóműben majdnem az összes szilentet, a bal 1-ben a hangszórót - aminek olyan buzeráns felfogatása van, hogy aftermarket megoldás csak nyögvenyelősen van, és a márkaszerviz is elismerte, hogy hát igen, a hangszóró bizony problémás, valamint szintén garanciában kellett javítani a váltót, mert negyedik fokozatba téve reccsent - a márkaszerviz itt is elismerte, hogy nem egyedi esetről van szó. Mondom, idén nagyrészt garázsban állt, talán, ha 1000 km-t futott autóról van szó, ránézésre akár az új)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
annyi jó autó nincs a piacon, hogy mindenki szakértővel menjen és a jót vegye meg, valakinek a szart is meg kell venni
és igen, az elégedetlenségnek szívesebben, hangosabban és több helyen adnak hangot az emberek. ilyenek vagyunk...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
mi BabySense-t vettünk, mert 2 kerek érzékelője van, a kiságy 2 részébe lehet tenni (140*70-es ágya van a gyereknek) és eddig 11 hónap alatt nem volt téves riasztás (ezért is vettük meg, a boltban az eladó kislány mondta, hogy jobb a téves riasztás aránya, mint az AngelCare-nek)
viszont egyszer riasztott élesben. mint Pite, én is átrohantam a szobába hajnal 3 körül, a gyerek fejjel befordulva a rácsvédőbe.. kiemeltem és ezzel azonnal vett is egy levegőt, mint amikor ébred, olyan nagyobbat (de nem ébredt fel, a csipogás ellenére sem)
fel se fogtam igazából mi történt, de biztos vagyok benne, hogy hiába mondják, hogy 1 éves koráig kell, tőlem aztán 2 évesen is aludhat légzésfigyelővel“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz tboy93 #14933 üzenetére
mi örököltük a gyerekágyat, sógorom aki asztalos saját lányának készítette, és ilyen 3-in-1 azaz rendes ággyá is alakítható (legurulás-gátlóval a szélén) a 140 x 70 matrac méret meg még egy pár évig elég lesz, max a mostani 6 centis baba matracot lecseréljük valami vastagabb juniorra
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz tboy93 #14943 üzenetére
mi elektromos Lansinoh -t vettünk mellszívásra, és amennyire én meg tudom ítélni, jól működött. mondjuk nem lett csapágyasra hajtva, szóval ezzel valaki jól fog járni, amikor eladom (nyilván féláron )
azon viszont őszintén meglepődtem (ha már Lansinoh) hogy mennyivel jobb minőségű a melltartóbetétjük mindenki másénál...[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz Drughi #14979 üzenetére
előre kikapcsolt légzsákkal akkor kell tenni a gyereket, ha az ülés hátrafelé néz.
ha előrefelé néz az ülés, akkor korlátozás nélkül lehet a gyereket előre tenni, és a légzsákot sem kell kikapcsolni
sok autóba egyébként utólag is beszerelhető előre Isofix csatlakozó (jellemzően azokba, amiknél ez opció volt a vásárláskor) ha a légzsák kikapcsoló benne van, akkor ez azt jelenti
ha neked ilyen nincs benne, akkor az autó jó eséllyel gyárilag SEM volt elöl Isofix-es“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
nehogy csalódj, rengeteg üléshez nem jár talp
ott van 80-90 ezerért a Maxi Cosi Peal (és annak minden változata) ami talp nélkül van ennyiért, és még egy laza 50-60 a talp
hátrafelé néző Isofix jellemzően az lesz, ami amúgy i-Size kompatibilis
ha erre keresel, hogy reboard vagy i-Size akkor csak azok jönnek majd ki, amik háttal beköthetőek, mert az "i-Size-ságnak" úgy tudom feltétele, hogy 18 hónapos korig beköthető legyen háttal
a legolcsóbb i-Size ülés (talppal) egyébként 60-70 körül van“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz tboy93 #14994 üzenetére
én anno meguntam, hogy rengeteg ótvar hányás használt ülés volt eladó, mi egy típust kerestünk (Pearl Pro-t, vagy Pearl Pro 2-t) és vagy ötöt néztem meg Budapest és vonzáskörzetében, olyanokat is amiket majdnem új áron árultak, de kritikán aluli volt mind
nincs jó tapasztalatom használt gyerek holmi vásárlással, vagy túl nagyok az igényeim...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- 5560 15.6" 4K IPS i7-11850H T1200 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ÚJ BONTATLAN MacBook Pro 14 - 16" Apple M4 MAGYAR Billentyűzet DEÁK TÉRNÉL Átvehető.
- ASUS ROG Maximus Z790 Gaming + INTEL 14700 KF
- X13 Gen4 13.3" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Asus Rog Ally Z1 Extreme 512GB SSD + Charger Dock
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest