Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • do3om

    addikt

    válasz b. #40192 üzenetére

    Konzolon 30 pfs-re szoktak menni!
    Vagy manapság már más a helyzet?
    Régen szidtam az átiratokat mert 30FPS limit volt mindig, ma már 60 van?

  • DudeHUN

    senior tag

    válasz b. #40192 üzenetére

    Most is le fogja lépni 2 év alatt grafikailag. Ezt el kell fogadni. Majd jön egy Pro verzió, azzal még 3 évet tolnak a dolgon. Egy kis dobozba szánt, a tévé alá kitalált eszköz amúgy sem tud versenyezni azzal, ha PC-n csak a VGA többet fogyaszthat, mint az egész konzol.
    A másik meg a Nintendon kívül (de már ök sem) a konzol gyártók bekerülési összegben, vagy bukóval árulják a gépeket és a játékok, szolgáltatások hozzák vissza az árat.
    Más piac a konzolos. Ott ha csak egy 7-800 dolláros modelled lesz sosem.adod el. Főleg, ha mellette a konkurencia mondjuk 500-ért árulja a masináját.

    A PS4 Pro, amit tud 1440p-ben, annál kategóriákkal többet fog tudni grafikailag 4K-ban a PS5 egy RX 5700 erejű GPU-val.

    Btw. engem nem zavarna, ha AVR méretű konzolok lennének 1000 dolláros áron. Az odaverne. De ez nem fog megtörténni. Az embereknek egy 500 dollár körüli gép kell, ami elfér az Ikea tévé állványon, ahogy a PS4 tette.

  • Petykemano

    veterán

    válasz b. #40192 üzenetére

    én komoly dilemmát sejtek.
    4K 60fps - jelenleg - biztos komolyabb hardvert igényelne. Mondjuk $800.
    Meg itt van az SSD kérdése is.
    Oda akarok kilyukadni, hogy biztos dilemmát okoz, hogy ha egy konzol nem tud 4K 60fps-t, akkor miért venné meg valaki? Hiszen 1080p-re képest hardver a Stadián ingyenesen elérhető. Ha tehát a konzolgyártó szeretné magát megkülönböztetni a Stadiától, akkor a konzol kell hogy tudjon 4K 60fps-t, de nyilván ehhez meg csak pont annyit kérhetnek el, hogy mondjuk az ne legyen több, mint 2-3 évnyi előfizetés a 4K Stadiára.
    A másik út az, hogy lemondanak a helyi géperőről és azt mondják a vásárlónak: vedd meg ezt az olcsó visszafelé kompatibilis konzolt és a mi stream szolgáltatásunkra fizess elő. Ekkor viszont a stream szolgáltatásnak kell versenyképesnek lennie a Stadiával.

    Szerintem ez még nincs teljesen eldöntve. Az a kérdés, hogy tudhatnak-e a játékok olyan dolgot, ami feltétlenül szükségessé teszi a helyi erőforrásokat (a VR-ról ezt gondoltuk, de végül ebből nem lett olyan nagy durranás), vagy olyat, amivel a felhőben elérhető kapacitás mondjuk nem tud lépést tartani.
    (A hardvergyártók nyilván utóbbiban érdekeltek.)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés