- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- Dr.Zoo blogja, avagy az élet nagy dolgai...
- droidic: YouTube videók és playlistek letöltése GUI-alkalmazással
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Inside Doom: The Dark Ages - Creating id Tech 8 - Interview With id Software
Ki is jött a magyarázó videó. Az egész motort optimalizálás jegyében írják
Az akadozásokat úgy kerülték el, hogy sok kis shader helyett pár nagy shadert használnak, amik a lehető legtöbb dolgot megcsinálják., illetve okos ütemezés van, tehát ha épp spawnol 30 AI karakter, akkor más nagy terhelésű feladat nem futhat mellette. Így folyamatosan egyenletes terhelést adnak és nincsenek varianciák, hogy most kis terhelésű shader fut, most nagyobb, így elkerülik az akadásokat és emiatt behúzni se kell játékmenet közben shadereket, mert nem 1000 darab kisebb shader van, amik között ráadásul még kontextus váltás is van.
CPU fronton pedig nagyon ügyelnek arra, hogy a memory fetch-ek optimálisak legyen, tehát ne kelljen kimenni a memóriába, hanem a következő dolog ott legyen az L1, L2, L3-ban közvetlenül a jelenlegi adatok mellett. Ő azt mondta, hogy ezzel önmagában 10x-es gyorsulást kapnak, mintha ki kellene járkálni csomószor a memória. Sokat dolgoztak a CPU magok helyes ütemezésén is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest