Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. november
Új hozzászólás Aktív témák
-
Azolcsóság
csendes tag
válasz
Bembee12
üzenetére
A link nem jó amit küldtél (nem mutat sehova). De amit írni szeretnél az teljesen megfelel.
(#54134) szabopeter73
Tinydeal nem a kedvenc garancia ügyében, annó mi is gondolkoztunk hogy velük kötünk partnerséget, de aztán a próba rendelések után elvetettük az ötletet. Most akivel szerződésben állunk nem kér youtube videót és azonnal cserélnek mindent.
Ha 45 napon belül vagy érdemes majd dispute-ot nyitni de csak a határidő vége fele, és ha még akkor mindig nem zárult le az ügy. Ha kifele küldöd az árut, ne feledkezz meg a CN23-ról hogy ne kelljen újra vámot fizetni. Itt rákereshetsz a CN23-ra -
kelzsoca
félisten
válasz
Bembee12
üzenetére
Reset gomb, vagy nyílás nincs a készüléken? esetleg próbáld meg hosszan kinyomni a power gombbal, majd miután kikapcsolt, nyomd le és tartsd nyomva a power gombot, miközben csatlakoztasd a PC-hez (asztali pc esetén kizárólag hátsó alaplapi portokat használj, kerüld az előlapi kivezetéseket) itt érdemes lehet nyitni egy eszközkezelőt, történik -e bármi a háttérben, ismeretlen eszköz megjelenése stb..
-
kelzsoca
félisten
válasz
Bembee12
üzenetére