Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Pötyi: 4. RETRO KONZOL ÉS SZÁMÍTÓGÉP BÖRZE - '25. november 16.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- weiss: Lakodalom van a mi utcánkban...
- sziku69: Szólánc.
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI
#9468
üzenetére
Az UE4 más játékban is ilyen, szóval a teljesítményprobléma forrása a motor. Ennek a motornak nem az API-val van gondja, hanem azzal, hogy két leképzőt támogat. Egy forward opciót a mobilba és egy temporal deferred alternatívát a DX11-hez. Mivel az UE4-et AAA projektekhez a nagy kiadók már nem licencelik, így a mobil leképző kapja a fókuszt, míg az alternatív leképző optimalizálása egyelőre nagyon rossz. Természetesen az Epicnek is korlátozottak az anyagi erőforrásai, így olyan helyre invesztálnak, amely eladást hoz számukra. A DX12 annyiban jelent könnyítést, hogy az UE4 DX11 kódja meglehetősen limitált, mert a PC kapja a legkisebb fókuszt és ezen belül a legnagyobb probléma, hogy az erőforrásokat hogyan hozzák létre úgy, hogy ne legyen nagyon korlátozott a teljesítmény. Nyilván DX11-ben nem lehetséges a futtatási időben létrehozni azokat, de DX12-ben már igen, és itt pont szereznek annyi előnyt, amennyivel a DX11-es leképző rendkívül gyenge sebességét előremozdíthatják. Ennek persze az lesz a hátránya, hogy a DX11-es kódot már sosem rakják normálisan össze, mert nincs értelme hónapokat eltölteni ennek az optimalizálásával, amikor van DX12, és ott az erőforrás-kreálás sokkal kedvezőbb formában megoldható. Innen egyébként nekik nagyon egyszerű lesz a DX12-vel sebességet hozniuk, mert a DX11 kód hibáit ki tudják ütni. Ezért is lesz érdekes ez a patch, mert ez lesz az első projekt, ahol a low-level váltást nem tökéletesre csiszolt DX11 leképzőkhöz hasonlítjuk, hanem egy olyanhoz, amely meglehetősen rossz optimalizálással rendelkezik.
De az is látszik, hogy még a DX12-ben sem fókusz a PC. Az UE4 csak a kötelezően támogatandó dolgokat kezeli, mint a többszálú parancskreálás és az aszinkron DMA/compute, illetve lesz multiadapter mód, hogy az IGP teljesítménye hozzáadódjon a dGPU-hoz, de sajnos a hagyományos több GPU-s rendszerekre (2-3-4 ugyanolyan VGA) már nem lesz támogatás. Valószínűleg ezt már túl költségesnek érzik, hogy specifikus multiadapter implementációt írjanak rá. -
do3om
addikt
válasz
FollowTheORI
#9468
üzenetére
Gyanús hogyha dx11-et pach-elik meg az is hoz sebesség növekedést nem kel hozzá dx12, de ezt ilyenkor ugy sem tudjuk meg. A lényeg gy is az hogy remélhetőleg gyorsul.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- OLED monitor topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- alza vélemények - tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Óra topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy Tab tablet topik
- További aktív témák...
- GIGABYTE XTREME RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- EVGA FTW3 ULTRA RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- 27% - GIGABYTE RTX 3080 Ti OC 12GB GDDR6X GAMING Videokártya! BeszámítOK
- Sapphire PULSE AMD Radeon RX 7900 GRE 16GB - Csere is
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 240GB SSD I 14" HD+/FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3443
- Samsung Galaxy S21 5G / 8/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia /
- HP EliteOne 800 G5 All-in-One i5-9500 16GB 512GB 23.8" Érintőkijelző!! 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

