Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PuMbA

    titán

    válasz HSM #43430 üzenetére

    "Pont erre utaltam, nem úgy van a, hogy tetszőlegesen összeszorzod a magok erejét a magszámmal és megvan a proci "ereje". ;)"

    Akkor úgy javítom az állításomat, hogy asztali platformokra nézve igaz. Szerver procikat nem akartam idekeverni, tehát a HEDT vonalat hagyjuk :)

    "A te példáddal, ha a hang és tárhely kezelés egy szálra kényszerül, és emiatt nem készül el időre az jelentős lassulás lehet, hiába volt a többi szál gyors, végül a képkocka "lassan" fog elkészülni."

    Elméletben igen, de a gyakorlat ma még kevésbé mutatja ezt. A Dirt Rally 2.0-ban 6 fő program szál van a configban és a 2 magos 4 szálas Intel procimon is 60 fps+-szal ment, hiába volt 1 magon 3 játékszál. Most a 6 magos procimon minden magra jut egy szál. Ugyanígy a Cyberpunk 2077 is vígan el van 8 mag helyett 6-tal és 6 mag is kinyomja a 110fps-t, mert ugye a VGA a lassú keresztmetszet. A jelenlegi játékok még csak a "marketing 8 magot" igényelnek kategória, de látjuk, hogy kevesebb maggal is simán elmennek, hiszen a minimum gépigény 4 mag.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés