- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 14 – Kések, késélezés
- talmida: Változások 2. rész
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Oldman2: A KOReader ebook olvasó program
- Luck Dragon: MárkaLánc
Új hozzászólás Aktív témák
-
thon73
tag
Bocs, én csak amatőr programozó vagyok, és csak egyszer használtam ilyet.
Valamiért az volt bennem, hogy lesz egy háttér "ütemadó" szál; de ez a válasz teljesen megvilágított. Így akkor el sem hagyom az UI-thread-et! Végül is teljesen logikus. Köszönöm!

Még egy apró (és alap) kérdésem lenne:
Akkor a custom View osztályban lesz egy mHandler = new Handler(); rész. Ha jól értem, ez rácsatlakozik az UI thread által létrehozott looper-re.
Amikor érintés történik, akkor kiadok egy mHandler.postDelayed() utasítást. Az ebben lévő runnable csak meghívja a custom View egyik metódusát, ill. utána ismét kiad egy mHandler.postDelayed() utasítást, amivel a saját maga után érkező "tick"-et indítja.Hogyan tudom ezt az egészet megállítani? Kiadok egy mHandler.removeCallbacks() utasítást? 1. De mi lesz ebben a runnable? Vagy egy runnable-vel meg tudom csinálni a fenti sort? 2. Azonnal megáll a végrehajtás, vagy a következő "tick" még lefut? 3. Ha leállítom, akkor rögtön indíthatok egy ugyanilyen ütemet, ugyanezekkel a példányokkal?
Előre is köszönöm, és bocsánat az alapvető kérdésekért. De nekem nagyon sokat segítettetek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus TUF Dash F15 FX516PE 15.6" FHD IPS i7-11370H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Dell Latitude 5580,15.6",FHD,i5-6300U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN11
- LG UltraWide 49WL95C-W Monitor 5K
- 100% 2TB Samsung 990 Pro SSD
- GF63 Thin 10SCXR 15.6" FHD IPS i5-10300H GTX 1650 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AY Universal USB-C Dock