- Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele.
- ATK Blazing Sky X1 Ultimate Metallic Red gamer egér
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- GoodSpeed: Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Kelleret #41435 üzenetére
A tartalom minőségének javulása főleg memóriát eszik, azoktól a számítás ugyanaz, vagyis a fő sebességgyilkosok a shaderek lesznek, ahogy mindig. A PS4-es a legtöbb teljesítménygyilkos shader felezett vagy negyedelt felbontáson fut. Míg PC-n natív minőségben. Meg lehet nézni, hogy a cloud megjelenítése például mennyivel részletesebb lett, vagy az SSR, de az árnyékok is, de ezt nehezen veszed észre játék közben, ezért fut a PS4-en visszafogott minőségben. PC-n az original opció a barátod, ha ez a minőség megfelel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Kelleret #41407 üzenetére
Eleve azért jött PC-re a Death Stranding mert a Sony nem bízott abban, hogy PS-en vissza tudja hozni az árát. Ez egy betervezett kármentés. Ilyen formában már nem adnak pénzt a port áttervezésére, hanem kiadják a PS4-es tartalommal és ennyi. Arányaiban a munka olcsó volt, mert a motort a Guerilla már átültette PC-re a Horizonhoz, tehát a kódot oda tudták adni, és ezt elég volt hozzáigazítani a játékhoz. Minimalista költségvetésből hoztak egy másik platformot, és így van esély rá, hogy a játék visszahozza a befektetést. Csak PS4-en valószínűleg mínuszos lenne.
(#41408) nubreed: Erre vannak a grafikai beállítások. Ha pedig jobb hardvert veszel, akkor elérted a részletesebb szinteket. Ez mindig így volt PC-n, nem értem, hogy ezen miért lepődünk meg. Igen vannak olyan portok, például a Death Stranding is, aminek a tartalomminősége maximumon éri el a PS4 Pro tartalomminőségét, de leírtam, hogy ez miért volt így. Egyedül az effekteken tudtak gyúrni. Viszont a Sony pozitívba akarja rakni a játék mérlegét, és ehhez kell a PC is, mert a PS4 önmagában nem lesz képes nyereséget felmutatni. A PC-vel együtt viszont már jók lesznek az eladások, miközben a PC-re alig költöttek, a tartalom megvolt a konzolról, a motorra vonatkozó módosításokat pedig elkérték a Guerillától. A Horizon máshogy készült. Ott tényleg raktak bele részletességet is, volt idő rá.
(#41410) huskydog17: A VRAM-ot azért nem érdemes még nézni, mert ott csak a day0 patchben érkezik az AMD D3D12MA. Az előzetes verzióban ezt nem aktiválták, így nincs még defragmentáció sem, stb.
A TressFX fork a PC-s verzióban mindegyik karakterre aktiválva van. A PS4-ben csak Aloyra, és ott is csak szimuláció szintjén. PC-ben az OIT is működik.
A Shadow of the Tomb Raider egy szem karakter egy szem hajával kell dolgozni. Jóval kisebb az az erőforrásigény. De egyébként ki lehet kapcsolni ezt. Az original beállítás csak Aloy hajára csinálja a TressFX-et, bónusz, hogy az OIT megmarad, az PC-n shortcut algoritmussal dolgozik, és úgy olcsó.A portolási idő ahhoz kellett, hogy nagyobb részletességűre tervezzék a tartalmat. Ne a Death Strandingből induljatok ki. Ott a PC-s tartalom minősége megegyezik a konzolossal. Egyedül az effektek, illetve a post-process módosult. A Horizon tartalmai át lettek tervezve. Nem mellesleg a Horizon más terhelést ad ugyanannak a motornak. A Death Strandingnél nincs igazán vegetáció, így az ebből eredő geometriai terhelés ebben a játékban nem létezik. A Horizon viszont tele van vegetációval, ami geometriai részletesség tekintetében jelentősen nagyobb terhelés.
Sok szempontból a Horizon vegetációja máig egyedülállóan részletes. [link] - érdemes megnézni egy erre vonatkozó előadásukat, főleg az átlátszóság kezelése lényeges. Ez a részletesség sokkal nagyobb terhelés a motornak és a hardvernek is a Death Stranding pusztáihoz viszonyítva. PC-n ez a vegetáció csak jobb lett, mert bevezettek egy compute shader szimulációt rá, hogy élethűbb legyen.
-
nubreed
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- TCL LCD és LED TV-k
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Samsung Galaxy Z Flip6 - színt lép
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vége a gamer PC-knek? Cloud Gaming 2025-ben
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Univerzális megoldás lesz az AMD-féle FSR Redstone?
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3306
- Xiaomi Mi 11T Pro 5G // 256GB // Számla + Garancia //
- Új állapotú, csúcstechnológiás Roborock Saros Z70 robotporszívó (katt a szóviccért!)
- HP ZBook Studio G8 WorkStation i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1200 400NIT, 100% sRGB Garis!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 4000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest