- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- valakiyt: A világ mindennek az alja!
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Mutasd az iOS Homescreened!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bambano: Bambanő háza tája
- lkristóf: Prohardver fórum userscript – hogy lásd, mikor neked válaszoltak
Új hozzászólás Aktív témák
-
thon73
tag
Bocs, én csak amatőr programozó vagyok, és csak egyszer használtam ilyet.
Valamiért az volt bennem, hogy lesz egy háttér "ütemadó" szál; de ez a válasz teljesen megvilágított. Így akkor el sem hagyom az UI-thread-et! Végül is teljesen logikus. Köszönöm!

Még egy apró (és alap) kérdésem lenne:
Akkor a custom View osztályban lesz egy mHandler = new Handler(); rész. Ha jól értem, ez rácsatlakozik az UI thread által létrehozott looper-re.
Amikor érintés történik, akkor kiadok egy mHandler.postDelayed() utasítást. Az ebben lévő runnable csak meghívja a custom View egyik metódusát, ill. utána ismét kiad egy mHandler.postDelayed() utasítást, amivel a saját maga után érkező "tick"-et indítja.Hogyan tudom ezt az egészet megállítani? Kiadok egy mHandler.removeCallbacks() utasítást? 1. De mi lesz ebben a runnable? Vagy egy runnable-vel meg tudom csinálni a fenti sort? 2. Azonnal megáll a végrehajtás, vagy a következő "tick" még lefut? 3. Ha leállítom, akkor rögtön indíthatok egy ugyanilyen ütemet, ugyanezekkel a példányokkal?
Előre is köszönöm, és bocsánat az alapvető kérdésekért. De nekem nagyon sokat segítettetek!
Új hozzászólás Aktív témák
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Építő/felújító topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Energiaital topic
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás